עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by eitanbts,

    עומד ליקנות צורב כזה - במסגרת רכישת מחשב חדש רציתי ליקנות את הפיוניר הזה : http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=1550 ואז ראיתי שאתם משלבים בהצעות שרצות כאן - את הצורב של LG שהוא עם ממשק SATA מה היתרון האמיתי של זה ? האם המהירות קריטית? ( שהרי מהירות הצריבה היא מכאנית ...לא? ) חוץ מיזה עוד שאלה: מה משמעות התכונה (+ DVD-RAM) שיש בצורבים? ומיקרת אותם ב50 ש"ח תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  2. Started by HumanFly,

    שלום לכולם.. אני בעל הרדיסק של W.D 200GB sata כאשר הרכבתי את המחשב אני בחרתי באפשרות בוט שהתקנתי את הוינדואז שזה יהיה בוט מרייד... של הרדיסק 1 כמובן.. שאלתי האם זה האפשרות היחידה לבוט עם SATA ? או שיש אפשרות אחרת ואני נמצא בבוט שהוא לא תקין במיוחד בוא נגיד.. אומנם הכל עובד אבל רציתי לדעת אולי יש אפשרות אחרת ולא דרך RAID..

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  3. Started by krusty,

    הי יש לי צורב חדש יחסית, של סוני 52x24x52. אני עובד עם תוכנת nero.צרבתי דיסק של 900 מגה אבל לא יצא טוב. אני יודע שיש צורבים שלא מסוגלים. איך צורבים כך שיעבוד? האם צריך לקנפג משהו? תודה A

    • 2 תגובות
    • 786 צפיות
  4. אני צריך לקנות דיסק קשייח נוסף בנפח של כ 80 ג'גה, כרגע יש לי 40 ג'גה , בחיבור רגיל IDE אני לא יכול לחבר SATA ואני לא כל כך מבין בזה אז בבקשה לא להרחיב בדיבורים, רק תנו המלצות: 80 ג'גה , תקציב 400 ש''ח, ואני מתחנן לקנות מ LogicPC אז בבקשה תחפשו שם משהו שיתאים לי..פשוט אני לא רוצה לקנות ללא המלצות מאנשים, תודה.

    • 5 תגובות
    • 786 צפיות
  5. Started by MaoR_KilleR,

    בדיון של משתמש שקראו לו berserk הוא שאל על סוגי צורבים בייחוד על Benq DW1620. הוא שאל מה הגרסא הכי מתקדמת ו Integral אמר ש DW1620Pro. אז מן הסתם צריך להיות גם NonPro. עכשיו אינטגרל - איפה ראית גרסת פרו? או שזו הייתה סתם טעות? או שכל דגם נקרא pro ז''א אין non-pro? אם יש פרו, מה ההבדלים בין פרו ללא פרו ואיפה אני משיג את הפרו.. יש לך איזה ביקורת\לינק?? המון תודה מראש...... מאור

    • 8 תגובות
    • 786 צפיות
  6. ערב טוב, האם כדאי לקנות כונן קשיח של 1TB מבית SEAGATE קישור : http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=730223 יותר נכון לקנות 2 כוננים קשיחים כאלו ולעשות מהן RAID 1 תודה על העזרה

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  7. שלום לכולם יש לי צורב קומבו של LG 4120B בעבר הייתי מכניס דיסקים וצורב בלי בעיות ב X8 יום אחד המחשב החליט שאותם דיסקים שהיו טובים ל X8 לא טובים יותר והוא לא איפשר לי X8 יותר אלא רק X4 אמרתי בסדר זרמתי איתו בימים האחרונים התחלתי לצרוב על DVD-RW במהירות X2 והיום על אותו דיסק הוא החליט שגם את זה הוא לא נותן לי ומאפשר לי רק X1 על אותם דיסקים ניסיתי גם את נירו 7 וגם את נירו 6 למישהו יש מושג מה הבעיה? כל הצעה לפיתרון תתקבל בשמחה

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  8. Started by Ac-Boy,

    האם התוצאה טובה להארד דיסק שלי? 160GB JS WD

    • 7 תגובות
    • 786 צפיות
  9. Started by Atlon-Xp,

    DVD-R LG 10 Pack Cakebox Speed x8 ב25 ש"ח אני קונה שתי חבילות,רציתי לדעת עם הדיסקים האלה טובים.

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  10. אני זקוק לצמד כוננים (אולי עוד אחד שתיים..) בכדי להעביר כ2000 דיסקים לNAS שלי. חלק מהדיסקים ישנים, ונצרבו במהירות של X4.. וכמובן, ישנם אינספור מדיות שונות ומשונות לצערי, חלק מהדיסקים אינם נקראים בצורה טובה, וחלק ניתנים לקריאה בחלק מהכוננים שברשותי לאחר כ 300 דיסקים הגעתי למסקנה הבאה: פייוניר 212, קורא את כ60 % מהדיסקים, וכשהוא קורא - המהירות גבוהה. פלקסטור 760SA, קורא כ70 % מהדיסקים, מהירות: או גבוהה מאוד, או נמוכה (אם הדיסק גרוע) סוני אופטריאק SLIM SLOT IN - קורא כ90% מהדיסקים (ממזר לא קטן הקטן הזה..) בקצב בינוני. אשמח להמלצה על כונן ספציפי שיוכל להתמודד עם המטרה הזו (ולא אכפת לי מהבלאי שלו, רק שישרוד את העבודה הספציפית הזאת)

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  11. Started by ValooMaster,

    שלום. קניתי היום הארד דיסק חדש של 80 ג'יגה כתוספת לזה שיש לי. לפי כל אינדיקטור במחשב ההארדיסק אכן נמצא והוא קריא לחלוטין (לפי ה-SETUP של הביוס, לפי ה-DEVICE MANAGER של ווינדוס וכו') אך איני רואה אותו בMY COMPUTER ולכן אין באפשרותי להשתמש בו. מה לעשות? כמו כן ניסיתי להעלות אותו דרך COMMAND PROMPT אך אני משער שגם דרך שם איני מצליח למצוא אותו מאחר ואף כונן תחת אות חדשה אינו נמצא. מה הבעיה לעזאזל?:\ תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  12. שלום כולם ! קניתי מחשב חדש בשעה טובה, הכל טוב ויפה עד שחיברתי את ההארד דיסק הישן למחשב, אני פשוט רוצה להעתיק כמעט את כל המידע (עשרות ג'יגה) למחשב החדש. אני לא יודע אם יש לזה חשיבות, אבל בעקבות מידע שקראתי על NTFS שלא קורא FAT32 אני מציין את זה בכל זאת, ההארד דיסק החדש (SATA2 דרך אגב) הוא NTFS והישן הוא WIN32. חיברתי את הישן והוא לא הופעל באופן אוטומטי ... נכנסתי ל disk management, אני רואה את ההארד דיסק הישן שהוא כאילו לא פעיל, "unallocated", שאני לוחץ עליו קליק ימני עם העבר יש לי אפשרות לעשות NEW PARTITION, אבל כאמור אני חייב את המידע שיש עליו ואסור לי לפרמט ..... מה עליי לעשות ? תודה מראש !

  13. שלום, אני רוצה לקנות דיסק קשיח חיצוני, אשמח אם מישהו ימליץ לי על אחד טוב ואמין. הדרישות הן: גודל של 3.5', usb 3, מחיר בסביבות 700-800 ש"ח.. תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  14. Started by חנוך111,

    2 כונני Optiarc שונים לא מצליחים לקרוא את המדיה, למרות שהיא נצרבה ע"י אחד מהם. לעומת זאת כונן Matshita כן מצליח לקרוא את המדיה. אני מעוניין לקנות צורב של Matshita ל- PC, אבל לא מצליח למצוא. מישהו יכול להמליץ על צורב DVD שיכבה כפולה מתוצרת אמינה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 785 צפיות
  15. שלום . יש לי דיסק מקורי דוידי שתכולת בו בנפח 4.86GB ואני לא יודע אם הם הכניסו בדיסק רגיל 4.7GB או 9GB אני חושב ברגיל השאלה איך עושים את זה ? איך אני יכול לצרוב על דיסק דוידי רגיל תכולה של 4.86GB ? תודה רבה .

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  16. Started by Tik-Tak,

    טוב, צריך המלצה למשו טוב ושלא יהיה יקר מידי. ראיתי את ה NEC ND-4550 ואת ה4570 עכשיו: מה ההבדל בינהם? מה ההבדל בינהם לבין 4551 האם יש צורבים אחרים יותר מומלצים? האם יש לו מתחרים מחברות כגון LG או סמסונג שגם נחשבים טובים תודה

    • 9 תגובות
    • 785 צפיות
  17. שלום כמה פורטים יש ללוח שלי? האם זה חיבור רגיל או מיוחד מהתוכנה אני לא חושש אך חומרה ללוח מתקדם זה קצת חשש לתשובתכם אודה וחג שמח, יהודה

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  18. Started by overload,

    PS2 יכל לקרא CD רגיל? נגיד אני מכניס משחק של 600 מגה על דיסק CD רגיל, האם הPS2 יקרא אותו? אם זה לא הפורום, מצטער, RK תעביר.

    • 3 תגובות
    • 785 צפיות
  19. z'up? יום ראשון אני מקבל(הידעת?ksp is a big !@#!@#$@#$$(ת'הארד דיסק החדש,הוא עובד על ATA133 לעומת הקודם שעבד על 66... על מנת לא לאבד ביצועים,החלטתי לחבר ת'קודם למתג בכונן פלופי(פלסטיק מיותר בגודל של הפלופי כן...)כשהכבל חשמל ומידע תמיד מחוברים אבל למעשה הוא יעבוד רק כשארצה... ככה אוכל להתקין עליו המון מערכות הפעלה ;D(לינוקס לרוב)גיבויים קבצים אישיים סדרות וכו' מבלי לאבד ביצועים... כמובן שלא אדליק ואכבה אותו מבלי שהמחשב כבוי........... טוב לשאלות: 1.האם בכל זאת אאבד ביצועים גם כשהאיטי כבוי?(אבל עדיין מחובר לכבל מידע (80 גידים ATA133)) 2.נגיד שלא, האם אצטרך להגדיר כל פעם מחדש על כמה אני רוצה שהוא יעבוד? 3.האם כיבוי והדלקה(שוב רק כשהמחשב כבוי)יגרום נזק לבקר בלוח אם?לאחד הכוננ…

    • 6 תגובות
    • 785 צפיות
  20. קניתי מחשב חדש אתמול: לוח אם Gigabyte EP43 DS3L מעבד E8400 BOX כרטיס מסך מהמחשב הקודם יש לי HD3850 וזיכרון 4Gigabyte Mushkin 800Mhz אז יש לי דיסק קשיח IDE 250GB הוא מהמחשב הישן שלי ויש עליו כבר מערכת הפעלה והרבה קבצים אני לא קניתי למחשב החדש דיסק קשיח כי אני רוצה לחבר אותו במקום אבל אני לא הבנתי כלכך איך מחברים דיסק קשיח IDE קראתי משהו עם ג'אמפרים אבל אני לא כלכך יודע מה זה אני יודע שיש חיבור IDE בלוח אם ככה שזה אמור לעבוד עם הדיסק הקשיח עם מישהו יכול להסביר לי איך לחבר דיסק קשיח IDE אז תודה ועם כבר יש מערכת הפעלה אז שאני יחבר אותו ללוח אם וידליק את המחשב הוא יעבוד רגיל? או שאני אצטרך לפרמט

    • 3 תגובות
    • 785 צפיות
  21. Started by x-dude,

    הגיע הזמן באמת,לפי דעתי אין שום דבר חדש...גם ה3500 מספיק (אלא אם אנשים מספיק חרמנים בשביל DL)....בסה"כ מהירויות צריבה קצת יותר גבוהות. http://www.cdfreaks.com/article/206

    • 0 תגובות
    • 785 צפיות
  22. Started by eranza,

    אני רוצה לקנות איזה אמצעי אחסון חיצוני עם יציאת רשת הבעי שאני לא רוצה כל פעם לקנות אחד חדש שהאחסון יתמלא סופית אלא רק להחליף את ההרד-דסיק עצמו. האם אתם מכירים איזה case לאחסון עם יציאת רשת? מה שאני מצאתי זה רק כאלה שתומכים בFAT32 וזה ממה אל טוב כי כל סרט זה כבר יוצא ה-4 גיגה . בתודה ערן.

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  23. שלום, אבקש המלצתכם לגבי כונן קשיח חיצוני. דרישות: נפח: 1T-2T (לא קריטי הגודל המדוייק. אעדיף גדול יותר מותנה במחיר) ממשקים: usb2.0, 3.0, esata לא משנה 2.5/3.5" פחות משמעותי עבורי רעש, נוחות ניידות וכו' רצוי מהירות 7200 (להבנתי משמעותי כבר בממשקים המהירים). אבקש גם המלצה לחנות ספציפית, כולל קבלת אחריות אמינה (מבדיקה שביצעתי בכמה חנויות לא מצאתי דגם שעונה על דרישות הממשקים) אפשרי מבחינתי גם כונן חיצוני שלם וגם לקנות בנפרד כונן ומארז (מוכן לספוג תוספת מחיר מסויימת) בתודה מראש,

    • 1 תגובה
    • 785 צפיות
  24. Started by royi,

    שלום... מקרה שקרה, אל תשאלו איך...אבל ההרדיסק הישן שלי (IDE) הגיע למצב הנ"ל (מצורפת תמונה) בקיצור, נשבר שם אחד הפינים...והכתום הזה גם קצת קרוע עכשיו העניין שיש לי דברים ממש ממש חשובים על ההארדיסק הזה...איך אפשר בכל זאת להעלות אותו? תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 785 צפיות
  25. Started by ronitav,

    יש לי קובץ ששוקל קצת מעל 8.5GB דיסק DL לא מצליח להכיל אותו כשאני פותחת את הקובץ עם DAEMON TOOl הוא מעלה לי את הקבצים אני לוחצת על ה-SETUP מכניסה סיריאל מסכימה לרישיון ואז כשהוא מנסה להתחיל את ההתקנה הוא מבקש שאני אכניס את הדיסק לכונן ולא ממשיך בהתקנה למישהו יש פתרון? תודה מקווה שזה הפורום הנכון

    • 6 תגובות
    • 785 צפיות

דיונים חדשים בפורומים