עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Spook77,

    שלום, הבת שלי הצליחה לשבור לי את הצורב הישן, ועכשיו אני מחפש צורב DVD בצבע אפור (שיתאים למארז), ובעדיפות יודע גם לקרוא bluray. האם מישהו יכול לתת לי המלצה? כי חיפשתי באתרים של כל החנויות המוכרות ולא מצאתי. תודה!

    • 0 תגובות
    • 687 צפיות
  2. אוקיי אז הסתכלתי על דיון ההמלצות, בן חודשיים פלוס כבר מה שדיי משנה כשמגיעים לטכנולוגיה. רציתי לדעת מה הכי הכי מומלץ שבכל מפרט חדש תוקעים? 120 שקל הכי פשוט ומומלץ ונפוץ שעושה הכי פחות בעיות..לא צריך איזה טכנולוגיה מסובכת שכנראה שמשתמש ממוצע כמוני לא יבין מה לעשות איתה, מיועד בשביל לצרוב בצורה הכי פשוטה שיש עם הNERO המיושן שלי. עכשיו אני הולך לקנות מ www.ksp.co.il כי הסניף שלו במרחק 5 דקות נסיעה ממני ולא אכפת לי מאמינות שממינות..כולה צורב אחד לא עסקת מליונים. בקצרה: צורב DVD 120 שקל , הכי מומלץ , KSP - שוט!

    • 2 תגובות
    • 693 צפיות
  3. Started by iakovl,

    אני כרגע עוסק בפרויקט MK3 שלי ברגע נחמד של גאונות עלתה לי השאלה... למה שהצורב יהיה במארז עצמו? למה שלא יהיה חיצוני עכשיו הנה הבעיה שלי, אני לא מכיר את הפאקים של צורבים חיצוניים קנויים. מה לא טוב בהם לעומת הפנמיים דבר שני... במידה ואני רואה שזה יותר מדי בעייתי לקנות חיצוני טוב בכל מקרה הNEC3520 שלי עשה את שלו וצריך להחליף אני חושב על לקנות צורב SATA ולהשתמש במתאם ESATA בשביל להריץ אותו דעות בנושא

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  4. Started by tsvika,

    אני מחפש צורב DVD במחיר של לא יותר מ 325 ש"ח. אני רוצה שהצורב יהייה איכותי, לא יעשה בעיות עם כל מיני סוגי דיסקים, יצרוב מהר (כמובן יחסית לצורבים האחרים כיום) ושיהייה בצבע לבן. כמו כן אם תוכלו להסביר לי בקצרה מה ההבדל בין + ל - בצורבי DVD והאם כדי שיהייה בצורב Dual Layer אני אודה לכם מאוד.

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  5. Started by No_Man,

    אני מעוניין לקנות צורב DVD אבל אני לא מתכון להוציא עליו הרבה . . . ראיתי ב-ZAP צורבים ב-175, 180 ויותר . . . אבל אמרו לי שיש יותר טובים באותו מחיר או פחות . . . הצורב ישמש בעיקר לצריבות קטנות כמו, תוכנות ואולי סרטים מדי פעם, לא משהו רציני . . . בגלל זה אני לא מעוניין להוציא הרבה. . . יש לכם המלצות על חברות טובות ? צורבים טובים ? לילה טוב.

    • 4 תגובות
    • 672 צפיות
  6. שלום... אני מחפש לקנות דרך KSP צורב DVD טוב,שיהיה גם במחיר סביר הסתכלתי על רשימת הצורבים שלהם,אבל אין לי מושג בכלל בתחום הצורבים,ולכן גם אני לא יכול לאמוד מה טוב ומה לא... אני מחפש צורב טוב מרשימת הצורבים שלהם,שהמחיר שלו יהיה במקסימום 250 ש"ח... תודה לכל העוזרים... נ.ב-מה ההבדל בין DVD RAM לבין DVD RW?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by psybrain,

    מתלבט בין 3 צורבים .. תמליצו לי Sony ‏AD-7260S DVD±RW x24 Black Sata ‎ LG ‏DVD±RW GH22NS x22 Black SATA (Retail)‎ Pionner ‏DVR-219LBK DVD±RW x24 Black Sata LabelFlash‎

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by Royz,

    שלום. אני קונה מחשב חדש ואיתו גם צורב. על איזה אתם ממליצים?

    • 7 תגובות
    • 789 צפיות
  9. אני מחפש צורב DVD עם חיבור SATA ואפשרות LIGHT SCRIBE מצאתי רק דגם אחד שנמכר בארץ שמגיע עם שני האפשרויות האלה והוא דגם DRW-1814BLT של חברת ASUS אבל אני מעוניין לדעת האם יש דגמים אחרים שאפשר להשיג בארץ למיטב ידיעתי לא קיימים הרבה דגמים של SATA + LIGHT SCRIBE בחבילה אחת

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  10. חבר שלי הוא צלם אירועים וצורב כ 50 דיסקים בממוצע לחודש. הוא קנה את רוב הצורבים המומלצים כאן (SATA) וכולם פשוט נדפקים לו אחרי שימוש של כמה חודשים המאפיין הכי חשוב מבחינתו זה איכות הצריבה ואורך החיים של הצורב. יכול לבוא בחשבון גם צורב חיצוני מקצועי אם הוא עונה על הדרישות. תודה

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. משהו כמו עד 300 ש"ח. רצוי פחות. אני כבר הרבה זמן לא מתעניין בתחום אז אין לי מושג מה יש היום.

    • 0 תגובות
    • 879 צפיות
  12. נדמה לי שהכונן שלי מתחיל להראות סימנים של הגיל שלו, מתקין משחקים לאט, מעתיק לאט ולא בעקביות... (לדוגמא מעתיק מהכונן לדיסק הקשיח ב 5-7MB בלבד) אגב יש תוכנה לבדיקת התקינות של המהירויות? זה LG דגם GSA-H62N. אני לא מכיר את הצורבים החדשים ולא יודע מהן מהירויות כתיבה וצריבה סבירות לצורבים של כיום, אבל צורב עם מהירויות כמו של הצורב הישן שלי בהחלט יספיקו. הוא מלפני 4 שנים כמעט. אני מחפש צורב DVD ו DVD DL מחברה אמינה עם מהירויות קריאה וכתיבה סבירות לצורבים כיום, ב כ 200 שח. תודה

    • 16 תגובות
    • 2.4k צפיות
  13. Started by assaf990,

    ורצוי מאתר http://ksp.co.il/ כי מה שמומלץ כאן בפורום אין להם

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  14. שימוש עיקרי: צריבת תמונות לדיסק DVD רצוי: חברת סמסונג (כי החנות ליד הבית עובדת עם סמסונג) האם הצורב samsung sh-s223f יעשה את העבודה למרות החסרון שכתבו עליו במומלצים? החסרון: - איכות הכתיבה יכלה להיות טוב יותר למדיות CD-R ו- DVD+R המומלצים: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=376277.0

    • 1 תגובה
    • 693 צפיות
  15. Started by The Ball,

    מחפש צורב בתקציב הנ"ל. חשוב שיהיה שחור, תמיכה ב DL, בעל חיבור sata, ושקט כמה שאפשר בזמן קריאה. הצורב הקודם שלי samsung 203 היה מאוד רועש לטעמי בזמן קריאת דיסקים וזה ממש עיצבן אותי.. אשמח להמלצות.

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  16. Started by ori-silver,

    המידע שיש בסטיקי די ישן ואין שם יותר מידי אופציות ובנוסף אולי יצאו דברים חדשים לכן אני פותח את הפוסט. 1)אני מחפש צורב Ide עד 200 ש"ח בעיקר חשוב לי שיהיה אמין ושלא יהיו שגיאות בצריבה,מה הצורב הכי טוב שניתן להשיג בסכום הזה? 2)איפה? ניתן לקנות מדיות dvd וצורבי dvd בזול?

    • 2 תגובות
    • 601 צפיות
  17. קראתי את ההמלצות, מה שהסקתי זה שהצורב הזה מומלץ: http://www.pccenter.co.il/product.asp?productid=4770&catcode=80&AdCat=&parentid= יש לכם הצעות אחרות? לא מחפש משהו מפלצתי (אם יש כזה מושג בצורבי DVD) אבל גם לא משהו שלא יתפקד או שלא יקרא לי דיסקים רגילים כמו הצורב המעפן של TEAC שיש לי פה. אשמח לשמוע המלצות ואם אפשר אז גם חנויות טובות וזולות שדרכן ניתן לרכוש. תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 812 צפיות
  18. יש המלצות? משהו יותר מומלץ מלייטאון? תודה

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  19. אני מחפש צורב dvd טוב שיהיה אמין ומבחרה טובה, וכמובן יצרוב באיכות טובה אני לא יודע אם זה מחיר נמוך סביר או גבוה כי אני ממש לא מבין בתחום הזה, אבל אני מניח שאפשר לקנות משהו טוב נכון? בכל מקרה לא הבנתי מה זה dual layer הזה שכולם מדברים עליו או כל המושגים האחרים, אז הסבר קצר יהיה נחמד (ניסיתי למצוא הסבר לרוב המושגים במרוכז אבל לא מצאתי). ואיזה עוד נתונים מראים שהצורב הוא טוב? וכמה שאלות די חשובות מבחינתי... 1. כשאני אשכיר סרט בספריית הוידאו ואצרוב אותו, האם הדיסק הצרוב יוכל לנגן גם באיכות סאונד דומה? אני מדבר עם dolby digital ו- dts (הפרדת צליל). 2. כמה עולה מדיה לצריבה? 3. מה היא התוכנה הכי מומלצת לשימוש היום? תודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by lior46,

    ראיתי את האשכול של המומלצים אבל לא הבנתי איזה כדאי לקחת אני מתלבט בין ה ASUS 1814BLT ל lg GSA-H62NB והפייוניר 212DBK (אני מקווה שכלום SATA)

    • 3 תגובות
    • 712 צפיות
  21. Started by MENASHEHE,

    שלום יש לי עכשיו את הצורב הזה: GH20LS10 הצורב הוא ממשק SATA שזה גם מה שאני מחפש ליקנות, אבל אני לא מרוצה ממנו ביכלל כי הוא כל הזמן עושה לי רעש חזק מאוד אני אפילו לא יכול להשאר עם דיסק בפנים כי כל עוד שהוא בפנים הוא חופר לי באוזן, אני מחפש משהו שקט וטוב במחיר סביר. תודה לעוזרים...

    • 6 תגובות
    • 820 צפיות
  22. Started by yuval1101,

    שלום, אני צריך המלצה לצורב DVD Dual Layer בתקציב של סביבות ה-150 ש"ח אך אם יש צורך, אני מוכן להוסיף עד 200 ש"ח. מחפש צורב שיהיה איכותי, הדרישות שלי מסודרות ככה לפי חשיבות: 1. הכי חשוב שיהיה שקט. 2. שיהיה מהיר בזמן קריאה ועבודה. 3. שימוש עיקרי לצריבת סרטי DVDR. כמובן עדיף שלא יתחמם יתר על המידה ויהיה אמין ולא יפסיק לעבוד תוך שנה.. תודה מראש, יובל

    • 2 תגובות
    • 912 צפיות
  23. Started by arkadur,

    קראתי את הת'ארדים, ולמדתי קצת את הנושא, והייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכם בעניין יש לי נסיון לא מעט עם חברות, חבל שטובים באמת לא מיוצרים כיום (HP, יאמהה) יש לי צורב DVD של LG, ואני די מאוכזב ממנו, הייתי רוצה צורב טוב, ברמה גבוהה, לאורך זמן שמעתי על הפיליפס, אשמח לשמוע מה אתם אומרים עליו פלקסטור - מישהו יודע היכן אפשר להשיג את הדגם עם החיבור SATA?

    • 9 תגובות
    • 844 צפיות
  24. Started by Pundag,

    שלום לכולם. אני מחפש צורב DVD שיהיה לו מעל 2 מגה באפר , לא אכפת לי סוג או מחיר , רק תגידו לי איזה יש? תודה רבה לכול העונים. עידן.

    • 10 תגובות
    • 894 צפיות
  25. Started by gjook,

    שלום אני רוצה לקנות אותו מt.ms .הבעיה שנראה לי עדיף sata , ואני לא מכיר כל כך את הsata שיש שם.. בכל מקרה מישהו יכול להגיד לי מה הצורב הכי טוב שם ?... http://tms.co.il/index.php?cPath=86_70_92 ראיתי שהמחירים די דומים אז זה לא כזה משנה...

    • 10 תגובות
    • 891 צפיות

דיונים חדשים בפורומים