אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אהלן חברה הרצתי עכשיו בפעם הראשונה סריקה עם התוכנה Hard Disk Sentinel והוא מראה לי שהבריאות של הדיסק הקשיח היא רק 60%, האם זה צריך להדאיג אותי? מה אפשר לעשות? תודה.
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
הקושחה הקיימת 2.18 (נדמה לי שזאת היא, הרשמית האחרונה בקיצור) עושה בעיות * קריאה * עם המון דיסקים (GPT, פריקו {או מה שזה לא יהיה}, ורבטיימ, אלו היחידים שניסיתי. הבעיה היא רק בקריאה, לא בכתיבה. עם דיסקים של חברות אחרות אין שום בעיה. לכן הגעתי למסקנה (בעזרת החנות הנחמדה) שמדובר בגרסת קושחה. אז אני מבקש המלצה לגרסת קושחה שתעשה כמה שפחות בעיות בקריאה של דיסקים, מבחינת מהירויות, לא משנה לי. כמה שניות זה לא קריטי. העיקר שתקרא! רשמית או לא רשמית, גם זה לא אכפת.
-
- 5 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום, קיבלתי במתנה 20GB של Western Digital במהירות 5400RPM וכרגע יש לי דיסק אחד של 80GB 7200RPM אני רוצה להוסיף את הדיסק של ה20 ולשים בו שירים וסרטים וכך לפנות לי מקום(כבר כמעט נגמר לי המקום) השאלה היא האם זה ייפגע לי בביצועים של הווינדוס או במשחקים(להזכירכם לא יותקנו על הדיסק האיטי דברים) או שלא יהיה שינוי בביצועים כלל? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 750 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות הארד דיסק חיצוני בנפח של 1TB. במחשב שלי יש usb 2.0 השאלה היא איזה דיסק קשיח מומלץ קודם כל והאם ההארד דיסק יהיה מהיר מבחינת העברת נתונים? כי לפי מה שאני יודע ה usb 2 לא מהיר אז אולי עדיף לי קודם כל שהמחשב שלי יתמוך בusb 3(אם בכלל יש הבדל משמעותי?) או שיש חיבור חיצוני מהיר אחר. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
כאלה כמו שיש באוטו ש"שואבים" את הדיסק....(למחשב...) איתן
-
- 5 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום אנשים, רציתי לשאול אתכם שאלה בזמן האחרון הארד דיסק שלי התחיל לעשות רעשים מוזרים יכול להיות שהרעש הזה נובע איך שהוא מחוסר בצריכת חשמל? שההארד דיסק לא מקבל את כל החשמל שמגיע לו.. הייתכן הדבר?
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
מה זה ומה זה נותן לי? האם כל לוח תומך ב SATA? קראתי בדף השאלות שיש דרך מיוחדת להתקין וינדווס שיתמוך ב SATA ומה אם אני לא מוצא את הדרייברים בדיסק ואין לי אותם על דיסקט?
-
- 5 תגובות
- 750 צפיות
-
-
אתמול קניתי צורב SAMSUNG SH S223C ומאז רק צרות הצלחתי לפרמט איתו את המחשב אבל בווינדוס עצמו הוא לא נותן לי לעשות כלום לא צורב ולא קורא דיסקים כשאני מנסה לצרוב אז התוכנת צריבה פשוט נתקעת ולא מתקדמת שאני מנסה סתם להפעיל דיסק אני מקבל מסך כחול וריסט נסיתי להוריד דרייבר של הכונן אבל לא עזר חברתי אצל אח שלי ועבד כמו גדול HELPPPPP ד'א אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי לנסח מכתב באנגלית שאותו אני אשלח לתמיכה של סאמסונג
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות זכרון נייד , כרגע אני חושב על 8GB או 16GB, האם יש לכם המלצות לגבי דגמים מסוימים או חברות מסוימות ? תודה .
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
מה האופציה הזאת למטה שלא מסומנת בעצם עושה ולמה היא כולכך מסוכנת כמו שכותבים שם? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת למה הבדל המחירים כל כך עצום בDOKs הזהים בנפח ושנים בחברה ? חיפשתי לקנות DOK בנפח של 8G וטווח המחירים נע בין 350 ל 1800(!!) שקל מה ההסבר לזה ? ומהו מחיר נורמלי לדיסק און קי בנפח 8G ? ועל איזה נתונים צריך להסתכל ? תודה רבה מראש
-
- 5 תגובות
- 750 צפיות
-
-
מבקש לדעת היכן ניתן למצא כונן של WD מסוג RAPTOR 36GB ?.
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
[iurl]http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=16;action=display;threadid=43661[/iurl]
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
חיברתי את הדיסק הקשיח שלי בזמן שהמחשב דלק וכל המידע בדיסק הלך האם יש אפשרות לחזר את המידע אפילו שלא גיביתי ?
-
- 5 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום יש לי הארד דיסק חיצוני של WD מהדגם הבא: http://support.wdc.com/product/install.asp?groupid=107 נדפק לי המארז שלו, ואני רוצה לשחזר את המידע שיש על ה הארד דיסקים.הבעיה שאני לא יודע איזה RAID זה (אם בכלל). כשאני מחבר את אחד ה HD למחשב, המחשב מזהה את זה אך לא ניתן "לסייר" בדיסק. צירפתי תמונה שתעזור ( בתקווה שתראו אותה, לא ראיתי אפשרות להעלות תמונה ) אני משתמש ב WIN 7 32 במחשב נייח. אשמח לעזרה תודה מראש http://mail-attachment.googleusercon...vtI_8&sadssc=1
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
אממ , משום מה המחשב מזהה את הדי וי די כסקזי , זה התחיל ככה סתם ביום בהיר אחד. עכשיו הוא לא קורא דיסקים , ואפילו שאני לוחץ עליו כפתור ימני ו eject ' הוא לא מגיב. איך אני מסדר את זה ? :\ תודה. :-*
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
רכשתי דיסק קשיח WD IDE JB 8MB buffer בזמן כיבוי המחשב יש רעש במשך חצי שניה בערך מהדיסק הקשיח אבל רעש שלא ניתן להתעלם ממנו. (רעש דומה למנוע חשמלי קטן). האם זה נורמלי? במידה ולא, יש תוכנה שיכולה לבדוק אם הדיסק תקין? תודה
-
- 4 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום אני מנסה ליצרוב דיסק וזה רושם לי תבעיה הזאת.1! החלפנו את הסידי וזה לא הבעיה מהסידי מה יכול ליהות הבעיה? כמבון שהדיסק גם טוב תודה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
ניסיתי מספר תוכנות אולם אף אחת לא הצליחה למדוד את הטמפרטורות של הדיסקים. הדיסקים הם: 2 של WD ו 1 של Samsung. הדגמים של WD דומים אך לא זהים, כל הדיסקים הם SATA 200GB, ה WD הם 1 SATA וה Samsung הוא 2 SATA. כולם עם יכולת SMART נראה לי כי Win XP לא מזהה אותם כבעלי יכולת SMART (לפחות במאפיני ה RAID) עיצה?
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
נדמה לי שהדגם שלו הוא 8120, אני לא זוכר בדיוק בדיוק. יש לי דיסק של 80 דקות ואני יכול למלא אותו עד הסוף בלי שום בעיה ובלי OVERBURN או משהו כזה, הבעיה היא, שאני צריך לצרוב ווידאו מחתונה של חבר בפורמט SVCD וזה 85.3 דקות. יש איזה סכנה אם אני אעשה ?OVERBURN (אני צורב עם נירו) הדיסקים הם של פיליפס, CD-R80 GOLD 48X זה ההדבר היחיד שכתוב עליהם. יש איזה סכנה או שאני אוכל לצרוב ולא לדאוג שמשהו יקרה לזה?
-
- 5 תגובות
- 750 צפיות
-
-
אדגיש מראש - אני לא מבין בעניין, ויעול להיות שכל הנאמר כאן הוא שטויות במיץ.נניח ויש לי מערך 5+0. אם אחד מהדיסקים קורס, מערך ה0 העליון לא אמור לראות בכלל את התקלה, וניתן לעשות rebuild ל5 הפנימי בו כלול הדיסק שקרס מתוך היתירות שבו. תקנו אותי אם אני טועה עד כאן. עתה, נניח שהמערך בנוי הפוך, כלומר 0+5 (זה אפשרי בכלל?). אם אחד הדיסקים קורס, המערך החיצוני היתיר בפני עצמו אמור להמשיך לעבוד, אבל איך ניתן לעשות rebuild? הרי המערך הפנימי הוא raid 0, כלומר, גם אם ה5 החיצוני מספק את כל המידע הדרוש לכך, איך הבקר יודע איך לחלק את המידע הפנימי בין הדיסקים? או שפשוט מפרמטים את התת-מערך כולו ונותנים למערך החיצוני לשחזר את תת-המערך כדיסק יחיד "נקי"? ובכלל, עד כמה מורגש הבדל המהירות בתצורה ה…
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
אז ככה - עד יום חמישי האחרון המחשב עבד נפלא אבל רשם לי את הודעת ה-"CPU is unworkble or has been changed" זאת הודעה כזו שהוא רושם הייתי מאשר לו להמשיך באמצעות לחיצה על F1 והכל עבד מעולה. ביום חמישי נכנסתי להגדרות ביוס שלי והכנסתי את כל ההגדרות לאופטמייז (עברתי תפריט תפריט ולחצתי F7. בסוף שמרתי ויצאתי) ומאז המחשב לא מזהה שום כונן אופטי שהוא. רק לצורך בדיקה חיברתי צורב חדש לחלוטין שהזמנתי בשביל המחשב החדש שאני מקבל בקרוב וגם אותו הווינדוז לא זיהה. אגב, גם כוננים וירטואליים הוא לא מזהה ובנוסף לדימון טולז אותו הוא לא מזהה ניסיתי להתקין תוכנה אחרת וגם את הכוננים שהיא יצרה הווינדוז לא זיהה. גם את הכוננים של האלכוהול שלי הוא לא מזהה ובקיצור - כל נסיון ליצור כונן כלשהו או אפילו לז…
-
- 4 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום, אני צריך לגבות מידע בנפח של כ 14G. תוכנה: נרו 6.6.0.8 הרכב הקבצים הינו מגוון: אודיו,וידאו,מסמכים,תוכנות,מקובצים וכדו'... פורמט הצריבה: UDF (הכי מתאים, לא?!) מדיה: דיסקים DVD רציתי בבקשה לדעת אם אחרי שמסתיימת צריבת הדיסק הראשון (אחרי שניגמר בו המקום) ניתן להכניס דיסק ריק אחריו והצריבה תתבצע מהנקודה שהופסקה קודם? אם לא, איך ניתן לצרוב כמות כזאת של מידע על מס' דיסקים? (אם יש צורך בפרטים נוספים תשאלו בבקשה) תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
ללוח אם ASUS P4PE אני רוצה להתקין מערכת הפעלה על HD S-ATA תודה
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
אחרי שהתברר לי שאבא שלי רוצה לרכוש טייפ שיהיה רק על ה pc של העבודה (ולא כמו שחשבתי שהוא רוצה לחבר את הטייפ של השרת שבשבילו הוא קנה את הקלטות החדשות). אני מבקש המלצה לטייפ גיבוי עד 4,000 וגם בנוסף לקלטות גיבוי. הוא צריך בקר מיוחד? (יש לו לוח אם ישן יחסית עם אפשרות הרחבה של pci). הערה חשובה: סוך גדול הקבצים שהוא צריך לגבות עומד על 6 גי'גה.
-
- 4 תגובות
- 750 צפיות
-


