אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
http://www.xbitlabs.com/articles/storage/display/22hdd-120.html
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אוקיי חברים, לפני כמה זמן התחילה בעיה מוזרה. בכל הפעלה של המחשב (עדיין בדוס) הוא מחפש boot from cd מסיבה לא ברורה. הוא לא מוצא, כותב הודעת שהוא נכשל בboot, וללחוץ אנטר להפעלה מהcd. ברגע שלוחצים הוא ממשיך לעלות כרגיל. יש לי שני הארדיסקים. שניהם מאותו דגם בדיוק, רק שאחד 80 ג'יגה לו נקרא c ואחד 120 ג'יגה לו נקרא h. עשיתי ניסוי, ניתקתי את h והכל עלה כרגיל. יש לציין שהווינדואוז מותקן בc. מה אתם אומרים? ד"א, החלפתי כבר כבל ide. עריכה: הוא גם כותב במסך שהוא בודק את כל נתנוני המחשב (המסך שממנו מגיעים לביוס בליחצה על delete) אחרי שהוא מזהה את שני ההארדיסקים, שלא חובר כבל ide ללוח אם או משהו כזה (מה שכמובן לא אפשרי).
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
-
ספינדל של 50 DVD+R עם אריזה קצת סגולה וספינדל של 50 CD-R שהם לא Data life plus מישהו מכיר? כנראה שמדובר באלה
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
ברשותי כונן חיצוני של חברת iOmega, כאשר הכונן מחובר נורת ההדלקה פועלת, אך המחשב לא מצליח לזהות (ניסיתי בכמה מחשבים) ושאלתי אליכם: מכירים מעבדה טובה (זולה בעדיפות) שתוכל לשחזר לי את המידע? אם יש מישהו שכבר שיחזר ובא לו לפרט לי קצת אשמח!!
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
אני מרכיב מחשב חדש שהדגש העיקרי בו שיהיה סופר שקט. מחפש הארדיסק מתאים למשימה הזאת - כמה שיותר שקט יותר טוב. עד כמה שידוע לי, סמסונג נחשבים הכי שקטים, אני טועה? יש איזה דגם ספיצפי שקט במיוחד? (באמת שלא משנה לי מאיזו חברה, העיקר שיהיה שקט ככל שניתן) נפח 500GB תודה מראש (:
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
כשאני צורב על דיסקים של וורבטים המספר שגיאות האלה מתחיל מ300 ויורד, וכשאני צורב על דיסקים נגיד של LG זה מגיע ל50 גג, יש סיבה הגיונית לזה? האם זה משנה בכלל? יש לי צורב NEC 3550..
-
- 4 תגובות
- 754 צפיות
-
-
סתם שאלה שעלתה לי לראש - למה מייצרים כונני SSD בגודל 2.5" ולא 3.5"?
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות דיסק קשיח חדש (WD 80GB 7200RPM 8MB CACHE ) - חושב לפרמט אותו בFAT32 ורוצה לחלק אותו כך WINDOWS OS AND PROGRAM FILES - 19GB SWAP FILE - 1GB OTHER CRAP - 60GB ?
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
הנה הקישור. תודה! http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=361888.0
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לרכוש את הכונן Seagate ST3750330AS 750GB SATA2 32MB מskypc בהתחלה התלבטתי בין ה Samsung HD642JJ שעולה 404 ש"ח אבל אז שמתי לב שהseagate עולה 435 ש"ח ויש בו נפח של 750GB לעומת הsamsung 5 שנים אחריות ו32mb cache הבעיה היא שקניתי פעם את הseagate 500gb 32mb והיה לי איתו בעיות כנראה הכונן היה תקול מהתחלה וזה גרם להרבה ריסטרטים פתאומיים וקפיאות של המחשב אז החליפו לי אותו ל wd5000aaks אז השאלה שלי היא מה אני צריך לעשות כדי לדעת שאני לא יקבל הפעם הארד דיסק תקול .. ? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
על הלוח שלי (+Epox 8k5a2 ) יש בקר RAID HighPoint 372 התומך בעד 4 כוננים דרך 2 יציאות IDE (IDE3, IDE4) ב UDMA ATA100/133 כל אחת. אני רוצה לחבר אליה HD כדי שיעבוד ב ATA100 -- ללא RAID. הבעיה היא שכאשר הדיסק מחובר ליציאת ה IDE3 המחשב נתקע בזמן ה BOOT במסך של Scanning Drives שבקר ה RAID עושה. הבקר מזהה את הדיסק נכון אבל המחשב לא ממשיך הלאה ואני גם לא יכול להיכנס למסך ההגדרות של הבקר (Ctrl+H). האם צריך לעשות משהו מיוחד כדי לגרום לזה לעבוד? מה אפשר לנסות? ועוד שאלה -- האם אני יכול ליצור RAID0 עם שני דיסקים שונים (מבחינת דגם ויצרן) אבל בעלי קיבולת זהה (20GB). תודה!
-
- 6 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום לכם ברשותי דיסק קשיח של MAXTOR בנפח 160 ג'יגה [iDE] פעם זה נחשב לנפח מטאורי !! וגם במחיר של 2TB היום לפני כחודש הפכתי את הכונן במקום לכונן פנימי לחיצוני [ עקב רעשים שהוא יוצר,וגם איטיות] רציתי לדעת: מה אורח החיים הממוצע של הארדיסק מחברת מקסטור ? איך ניתן להאריך את החיים שלו יותר ? ואיך יודעים מתי הארדיסק מתחיל כבר לגסוס? ברמת העיקרון הדיסק קשיח מאוד איטי, אני יודע שניתן לתפור את זה על ידי תיקון סקטורים, אבל אני חושש שבטעות הארדיסק ימות מרוב מאמץ.. תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 754 צפיות
-
-
היה לי _NEC DVD_RW ND-4550A הוא עשה הרבה בעיות ובסוף נהרס... אני צריך צורב חדש, התקציב הוא עד 250, איזה צורבים נחשבים לטובים היום? חובה שבצבע יהיה שחור ומהחנות הזו: http://www.pandas.co.il/default.php כמובן חובה צורב DVD
-
- 7 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות כזה: http://www.scsi4me.com/snt-sas3051b-3x5-25-bays-to-5-sas-sata-hdd-hot-swap-internal-sas-cage.html Hot Swap Internal SAS Cage איפה אני מוצא כזה בארץ??[br]פורסם בתאריך: 12.04.2010 בשעה 13:26:50 אוףףף מצאתי אבל יקר רצח...
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
אני מחפש כונן קשיח שיהיה המאסטר, כלומר למערכת ההפעלה. חשוב לי כמובן שיהיה בעל ביצועים טובים (משחקים ומוזיקה)אך לא פחות חשוב שיהיה שקט! נתונים נוספים- 160G-250G - 7200rpm - SATA II - למעשה הלוח-אם שלי תומך בישן כך שאפשרי גם 150Mb/s, אבל אתן עדיפות ל-300 בהתאם לביצועים ושקט. - NCQ חשבתי על ה- samsung p120 הנה שתי סקירות עליו: http://www.silentpcreview.com/article258-page3.html http://www.tomshardware.com/storage/20050427/spinpoint-07.html אני לא יודע אם יש אותו בכלל בארץ אבל אם זו הבחירה הטובה אז לא חסר אתרים אמינים בחו"ל
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי צורב כמתואר ואני נתקל בבעיה מוזרה איתו הוא צורב לאט מהרשום. אני צורב על דיסקים של נגיד כפול 8 והצורב מזהה אותם ככפול 8 ואומר שהוא צורב אותם כפול 8 אולם לפי הזמן שלוקח לו הצריבה היא כפול 2.4 ולא כפול 8! כ 30 דקות לדיסק. ניסיתי דיסקים של חברות שונות ותמיד אותה בעיה ניסיתי גם דיסקים של כפול 4 ואותו הדבר. עידכנתי את הקושחה של הצורב אתמול וזה לא פתר את הבעיה, לא שינה כלום בעצם... בקיצור מה שהצורב אומר זה שהוא צורב נגיד כפול 8 במהירות 11 ומשהו מגה לשנייה ובפועל צורב ב 3.2 מגה לשנייה בערך.. וזה מרגיז... יש הצעות או רעיונות מה יכול לגרום לבעיה הנל?
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
שלום מבקש המלצה למארז חיצני לדיסק שקיח IDE+SATA, ובעל יציאות USB+FIREWIRE 3.5" תודה
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום רב , ראיתי שיש הרבה מאד סוגים שונים ומגוון רחב של מחירים. בגלל שאין לי בכלל ידע ונסיון בעניין , רציתי לבקש ממכם המומחים המלצה. אני רוצה לקנות כרטיס micro sd לסלולארי שלי (samsung galaxy s) וכמובן שמה שאני בעצם רוצה זה מקסימום אמינות ומקסימום מהירות שאני יכול להשיג במגבלת התקציב שלי. תודה רבה על העזרה.
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברצוני לרכוש צורב בקרוב, עד 500 שקלים. האופציה של DVD RAM אינה חובה, אך היא בהחלט NICE TO HAVE. האם כדאי להמתין ל4163B? יש למישהו הערכה מתי הוא אמור להגיע לחופי ארצנו, ומה אמור להיות המחיר? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 754 צפיות
-
-
יש לי כונן DVD של NEC במחשב הישן (המחשב ישן, הכונן יחסית חדש). בעבר הצלחתי לקרוא/לצרוב ממנו דיסקים בלי בעיה מסויימת, אבל לפני כמה ימים אני מנסה לצרוב דיסק DVD ולא מצליח. אני גם לא מצליח לקרוא דיסקים אחרים שהכונן עצמו צרב, אבל CD אני כן יכול לצרוב. בMy Computer אני רואה את הכונן ככונן CD. הרצת דיסק ניקוי לא עזרה. מה אני יכול לעשות כדי לתקן את זה?
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
התחדשתי במארז חיצוני של טרמלטייק MAX4 ודיסק קשיח של סיגייט SATA 500 GB. האם צריך להוציא את הג'מפר ב-HDD לפני הפרמוט והעבודה בכלל?? תודה.
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
כאילו אני לא יודע מה נתן לי ה סריאל ATA הזה שקניתי אני לא מרגיש ממש שינוי אפילו פחות ביצועים איך אני יכול לבדוק את זה ב PC MARK2002 קיבלתי 1400 ומשהו .... אבל איך אני יכול לדעת שהתקנתי אותו טוב ושהוא עובד כמו שצריך אני מצטער שיש לי הרבה שאלות בזמן האחרון בפורום בפוט יש לי בעיות במחשב ... תודה רבה לעוזרים ...
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני מחפש צורב DVD במחיר בין 300-400 שקלים קצת עברתי על הודעות בפורום ולא מצאתי משהו שבאמת הוכיח את עצמו חשבתי אולי על הNEC 3520A אבל ראיתי שיש כאלה שיש להם בעיות איתו.. אני צריך המלצות בבקשה! תעזרו לי ???
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
איזה דיסק קשיח מומלץ יותר מבחינת אמינות וביצועים ? DeskStar 7K1000.D 1TB 7200RPM 32MB Sata III או 1TB 7200RPM 32MB Sata III ST1000DM003 seagate
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-


