עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by tiger3,

    אז ככה יש לי בעיה עם הצורב יש לי צורב של Plextor 40/12/40A ולפני חודש היה לי הארד דיסק 80 GB של WD וכל דיסק שניסתי לצרוב הוא צרב בלי בעיות עכשיו קניתי הארד דיסק 120 SATA של WD וכשאני מנסה לצרוב דיסק הוא מתחיל ואז הוא מפסיק באמצע כאילו נשרף הדיסק לפעמיים הוא באמת שורף אותו ולפעמיים לא והוא לא מצליח לצרוב בכלל מישהו מכיר את הבעיה הזאת עזרה דחוף זה תמונה של מה שהוא עושה

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  2. לחבר שלי קרתה תקלה והוא הציף את אחד המחיצות. שהוא מנסה לפתוח את המחיצה יש לו אפשרות רק לאתחל. אבל יש לו קבצים חשובים שהוא לא רוצה למחוק. האם יש דרך להציל את הקבצים לפני שבמצעים אתחול?. ממתין לתגובתכם בתודה מראש...

    • 7 תגובות
    • 757 צפיות
  3. היי, שיכפלתי סרט דרך DVDSHRINK והורדתי כל מיני דברים כמו התוספות וזה אל באת האונד השארתי כמו שהוא... לא נגעתי בו.... בטוח! האיכות תמונה כמו המקור אבל הסאונד ממש ממש חלש וגם לא 5.1.... למה זה? תדוה מראש, ניר.

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  4. Started by thebaron,

    שלום לכולם הצורב השתגע! אמנם ה-HP 9100 כבר בן 3 ,אך עד לאחרונה עבד בסדר גמור... הבעייה כעת היא שהמגש משתולל- יוצא כל הזמן החוצה ולא רוצה להשאר בפנים![ כשאני לוחץ אותו חזק פנימה הוא נשאר, אבל הנורה שאמורה לדלוק כשיש דיסק בפנים לא נדלקת. חוץ מזה- חלונות לא מזהה שיש דיסק ריק ממתין לצריבה ואומרת לי : "הכנס דיסק" מה לעשות? האם לזרוק לפח ולקנות כבר צורב DVD (למרות שעדיין יקר ולא ממש מגובש באמינותו)? תודה

    • 5 תגובות
    • 757 צפיות
  5. האם אפשר לשלב דיסק IDE 7.2K ודיסק SATA2 7.2K על לוח NF4 אולטרה של DFI? והאם זה כדאי בכלל? יש לי עכשיו דיסק של 40 IDE ואני קונה עכשיו דיסק של 320 SATA2 אם אפשר לשלב אז חשבתי לשים ב40 IDE את הווינדוס וכל התוכנות ובשני את ההורדות סרטים וכו'... אם אי אפשר אני יעשה מחיצה בדיסק של ה320 בשביל הווינדוס לא מזיז לי ה40GB הנוספים האלה פשוט כדי לנצל את השני ולא לזרוק אותו בארון תודה מראש טל

  6. Started by moranhoresh,

    יש לי 2 כוננים, אחד בגודל 1TB, והשני בגודל 300GB. אני מעוניין להתקין 2 מע' הפעלה (XP ו-UBUNTU). עיקר השימוש יהיה ב-XP. מע' ההפעלה השניה (UBUNTU) מיועדת רק כגבוי במידה ו-XP לא עולה מסיבה כלשהיא (וירוסים וכד'). 1. כיצד הייתם ממליצים לי לחלק את המחיצות? 2. היכן לשים את ה-SWAP FILE, והאם להתקין לו מחיצה נפרדת (גודל ה-RAM שלי הוא 4 GB)? 3. האם לשים מחיצה נפרדת ל-My Documents? 4. האם לשים מחיצה נפרדת ל-Temporary Files? תודה

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  7. Started by satyr82,

    היי,מצטער על השאלה שבוודאי רובכם יודעים לענות עליה,אך לא יצא לי עד היום להיתקל במקרה ספציפי זה. אז ככה, לא מזמן קניתי לפטופ משומש שבו יש הרדיסק מחולק ל 2 מחיצות. מחיצה אחת נקראת C שבה ישנו הווינדוס וכל התוכניות המותקנות . נפחה של המחיצה - 8.4 G . מחיצה שנייה נקראת E שנפחה הינה 19.54 . הרדיסק 30 (27.94G) שמחולק כך. רציתי לפנות כמה ג'יגות מ E שאמור להיות 19.54 , וכעת ב" MY COMPUTER" מראה שיש 9.45 G פנוי. כשאני נכנס לכונן ישנם 4-5 ספריות וכאשר אני מחשב את נפחם הכולל בכמה אופנים - יש שם סהכ' 3.9 ג'גה. חישוב מהיר מראה ש 9.45G פנוי + 3.9 G בשימוש ממש לא קרוב ל 19.54G ...איפה ה 5-6 G הנותרים ? גם ככה ההרידסק ממש קטן לי ואני מוחק ממנו כל הזמן ...תודה למשיבים.

    • 7 תגובות
    • 757 צפיות
  8. Started by manenbu,

    שלום קניתי שני הרדיסקים של 500GB ואני רוצה לחבר אותם במערך RAID1. אפשר לחלק אותם למחיצות, נגיד 250GB כל אחד, ואז להפעיל את המערך רק על שני מחיצות? ככה שיש לי כונן אחד של RAID, ועוד שניים בלתי תלויים? עוד שאלה - יש לי הרדיסק שמחולק כבר למחיצות (של מערכת ההפעלה+דברים). אפשר לאחד אותו למחיצה אחת מבלי לעשות פורמט?

    • 5 תגובות
    • 757 צפיות
  9. יש לי 2 הארד דיסקים של 80GB שעובדים ואני רוצה להוסיף עוד אחד מהיר עם לוח תומך SATA. אפשר להפעיל את המחשב כשמערכת ההפעלה מותקנת על HD SATA והרגילים משמשים כאיחסון?

  10. Started by generalA,

    מישהו יודע איפה (לינק) אני מוצא תמיד את העדכני ביותר ? באתר של LG אין שום תיעוד עליו לצערי...

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  11. Started by burekas,

    אני מעוניין לקנות צורב DVD למחשב (כמובן שגם ישמש ככונן DVD) רציתי לקבל ממכם המלצות אם אתם מכירים את הנושא. ראיתי אשכול של המומלצים כל מיני מושגים כמו lightScribe, סריקת טעויות וכאלה שקצת איבדתי את עצמי אז אם אתם יכולים להסביר מושגים שצריך לדעת, ואיזה חשובים למשתמש ממוצע... וגם להגיד איזה חברה עדיפה: LG NEC Asus Sony Samsung Philips Pioneer LiteOn Plextor לגבי מיקום הצורב, מה יותר כדאי: פנימי או חיצוני? מה היתרון של כל אחד מהם? מבחינת מהירויות: איזה מהירות צריבה DVD מומלצת? איזה מהירות היא סבירה? 20 X 18 X 16 X 12 X 8 X 4 X גם מבחינת מהירות שכתוב DVD: 8 X 6 X 4 X 12 X ועוד פרמטרים בקשר למהירות כמו: מהירות קריאת CD ו-מהירות צריבת CD פרמטרים שקשורי…

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  12. אהלן! תמיד אתם מראים פה תוצאות של דיסקים אחרי צריבה ובודקים כמה שגיאות נמצאו... אני לא בטוח שאני מבין טוב איך קוראים את הגרפים האלה נתתי פה דוגמא לאיזה דיסק... שנראה לי שהוא ממש גרוע אם משהו יכול להסביר את המושגים הכללים ומה צריך לשים לב... מה נמוך וטוב ומה גבוה ומומלץ להתרחק וכו'... תודה! יניב

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  13. Started by harel_c,

    מחפש עזרה בפתרון בעיה עם דיסק און קיי של sony 600GB כשאני מכניס את הדיסק לשקע ה USB לא ניתן לפרמט אותו או לשמור עליו מידע. לא ניתן לבצע עליו בדיקת דיסק. הדיסק חדש לגמרי. כל עזרה תתקבל בברכה הראל

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  14. של WD מה זה אומר? להחליף אותו

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  15. Started by p_q,

    תודה

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  16. Started by eXtReMeHaLo,

    בפורום הזה יש די הרבה שקראו את התרד והסברים שונים על ה DVD RAM אבל עדיין לא מבינים כל כך מה הוא עושה . אני אחד מאלה, אני מבקש שמשהו יסביר בברירות מה עושה בדיוק ה DVD RAM וכל מה שצריך לדעת עליו. והכל יהיה רשום ומסודר כאן ולא צריך לחפש את זה בין 300 תגובות זה יהיה תחת נושא אחד ומי שרוצה לדעת נכנס לכאן וקורא... תודה

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  17. הצורב דיוידי שלי של PIONEER צורב מצוין וסוגר דיוידי ואודיו אך לא סוגר את הדיסקים של המידע הרגילים שאני צורב. ניסיתי בתוכנה נרו, בצורב של חלונות, בEASY CD CREATOR ובכולם אותה הבעיה אבל זה לא הגיוני שזה יהיה בעית חומרה. עזור לי בבקשה!! :-\

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  18. ניסיתי להדפיס תמונה בצורב החדש שלי - צורב Asus Lightscribe - וזה אומר לי להכניס דיסק שכביכול מותאם לצריבת הלייטסקרייב אז אני צריך לקנות מדיות לצריבה 'מיוחדות' ללייטסקרייב אם אני ירצה להשתמש בפונקציית ההדפסה? ואם כן, זה קצת מאכזב ולא נראה לי אפילו שהמוכר בחנות ידע את זה :s05: או שיש אולי תוכנה שניתן בעזרתה להדפיס על גבי כל דיסק... קצת מידע בנושא, תודה!

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  19. Started by tidan31,

    שלום! ברשותי dok usb 3.0 בנפח של 64gb מהירות הקריאה שלו היא 225mb והכתיבה 135mb העברתי קובץ במשקל של 28gb מהמחשב אל ה-dok והמהירות כתיבה עמדה על 78mb ומ-הdok למחשב המהירות קריאה עמדה על 80mb האם המהירויות תקינות?

  20. Started by XCG120,

    ברצוני לקנות דיסק קשיח חיצוני לצורך גיבוי,הדרישות שלי מהכונן זה שהוא יהיה בין 1 טרה לבין 2 טרה ,שיהיה של חברת WD USB2/3 אמין (כמובן באופן יחסי)שיהיה מתאים לגיבוי ושיהיה חזק פיזית לנפילות וכאלה(לא חייב). ??? בתודה.

  21. Started by nirtaz,

    אני מתקין FREE NAS על מחשב ואשמח לקבל קצת תמיכה ממישהו שכבר עשה את זה. הצלחתי להריץ את והתקין כונן - אבל יש לי בעיות בגישה לHD שלו בISCSI

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  22. Started by 3emi,

    יש לי כונן חיצוני WD של טרה הכל עבד מעולה עד לפני שעה ויש לי אותו כמה שנים ועכשיו פתאום הוא קורא נתונים ב 500K לשניה אי אפשר לנגן סרטים אפילו במידה ואני ירצה להעתיק חומר שיושב עליו למקום אחר זה בגדר בלתי אפשרי במהירות הזאת ניסיתי את זה הוא אמר לי 3 שעות על קובץ של גיגה למה זה קרה לי יש לי שם טרה של מידע משחקים סרטים 1080 מעצבנים החברה הזאת האם אפשרי לעשות משהו הורדתי את הכלי שלהם של הבדיקה והבדיקה לא מסתיימת רשום שאמורה לקחת 5 דקות וב 20 דקות לחצתי ביטול הוא נראה כאילו נתקע באזור ה 95 אחוז בבדיקה לעזאזל עריכה" אגב המהירות כתיבה בצורה מוזרה עדיין תקינה אני מנסה עכשיו להעביר קבצים לכונן וזה עובר ב 30 מגה לשניה איך יכול להיות שכתיבה בסדר וקריאה לא :\

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  23. בקרוב הטכנאי מחשבים מזמין לנו הארד-דיסק ואני רוצה להיות בטוח שיש לי במחשב חיבור SATA ולא חיבור אחר. אני פותח את הקופסא ושולח את ידי לעבר הכבלים המחברים בין הארד דיסק ללוח אם. מה אני אמור לראות במידה ויש לי חיבור SATA?? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  24. שמתי דיסק קשיחנוסף אצלי .. נראה לי שהוא מאט ת'עבודה או שזה פסיכולוגי ?

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  25. צורב nec מזהה רק חלק מהדיסקים? nec dvd rw nd-3550a תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות

דיונים חדשים בפורומים