עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום לכולם! אני בא בקשר לכתבה באתר: https://hwzone.co.il/main-computers/בפעם-הראשונה-כונן-ssd-של-טרה-בייט-מ-western-digital-במח/ ברצוני לדעת אם הוא גם תומך במחשב נייח? מאחר שראיתי באתר של אמאזון שכתוב רק LAPTOP תודה!

  2. Started by choochoo,

    הי, אני מחפשת כונן עד 450 ש"ח. הכונן אמור להיות ללא חיבור חשמל נפרד (אין שקעים) ובנפח מקסימלי. המלצות? המדריך להשקעה בטוחה

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  3. Started by shay33,

    : תודה

    • 4 תגובות
    • 809 צפיות
  4. האם ניתן לחלק הארד למחיצות אחרי שהתקנתי את מ.ההפעלה? (XP)

    • 4 תגובות
    • 809 צפיות
  5. ובכן, לא מזמן הוצאתי הארדיסק של WD (בנפח של 40 ג'יגה) ממחשב ישן... ההארדיסק קצת רועש ומצפצף, אבל הוא מתפקד בתור ה- pr0ndrive. לאחרונה שמתי לב לתופעות מוזרות שהוא גורם להן, כגון תקיעת המחשב, BSOD, ועוד... היום, כשהרצתי Chkdsk, הוא נתקע ב- 40%, המסך קפא לרגע, אז הופיע ה- BSOD. מה זה אומר? תודה מראש!

  6. Started by pure perfection,

    יש לי הארד דיסק חיצוני של WD שעובד על כל המחשבים חיברתי אותו למחשבים בבית למחשבים אחרים והוא עובד בלי בעיות .. רק שבמחשב אחד של חבר שלי הוא לא רוצה לעבוד , הבעיה הוא לא ביציאות ה USB של המחשב כי חיברנו כמה דברים אחרים והם עבדו . מה יכולה להיות הבעיה ?? תודה

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  7. אני כרגע מסתכל על זה של LITEON, האם הוא טוב? רצוי שתהיה אפשרות טובה להפוך אותו למולטיזון. אני לא מחפש צורב DVD. תודה.

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  8. הארדיסק אחד במחשב, פתיחת קובץ RAR של 700 מגה איטית מאוד, עצירה בהתקדמות הפתיחה לכמה שניות ואז ממשיך וכשעובדים עם תוכנה אחרת היא נתקעת לרגעים ואז ממשיכה לעבוד וכו' מה הכי סביר שהבעיה? המחשב עובד בסדר כאשר אין שימוש בהארדיסק (פתיחת FIREFOX תהיה איטית אבל ברגע שזה בזיכרון זה עובד מהר) עריכה : התוכנה של WD לבדיקת שגיאות בהארדיסק מוצאת את הארדיסק תקין וכל הדברים ש SMART בודק "עובר"

    • 6 תגובות
    • 809 צפיות
  9. איזה צורב DVD עדיף לקנות: LG Electronics GSA-4120B Dual Layer DVD±R/W/RAM Super Multi Drive Bulk או NEC ND-3500A Dual Layer DVD±R/W/DL 16X White Bulk אני יודע שהNEC הוא יותר מהיר, אבל כיום אין בכלל מדיות באותה מהירות. וגם הLG יכול לכתוב בDVD-RAM ולפי מה שהבנתי זה כמו הארד דיסק על מדיה. בקיצר אני רוצה לדעת איזה DVD יותר משתלם, גם לעכשיו וגם לעתיד - שיצאו דיסקים יותר מהירים ומדיות שתומכות בDL.

    • 6 תגובות
    • 809 צפיות
  10. Started by Thunder-Head,

    אני משתמש בלוח האם Asus P4P800-Deluxe ואמרו לי שלא צריך להתקין שום דרייבר מיוחד כדי להפעיל על הארד דיסק S-ATA ווינדוס. לכן, התקנתי על ההארד דיסק שהוא S-ATA את הווינדוס וכשאני מנסה לאתחל מההארד דיסק לאחר ההתקנה רשום לי: Reboot and select boot device. מדוע אני לא מצליח לאתחל דרך ה-S-ATA ?

    • 8 תגובות
    • 809 צפיות
  11. Started by Pure-Gold,

    איפה מומלץ לאחסן כונן קשיח שלא נמצא בשימוש ויש עליו מידע כמו שירים וסרטים ? במקרר ?

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  12. Started by SugarFreeBoy,

    אוקי שמתי לב שיש המון רעש ומהומה סביב "איזה מדיה הכי טובה ביחס למחיר שלה" אז הבנתי שFORTIS זה ממש לא זה, וחבל (כי את הצורב אני עתיד לקנות מKSP, ושם מוכרים את המדיות האלו) עכשיו, על אילו מדיות אתם כן ממליצים? ואיפה אפשר לקנות אותן? הצורב הוא ה3520A. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  13. כלומר, יש לי 5 דיסקים קשיחים במחשב ואני רוצה להעביר אותם מחוץ למחשב אל תוך מארז מיוחד של דיסקים קשיחים. יש דבר כזה? מארז שאפשר לשים בתוכו כמה דיסקים קשיחים, מאווררים ויציאת USB למחשב. שאלה נוספת, מישהו מכיר את מארזTAGAN TWIN-ENGINE BLACK http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_280_2819&products_id=21088 יש ביקורות עליו?(לא מצאתי)

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  14. Started by p1mp,

    שלום רב, המחשב החדש כבר אצלי, וההרכבה בעיצומה אני צריך הסבר כללי על מה זה RAID איך גורמים לו לפעול וטיפים כללים לגביי השיטת עבודה. ההארדיסקים שלי הם WD 80GB 8MB buffer SATA2

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  15. כותרת. מצטער אם זה לא שייך לפורום הזה. השאלה שלי מבוססת על האתר http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

  16. Started by DAVIDKI19,

    HDD: Mobile 2,5" 500 Gb 5400 SATA Hitachi 8МБ Travelstar (NCQ) (HT0A57915) HDD:500 Gb 5400 (2.5") USB 2.0 Samsung 8 Mb, White (HXMU050DC/GW2) HDD: Mоbilе 2,5" 500 Gb 5400 SATA Samsung 8Mb HM500JI

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  17. Started by POD,

    http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=78&scat=271&tcat=34 תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 808 צפיות
  18. Started by rino,

    אני אמור לקבל מדיות DVD X16 תוך כשבוע מהמזרח הרחוק. מקווה להעביר לכם את רשמיי . אני אשתמש בNEC 3500

  19. Started by kobi007,

    אז ככה יש לי דיסק קשיח רגיל של SEGATE 1.5 TB הדיסק עבד טוב כבר שנה, היום פתאום שהדלקתי את המחשב היה מסך כחול לשנייה(לא הספקתי לראות מה היה כתוב) ואז עבר לדף שכתוב בו שיש שגיאה בווינדוס עכשיו הדיסק מזוהה בביוס ובמנהל ההתקנים, אבל למשל שניסיתי לעשות תיקון באמצעות הדיסק של הווינדוס או אפילו לנסות לפרמט הדיסק לא מזוהה שם אז ככה שאני לא יכול לעשות כמעט כלום מה ניתן לעשות במקרה כזה? תודה, קובי.

    • 2 תגובות
    • 808 צפיות
  20. שלום יש לי h.d x2 שנפגעו כנראה חשמלי 'הביוס לא מכיר בהם מחשב Z790 חלונות 11 ספק כח MPG Series Power Supply 750 W אני שומע את המנוע שלHDD עובד ולכן מעריך כי מה שנפגע זה PCB, ולכן קניתי בחברה בחו"ל את PCB של הדיסקים לפי מספר הסידורי של הכרטיס של הדיסק לבצע את החלפת הביוס מלוח הישן לחדש . לעניות דעתי הצילינדרים לא נפגעו ככה שהנתונים נשארו על הדיסקים תמונות משפחתים בעשרות שנים עם 8TB הספק לא נפגע כמו שאר הרכיבים כנראה יש הבדל בסוגי בכבל SATA חשמלי ומה שמאים לספק אחר לא מתאים לספק אחר? מחפש את חוכמת ההמונים לשלול בעייה בצילנדרים אולי זז מהמקום וצריך לפתוח את החלק המכני בחדר נקי? או ש...... …

  21. Started by ice2k,

    שלום. יש לי בדיקה של הארדיסק SEAGATE בגודל 1 TB מהסידרה החדשה 7200.12 (שתי פלטות של 500 ג'יגה ו 32 קאש). משום מה יש שני דברים שנראים שהם לא על 100 אחוז (חוץ מטמפרטורה אבל הוא כרגע בחוץ ללא מאורר ישיר), למעשה אפילו יש אזהרות וצריך לציין שמדובר בכונן חדש שאפילו לא נוצרו עליו מחיצות והוא סה"כ עבר איזה בדיקה וחצי של MHDD ו שליש בדיקה של סיגייט TOOLS. מישהו יכול לעזור לי לפענח מה בדיוק אומרות תוצאות הבדיקה ובעיקר שני הסעיפים שנמוכים יותר ? מדובר בבדיקה שיש בSPEEDFAN (אשמח לשמוע על תוכנות יותר מומלצות). הסיגייט זה התמונה הראשונה, התמונה השנייה היא של כונן ישן יותר בערך בן 2 של WD שגם שם אני לא מבין מה המשמעות והאם יש משהו לא תקין. תודה לכולם . [attachment deleted by adm…

    • 3 תגובות
    • 808 צפיות
  22. Started by Zeev86,

    אני רוצה לקחת זכרון נייד להתקנת Windows7. האם ההתקנה של מערכת ההפעלה יודעת לקחת מהירות של USB3 מבחינת הדרייברים? או שזה עובד רק לאחר שאני מתקין את מערכת ההפעלה עם הדרייברים הנלווים?

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות
  23. שלום לחברי הפורום מזה יום המחשב הנייד שלי לא מזהה DVD ריק המוכנס אליו לצריבה לא בנרו ולא בסייר החלונות. הצורב מדגם NEC ND-6500A מזהה DVD צרוב ועוד יותר מעניין CD-R וגם CD-RW ריקים או מלאים בחלקם. הצורב עבד עד לפני כמה ימים לשביעות רצוני המלאה. המעניין הוא שאת הדיסקים הריקים ניסיתי לבדוק גם על מחשב אחר וגם שם הם מזדהים כריקים כלומר אין כל אפשרות לכתוב עליהם 0 כתוב ו 0 פנוי. אגב ניסיתי מדיות מכמה חברות TEAK - MAXDISK עם אותה תוצאה. עוד מוזר שזה קרה פתאום ללא כל פרובוקציה מצידי. ניסיתי להתקין מחדש את הדרייברים אבל הXP לא מזהה דרייברים כאלה על המחשב ובדיסקטים המצורפים למחשב לא מצאתי דרייברים מתאימים. אודה על כל עזרה ועצה מכבי אשמח אם אקבל גם הודעה בדואל MAKABI_48@YAHOO.COM

    • 3 תגובות
    • 808 צפיות
  24. Started by demultiplexer,

    אני מעוניין לקנות צורב די וי די בסכום של לא יותר מ1300 שקל ואשמח גם פחות. אני מעוניין בצורב שהעיקר שיהיה אמין ושיחזיק להרבה זמן אם אני יחכה 5 דקות יותר או פחות לא מעניין אותי העיקר שלא יעשה לי תקלות יהרוס לי מדיות וייהרס אחרי יומיים אני רוצה צורב במהירויות האלו: 4x - DVD-R 2x - DVD-RW 16x - CD-R 8x - CD-RW 12x - Read DVD-Rom 32x - Read CD-Rom אבל לא מחייב אם יש משהוא יותר מהיר או פחות מהיר אבל ששוה נניח תוספת קטנה במחיר או משהוא בסגנון אז תגידו תודה מראש DEMULTI

    • 3 תגובות
    • 808 צפיות
  25. Started by mosabr1234,

    חיברתי כרטיס בקר SAS במחשב וחיברתי הארד דיסק SAS.(התקנתי את הבקר) לא מצליח לראות הדיסק מה עלי לעשות? תודה

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות

דיונים חדשים בפורומים