עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by shriko,

    לאחר העתקה של הרדיסק 40 GB ל 80 GB ע"י ACRONIS (העתקה שכוללת מערכת הפעלה) הפעולה בוצעה בשלמות ללא הפרעות לאחר מיכן ניתקתי את ההרדיסק הישן וניסיתי להדליק את המחשב במהלך הפוסט התקבלה ההודעה: MISSING OPERATING SYSTEM מה עושים??? תודה

    • 5 תגובות
    • 786 צפיות
  2. היי, יש לי שני צורבים ואת נירו. אני רוצה לצרוב בכל כונן תמונת דיסק שונה, בו זמנית, האים זה אפשרי? אם כן, איך? תודה רבה!!!

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  3. אני לא יודע אם אני מדמיין או לא, אבל כשאני מוריד לאט (נגיד ב100-150K) אז פעולות כמו UNRAR לוקחות הרבה הרבה פחות זמן מאשר אם אני מנצל את כל רוחב הפס שלי (600-640K), אגב, כל הפעולות מבוצעות על אותו דיסק קשיח, בגלל זה ההאטה בפעולות האלה (כגון UNRAR) קודם כל גרמה לי לחשוב בכיוון הניצול כתיבה של ההורדות מהאינטרנט...

    • 5 תגובות
    • 786 צפיות
  4. Started by n-o-a-m,

    הצורב DVD לי פשוט הפסיק לצרוב דיסקים DVD הוא צורב רק דיסקים של 700. אם מישהו יודע מה אפשר לעשות או מה הבעיה אני אשמח לעזרה או לפחות להסבר למה זה קרה. טנקס =]

    • 2 תגובות
    • 786 צפיות
  5. Started by Rule The Pc,

    אהלן יש לי שני HD של 60 ו80 הHD של ה60 הוא למדיה (סרטים ומוזיקה) היום הוא התמלא לי לגמרי ויש לי בHD של ה80 מחיצות עם פול מקום שאני לא משתמש יש דרך להעביר את הגיגות מהHD של ה80 לHD של ה60? יעני נגיד מD לG כשD וG לא באותו HD?

    • 5 תגובות
    • 786 צפיות
  6. Started by tsipshtein,

    כשניסיתי לעשות דבל קליק על מחיצה D: קיבלתי הודעה : DATA ERROR CYCLIC REDUNDENCEY CHECK כמובן שאין לי גישה למחיצה. עשיתי בדיקת וירוסים ואין לי וירוס. כמו כן ב PROPERTEIS הוא כותב שאין לי שום דבר כתוב על הדיסק כאילו הוא לא מזהה מחיצה. מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  7. זה הבקר: http://www.promise.com/product/product_detail_eng.asp?segment=Non-RAID%20HBAs&product_id=138# עד לפני יומיים הבקר הנ"ל היה בזאפ דרך מספר חנויות ומשום מה איננו עוד. מעדיף לינקים לחנויות לקנייה און-ליין (בארץ). לא משנה, מצאתי.

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  8. Started by Variety,

    שלום רב, יש לי CD ישן (לא היה בשמש ואין עליו שריטות). כאשר אני מכניס אותו למחשב המחשב נתקע לכמה זמן. למשל אם אני שם את הדיסק ונכנס לMy Computer אז אני צריך לעשות End Task כי הוא הופך להיות Not Responding. על הדיסק יש גיבוי של מלא תמונות חשובות שנמחקו מהHD שלי. ניסיתי לשחזר על כמה תוכנות שונות אבל כולן נתקעות כאשר הן מנסות לגשת לCD. ניסיתי את Badcopy וכל מיני תוכנות כאלה. מה עוד ניתן לעשות? אני לא רוצה לשלם מליון דולר למיצי. תודה מראש, גיא

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  9. Started by TomB,

    יש למישהו?

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  10. Started by r0ckY,

    שלום, יש ברשותי דיסק 8.5GB, אני מעוניין לצרוב IMG בגודל 8.01GB וזה לא מאפשר לי. כיוון שבפועל שאני מסתכל מהו הנפח של הדיסק הוא מראה לי 7.9 (+/-). השאלה שלי, האם יכול להיות שהצורב שלי הוא לא תומך DualLayer והאם ישנה אפשרות להשתמש בכל ה 8.5 ג'יגה או לא? תודה לכל העוזרים, תודה.

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  11. ראיתי בחנות בת"א 100DVDR Memory 8X 180 שקל וראיתי מגדל צורבים יצרן:Memory Computers מגדל צורבים DVDRW Tower 7 + HDD- יצרן:Memory Computers מחיר מבצע ¤5,490.00 שווה? אני רוצה לפתוח עסק של שכפול דיסקים..

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  12. הי, למחשב חדש אני מחפש קורא כרטיסים טוב פנימי בעד 100 ש"ח. אם בנוסף יש לו עוד כל מיני חיבורים, יכול גם לעניין, אבל שקודם כל יתמוך במגוון כרטיסי זכרון ושיהיה מהיר ואמין. אני עוד לא יודע איזה צבע יהיה המארז כך שאם אפשר להמליץ על מספר בצבעים שונים זה יעזור. תודה

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  13. Started by AboveBeyond,

    קראתי את הסטיקי , לא הבנתי ככ אם הוא מעדוכן או לא אני רוצה לקנות 500gb דיסק פנימי איזה דגמים הכי מומלצים כרגע ? תודה רבה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  14. Started by vitali02,

    אני צריך המלצות לדיסק און קי שיהיה ממש טוב לסרטים כלומר שמחברים אותו דרך דוידי והסרט ירוץ חלק בלי תקיעות.. אני צריך כמה אפשרויות לא יקרות מידי.. נגיד SANDISK שיש לי עכשיו לא מריץ טוב סרטים תודה

  15. .השתמשתי במדיה של LG כפול 8 R+ בעזרת CLONE DVD2 וגם בDVD SHRINK העתקתי לHARD DISK ורק אחרי זה צרבתי הצריבה עברה ללא כל בעיות,אך לאחר שניסיתי לקרוא אותו בצורב DVD,הוא לא קרא אותו. ניסיתי גם בDVD שיש לי עם DIVX וגם הוא לא זיהה כלום! כאשר אני מנסה להיכנס לדיסק בצורב דרך MY COMPUTER ,זה מה שאני מקבל (תמונה מצורפת) אמנם הייתי על FW 101 (אין לי מושג אם זה משנה),אבל גם אחרי ששידרגתי לFW 103לא השתנה כלום! הצורב חדש לחלוטין! מישהו יכול לעזור לי? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 8 תגובות
    • 786 צפיות
  16. אני צריך איחסון נייד, וה USB FLASH מתאים, מתאים לי ה 128MB אבל הבעייה שיש הרבה חברות, איזו מהם לקנות : Pockidrive M-Systems Easy Disk UrTrend Leadtek תנו לי אתרים עם REVIEW או שתיתנו את דעתכם וכמה פרטים עליו תודה :

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  17. Started by iyehuda,

    יש שתי דיסקים קשיחים של 120 גיגה ניסיתי לחבר כל אחד לRAID מסויים ושמתי ב CS את הדיסקים שיניתי את ה PROMISE למצב של RAID לא מצאתי אפשרות לשם מצב RAID 1 יש לי לוח GA - 7VXRP

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  18. Started by Clint Eastwood,

    שלום לכולם, רציתי לדעת מה ההבדל בין הסדרה S2 לבין G2 של סמסונג? ואם ניתן לומר איזה מהסדרות יותר מוצלחת. למיטב הבנתי G2 זה USB 2 ו- S2 זה USB3 תודה

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  19. מזה כל השטויות האלה סטא אטא ויש עוד כמה כאלה מישהוא מוכן להסביר לי אחת ולתמיד מזה כל הדברים האלה תודה רבה רבה רבה

    • 2 תגובות
    • 786 צפיות
  20. Started by nahonh,

    שימו לב למחיר הזול מאוד זה קצת מחשיד לא?!? http://www.dstore.co.il/yp/product.asp?pc=61790

    • 1 תגובה
    • 786 צפיות
  21. Started by TzV-EyE-GeR,

    שלום, בזמן האחרון יש לי בעיות רבות עם אחד ה-HD במחשב שלי. באילו תוכנות אני יכול לבדוק את תקינותו של ה-HD ולדעת האם הוא בדרכו למות? תודה.

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  22. Started by AVI.S.T,

    קיבלתי מחבר שלי דיסק קשיח של GB 6 (WESTERN DIGITAL) חיברתי אותו לחשמל (החות הציבוני הזה) וחיברת את הIDE (בצבע אפור) אני מדליק תמחשב והוא לא קולת אותו ניסתי ללחת לBOOT בBIOS ולא היא אפשרות של הכונן כאילו הוא לא מחובר מה אני עושה ? תנו לי מדריך או משהו עם תמונות (שהיא בעיברית)

    • 5 תגובות
    • 786 צפיות
  23. Started by ofer40,

    היי קניתי מחשב חדש עם הארד דיסק SATA 2 ושמעתי שישנה בעיה להתקין XP על דיסקים כאלה? האם זה נכון? אם כן איך מתקינים? תודה

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  24. חבר שלי רצה לקנות כונן קשיח. היו לו 2 אופציות. או WD 160GB עם שנתיים(או3 לא זוכר) אחריות או 200GB של SEAGATE ב10 שח יותר. כמובן שלאחר בדיקות באינטרנט הגעתי למסקנה שה SEAGATE לא נופל במהירות מהWD ושווה לקבל עוד 40GB במחיר של 10 שקלים ומקבלים 5 שנות אחריות. החבר הלך לחנות ואמרו לו שהסיבה שמוכרים את ה SEAGATE (בחנות אחרת) בזול היא בגלל שאת הכונן הקשיח SEAGATE הספציפי הזה, תוכנן לעבוד במקומות אחרים בעולם(קרים יותר) והוא לא יעבוד טוב בארץ. אני חושב שזה שטויות! יש 5 שנות אחריות, לא יעבוד, אז יחליפו לו כל שנה(מצב שלא יקרה לדעתי). מה אתם חושבים? האם החנות סתם אמרה את זה כדי שהוא יקנה את הכונן WD שלהם? ועוד דבר, הוא בסוף שילם ב30 שח יותר מהSEAGATE על הWD.

    • 5 תגובות
    • 786 צפיות
  25. Started by ScreameR,

    אני מחפש צורב שיצרוב גם DL וגם DVDRAM, ושיהיה כמובן איכותי! יש הצעות ?אני קונה היום !!

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות

דיונים חדשים בפורומים