עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. יש לי צורב כבר שנה וחצי של חברת LG הוא די מהיר ,לא כ"כ זוכר את הדגם. (אודיו הוא צורב במהירות 48) בשבוע האחרון אני מוריד קבצים מהקיו-בייס לשולחן העבודה בפורמט MP3 ואח"כ צורב אותם בפורמט אחר בעיה היא קפיצות בדיסקים במקומות קבועים. בדקתי במספר נגני DVD והקפיצה היא בכולם. יש מצב שהצורב DVD דפוק? עריכה: זה הצורב שיש לי - http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=7938 אני לא צורב סדרתי.

    • 3 תגובות
    • 793 צפיות
  2. אז יש לי משחק מחשב על דיסק של 8.5 ג'יגה אבל הכונן לא יכול לקרוא אותו.. למה זה?

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  3. Started by Ash Binary,

    יש מצב מועדף להתקנה של הרד דיסק 3.5 '' רגיל ? מצב שבו הדיסק יהיה אם אורך חיים ארוך יותר ויישאר שקט יותר לאורך זמן ? הכוונה היא למצב שבו הוא מותקן בתוך המארז כמו אופקי כמו ברוב המחשבים אנכי על הצד הארוך אנכי על הצד הקצר (כך שהוא עומד לגובה)

    • 6 תגובות
    • 793 צפיות
  4. Started by mystikal,

    שלום לכולם , רציתי לבקש את עזרתכם בקשר לאיזה בעיה שצצה לי בהרדיסק שלי מה שיש לי זה amd 1800 512 ram .. ההארדיסק הוא של אי בי אמ דסקסטאר, 60 ג'יגה שעבד בשבילי כבר שנתיים ללא בעיות. הכל התחיל ממסך כחול שראיתי כשחזרתי הביתה ומאז יש למחשב בעיה לזהות את ההארד בהפעלה או שהוא רושם את השם שלו בג'בריש במסך הפתיחה או שהוא פשוט אומר שהוא לא מצא מאסטר בביוס אותה בעיה, או ג'בריש או כלום. מידי פעם אחרי מנוחה של מה שעות הוא עוד עולה לכמה זמן עד שהוא מתחיל לעבוד קצת לאט ואז נופל ושוב לא מזדהה. ההארדיסק השני שיש לי עובד בסדר גמור, כל ההגדרות שלי היו תקינות לפני הבעיה וכל החיבורים נבדקו. בבדיקת הכונן הבעיתי במחשב אחר הוא מראה שאין בעיה אך לפי דעתי לקח לו יותר זמן מהדרוש בשביל לבצע את הבדיק…

    • 11 תגובות
    • 793 צפיות
  5. Started by Devil Servant,

    שאני מפעיל את המחשב והוא מגיע לקטע של הבוט הוא אומר לי: GRUB Loading stagre1.5. GRUB loading, please wait... Error 15 מהי השגיאה הנתונה? וכיצד פותרים אותה? :-\ תודה.

    • 1 תגובה
    • 793 צפיות
  6. אני משתמש בו בD2 שלי ושם סרטים ושירים ותמיד נעלמים הקבצים מהתיקיות שבכרטיס אני חושב שהוא דפוק כי תמיד שאני מכניס שוב את הקבצים החסרים הם נמחקים או שקבצים אחרים ואני גם לא מצליח להמיר אותו לNTFS משהו יודע מה אפשר לעשות? יכול להיות שהכרטיס הזה כבר לא טוב? ד"א קניתי אותו באיביי ב 35 שקל

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  7. ראיתי איפשהו את זה ... אבל לא ראיתי באף מקום דיסקים קשיחים שעובדים עם זה ... יש לכם אחד כזה ? מכירים ? נכון לעכשיו זה ההכי טוב ??? לא משנה שזה יקר

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  8. Started by lspmaster,

    איך אני מחבר שני CDROM על כבל IDE אחד? יש לי צורב וDVD והוא קורא רק את הDVD.

    • 3 תגובות
    • 793 צפיות
  9. Started by Odedb52,

    יש לי יש לי צורב dvd(לא יודע איזה חברה) ושאני מנסה להעלות עליו דיסיקים צרובים שאני צרבתי או חברים שלי הוא מראה לי בעיה "הדיסק לא מאותחל" ניסיתי להעלות עליו דיסקים צרובים מסוג אחר וזה כן האלה לי אותם אני לא יודע מה לעשות וזה מאד מתכסל בבקשה מישהו יכול לעזור לי

    • 3 תגובות
    • 793 צפיות
  10. Started by ea666,

    איזה צרוב DVD כדאי לי לקנות ומה המחיר בערך?

    • 2 תגובות
    • 793 צפיות
  11. קניתי דיסק חדש - 200 ג'יגה של WD, במהירות 7200 והתקנתי אותו במקום הדיסק 1.7 הישן מאוד שהיה לי. כרגע מערך הדיסקים שלי מבחינת חיבורים הוא כזה : primary master : WD-80 ,7200 rpm (FAT32) - main disk (C:\) (windows xp) primary slave : WD-200 , 7200 rpm (NTFS) - (D:\) (storage space - זה ההרדיסק החדש) secondery master : NEC DVD burner (X8) (E:\) secondery slave : LG CDRW cd burner (x40) (F:\) השאלות שלי הם : היא האם הסידור הזה בסדר ? האם זה משנה ששני ההרדיסקים הם על אותו ערוץ IDE ? או שעדיף שיהיה הרדיסק וכונן דיסקים על אותו ערוץ ? האם הייתם משנים משהו ? אם אני רוצה להעתיק את כל מה שיש ב 80 ג'יגה על גבי ה 200 ג'יגה (כולל הכל, ממש ליצור עותק מושלם) כך שה-…

    • 7 תגובות
    • 793 צפיות
  12. Started by tal t,

    אהלן חבר'ה כפי שהכותרת אומרת, זקוק להמלצה על DOK 32GB בחיבור USB2. הדבר הכי חשוב הוא שתהיה מהירות כתיבה טובה. לא חשוב אם זה מחנות בארץ או מאיביי, טווח מחירים עד 120 ש"ח בערך. תודה לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  13. Started by kola,

    שלום לכולם, קניתי הארד דיסק נוסף (מפורמט כבר מראש)... וחיברתי אותו למחשב כמו שצריך... אבל מסיבה לא ברורה הוא לא מופיע לי, לאחר שחיברתי אותה בהפעלה הראשונית של הווינדוס המחשב זיהה לי אותו ואמר שהוא מזהה רכיב חומרה חדש, אבל לאחר סיום זיהוי רכיב החומרה הוא לא מופיע לי במחשב שלי (הוא לא אמר שהרכיב הותקן ומוכן לשימוש), מדובר בשני הארדיסקים מאותו דגם, אני מעוניין שהארד דיסק שאני מחבר כרגע יהיה SLAVE הבנתי שכאשר אני מחבר הארד דיסק מפורמט לSATA אז יש בעיות עם זה... במידה ויש צורך זה הלוח אם שיש ברשותי asus m2n אשמח להכוונה תודה

    • 5 תגובות
    • 793 צפיות
  14. היי קניתי היום הארדיסק חדש samsung HD103sj . לא ממש הבנתי מה שכתוב במדריך ורציתי לדעת אם אני צריך לשים ג'אמפרים או רק לחבר את כבל SATA והחשמל וזהו אני רוצה להחליף את הארדיסקים הישנים שלי בוא ולהתקין עליו מערכת הפעלה והכל ולדעת איך לשנות מחיצות אשמח מאוד אם תעזרו לי ,תודה .

    • 3 תגובות
    • 793 צפיות
  15. Started by mzlbat,

    היי יש לי הרד דיסק טרה וחצי שמלא חומר וסרטים , שאני מחבר אותו עכשיו המחשב לא מזהה אותו .......!!! זה לא משמיע רעש וגם לא נפל , אבל אני חושב שאני הוצאתי את הכבלים שלו בזמן שהמחשב היה עובד ....?!! מה עושים עכשיו , איך מסדרים ? איך מוודאים שזה מת ..? לפחות לדקה שאני יעשה סרין שוט לחומר שנמצא !!??

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  16. Started by y_a_n_i_k,

    זה אפשרי? ומה האמצעים לכך? תודה!

    • 7 תגובות
    • 793 צפיות
  17. Started by star010101,

    שלום לכולם אני מחפש חברת אחסון אתרים טובה ומומלצת שתיתן לי נפח עד 50 מגה ותעבורה גבוהה מעל 10GB או בלתי מוגבלת. אשמח לקבל המלצות תודה

    • 1 תגובה
    • 793 צפיות
  18. שלום, אני צריך בבקשה עזרה. רכשתי מחשב חדש והתקתנתי עליו חלונות 7 במהלך ההתקנה פיצלתי את הדיסק קשיח לשתי מחיצות הבעיה היא שאני לא מוצא את המחיצה השניה אם למישהו יש מושג אני אשמח לעזרה

    • 5 תגובות
    • 793 צפיות
  19. Started by amir85,

    אני קונה DISK ON KEY אחרי שהישן שלי התפחלץ הצצתי ב ZAP וראיתי שהמוצרים של SanDisk הכי נפוצים השאלה היא האם יש איזה הבדל בביצועים בין הסדרות שלהם TITANIUM כי עיצוב וU3 ושאר השטויות לא מעניינות אותי. ואם יש בדל אז האם הוא שווה את המחיר או שפשוט להכנס ולבחור את ה 8G הכי זול שאני אמצע ?

    • 2 תגובות
    • 793 צפיות
  20. אהלן, אני מתכנן להתקין שני משחקים מאוד מאוד כבדים שמשקל אחד 100 ג'יגה והשני 250 ג'יגה. רציתי לרכוש כונן חיצוני על מנת להתקין את המשחקים בו ולא להיות מוגבל מבחינת מקום- כלומר 1T או יותר. אני לא בדיוק מבין באילו מרכיבים להתייחס (גודל/מהירויות/חיבורים שונים מלבד USB2) והאם לקנות בארץ או בארה"ב. אשמח לקבל הסבר קצר ותמציתי לגביי האפשרויות האולטימטיביות ומה הייתם ממליצים לי לרכוש. אציין כי אין משקל לאסתטיות בשיקול שלי- נטו שיהיה סוס עבודה. תודה רבה ויום טוב!

    • 2 תגובות
    • 793 צפיות
  21. Started by okarmi,

    שלום לכולם, אני מנסה לעזור למחשב של האבא של החברה. המחשב המדובר מריץ Win XP Pro עם הארד דיסק סביר אבל חלוקה דפוקה. הכונן הלוגי C מכיל את מערכת ההפעלה והוא רק 10 ג'יגה. הגודל ממש מגביל אותו ובמהלך העבודה הוא מקבל הרבה התרעות על מקום פנוי בדיסק והמחשב מאט מאוד. ישנן שתי אפשרויות שאני מכיר (ואם יש אפשרויות נוספות אשמח לשמוע עליהן). 1. פירמוט והגדרה מחדש של הכוננים הלוגיים (בנוסף לעשות סוף סוף גוסט למחשב לצורך שיחזור מהיר בעתיד). 2. Repartition ללא איבוד מידע. בחיפוש בפורום ראיתי הודעה על Partition Magic אבל התוכנה מ2003 ועולה כסף אז רציתי לדעת אם יש אפשרויות חדשות יותר / זולות יותר כיום. כמו כן, יש הפניה לParagon Partition Manager (שגם עולה כסף) ומהאתר לא ברור אם האופציה לRe…

    • 4 תגובות
    • 793 צפיות
  22. שלום חבר'ה .. אני מחפש צורב DVD בחיבור של SATA בתקציב של 140-150 ש"ח .. אני פשוט די מבולבל מכל הדגמים שיש אשמח לכמה המלצות טובות .. תודה רבה והמשך יום נעים ..!

    • 3 תגובות
    • 792 צפיות
  23. ניסיתי לעשות פורמט לכונן הC שלי דרך דיסקט האיתחול של WIN 98 וכשאני נותן את הפקודה: format c מחשב רושם לי שאני לא יכול לבצע את הפירמוט מכיוון השההרד דיסק לא תומך בפירמוט הזה. מה יכולה להיות הבעייה? איך בכל זאת אני יכול לפרמט? דרך אגב: אין וינדוס על המחשב. מערכת הקבצים היא NTFS

    • 2 תגובות
    • 792 צפיות
  24. בבקשה תמליצו לי על דיסק קשיח איכותי שיחזיק לאורך כמה שנים שהנפח שלו הוא 250 או 320 GB עד מחיר של 400 שקלים

    • 5 תגובות
    • 792 צפיות
  25. יש לי הארדדיסק 80 ג'יגה (Maxtor DiamondMax Plus 9) שמחובר בIDE. ואני צריך עוד זיכרון (הגיוני). חשבתי על הMaxLine III אחרי כמה המלצות שקראתי בפורום, יש עוד מתחרים ברמה שלו? הדיסק החדש הולך לשמש ככונן משני, שעליו יהיו סרטים בעיקר. אני לא חושב שאני צריך 250 ג'יגה אבל בהפרש מחירים בין דיסק 160 ל250 אני מעדיף להשאיר מקום לשידרוג עתידי. יש לי לוח אם Intel D865GBF (לצערי), שבו יש תמיכה לשני IDE ושני SATA. יושבים אצלי כבר צורב וDVD (על אותו כבל IDE לדעתי). אני לא בדיוק סגור מה מערך RAID עושה, ולא מצאתי בחיפוש, ולכן אני לא יודע אם: הוא מתאים לי? איך עושים אותו? האם הMaxLine III יתאים לי?

    • 3 תגובות
    • 792 צפיות

דיונים חדשים בפורומים