אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
המחשב נתקע כל פעם שהתהליך מגיע ל 10 אחוז. עובד עם WIN98 האם יש דרך אחרת לעשות את זה?
-
- 5 תגובות
- 746 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש Disk On Key חדש ואני מתבלט בין שני הדגמים האלה, Corsair Voyager 8GB ל-SanDisk Cruzer Contour 8GB. הבנתי ששניהם מהירים מאוד וההפרש הכספי בינהם הוא זניח, יש למישהו תובנות בנושא? למי יש ביצועים טובים יותר? מי אמין יותר? ובכלל מי יותר? הצעות, הערות, הארות ושאר ירקות יתקבלו בברכה, תודה.
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-
יש לי דיסק של SATA 120GB של WD לוח אם ASUS P4P800 ויש לי בעיה מאוד חמורה עם כל העניין של PARTITIONS דבר ראשון הוא לא מוכן לעשות מחיצה אחת גדולה של 120GB ברגע שעושים מחיצה כזאת, הוא אומנם מזהה אותה אבל שעושים ממנה BOOT הוא פשוט נתקע ולא מגיב, לא חשוב עם זה FAT32 או NTFS, פשוט לא עולה ניסיתי לנסות כל מיני דברים דרך PQMAGIC הרבה פעמים זה אמר לי BAD PARTITION TABLE וכאלה, הדרך היחידה שהצלחתי לעלות את המחשב בצורה "יציבה" זה שחילקתי את הHD לשני מחיצות אחד של 20 (הראשי) והשניה של 100GB שניהם FAT32, דבר זה היה יציב כמה חודשים ופתאום היום כנראה נהרס הDATABASE של הPARTITIONS המחשב לא עולה יותר זה אומר שכל הדברים שהיו לי על המחשב נמחקו קליל וכעת אני צריך להגדיר PARTI…
-
- 2 תגובות
- 746 צפיות
-
-
יש לי HD פנימי SATA אני חושב בין 3 שניים .. אני די מרוצה ממנו (שקט) שאלתי עד מתי אני יכול למשוך איתו את המחשב .. ואיזה מדדים באמת נותנים לי אינדיקציה שזה כבר לא בטוח לעבוד איתו (אם יש כאלה..?)
-
- 1 תגובה
- 746 צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות HD חיצוני, כנראה את הWDXMS1200, אבל אני נתקל בחנויות שונות בדגמים הבאים: WDXMS1200TE, WDXMS1200TN, WDXMS1200. אין כל כך הבדלים במחירים בינהם, השאלה שלי היא מה ההבדל בין שלושת הדגמים האלו?
-
- 2 תגובות
- 746 צפיות
-
-
קניתי מחשב שבו כונן הssd שוקל 30 ג'יגה ,וכשהתקנתי עליו את הווינדוס עם כל התוכנות של המחשב הוא הגיע כמעט למקסימום... חבר אמר לי שיש אפשרות לשלב בין כונן הssd לכונן הhdd כך שוירטואלי זה יראה כאילו יש יותר מקום בssd ,ניסיתי כל מיני תוכנות וזה לא עובד. רק הhdd משנה את הגודל, והוא לא נותן לי לשלב בינהם ...האם יש דרך לעשות את זה או שזאת סתם המצאה..??? תודה לכל העוזרים.
-
- 1 תגובה
- 746 צפיות
-
-
פתאום בלילה המחשב נתקע ואח"כ אני רוצה לגשת למחיצה בדיסק מסויים והמחשב אומר שהדיסק אינו מפורמט (ואי אפשר כמובן לראות את החומר בתוכו ) מה עושים ? ולמה זה קורה ??!?!!?
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
האם אפשרי לתפוס HD בעמידה ולא בשכיבה כמו במצב הסטנדרטי שלו? ההיגיון אומר שלא אבל האם מישהו פעם ניסה? מה ההשלכות של זה באורך החיים / רעש / תפקוד כללי תודה ושבוע טוב
-
- 1 תגובה
- 746 צפיות
-
-
בשעה טובה קיבלתי את ה-abit ic7 max3 שלי עם 3 ההארדיסקים שלי: wd raptor wd 120 gb S-ATA*2 אני רוצה לחבר את השניים האחרונים ברייד 0. הראפטור מחובר על s-ata1 בלוח, והשניים האחרים מחוברים ב-s-ata3 ו-4 כאשר 3-6 נשלטים ע"י בשבב של silicon image..... הגדרתי בתוכנה של silicon image את הרייד על שני ה-120 אבל כאשר הווינדוס עולה המערכת מזהה רק hd אחד שהוא הראפטור.... מה לעשות?????? האם זה קשור איכשהו לביוס? אולי להגדרות של ה-ide controller או משהו כזה שיש שם????? תודה רבה!!!!
-
- 4 תגובות
- 745 צפיות
-
-
לאחרונה אני ניתקל בתופעה מוזרה שסרטים שנצרבו באמצעות nec-2510a מנוגנים יופי על ידי dvd שולחני אבל לא מזוהים כלל על ידי הצורב עצמו. כשאני מסתכל על המדיה הצרובה (verbatim dvd-r ) היא נראית כצרובה באופן תקין והיא גם מתנגנת באופן תקין על גבי dvd שולחני זול למדי שנרכש ב-duty free . דווקא כשאני מכניס את המדיה לצורב עצמו הוא לא מזהה שום דבר ,כאילו שאין בכלל מדיה בכלל בתוך הכונן . אני משתמש ב-nero בגרסתו האחרונה ובזמן הצריבה עצמה אני לא מקבל שום דיווח שגיאה וגם שלב ה-verify עובר ללא שום שגיאות. ניסיתי גם להשתמש ב-cd מיוחד לניקוי הכונן ,אולם זה לא עזר. ניסיתי לצרוב עם וללא תמיכה ב-multi session וגם זה לא עזר כלל. רעיונות ?
-
- 6 תגובות
- 745 צפיות
-
-
ST315005FDD2E1-RK http://www.speed4u.co.il/Product.asp?Pid=STFED1500&Cat2Cat1ID=45&Cat2ID=69&aff=Zap〈=HE ST310005EXD101RK http://www.speed4u.co.il/Product.asp?Pid=ST310005EXD101&Cat2Cat1ID=45&Cat2ID=69&aff=Zap〈=HE ST310005FDD2E1 http://www.speed4u.co.il/Product.asp?Pid=STFED1000&Cat2Cat1ID=45&Cat2ID=69&aff=Zap〈=HE 1- מה עדיף ביחס ל מחיר לעומת נפח 2- האם מכל הסוגים האלו יש אחד עם חומרה דפוקה? 3- שימוש לגבות את כל הדיסקים והמחשב (כ 700-800GB) 4- צריך שיהיה אמין כמו טנק. תקציב בערך במחיר של הקשיחים האלו 700+-
-
- 1 תגובה
- 745 צפיות
-
-
http://www.oversearch.net/products/dvdroffer.html אפשר אפילו לעשות הזמנה קבוצתית
-
- 3 תגובות
- 745 צפיות
-
-
יש לי את ה LG4163b ואני רוצה להתחיל לצרוב ב DL לפי מה שראיתי הצורב הזה תומך בטכנולוגיה אבל בדיסקים מסוג R+. האם למישהו כבר יצא לצרוב ב DL ? האם זה שקוף מבחינתי או עלי להגדיר משהו לפני הצריבה?
-
- 5 תגובות
- 745 צפיות
-
-
האם זה נכון שכבל SATA עושה רעשים? זה נשמע לי די מוזר אבל אני שואל פה כדי לדעת בוודאות... גם אני צחקתי שאמרו לי את זה אבל כבר לא אחד ולא שניים אמרו לי את זה =\ ועוד שאלה , האם מרגישים בהבדל אם ההארד דיסק הוא SATA או IDE?(אני מתכוון לSATA 1 לא 2) תודה לעוזרים...
-
- 2 תגובות
- 745 צפיות
-
-
אני לא ממש בטוח אם זה בעיה בכונן עצמו או בספק כוח אבל אנסה לתאר את המצב בפירוט כמה שאפשר. 1- המחשב פועל והכל בסדר, פתאום נשמע רעש כאילו שההארד דיסק הפסיק לפעול- כאילו הוציאו לו את החשמל מיד. המחשב נתקע, הזזה של מחשב החשמל בהארד דיסק מחזיר אותו לפעולה ואת המחשב. 2- בעת ריסטרט או הדלקה כשהמחשב היה מכובה הרבה זמן מופיע שיגאה בהדלקה: No disk...Insert....and Reboot פתרון לבעיה- העברת כבל ה SATA בלוח אם מחיבור 1 לחיבור אחר, הדלקה והמחשב שוב מזהה את הכונן. במה יכולה לנבוע הבעיה? החיבור בהארד לא טוב? ספק הכוח החרא שלי לא מספיק טוב? בעיה אחרת שאני לא יכול לחשוב עליה? תודה מראש לעוזרים, נתן
-
- 1 תגובה
- 745 צפיות
-
-
שHD מחובר בודד על כבל IDE,עדיף שהוא יהיה על MASTER או על SINGEL ?
-
- 5 תגובות
- 745 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב נייד וכנראה הרסתי את הצורב. זה צורב משולב עם DVD והDVD עובד. בכל מקרה זה מחשב של קומפאק ובחברה הם דורשים מחירים בשמים אז המליצו לי לקנות צורב חיצוני כי רוב הצריבות שאני עושה הם בבית וככה זה גם יותר זול והצורב ם יותר מהיר. אז אם מישהו יכול לתת לי חוות דעת נוספת ואם זה כן שווה אז איזה צורבים חיצוניים טובים יש בשוק. (חברות, דגמים, מהירויות....) בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 745 צפיות
-
-
הרצתי SANDRA לבדיקת ההארד דיסק החדש שלי, Western Digital 160 GB 8 MB cache וקיבלתי את התוצאות הבאות (שעל פי התוכנה הם נמוכים יחסית לדיסק הזה): Buffered Read : 71 MB/s Sequential Read : 29 MB/s Random Read : 6 MB/s Buffered Write : 61 MB/s Sequential Write : 31 MB/s Random Write : 8 MB/s Average Access Time : 9 ms (estimated) זה נורמלי לדיסק הנ"ל? מישהו יכול להריץ benchmark על ההארד-דיסק שלו להשוואה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 745 צפיות
-
-
למה(אם בכלל)יש בעיה לייצר זיכרון חוצץ של יותר מ 16מגה תודה.
-
- 3 תגובות
- 745 צפיות
-
-
קנית היום את ההארד דיסק של סמסונג יש לי לוח אם של גיגה בייט עם חיבור SATA (כבל צהוב) הבעיה שלי היא איפה החיבור של החשמל על הכונן???? בכל שאר הכוננים יש חיבור שמגיע מספק הכוח והוא של 4 חוטים שצד אחד אדום וצד אחד צהוב. איפה מכניסית את הכבל של המתח לכונן של סמסונג ואיזה כבל צריך? תודה
-
- 1 תגובה
- 745 צפיות
-
-
שלום לכולם, אודה מאוד אם תעזרו לי לפתור בעיה קטנה ... קניתי אתמול צורב חדש מדגם Samsung SH-S223F. הצורב הוא בממשק SATA. חיברתי אותו והפעלתי את המחשב. הצורב קורא דיסקים טוב מאוד. הבעיה - הוא לא צורב. כל פעם שאני מנסה לצרוב משהו (ניסיתי גם ב-Nero וגם ב-Alcohol וניסיתי גם תוכן שונה) - אני מקבל הודעת שגיאה בנוסח Invalid Address Block והדיסק נדפק. ניסיתי לחבר את הצורב לפורט SATA אחר אך זה לא עזר. לא נראה לי שהבעיה היא פיזית בכונן כי הוא קורא דיסקים מעולה .... זה נראה לי יותר עניין של תוכנה (דרייברים, הגדרות ...). אודה מאוד לעזרה! מיכאל.
-
- 1 תגובה
- 745 צפיות
-
-
כולם נראים ככה ST3500XXXXX : כשבמקום XXXXX יש : 320AS , 630AS , 320NS , 641AV , 630NS ועוד .. כולם 500GB , SATA 2 , 7200RPM (כל הנתונים לפי זאפ) http://www.zap.co.il/models.aspx?Sog=C-HardDrive&DB187326=187330&DB141821=141823&DB141804=187180&orderby=price יש הבדל משמעותי בינהם ? יש שם פער מחירים די גדול ..
-
- 5 תגובות
- 745 צפיות
-
-
שלום , יש בידי צורב של LG שניקנה לפני כ 8-9 חודש ובזמן האחרון הוא יוצר רעש חזק בזמן שהוא קורא דיסקים רגילים ודיסקים של דוידי ואפילו בצריבה . השאלה שלי היא האם הצורב כבר לא טוב וצריך להחליף אותו בצורב חדש ?
-
- 4 תגובות
- 745 צפיות
-
-
יש לי WD SATA 120GB,ולוח P4P800 של ASUS, הכונן עובד ועושה BOOT טוב כאשר מעלים אותו בסביבה של Windows XP אך כאשר מעלים עם מערכת דוס של למשל דיסקט הפעלה של WINDOWS 98 הוא אינו מגיד כראוי והכונן עושה בעיות של SECTOR NOT FOUND וכאלה כאשר מנסים לקרוא ממנו. אני רוצה למשל להשתמש בדיסק MULTI-BOOT עם עזרים כמו PARTITION MAGIC כדי לשלוט במחיצות של הHD וזה לא מזהה כראוי את הכונן.... יש למישהו מושג איך אני יכול להתגבר על הבעיה הזאת או איך הוא יזהה לי את הHD כראוי? בביוס יש כמה מצבים שאמורים כביכול לעזור עם בעיות של תאימות אבל הם לא ממש עוזרים... עריכה: משום מה עכשיו אני בכלל לא רואה אותו רק מתי שאני נכנס לסביבה של WINDOWS, אפילו ההתקנה של WINDOWS XP נתקעת לי על ההתחלה...
-
- 0 תגובות
- 745 צפיות
-
-
עד היום שמרתי את ה MAxtor Basic 500G שברשותי מחובר קבוע למתח ורק את ה USB חיברתי שנזקקתי, אחרי זמן מה הוא התחיל לעשות בעיות לפעמים לעלות ולפעמים לא, עד שנוצר מצב שלא יכולתי לגשת אליו דרך ה WIN ורק ע"י אפליקצייה מיוחדת עשיתי למידע IMAGE ופרמתטי אותו ועכשיו הכל עובד. אז איך מומלץ לשמור על ה HD החיצוני בזמנים שאיננו בשימוש ?
-
- 2 תגובות
- 745 צפיות
-


