אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
לדוגמא אם קונים הארד דיסק שה-Cache שלו זה 8MB אז במה זה יותר טוב מהארד דיסק בעל 2MB Cache ??
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי שני דיסקים קשיחים ובלוח שלי gigabyte 750 pp5 u3 יש הרבה חיבורי סאטה2 חלק מהם מגדירים את הקשיח כמסטר וחלק כסלב. השאלה מה זה הslave הזה ואיך מומלץ לי לחבר את שניהם.האם שניהם מסטר או שאחד מהם סלב.יש דיסק קשיח אחד מהיר שבו הוינדווס שזה הגירסה השחורה של ויסטון דיגיטל ב1 טירה בית. והשני של סמסונג ישן אבל במהירות של 7200
-
- 8 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
מה זה ביטסטינג ובמה זה עוזר לי בצריבת סרט DVD ולתאימות שלו? יש לי צורב lite-on ldw-851s, ואיפה יש עידכון קושחה לביטסטינג?
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
הבאתי את המחשב שלי לחנות מחשבים יש לי כונן t של wd ועוד והם טוענים שיש לו 3 בעיות לוגיות הם לא כל כך הצליחו להסביר לי מה זה אומר מישהו אולי יכול קצת לפרט לי יותר על זה? אני לא כל כך מבין בשורה התחתונה אם הכונן שלי בסדר או לא? יש לי עדיין ביטוח עליו זה משהו שאפשר להחליף עליו את הכונן ולקבל חדש? ואם בכלל כדאי לי לעשות את זה?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שקיבלתי את המחשב החדש שלי ההרדיסק SATA שלי לא עלה אז נכנסתי למסך RAID עם F10 ושיניתי שם איזה משהו לסטריפ או משהו כזה ואז ההרדיסק כן עלה.. עכשיו אני רוצה לדעת מה לכול הרוחות עשיתי ואם זה טוב? אני זוכר שהיו שם משהו כמו 4 אפשרויות..
-
- 3 תגובות
- 914 צפיות
-
-
-
נכון יש את ה ATA 100MBS ויש את ה ATA 133MBS, זה יענו הבאס של הכונן קשיח? אם זה לא אז אם משהו יכול לתת הסבר אני אשמח מאוד! בתודה ג'י ,
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
הזמנתי הארד דיסק MAXTOR 120G SATA ויש לי לוח אסוס A7N8X דלוקס,ואני יודע שהוא תומך ב-SATA אז האם אני צריך בקר כזה? ומה ההבדלים בין החיבורים של ATA לבין SATA?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
אני רואה כל מיני דיסקים קשיחים שמוגדרים "לניידים" (למשל) - בדרך כלל עם מהירות של 5400. אני יכול להשתמש בכונן כזה גם במחשב נייח?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, ראיתי באתרי חומרה דיסקים קשיחים RAID Edition, רציתי לשאול מה זה אומר? מה בעצם שונה בדיסקים? עד כמה שידוע לי, טכנולוגיית RAID לא דורשת שום דבר מיוחד מהדיסקים עצמם, פרט לכך שהם יהיו זהים (ואפילו זה רק בחלק מגרסאות הרייד)
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה הארד דיסק שמחובר למארז ופותח במחשב עוד כונן עם הנפח שהוא מכיל?
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שמתי לב שיש על הכרטיס סקזי שלי חיבור חשמל (כתוב עליו גם + - - + ככה שאני בטוח שזה חשמל) . זה חיבור חשמל כמו של כונן דיסקטים פשוט. למה מיועד החיבור הזה ? אם אני יחבר אליו חשמל הביצועיים יעלו ?
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
הנה למשל זה למה זה? http://www.akr.co.il/cat.asp?id2=60
-
- 3 תגובות
- 712 צפיות
-
-
שלום אני מחפש כונן קורא סרטי בלו ריי והגעתי למוצר הזה ולא מבין מה זה בכלל ? http://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=VPDS-7T-LS http://www.vinpowerdigital.com/Products/Controllers/ManualTowerController/ManualTowerController.asp מה זה עושה ?
-
- 2 תגובות
- 783 צפיות
-
-
שלום לכם חבריי הפורום!!! רציתי לשאול אותכם שאלה בהקשר לכונן פלאש חיצוני. א. למה נועד כונן פלאש חיצוני ? ב. למה הוא משמש? ג.מה המחיר שלו היום? ד. ומה זה בעצם המילה ready boost?? בתודה מראש בר לוי!!!
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
-
אז ככה מה ההבדל בין ה3520A ל3540A?? לינק: http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=10133
-
- 4 תגובות
- 908 צפיות
-
-
למשל בכונן הזה Western Digital 1TB Caviar Black 3.5 64Mb SATA III WD1002FAEX מה זה אומר ה 64MB? האם יש לזה משמעות וביצוע? ומה ההבדל בינו לבין 32MB?
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הארדיסקים ודיסקטים עובדים בצורה מגנטית. דיסקים בצורה אופטית. איז איך עובד הזיכרון פלאש? ???
-
- 3 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
-
קניתי הארדיסק חיצוני ויש בו אפשרות לחבר אותו למחשב ב E-SATA הלוח שלי תומך בזה?יש לי לוח של ABIT IC7 MAX3 תודה רבה לעוזרים
-
- 18 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
אני כל הזמן רואה פה שמדברים על כוכבים בצורב, אחד כתב שהגיע ל 4000 כוכבים. מה זה בדיוק? תודה רינגוסטאר (סטאר=כוכב) הגדול
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-


