עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by elior021,

    אהלן חבר שלי קנה מאייבורי הרדיסק חיצוני בגודל טרה אחד של סיגייט לאחר כמה ימים הוא לטענתו הוא ניקה וירוסים דרך תוכנת nod32 מאז ההרדיסק לא מוצג במחשב שלי. קצת פרטים : שמכניסים אותו ל USB הוא עובד משמיע רעש שומעים את ההתקן מתחבר למחשב אבל לא רואים אותו בניהול דיסקים רואים שהמחיצה מפורמטת למרות שיש עליה 500 גיגה חשובים מאוד של עבודה ניסיתי להפעיל אותו דרך SATA ישירות למחשב וזה לא עזר , במנהל התקנים הוא מזוהה תקין ההרדיסק לא מעניין פה בכלל רק המידע שיש בתוכו חשוב לי לדעת אם יש משהו לעשות לפני שלוקחים אותו לשיחזור מידע. תודה מראש אליאור

    • 4 תגובות
    • 773 צפיות
  2. Started by erbrt,

    אני רוצה לאחד שני PARTITONS ל-1 (כוננים D ו F בתמונה), שניהם שייכים לאותו הרד דיסק אבל בעבר אחד מהם היה כונן C. ניסיתי לפרט את כונן F (שהיה פעם C) ללא הצלחה... איך אני עושה את זה בלי לפגוע במה שיש בכונן D? תודה לעוזרים. Uploaded with ImageShack.us

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  3. Started by wow,

    ודרך אגב מה מההירות של ATA?

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  4. שלום לכולם בעבר יצא לי לשכפל כונן קשיח עם כל המיידע שעליו לכונן אחר באותו גודל, לצורך איחזור מהיר של כל המערכת ללא צורך לבצע התקנה של כל המחשב מחדש. עשיתי זאת בעזרת תוכנת אקרוניס, ולא הייתה שום בעיה. הבעיה היא שהכונן אליו מעתיקים את החומר נאלץ לעבור פירמוט על מנת להתאים עצמו לכונן המקור. השלאה שלי היא, האם יש דרך לעשות זאת ללא פירמוט של הכונן השני. אשמח להצעות בנושא.

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  5. Started by orental5,

    שלום, יש לי 2 HDD של WD מסדרת avjs בגדלים 160 ו 500 GB ויש לי בעיה מוזרה: אני חושב שאחד מהדיסקים נכבה ונדלק כל כמה זמן (שומע רעש של איתחול). נא דעתכם תודה,

    • 7 תגובות
    • 773 צפיות
  6. Started by mz237,

    האם תהיה השפעה של הרכישה של מקסטור על הכוננים הקשיחים שלהם?? כי אני מתכנן לקנות מקסטור ואם לא אז WD...מה כדאי??

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  7. Started by pazer005,

    שלום לכם, אני רוצה לקנות כונן חיצוני, זול ככל הניתן של 2TB. העניין הוא ההבדל בין USB 2 VS 3. ההגיון בהתחלה אמר לי שלא אמור להיות הבדל בין הכוננים משום שההארד דיסק עצמו איטי ככה שההבדל אמור להיות מורגש בחומרה אחרת ולא בכוננים אבל קראתי עכשיו כתבה בנושא ולאור הכתבה הוא אמור להיות מהיר יותר פי 3.5 לכוננים. בהנחה שאני צודק, מצאתי כונן אחד כזה זול אבל אני לא מכיר אותו ולכן אשמח לשמוע את דעתכם או לחילופין לקבל הצעה למשהו אחר. Samsung STORY Station 3.0 2000GB HXDE020EB http://www.grafpc.co.il/Product.asp?Pid=D2020EB&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=0&aff=Zap〈=he אגב, המטרה היא גיבוי ענק של מדיה. הכונן יהיה מחובר כל הזמן ואני אעבוד איתו אבל לא יהיה עליו מערכת הפעלה או משהו כזה או …

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  8. Started by 114508534,

    טוב אז ככה ברמת העיקרון הצורב תומך מהירות של עד 16 בDVD אז שלשום קניתי חבילת 50 דיסקים של סילבליין DVD-R X16 אלה עם הצבע הכחול למי שמכיר, ניסיתי לצרוב ב 16 צרב עד הסוף ובסוף רשם writing shor lead out כמובן הדיסק לא יצא איזה כמה דקות עד לאיתחול המחשב שיוציא את הדיסק. עשיתי בדיקה לדיסקים והיה כתוב , מהירות התחלתיתי X6 מהירות ממוצעת X12 ומהירות סופית X16 והכל עבד . הכנסתי עוד דיסק שמתי על X12 והוא לאחר כמה דקות כשל בצריבה אותו סיפור של ה writing shor lead out רשם שצריבה נכשלה . מה הקטע פה , צרבתי קודם על דיסקים של פוגיי DVD+R במהירות X8 והיה מעולה

    • 8 תגובות
    • 773 צפיות
  9. יש לי מחשב כבן 3 שנים שהתחיל פתאום לבצע REBOOT באמצע העלייה של מערכת ההפעלה (XP SP3) מסרתי אותו למעבדה והאבחנה היתה שהדיסק נדפק ללא תקנה. מדובר בדיסק של סמסונג מסוג SATA בגודל 320GB. התקינו לי דיסק חדש וחלונות 7 נקי. הייתי רוצה לדעת אם יש דרך כלשהיא לנסות להוציא מהדיסק הדפוק את המסמכים שהיו בתיקיית MY DOCUMENTS. תודה מראש למי שמוכן לעזור.

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  10. שלום כולם, קניתי קורא כרטיסים זול של Silverline, כשניסיתי לבדוק מהירות עם HDTune, נתן IO ERROR אחרי שניה... שמתי לב שהכרטיס התנתק והתחבר באותו רגע, ניסיתי עוד פעם ואחרי כמה שניות נתן אותו דבר. פעם שלישית חטפתי מסך כחול. אחרי שהדלקתי את המחשב, ניסיתי כניסת USB אחרת, אותו דבר (קורא כרטיסים ישן שלי עובד מעולה והכל מתפקד למזלי). התחלתי להבין שמשהו דפוק פה אז ניסיתי במחשב אחר (ישן), ואותו אפקט (לא הגעתי למצב של מסך כחול). נראה לי שהוא מקצר בזמן קריאה/כתיבה... יש דעות?

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  11. Started by mazoneli,

    התקציב באיזור ה 300 , צריך להתאים ללוח [שבמפרט] תודה

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  12. Started by leonchik1976,

    האם הוא עדיף על Basic Disk?

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  13. שלום לכולם, יש לי חבר שמעוניין לקנות כונן גיבויי חיצוני נפח 160GB, בתקציב של 300 שקל אך גמיש אם זה יהיה שווה את זה. הכונן לא חייב להיות 2.5" אלה יכול להיות גדול יותר בגבול הסביר. אם אפשר גם לתת חנות טובה שמוכרת את הכונן באזור המרכז. ואיך הWestern Digital WDME1600TE? שווה לקנות אותו מאיבורי? תודה מראש, אנטון.

  14. Started by shai265,

    האם הצורב הזה שווה קנייה? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_933_1041&products_id=11055 ואם לא תציעו משהו יותר טוב

    • 7 תגובות
    • 773 צפיות
  15. Started by davidz,

    אני עומד לקנות צורב החלטתי על nec 4550 בכ 300 שח מאחר ואני לא מאוד לחוץ לקנות צורב חשבתי אולי לחכות קצת עד שיגיע nec 4551 שצורב עם Labelflash . נראה לי שזו פונקציה שיכולה להיות מאוד יעילה ונוחה. גם נראה לי שאני אתבעאס מאוד לקנות ולגלות עוד חודש שה4551 הגיעו ואפשר לקנותו בתוספת קטנה. (גם יכול להיות שמחירי הצורבים ללא Labelflash יצנחו ) האם שווה לחכות? :

    • 5 תגובות
    • 773 צפיות
  16. Started by B.D.B,

    yet another story of a fucked up NEC. I know it used to burn RWs, it did before, now whenever I try to burn RWs (DVD-RW) it says invalid command could not perform start disc at once. note that it work perfectly with CD-Rs and DVD-Rs media type: verbatim any ideas? I'm thinking about trying a different firmware but I don't know which... [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 773 צפיות
  17. רכשתי צורב DVD והייתי מעוניין לדעת אילו תוכנות מלבד הנירו שכבר יש לי ( 2-3 ) מומלץ שיהיו לי כדי שאוכל לבצע כמה דברים כגון : 1. גיבוי כמה סרטי DVD שיש לילדיי ( לא יודע אם הם עם הגנה או בלי ) ? 2. המרת סרטים בעיקר לילדים ל DVD במקום ל VCD שעד עכשיו הייתי מבצע ? 3. צריבת משחקים שכעת מגיעים הפורמט DVD ברובם ? אודה לעזרתכם ושוב פעם המלצה רק לתוכנות שבאמת צריכים אותן ויודעות לבצע את הפעולות הנ"ל .

    • 4 תגובות
    • 773 צפיות
  18. Started by Vinnie Boombotz,

    שלום, יש לי זכרון נייד של סמסונג בנפח של 320 GB. חיברתי אותו למחשב עם USB, והוא פשוט לא עובד... שומעים שמשהו מסתובב שם בפנים, אבל שום דבר לא קורה. הנורית לא נדלקת, והוא לא מזוהה על ידי המחשב. איך אפשר להציל את הקבצים שבפנים? האם ישנה דרך לפתוח את הקייס עצמו (על ידי מומחה כמובן) ולהציל אותם? תודה ויום טוב.

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  19. שלום... התקנתי את ווינדוס מחדש... ונתגלתה לי בעיה מוזרה שלא היתה לי לפני כן... כשהכוננים האופטיים שלי בפעולה... המחשב לא זז לגמרי.. פעם עוד הייתי יכול לשמוע שירים ברקע וכו... אבל עכשיו אני בקושי יכול לפתוח את האקספלורר.. מה שגם .. הצורב שלי איטי בצורה משמעותית... צרבתי על מהירות X24 ולקח לו כמעט 8 דקות.... מה יכולה להיות פתאום הבעיה ? אני שידרגתי את הדרייברים של הלוח וזה לא עזר...

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  20. שלום לכולם. אמש כשהתקנתי על DOK IMAGE של FREENAS, ככל הנראה בחרתי בטעות בUTILITY שצורב את הIMAGE את הכונן הקשיח הראשי שלי. משום מה WINDOWS המשיך לרוץ עוד כחצי שעה עד שהיה מסך כחול ומאז כשאני מעלה את המחשב עולה BOOTLOADER של FREEBSD. גם כשניסיתי להתקין וינדוס מחדש (לראות אם הPARTITIONS נשמרו כדי לשחזר את המידע) הוא לא מזהה את הכונן. חיברתי את הכונן בצורה חיצונית למחשב, אני רואה את הכונן ככונן לא מפורמט או משהו כזה בגדול 24 מגה (כנראה הצריבה של הIMAGE שלא צלחה). למישהו יש מושג אם יש איזשהו כלי שאני יכול לנסות לראות את הפרטישנים האחרים ואולי לשחזר את המידע? תודה (יש שם כמה דברים חשובים ביותר שלא הספקתי לגבות - את הלקח שלי כבר למדתי: א. אל תהיה אדיוט. ב. גיבוי אוטומטי כל יום)…

  21. שלום, רכשתי Samsung portable S2 הארדיסק חיצוני נייד. ברצוני להגן עליו באמצעות סיסמה, כך שבכל מחשב אשר אני יחבר את המכשיר אליו, תבוקש הסיסמה ורק אז יהיה ניתן לגשת לחומר שבתוכו. אני מחפש משהו פשוט לא מסובך. (לא מפריע לי אם זה חינמי או לא). תודה רבה לכולם.

  22. עם לא פחות מתשע פלטות מסתובבות שעטופות בתא הליום אטום, היצרנית היפנית מאמתת את השמועות ומשיקה מוצר מעניין מאוד לכתבה

  23. Started by 11GnR,

    http://www.fastup.co.il/images/8908661.jpg ראיתי את ההערה על הכבל אבל אין לי כבל אחר לנסות אז אשמח לשמוע מה הבעיה ???

    • 4 תגובות
    • 772 צפיות
  24. Started by x-dude,

    היי חברים אני צריך קצת עזרה,אני מחפש בקר IDE שיתמוך ב2 הארד דיסקים ATA-100 ,אני שם לב שיש בקרים עם רייד ובלי רייד,שאלתי היא מה זה רייד בדיוק והאם אני זקוק לזה? ואיך בדיוק מגדירים את ההארד דיסקים עם כרטיס כזה? האם זה יותר מסובך מאשר שהם מחוברים רגיל (על לוח האם)?

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות

דיונים חדשים בפורומים