עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by chmmr,

    ה BIOS מזהה אותו אך ה WIN XP לא מזהה אותו, מה עושים ?

    • 1 תגובה
    • 791 צפיות
  2. היי, הגעתי למסקנה שבמקום לצרוב כל דבר על דיסק כדי לפנות מקום במחשב הגיע הזמן לקנות איזה HD נייד חיצוני. http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=391 מה אתם אומרים עליו? ראיתי ב KSP שהוא עולה 430 ש"ח, שווה את זה? ראיתי אותו המחיר גם באייבורי... יש חשש מקניה בשניהם? המקום הכי קרוב אלי הוא ב"ש בגלל זה השיקול. האם יש משהו אחר בגודל הנ"ל יותר מומלץ? בעיקר הלכתי על הסוג הזה כי בנוסף לקיבולת הגדולה שלהם הם ממש ממש יפים, העיצוב שלהם מהמם במיוחד בצבע האדום. אגב, האם בכלל יש אפשרות להזמין את שאר הצבעים? באתר מפרסמים בדרך כלל את הרגיל שזה השחור. שווה?

    • 6 תגובות
    • 791 צפיות
  3. שלום לכולם. יש לי לוח Gigabyte GA-P35-DS3L ודיסק 320 של סמסונג HD321KJ רציתי לדעת האם הלוח שלי תומך ברייד בכלל, והאם אני יצטרך לקנות דיסק כזה בדיוק, או שאפשר לקנות דיסק של 500 GB? תודה רבה, דוד.

    • 4 תגובות
    • 791 צפיות
  4. תשמעו אני מתכונן להתקין את ההארדיסק 80ג'גה החדש שקיבלתי ובינתיים מותקן לי על המחשב דיסק של 60גיגה ואני רוצה להעביר את הכל מה60 ל80 ושיעבוד כרגיל עם הווינדוס והכל...יש אפשרות או שחייב להתקין הכל מהתחלה על הכונן החדש?

    • 4 תגובות
    • 791 צפיות
  5. Started by Jack_g,

    כל פעם כשאני צורב מדיה של דיוידי ה BUFFER משתגע קופת מ 3-85 כל הזמן ובגלל זה הצורב לא יכול לצרוב במהירות מעל ל כפול X1 בדקתי לצרוב מכל הכוננים הקשיחים שלי על כמה סוגי מדיות וגם בכמה תוכנות צריבה (NERO DVDDECRYPTER) ועשיתי DEFRAG. מה יכולה להיות הבעיה? רק אתמול היה תקין ולא הותקן המחשב שום דבר מאז כך שהבעיה הופיע פתאוםץ תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 791 צפיות
  6. הי קניתי כונן חיצוני 500G של WD, שמחובר ב USB. משום מה הוא לא נותן לי להעתיק קבצים גדולים (נדמה לי שב 2G עובר הקו), קטנים יותר - כן. זה לא טוב לי כי אני עובד עם קבצים גדולים, 10-25G (סרטי HD). הוא מופיע כ NTFS. מישהו יודע מה הבעיה? תודה איתי

    • 1 תגובה
    • 791 צפיות
  7. Started by vourt,

    היי, מעוניין לרכוש עוד HD של 250 בנוסף ל2 ה160 הנוכחים שיש לי על מנת לחברם בRAID 0. חיבור 2 HD בעלי אותו נפח אבל מיצרנים שונים יעבוד? ביצועי המערכת ישתפרו? תודה!

    • 7 תגובות
    • 791 צפיות
  8. Started by dorman2,

    אני מכניס CD ומקבל את התוכן בסייר. מוציא ומכניס CD אחר - התוכן נשאר מה CD הקודם. פעולת רענון F5 - לא עוזרת. פעם המחשב היה ב חלונות 98 ולא היו לי בעיות כאלו. מאז שהתקנתי את XP - יש לי "תופעות" בכוננים. יש עיצה ???

  9. Started by boogie,

    אני מעוניין לקנות הרדיסק חדש ורציתי לקבל כמה המלצות בנוגע לאיזה חברה כדאי לקנות? הדרישות הם: Sata 160-250GB 7500RPM ראיתי שהרבה דיסקים מגיעים עם חוצץ של 8-16M רציתי לדעת מה החוצץ הזה עושה ועד כמה כריטי הגודל שלו (זאת אומרת האם כדאי להשקיע בדיסק עם חוצץ גדול יותר או שההבדלים לא כל כך משמעותיים?)

    • 6 תגובות
    • 791 צפיות
  10. Started by YRP99,

    יש לי את הבקר הזה http://www.epinions.com/Adaptec_AHA_2940U2__aha2940u2__SCSI_Controller/display_~full_specs הוא שווה משהו? כלומר יש אפשרות לרכוש בשבילו הארדיסק מיוחד כדי לקבל ביצועים טובים במיוחד או שהוא כבר מיושן ועדיף למכור אותו אם מישהו יקנה בכלל?

    • 0 תגובות
    • 791 צפיות
  11. אני מעוניין בכונן פנימי למחשב, בגודל של 500GB. קראתי את הסטיקי וראיתי שהכוננים המומלצים בגודל זה הינם הST3500418AS והST3500410AS, כשה410 אמור להיות שקט יותר. חיפשתי בחניות מחשבים, ה418 כמובן נפוץ יותר ומצאתי אותו במחיר זול מאוד של 240 שקל בKSP. את ה410 מצאתי ב295 שקל בפנדס. 1. ההמלצה עדיין בתוקף? כי היא ניתנה לפני חצי שנה. 2. ההבדל במחיר הוא 55 שקלים, שווה להשקיע בשביל ה410? 3. לא כדאי לקנות היום כונן עם 32MB באפר? למשל זה: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=8278 4.בנוסף הלוח שלי תומך בSATA1, ממה שאני יודע לא תהיה לו בעיה להפעיל את הכוננים הנ"ל, נכון? תודה.

    • 4 תגובות
    • 791 צפיות
  12. הבעיה היא כזאת : יש לי כונן נייד (WD 80G) שיש בו 50G פנויים. כל פעם שאני רוצה להעביר אליו מהמחשב איזה קובץ של יותר מג'יגה או שניים או אומר לי שאין מספיק מקום בכונן.... ( אם למשל אני מנסה להעביר קובץ ISO של 5ג'יגה אז אי אפשר - אבל אני יכול להעביר את הקבצים שלו אחד אחד בלי בעיה .. ) הכונן הנייד על FAT32 - ובמחשב על NTFS - יש מצב שיש איזה בעיה אם העברת קבצים גדולים בין השניים ?

    • 3 תגובות
    • 791 צפיות
  13. בעקבות חוסר המבחר של מארזיים לקשיחים בארץ, חשבתי ללכת על הנ"ל: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=12636 איך הוא? חברה טובה? יציב\עמיד?

    • 0 תגובות
    • 790 צפיות
  14. כתבתי את הבעיה בפורום תמיכה טכנית, אבל אולי ניתן לומר שהיא שייכת יותר לפורום הזה שמדברים בו בצורה יותר ספציפית על כוננים קשיחים ועל ההגדרות שלהם. ההודעה שם: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=156239.0

    • 0 תגובות
    • 790 צפיות
  15. Started by erezb84,

    שלום, אפשר לקבל המלצה לכונן חיצוני, סביבות 500G, לא קריטי הגודל הפיזי, חשוב שלא ידרוש חיבור לחשמל, אלא רק דרך ה USB והכי חשוב שיהיה אמין ולא עם כבל קצר כמו של WD... בתודה מראש,

    • 1 תגובה
    • 790 צפיות
  16. Started by spon83,

    שלום לכולם, אני חובה בעיה עם העברת קבצים ממחשב ה-NU5PPYH להרדיסק חיצוני Seagate Expansion 5TB Desktop External Hard Drive. ההעברה מתחילה בקצב גבוהה מ-100MB ואז מתחילה לרדת לכדי עצירה מוחלטת, רק אחרי כמה שניות טובות ההעברה מתחדשת לכ3-4 שניות ונעצרת שוב. התהליך חוזר חלילה עד שכל הקובץ/קבצים מועתקים. ניסיתי כמה העתקות של קבצים קטנים (<1GB), קבצים גדולים (2GB-25GB) ושילוב של קבצים קטנים וגדולים ללא שינויים במהירות. ניסיתי לשנות "Removal Policy" של ה-HDD וגם לאפשר/לבטל "Write - caching" ללא הועיל. לכאורה "quick removal policy" היה עם הכי פחות נפילות במהירות ההעברה. בחיבור ה-HDD החיצוני למחשב הנייד שלי אני לא חובה בעיות וההעברה/העתקה מבוצעת במלוא המהירות וללא נפילות/עצירות.…

    • 0 תגובות
    • 790 צפיות
  17. Started by Fudorian,

    יש לי שני דיסקים 320*2 שמוגדרים במערך RAID0 (ראו מפרט) לפני מספר ימים במהלך ה-BOOT הבקר התחיל לדווח על תקלה באחד הדיסקים. הבעיה היא שהוא לא טורח לספק לי יותר מידי מידע על התקלה אלא מסתפק בהודעה לקונית בסגנון Error Occurred, אבל בגלל שהדיסקים ב-RAID אין גישה ל-SMART כך שאין לי שמץ של מושג מה באמת קורה. דבר ראשון הרצתי גיבוי לכל החומר (טפו טפו טפו- חוץ מקובץ אחד הכל גובה), עכשיו השאלה איך מאתרים מה בדיוק התקלה? מ"ה מותקנת על המערך כך שלפרק אותו זו אופציה אחרונה מבחינתי... חשוב לציין שאין במארז בעיות טמפרטורה / רעידות וכו'. עזרה תתקבל בברכה

    • 2 תגובות
    • 790 צפיות
  18. Started by Gosha,

    עד היום בבוקר היו לי שתי כונני DVD במחשב, אחד קורא והשני צורב והחלטתי להוציא את הכונן DVD הקורא מהמחשב בגלל שכבר אין בו כמעט שימוש. עשיתי את מה שעשיתי, רק הצורב נשאר - אבל כשאני פותח את 'המחשב שלי', הצורב מזוהה כאות "E:", מה שהוא היה קודם, ולא התחלף ל-"D:", מה שהיה ה-DVD הקורא. מה עלי לעשות כדי לשנות את ה-Drive Letter שלו ל- D?

    • 2 תגובות
    • 790 צפיות
  19. Started by MDK,

    היי ראשית אני מנסה להפעיל את הדיסק דרך הצורב DVD (OPTIARC( משהו מוזר : הEXPLORER מזהה אותם כקבצים ששוקלים 1K (בסיומת CDA) ניסיתי מספר תוכנות : WMP, WINAMP וNEROSHOW TIME MEDIA PLAYER CLASSIC מפעיל אותם אבל הם קופצים ולא מתנגנים כמו שצריך. החבילת CODES שברשותי היא COMBINED COMMUNITY. כשאני מכניס את הדיסק לכונן השני ASUS DVD הקבצים עדיין מוצגים בEXPLORER כך, אך הדיסק כן מתנגן בMP ובWINAMP. דבר נוסף - ניסיתי להריץ מספר AUDIO CD צרובים במחשב ולא עבדו לא בצורב ולא בDVD ובאוטו עבדו מעולה. כיצד לדעתכם ניתן להסביר את התופעה!?

    • 6 תגובות
    • 790 צפיות
  20. שלום, האם השארת כונן חיצוני דלוק דינה כהשארת כונן פנימי? מישהו אמר לי שהם רגישים ועדיף שיהיו מכובים אם לא משתמשים בהם. האם זה נכון ? תודה

    • 1 תגובה
    • 790 צפיות
  21. אני רוצה את מערכת ההפעלה ושאר התוכנותב-C המסמכים שלי וכל הדטא ב-D כמה לתת לכל מחיצה? תודה

    • 2 תגובות
    • 790 צפיות
  22. Started by Rule The Pc,

    אהלן אני בחרתי את כל מה שיש בכוןנן C וזה מראה לי 10 גיגה אבל מתי שאני מסתכל באפשרויות של הכונן זה מראה לי ש13 גיגה תפוס לאיפה נעלמו 3 גיגה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 790 צפיות
  23. היום לצערי גילתי שהHDD שלי מדגם F3, עם 900GB שבתוכו, שבק. בעבר הצלחתי לשחזר הארד דיסק שנדפק, אבל במקרה הזה שאני מחזיק אותו ביד, לא נראה שהוא "נדלק" ומקבל חשמל. החלפתי תקע מהספק, לא הועיל. יש משהו לעשות מלבד ללכת ולקבל אחד חדש ריק לגמרי?

    • 1 תגובה
    • 790 צפיות
  24. Started by guy_intel,

    האם קיים קשר בין נפח הדיסק לבין מהירותו ? דיסק של 80GB יותר מהיר מדיסק של 250GB (כאשר שנייהם ב-7200rpm) ? נניח שרשום מידע על הדיסק בצורה מפוזרת (חלק רשום בתחילת הדיסק וחלק בסופו). הראש צריך לנוע מרחק גדול ואם יש יותר נפח, הזמן שידרש לראש הדיסק לנוע מתחילתו ועד סופו יהיה גדול יותר בדיסק של 250GB מאשר בדיסק של 80GB. האם זה שטויות או שיש בזה משהו ? בהמשך לכך, האם פיצול דיסק של 250GB ל-3 פרטישנים של 83GB כל אחד ישפר את מהירות הקריאה מהדיסק ?

    • 6 תגובות
    • 790 צפיות
  25. אהלן, אני מעוניין לקנות כונן קשיח חיצוני בנפח של 1TB שישמש אותי לאיחסון מוזיקה,סרטים,משחקים, וכדומה. המחיר המקסימלי שהייתי מוכן להוציא על דבר כזה הוא בין 200-350 ש"ח. על מה אתם ממליצים? נתקלתי בכמה מוצרים של Western Digital בטווח המחירים הזה, אבל אני לא בקי בחומרה שכזו ולכן אשמח לקבל המלצות מאנשים שמבינים.

    • 3 תגובות
    • 790 צפיות

דיונים חדשים בפורומים