עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. זה אותו דגם? קניתי תh22n ליד הבית זה הגיוני לרמאות?

    • 8 תגובות
    • 758 צפיות
  2. מה ההבדל, בין אריזת הריטייל, לOEM/בולק? בתודה, גבריאל.

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות
  3. Started by nanu,

    שלום, קראתי את הסטיקי בנושא של כוננים חיצוניים. אני מחפש כונן חיצוני לסטרימר, האם עדיף לי 2.5 או 3.5 כלומר שקט וגודל לעומת נפח ומהירות. אני מבקש המלצה לכונן ספציפי מאנשים שיש להם ועל פי הנסיון שלהם אל תגידו לי זה עניין שלך. האם מישהו ממליץ על דיל עכשווי או ממליץ להימנע מחברה מסויימת - על פי נסיונו. תודה למגיבים. ירון

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  4. האם מישהו יודע האם ניתן לחבר שני מחשבים באמצעות כבל USB, ובצורה זו להעביר קבצים מהאחד לשני ? המהירות של USB2 מהירה בהרבה מאשר מהירות של LAN. במידה וזה אפשרי, האם צריך תוכנה מיוחדת, או לחלופין כל מחשב יופיע בצורה אוטומטית כהתקן גיבוי על המחשב השני ? (מחשב אחד אצלי הוא Vista והשני XP).

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  5. Started by x-dude,

    http://babelfish.altavista.com/babelfish/urltrurl?url=http%3A%2F%2Fwww.watch.impress.co.jp%2Fav%2Fdocs%2F20040109%2Fces06.htm&lp=ja_en&tt=url באנגלית כמובן

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  6. למי שלא מכיר האתר מתעדכן איך שיוצאת גירסה פרוצה ורשמית של קושחה חדשה,ממש מומלץ. מי שלא מבין בזה לא מומלץ לעדכן קושחה,רוב הקושחות שם הם קושחות פרוצות (ז"א לא רשמיות),אם העידכון ייכשל לכם והלך הצורב,אז גם הלכה האחריות. http://www.micheldeboer.nl/firmware/index.html אני כרגע משתמש ב 218btrpc1.rar (של ה3500), הנק שלי עכשיו הוא RPC-1 (שזה אומר שאני יכול לאפס את הגדרות האיזור PAL NTSC בחזרה ל5),rip lock removed (הורדה של סרט לדיסק הקשיח מתבצעת במהירויות הרבה יותר גבוהות) ו bit setting ל +R ו +RW לאלו שמעוניינים לשנות +RW ל ROM,אם כבר צרבתם על ה +RW שלכם אז לא תוכלו (זה באג אני בטוח שיסדרו את זה בקרוב),אבל אם יש לכם מדית +RW חדשה שלא השתמשתם בה,תוכלו לשנות אותה ל ROM וכך לנגן בנ…

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  7. יש לי מחשב בן חצי שנה ולאחרונה הצורב שלי התחיל לעשות בעיות. אני מנסה לצרוב קבצים מההארדיסק לצורב - הוא מסיים את הצריבה בצורה טובה ומדווח שהצריבה הסתיימה בהצלחה ואחרי זה אפשר לקרוא את הדיסק בלי בעייה אבל יש בו שגיאות. כשאני עושה בנרו בדיקת שגיאות אחרי הצריבה הוא מוצא שגיאות ומודיע שבחלקים מסויימים תוכן הדיסק שונה מהמקור. בזמן הצריבה אין שום בעייה - הבאפר גבוה. ניסיתי להתקין צורב נוסף וניסיתי כל מיני אופציות לחיבור שלהם בעזרת כבלי הIDE ועדיין לא משנה מה אני עושה יש לי אותה תופעה בשני הצורבים. ניסיתי גם לצרוב במהירויות שונות ואפילו במהירות של X8 עדיין יש לי שגיאות. האם הבעייה יכולה להיות בכבלי ה-IDE או בלוח אם או משהו שצריך להגדיר בווינדוס. וידאתי שבשני הכוננים מוגדר ל-DMA. …

    • 4 תגובות
    • 758 צפיות
  8. Started by amd@ati,

    היי, הכונן שלי מחולק לשתי מחיצות: C- זוהי המחיצה של הווינדוס. F- מחיצה ריקה לחלוטין. יש לי את התוכנה: acronis disk director. בחרתי באפשרות של "הגדלת השטח הפנוי", והעברתי את שטח מחיצה F למחיצה C, אבל ראיתי כי מחיצה F עדיין קיימת וגודלה כ- 15MB, כיצד אני מוחק אותה לחלוטין? תודה מראש נ.ב: אני עושה זאת על מנת להתקין אובונטו על השטח הפנוי. (אם זה עוזר) עריכה: ראיתי כי ניתן למחוק מחיצות בעזרת הכלי - "ניהול מחשב" שבלוח הבקרה. האם הדבר יעשה את הפעולה הרצויה? (מחיקת המחיצה והוספת השטח שלה לכונן C)

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  9. Started by timac,

    אני צריך דיסק קשיח שיהיה עד 500 שקל תנו לי את הכי טוב למחיר הזה.. תודה רבה!!

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  10. Started by ndv,

    יש לי HDD של מקסטור מלפני 6 שנים בערך ועכשיו גיליתי שהוא מקור הרעש ולא הHDD של WD שקניתי לפני חצי שנה. הרעש הוא "תיקתוקים זריזים " כאלה. בזמנו קראנו לזה "המחשב חושב". יש דרך להשתיק את זה?

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  11. Started by oron_s,

    שלום האם יש דרך להתקין WIN XP עם RAID בלי כונן דיסקטים?

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  12. Started by black colt,

    קודם כל שלום לכולם אני חדש פה ומחובתי להגיד שלום בקיצור אני ישאל הרבה שאלות כי עכשיו קניתי מחשב חדש לפי מה שאמרו לי מתקדם מאוד (כנראה יותר ממני) לא ידעתי באיזה פורום לרשום את זה אז אני רושם את זה פה כי לדעתי הוא הכי מתאים אם זה לא קשור נא מהמנהלים להעביר לפי מה שהבנתי לכל צורב דיוידי יש את סוג הדיסק שלו לי יש צורב מסוג: RITEMASTER והייתי רוצה לדעת איזה סוג דיסק לצריבת דיוידי הכי מתאים לו ואם אין אחד ספציפי אז איזה דיסק הוא הכי איכותי וייתן לי אתץ התמונה והאיכות הכי טובה תודה עידן

    • 10 תגובות
    • 758 צפיות
  13. Started by G@L,

    על איזו מהירות הכי כדאי לי לצרוב עותק "גיבוי" של סרט DVD? הצורב שלי תומך במהירויות: 1X-8X?

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  14. http://www.bhphotovideo.com/c/search?Ns=p_OVER_ALL_RATE|1&ipp=100&ci=6543&N=4294542383+4291237751+4291116701+4291227156+4289950565+35+4294949651+4253041063&srtclk=sort אני צריך טרה, סמסונג ווסטרן דיגיטל וסייגיט יודועים כהכי טובים.. ולעתיד תמיכה של USB3.. איזה מהם הכי טוב או הכי עדיף?

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  15. Started by refaelm1,

    קניתי את המחשב לפני ארבע שנים . עם תחילת המעבר לWIN XP HOME התחילו הבעיות והצורב לא צרב . (זוהה אבל לא צרב!) כיום אני משתמש בWIN XP PRO SP2 . הצורב מזוהה אבל לא צורב . הרצתי חיפוש בגוגל לדרייברים והגעתי לנושאים הקשורים בצורב (כולל בפורום כאן). הורדתי דרייבר אך מסתבר שזה עדכון . והעדכון לא מצליח! שם הדרייבר : 2100Inst אשמח אם מישהו יוכל לעזור . רפאל מנצור.

    • 7 תגובות
    • 758 צפיות
  16. למה לא מופיע הכונן הזה בהשוואה (אני מדבר על ה-WD2500KS)? והאם יש למישהו מושג איפה בדיוק הוא מתברג מבחינת ציונים יחסית לארבעה שנסקרו? מעניין אותי, כי בדיוק קניתי אחד...

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  17. Started by e_dor,

    שלום לכולם ! לפני כשבוע הדיסק SATA שלי (120 ג'יגה של ווסטרן דיגיטל) החליט שלא מתחשק לו לעלות והוא נותן תסמינים של וירוס. רציתי לדעת האם אתם מכירים תוכנות טובות למקרים כאלה שישחזרו את המידע הזה, שמתאימות בוודאות ל-SATA ! תודה רבה רבה לכולם על השקעת הזמן ונקווה שגם על פתרון מתאים. ערב טוב. נ.ב להערכת אבא שלי שבדק את העניין הבעיה היא ב: Location Table.

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  18. Started by langa,

    ואני רוצה לשאול. ראיתי בהגדרות שצריך לבחור (REGIOEN) איזורים ויש עד חמש החלפות. האם זה באמת ינעל לאחר חמש החלפות? איך פותחים את זה?

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  19. שלום לכולם..! יש לי שאלה קטנה, היום חיברתי אל המחשב דיסק קשיח נוסף וצצה לי בעיה קטנה... במחשב שלי לא מוצג הכונן וגם בניהול הדיסקים אי אפשר לאתחל אותו... אשמח אם תוכלו לעזור

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות
  20. Started by gilboag,

    הי יש לי מחשב בעסק שעובד עם מערכת בקרים ואני צריך לגבות את הDATA BASE שנמצא כקובץ בכונן הראשי(שוקל כ 20MB+-). עד היום היתי מגבה מספר פעמים בשבוע (כל פעם שהיה לי רגע זמן וזכרתי..) - דרך התוכנה המובנית של המערכת שמותקנת אצלי לDOK שאני שומר במגירה .. .המערכת עובדת 25/7 והקובץ עובר שינויים בכמה פרקי זמן במשך היום וכדי לגבות כמו שצריך אני למעשה צריך לגבות 3 פעמים ביממה בשעות מסויימות שהמערכת לא כותבת לקובץ. מכיוון שהמערכת גם מחוברת לרשת (חיבור רגיל דרך ראוטר ביתי) 24/7 חשבתי למצוא שירות רשת כלשהו כמו ה GOOGLE DRIVE / DROPBOX וכו' שיאפשר לי לבצע את הגיבוי בצורה אטומטית לחלוטין (אפשר פעם ביום בשעה מוגדרת - ורצוי גם 3 פעמים ביום..) השאלה אם למישהו יש רעיון איך לבצע את זה בדרך הפש…

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  21. Started by Big_Guy7,

    יש לי צורב DVD שלLG. עשיתי קצת סדר במחשב מבחינת כבלים ובטעות נקרע לי כבל שמחבר בין הצורב לכניסת CD1 בלוח אם. הכבל בצבע שחור ואפור, והחיבור שלו בלוח אם הוא 4 פינים. למה הכבל משמש, והאם אני יכול לעבוד גם בלעדיו? תודה על העזרה, גיא

    • 8 תגובות
    • 757 צפיות
  22. שלום, קניתי צורב dvd ואני רוצה לצרוב משהו אבל במהירות הכי נמוכה x1 , שאני מפעיל את הנרו או האלכוהול הוא נותן לי או x8 או x4 (מהירות הדיסק האי x8 ) איך אני יכול לצרוב על יותר לאט ? שמעתי שזה נחוץ (צריבה לps2 למשל...) שאלה נוספת : צרבתי משהו בנרו ולאחר שתהליך הצריבה הסתיים התוכנה בדקה את הדיסק (אימות מידע) , זה נחוץ ? ואם יש דרך לבטל את זה ?

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  23. Started by Ron1999,

    על הלפטופ שלי יש כונן של 11 גיגה, כשאני בודק מקום פנוי עליו בעזרת לחצן ימני ומאפיינים - בווינדואוז הוא כותב לי שיש 4 גי'גה פנויים. אם אני בודק כמה שטח תופסים הקבצים על כל הכונן [sELECT ALL ובוחר PROPERTIES] הוא כותב שהם תופסים, כולל חבויים ונסתרים ומערכת - 3 ג'יגה. לאן נעלם לי שאר המקום הפנוי שכביכול אמור להיות? רון.

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  24. Started by The-Fox,

    אני מתכנן לבנות מחשב לחבר מבוסס Conroe E6300 ולוח אם P965-DS4 של ג'יגהבייט. (מבוסס P965). הבעיה היא כזאת: אותו בחור רוצה לבנות דיסק גדול מכ 3-4 דיסקים קשיחים, ולחבר אותם ב JBOD ע"מ ליצור דיסק לוגי אחד גדול. RAID0 לא פרקטי מבחינתו כי הוא הולך להשתמש ב 2 כוננים ובעתיד להוסיף, וכנראה גם כוננים בגדלים שונים. ממה שביררתי ה ICH8R של אינטל תומך רק ב RAID 0,1 ו 5. הוא אינו תומך ב JBOD ! ולכן הבעיה תופסת גם ללוחות של חברות אחרות (ASUS וכו.) הבקר היחיד על הלוח שתומך ב JBOD הוא הבקר הנוסף שאותו יצרן מספק והוא מאפשר חיבור של 2 דיסקים בלבד, בעוד הוא צריך 4. האופציה היחידה שלו ממה שאני רואה היא להוסיף בקר SATA שיאפשר חיבור של 4 דיסקים ויתמוך ב JBOD, אך הם יקרים, הדבר הכי זול שראי…

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  25. Started by arkadur,

    כחלק מהפרוייקט החדש (פרטים בקרוב), אני צריך שטח אכסון ענק (אני רוצה זמינות מוחלטת של החומר שיש לי בבית) ולשם כך אני אשקיע במספר דיסקים לכן, יש לי כמה שאלות 1. עדיף כמה כוננים "קטנים" יחסית, או מעט - אך בעלי שטח אכסון גדול יותר? (מבחינת אמינות - אין ספק שהקטנים, מבחינת עלויות - הגדולים, אך מבחינת זמני גישה וכו') 2.יש לי בלוח 8 יציאות SATA, מתוכם 2 הם DVDRW, ככלל, אני מעדיף SATA ולא IDE (בשביל הסדר במארז) כאשר יציאה אחת היא עבור ראפטור שעליו תשב מערכת ההפעלה, לכן אעדיף 4 דיסקים גדולים 3. הבנתי מהת'רארדים האחרונים, שה500 של WD לא כ"כ מומלצים, ואפילו מאכזבים 4. אני לא מתכנן RAID מכל סוג שהוא אשמח לקבל המלצות ל500GB \ 320GB, של חברות טובות , (בהתאם להמלצות שלכם לגבי מס…

    • 7 תגובות
    • 757 צפיות

דיונים חדשים בפורומים