אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
קניתי מחשב ב- ksp חיפה לפני כמה חודשים עם הארד דיסק 80 ג'יגה sata של westen digital וחסרים לי 5 וחצי ג'יגה אני יודע שזה אף פעם לא 80 בידיוק אבל למה כל כך הרבה? :s05: תודה למי שעונה.
-
- 3 תגובות
- 790 צפיות
-
-
בעיקרון אין לי מסגרת תקציב כי אני לא מבין ממש בחברות היצרניות של הבקרים האלו. אני הייתי מעוניין בבקר עם מעבד וזיכרון עצמאי אבל המחירים מרקיעי שחקים וזה ממש מקשה בבחירה. אני אשמח לתגובות ואתן כל מידע שידרש על מנת להגיע לבחירה טובה.
-
- 0 תגובות
- 790 צפיות
-
-
העתקתי סרט באמצעות התוכנה CloneDVD והצריבה עברה בסדר וגם שאני צופה בסרט במחשב אז רואים טוב אבל שאני צופה בנגן הDVD שבסלון אז רואים כל מיני מריחות השתמשתי בדיסק של silver line dvd-r . ממה מקור הבעייה ? ואיך אפשר למצוא לה פיתרון?
-
- 3 תגובות
- 790 צפיות
-
-
אני מתכוון כמובן לH.D חיצוני... אשמח לשמוע הערות והארות
-
- 5 תגובות
- 790 צפיות
-
-
אני עובד עם מחשב Pentium 4 כרגע כי המחשב הראשי שלי התקלקל ואין לי כוח לתקן אותו.. בקיצור במחשב הנוכחי יש לי כונן של 20 ג'יגה וזה בקושי מספיק לי למשהו... יש לי כונן 250GB של SATA שיושב לו ללא מעס, אז יש לי מספר שאלות: 1. האם יש המלצה ספיציפית לכרטיס כזה? או שכל כרטיס יהיה טוב? 2. האם כאשר אני יחבר את הכונן הקשיח למתאם הזה, הוא יוכל לשמש כהארדיסק ראשי? 3. מה טווח המחירים בערך של כרטיס כזה? תודה מראש, חג שמח. [br]פורסם בתאריך: 29.09.2008 בשעה 16:16:15 מצאתי את זה, וזה זול להפליא.. מה אתם אומרים על הכרטיס הזה?http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1901&CatCode=47 והכי חשוב לי זה מה ששאלתי בשאלה מס' 2 ...
-
- 3 תגובות
- 790 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה בעקרון ברגע שאתה מוחק קובץ מסל מחזור אתה לא יכול לגשת אליו יותר כלומר הוא נמחק FOREVER אבל אז הבנתי ממקום כלשהו שהמידע לא באמת נמחק FOREVER אלא הוא נשאר ב SECTIONS של הכונן ונמחק באמת רק כאשר עושים OVERWRITE ב SECTION של הכונן שבו הקובץ היה קיים כלומר עד שאני לא משתמש כביכול במקום הקובץ עדיין קיים וניתן לשחזור האם הדבר נכון? ואם כן הוא בר ביצוע? איך? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 790 צפיות
-
-
הזכרתם אותו בסטיקי ואף הבאתם מחיר מומלץ אבל לא מצאתי אותו בשום חנות בארץ אם מישהו יכול לייעץ אני אשמח
-
- 1 תגובה
- 790 צפיות
-
-
ראיתי באתר נטאקשן צורב DVD מסוג GSA-4136B ושמתי לב למשפט הזה: "המוצר כולל את הכבלים, הספרות, וחבילת התוכנות המקורית של LG. בלעדיהם לא ניתן להשתמש בפורמט הצריבה." למה הכוונה? האם יש למישהו את הדגם הספציפי הזה? תודה על העזרה.
-
- 3 תגובות
- 790 צפיות
-
-
שלום, שמעתי פעם על אפשרות לחבר מארז חיצוני לראוטר של הרשת, האם באמת קיים מארז כזה? ואם כן, כיצד הוא עובד?
-
- 7 תגובות
- 790 צפיות
-
-
קניתי את הנ"ל שבכותרת מדגם: Barracuda 7200.10 250GB ST3250410AS האם היה כדאי באייבורי ותמורת 290 ש"ח ? בבקשה תענו לי כי יש לי שבועיים להרוס את העסקה ולקבל הכסף בחזרה... דבר נוסף... כאשר קניתי אותו הוא הגיע בשקית אנטיסטטית אבל מצד אחד היא היתה סגורה הרמטית ומצד שני היא היתה פתוחה שרואים שגזרו אותה ואחכ שמו מדבקה של "יוצר בתאילנד", האם לדעתכם הוא יכול להיות דפוק ? האם יש תוכנה לבדיקת הכונן ? בשירות שלהם הטלפוני אמרו לי שהם פותחים את כל השקיות שלהם ע"מ לשים מדבקה לאחריות. נשמע לי כמו חירטוט כי פעם קניתי HD של WD אצלהם והדרך היחידה להוציאו מהשקית היתה לגזור אותה... אני מרגיש די רע עכשיו עם העסקה הזו...
-
- 5 תגובות
- 790 צפיות
-
-
שלום לכולם. רכשתי לאחרונה את ה-samsung 850 evo 250gb. לפני הקנייה ביררתי האם הדיסק יהיה תואם ללוח האם שלי. וגיליתי שעל לוח האם צריכה להיות האופציה של AHCI. ללוח האם שלי (GA-N650SLI-DS4L) אין את האופציה הנ"ל, אך קיימת אופציית הRAID. ולפי מה שהבנתי מהרשת, זאת אופציה מקבילה לAHCI. הבעיה היא שכל פעם שאני מנסה להפעיל את האופציה דרך הביוס, הוא מפסיק לראות את הכונן לחלוטין. וכמו כן גם את הכונן הישן שמחובר למחשב (HITACHI 320GB). אשמח מאוד לעזרה בכיוון הביוס על מנת שאוכל להוציא את המקסימום מהSSD החדש. תודה מראש לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 790 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות SSD שיהיה לפחות 240GB. ההתלבטות שלי כרגע היא בין הדגמים האלה: Sandisk Extreme, Corsair Force GT , Neutron GTX, Samsung 840 PRO למיטב הבנתי הניוטרון GTX והסמסונג פחות או יותר שווים. השאלה שלי אם לדעתכם ההבדל בביצועים מצדיק תוספת של 300 שקל לעומת הפורס וסנדיסק? תודה!
-
- 1 תגובה
- 790 צפיות
-
-
שלום , יש לי כרטיס מיקרו sd שתוכנו תמונות חשבות אך אני לא מצליח לזהות אותו בשום מכשיר ( כאילו הוא לא קיים ) . ניסיתי לפחות 8 תוכנות לשחזור ואף אחד לא זיהה את הכרטיס גם כן. הגעתי למסקנה שהדרך היחידה זה מעבדה מתאימה וטובה שתעשה עבורי את העבודה. האם מישהו התנסה במקרה כזה או מכיר מקום אמין וטוב שיודע לעשות את העבודה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 790 צפיות
-
-
אני מתכוון לדגם הזה ואגב באיזה תוכנת צריבה הכי טוב\הכי נוח או שהיא הכי טובה לצריבה?
-
- 2 תגובות
- 790 צפיות
-
-
אני מחפש אמצעי גיבוי אמינים. יש לי את ההארד דיסק הזה http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1KKEX25HDD160GB אבל מה קיים היום לשוק המקצועי, משהו שבאמת מבטיח גיבוי אמין.
-
- 0 תגובות
- 790 צפיות
-
-
יש פיונר 111,והוא צורב טוב. זה מה שחשבתי עד שגיליתי שיש כמה סוגים של הדגם הנ"ל,שתומכים בDVD עם RAM,בלי RAM,ושאר ירקות רציתי לדעת סופסוף 1. מיהו פיונר 111 הטוב ביותר? 2. והאם יש בכלל צורב שבאותו מחיר שלו אבל טוב יותר? 3. ואם כבר מדברים,באילו מדיות כדאי להשתמש?
-
- 1 תגובה
- 790 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד ישן של HP דגם: DV6160ea בתוכו יש הארד דיסק 80GB של חברת FUJITSU דגם: FKL-MHY2080BH הממשק שלו הוא SATA 1.5 לפי מה שהבנתי. אני רוצה להחליף את הארד דיסק ולא מצאתי בעל ממשק 1.5 האם הארד דיסק SATA 2 יעבוד על המחשב הזה? אפשר המלצה לגודל 320 GB?
-
- 1 תגובה
- 790 צפיות
-
-
יש לי את הלוח הזה: Asus P4S800-MX SE אני רוצה לקנות דיסק קשיח. אם אני יקנה דיסק SATA II זה יעבוד?
-
- 4 תגובות
- 789 צפיות
-
-
אם למישהו יש תמונה של כבל SATA תפרסמו פה בבקשה ... ותענו לי גם על השאלה שבכותרת של האשכול ..... תודה מראש . !!!!!!!!!!
-
- 9 תגובות
- 789 צפיות
-
-
שלום. מתלבט בין רכישת HD: 1. W.D WD5000AAKS 500GB SATA II 7200RPM 16MB BUFFER : נפח : 500 גיגה 7200RPM : מהירות 16MB : זיכרון מטמון SATA II : ממשק 2. SEAGATE BARRACUDA 7200.11 ST3500320AS 500GB SATA II 32MB SATA II נפח : 500 גיגה 7200RPM : מהירות 32MB : זיכרון מטמון SATA II : ממשק המחיר כמעט זהה. בשני נותנים אחריות ל- 5 שנים.
-
- 3 תגובות
- 789 צפיות
-
-
שלום. אני קונה מחשב חדש ואיתו גם צורב. על איזה אתם ממליצים?
-
- 7 תגובות
- 789 צפיות
-
-
רקע: קניתי דיסק 500GB, 16MB SATA2 7200RPM קיבלתי 5400RPM, Samsung HD503HI בחנות אמרו שאני יכול לבוא ולהחליף ל-7200 אבל יש להם רק HITACHI. אין לי רכב אז ללכת ולהחליף פירושו נסיעה באוטובוס ובזבוז זמן יקר. השאלה: עד כמה משמעותי ההבדל ובאיזה נסיבות\שימושים יבוא לידי ביטוי? וגם האם הדיסקים של HITACHI מומלצים? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
הצורב פשוט נעלם מ"המחשב שלי". וינדוס XP. חשוב לצין שעידכניתי גרסה בהצלחה לJL11 לפני כמה ימים אבל הצורב עבד מאז, רק עכשיו הוא פתאום נעלם. הצורב: LG GSA-H10N
-
- 3 תגובות
- 789 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי הביא לי מחשב שאני יתקן לו, הלוח שלו שהיה כולל חיבורי סאטה נשרף, נתתי לו לוח אחר שלא כולל חיבורי סאטה, אני צריך בקר IDE TO SATA לא יקר והכי חשוב שיכלול בוט... ראיתי כמה אבל לא כתוב אם הם כוללים בוט או לא... אשמח ללינק לכרטיס כזה מחנות רשת, ( KSP,IVORY וכו" ) תודה
-
- 4 תגובות
- 789 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות כונן DVD-ROM .... הדילמה היא איזו חברה ואיזה דגם לקנות .... האם יש למישהו אתר או כתבה שבוצעה השוואה בין הדגמים האחרונים של הכוננים שיש בשוק ?? אני מעוניין בכונן שיכול לקרוא את כל הפורמטים (dvd-r , dvd-rw , dvd+r , dvd+rw ) וכמובן עדיף פורמטים נוספים .....More the better . בעל ביצועים טובים ותאימות ...בהעברת מידע ממדיות של DVD ו- CD-R או CD-RW וכן יכולת התמודדות עם מדיות ישנות / בעיתיות . כמו כן קראתי כי ישנם כוננים בעלי נעילת מהירות שניתנת לפריצה בדר"כ בעזרת עדכון firmware פרוץ מאתר ידוע שעוסק בעדכוני firmware . אז מאוד חשוב שלא יהיה בעל נעילה או לפחות בעל פריצת נעילה . ולא לשכוח , ניתן להמירו ל rpc-2 . אנא עזרו לי !!!!!!!!!!!!
-
- 4 תגובות
- 789 צפיות
-


