אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אז ככה יש לי בעיה עם הצורב יש לי צורב של Plextor 40/12/40A ולפני חודש היה לי הארד דיסק 80 GB של WD וכל דיסק שניסתי לצרוב הוא צרב בלי בעיות עכשיו קניתי הארד דיסק 120 SATA של WD וכשאני מנסה לצרוב דיסק הוא מתחיל ואז הוא מפסיק באמצע כאילו נשרף הדיסק לפעמיים הוא באמת שורף אותו ולפעמיים לא והוא לא מצליח לצרוב בכלל מישהו מכיר את הבעיה הזאת עזרה דחוף זה תמונה של מה שהוא עושה
-
- 3 תגובות
- 757 צפיות
-
-
לחבר שלי קרתה תקלה והוא הציף את אחד המחיצות. שהוא מנסה לפתוח את המחיצה יש לו אפשרות רק לאתחל. אבל יש לו קבצים חשובים שהוא לא רוצה למחוק. האם יש דרך להציל את הקבצים לפני שבמצעים אתחול?. ממתין לתגובתכם בתודה מראש...
-
- 7 תגובות
- 757 צפיות
-
-
היי, שיכפלתי סרט דרך DVDSHRINK והורדתי כל מיני דברים כמו התוספות וזה אל באת האונד השארתי כמו שהוא... לא נגעתי בו.... בטוח! האיכות תמונה כמו המקור אבל הסאונד ממש ממש חלש וגם לא 5.1.... למה זה? תדוה מראש, ניר.
-
- 3 תגובות
- 757 צפיות
-
-
שלום לכולם הצורב השתגע! אמנם ה-HP 9100 כבר בן 3 ,אך עד לאחרונה עבד בסדר גמור... הבעייה כעת היא שהמגש משתולל- יוצא כל הזמן החוצה ולא רוצה להשאר בפנים

