עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים משום מה אני לא מצליח לעדכן קושחה ל-SSD עבדתי לפי המדריך שלהם בקובץ PDF והורדתי את הקושחה העדכנית 000F (כרגע אני עם 0309). ומשום מה המחשב עולה בלי לעדכן, נכנסתי לכלי של אינט טכנולוגית איכסון מהיר ועדיין רשום שם 0309. בבקשה את עזרתכם.

    • 0 תגובות
    • 817 צפיות
  2. שלום רציתי להתקין מערכת הפעלה על SSD .. קראתי בהמון פורומים שלא כדי להתקין על VISTA בגלל שהוא לא תומך ב TRIM ולא להתקין SWAP על SSD בכל מערכת הפעלה .... זה משאיר אותי אם מה בדיוק ???..? ואיזה ניצול היה אם אני ישלב בין HD קלסי ל SSD הספורטיבי ..?

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  3. שלום רב, יש לי שתי דיסקים 3 TB של ווסטרן מדגם RED. אני מאוד מרוצה מהם, אבל הם יקרים. לא אכפת לי לשלם טיפה יותר אם הם יותר אמינים מה-Black. השאלה היא האם הם כאלה או שמא אין הבדל באמינות בינם לבין ה-Green או ה-black. הנ"ל ישמשו כדיסקים ל-Stroage גרידא, על כן המהירות לא כ"כ חשובה, אבל האמינות כן ! תודה על עצותיכם.

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  4. יש לי צורב LG GH20NS10. האם הוא תומך בדיסק דו צדדי כמו זה http://ksp.co.il/?select=.37..294..950..1542.&list=1&sort=3&glist=1&uin=16719&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  5. Started by nepet,

    בעיית חומרה / תוכנה , מקווה שהגעתי לפורום הנכון . קיבלתי היום מחשב חדש, בלי מערכת הפעלה . כשנכנסים להגדרות לראות את המפרט , הוא כולל HD בגודל 250GB של WD . התחלתי להתקין את מערכת ההפעלה , ובשלב שהוא מבקש לחלק את הדיסק למחיצות הוא מזהה רק 130GB . אני מניח שזה משהו שקשור אולי ל 32 ביט / 64 ביט , כי 128 כפול 2 זה 256 . אולי אני בכיוון ואולי לא, מישהו נתקל בזה פעם ? מה לא בסדר ? צריך לוח אם שתומך 64 ביט ? מערכת הפעלה ללוח 64 ביט ? או שאני טועה לחלוטין והפתרון יותר פשוט. תודה , ליאור .

    • 10 תגובות
    • 817 צפיות
  6. Started by x-dude,

    יש דבר כזה? (512MB)

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  7. אלו בגדול הדרישות : http://www.zap.co.il/models.aspx?Sog=C-HardDrive&DB141821=710906&DB141811=404616&DB141818=141819 eSata, מהירות 7,200 (למרות שלא קריטי, מכיוון שמדובר רק בהתקן גיבוי, לא ?), לפחות 3 שנים אחריות, לפחות טרה, אם נכנס בתקציב גם יותר - מה טוב (אפשר למתוח את התקציב מעט). אשמח להמלצות, תודה.

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  8. Started by iveco,

    שאלה לגבי זיכרון DRAM של SSD : יש לי PATRIOT SSD 120GB ויש לו DRAM 32MB SDR מה זה SDR ? זה SDRAM ? זה ממש ישן לא ? זה מהתקופה של הפנטיום 3 והנפח 32 מגה ? ו SAMSUNG EVO860 יש DRAM של 512MB DDR4 יכול להיות שההבדל במהירות זיכרון ובנפח כל כך גדול?

  9. Started by Radeon38,

    http://www.seagate.com/www/en-us/products/desktops/barracuda_hard_drives/barracuda_lp לאחרונה ראיתי שחברת סיגייט לא קפאה על השמרים וכבר החלו להגיע לארץ כוננים איטיים במהירות 5900 בנפחים של אחד וחצי עד 2 טרה. היחוד שלהם שיש להם צריכת מתח נמוכה כמו הסדרות הירוקות של סמסונג ו WD.אשמח לקבל דעות על הכוננים האלה. זולים הם לא כל כך אבל בהתחשב שה F3 לא ממש מבצע "עלייה" הם בהחלט אופציה.

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  10. יש לי לוח P965-S3 של GIGABYTE עם BIOS F12, כרגע מוגדר RAID 1 עם שני כונני 500GB (כמו שרשום במפרט) אני שוקל להחליף את המעבד שלי לדגם שיצריך עדכון BIOS, האם הדבר עלול לפגוע בRAID הקיים? (בחומר).

    • 4 תגובות
    • 816 צפיות
  11. Started by Drek Boy,

    טוב אני קונה דיסק קשיח חדש ורציתי לדעת איזה מבין החברת יש לה את הדיסק הקשיח הכי שקט

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  12. Started by LIOR1994,

    מרגישים את ההבדל במהירות בין 16 ל-32? או שזה מורגש רק במשחקים כבדים

    • 3 תגובות
    • 816 צפיות
  13. זו תמונה מנירו על פרטי הצורב : http://forums.ort.org.il/files/306/1732223/9753736.jpg יש שם גם את גירסת הקשוחה, האם היא הכי מעודכנת ? ואם לא מה הכי מעודכנת. פשוט אני ממש לא מרוצה מזמן הצריבה ואני מנסה לראות בעיה בעיה

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  14. Started by amilo,

    * צרבתי תמונת ISO של קובץ מסוים עכשיו הוא פועל על Auto Run כל פעם שהוא נכנס למחשב השאלה שלי היא האם אפשרי להכניס עוד מידע במידה ולא עשיתי Finalize לדיסק? ואיך עושים זאת אם אפשר? *המדיות תוצרת Hp Invent בפורמט DVD-R תודה.

    • 9 תגובות
    • 816 צפיות
  15. קישור לדף המוצר 1. http://www.seagate.com/www/en-us/products/desktops/barracuda_hard_drives/barracuda_7200.11/ 2. http://www.seagate.com/www/en-us/products/desktops/barracuda_hard_drives/barracuda_7200.10/

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  16. את הקייק הזה קניתי מבאג. זהו קייק של 50 DVD+R. התוצאות נראות טובות בהתחלה אבל בסוף משום מה משהו משתבש. תוצאות הבדיקה: General Information Drive: _NEC DVD_RW ND-3520AW Firmware: 3.07 Disc: DVD+R (RICOHJPN R03) Selected speed: Maximum PI errors Maximum: 4973 Average: 469.18 Total: 8405803 PI failures Maximum: 147 Average: 0.72 Total: 103193 PO failures: n/a Jitter: n/a Scanning Statistics Elapsed time: 5:15 Number of samples: 17905 Average scanning interval: 8.01 ECC Glitches removed: 0

    • 4 תגובות
    • 816 צפיות
  17. Started by Yossi Yemin,

    שלום חברים, אשמח לעזרתכם בפרויקט קטן, אני מעוניין לבנות cloud פרטי בבית. אחד כזה שאני אוכל לגשת אליו מכל מקום, המטרה היא גישה נוחה לקבצים שיושבים על המחשב. הגישה לרוב תתבצע דרך הטלפון (אייפון) והמחשב חיצוני שלא נמצא ברשת הביתית, זאת אומרת יש צורך בגישת web. הפלטפורמה האפשרית להתקנה היא windows. - אין לי כוונה לרכוש nas יעודיי ניסיתי כמה דרכים מוכרות : owncloud - הרצתי דרך docker לצערי לא הצלחתי לאפשר לו למשוך קבצים ישירות מתיקיה במחשב אלה כל קובץ שמועלה לשרת נשמר על הכונן הווירטואלי שנוצר ע"י ה docker. nextcloud - בדומה לowncloud tonido - נראה כמו אופציה טובה אבל לצערי לא נתמך יותר כך שכבר מרבית הפונקציות לא עובדות עליו. אשמח להמלצות חדשות תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 816 צפיות
  18. Started by ksn1981,

    שלום, LG דגם GH22NS40 SonyOptiarc דגם AD-7260S באותו מחיר.. איזה? ואם אפשר למה? תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  19. שלום שלום תראו יש לי בעיה חמורה עם כרטיסי זכרון... אז זה מה שקרה: רכשתי מכשיר של סוני אריקסון מדגם W810I לאחר בירורים ברשת, היה חשוב לי שהמכשיר יתמוך בכרטיס זכרון בנפח 4 גיגה אכן מצאתי הודעות בפורומים הרלוונטיים של אנשים שדיברו עם היצרן בנושא ואושר שהמכשיר תומך, כמו כן הודעות של אנשים שהתקינו זכרון כזה בטלפון הזה ואפילו בטלפונים ישנים יותר שאינם תומכים בכרטיס רשמית ולא היו להם בעיות. אפילו מצאתי די הרבה מפעילות סלולר בחו"ל שמוכרות את הטלפון עם כרטיס 4 גיגה מותקן כבאנדל. סוג הכרטיס הוא מסוג Memory Stick Pro Duo אגב השבוע רכשתי את הכרטיס המדובר, וקצת לפני זה קורא כרטיסים של LEXAR, שאמור ליהיות איכותי וגם עלה לא מעט. כשמילאתי את הכרטיס ב-MP3-ים, לצורך נסיון, הבחנתי בכך שלאחר…

    • 7 תגובות
    • 816 צפיות
  20. Started by SweeT_EviL,

    אז עדין המחירים גבוהים אבל אני חייב לקנות כונן ראיתי שבארץ 2TB של סמסונג עולה 710 שקל, בחול זה עולה 500.. חשבתי לקנות משם, אבל אתם יודעים מה בנוגע לאחריות, יש להם אחריות עולמית? אתם יודעים לכמה שנים? תודה.

    • 0 תגובות
    • 816 צפיות
  21. שלום.מעונין לדעת מה הבדל.בין שתי גירסות. WD20EARX לבין WD20EZRX ומה יותר מומלץ. מדובר בחברה Western Digital.

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  22. Started by whitiger19,

    שלום לכולם. לפני שלוש שנים ויום בדיוק קניתי את המחשב. (כולל HD כמובן) הHD השמיע רעשים חזקים, כאילו משהו נתקע שמה ושומעים מן קירטועים... ישר כיביתי את המחשב. לאחר כמה דקות הדלקתי את המחשב שוב, אבל הפעם הווינדוס לא עולה. ויש את השגיאה ההיא שאומרת שהדיסק FAILURE.. בכל אופן, האחריות נגמרה בדיוק היום. ככה שאי אפשר להחליף. אבל מה שיותר גרוע זה שיש לי בHD קבצים שאני צריך, מאוד. לכן אני שואל אתכם, האם יש דרך, איכשהו להפעיל את הHD לכמה דקות כדי לגבות את הכל הדברים החשובים? האם אפשר לחלץ איכשהו את המידע בלי לשלם כמה אלפים לאיזו חברה שתעשה את זה? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 816 צפיות
  23. אני אמור לקבל יום ראשון מחשב חדש, עכשיו אין לו מקום לעוד כונן קשיח (מחשב MATX) לכן אני רק רוצה להעביר כמה קבצים חשובים למחשב שלי וזה סתם יהיה בזבוז של איזה 20 דיסקים אם אני ירצה לצרוב.. השאלה שלי היא האם פשוט אני מחבר את הכונן באחד מכניסות ה SATA בלוח אם של המחשב החדש והוא יזהה אותו אוטומטי? הכוונה בנוסף לכונן שכבר נמצא ומותקן עליו WINDOWS. זה לא יעשה לי בעיות? כגון שינוי אותיות הכוננים וכדו'? אני יודע שזה שאלה דיי טיפשית אבל אני רוצה להיות בוטח

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  24. שלום, מעוניין בהמלצה על צורב חיצוני לחיבור למקינטוש נייד. התקציב קצת נמוך - כפי שמצוין בכותרת -400-500 ש"ח. אם מדובר בזבל אמיתי במחירים האלה - מהי המלצה טובה בתקציב גבוה יותר? תודה.

    • 0 תגובות
    • 816 צפיות
  25. Started by Sifo Jen,

    היי, אוקי, הבנתי שאם אני מחבר שני הרדיסיקים ברייד 0 אז הם הופכים לאחד, עכשיוו יש לי כמה שאלות בנידון (יש לי שניים של ווסטרן 160 גיגה): אין לי בלוח אם רייד ואני מחפש כרטיס פי סי שיבצע את העבודה כהלכה המלצות? אם אני משתמש בכרטיס, האים הביוס יזהה אותו?, כלומר האים אני אוכל להפעיל במצב דוס את המחשב? מה קורה אם אני מנתק הרדיסק אחד? איך הוא ממיר בחזרה את הקבצים? נניח והמהירות קריאה של ההרדיסק שלי 20 מגה לשניה (שניהם), מה המהירות תיהיה ברייד 0? (אני יודע שזה לא מדע מדויק אבל בערך). כמה לדעתכם שווה להוציא על כרטיס רייד ביחס לביצועים הכללים שזה מוסיף? תודה רבה!!!!

    • 7 תגובות
    • 816 צפיות

דיונים חדשים בפורומים