אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
מה ההבדל בניהם? לא כל הצורבים תומכים בשניהם? איך אני יודע איזה דיסקים לקנות? תודה
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי הארד דיסק שמחובר לראוטר שהוא כונן המדיה שלי דרך הסטרימר בוקסי אני נכנס לכונן לספריית הסרטים הבעיה היא שחלק מהסרטים מופיעים כרבע מהגודל שלהם ולכם לא ניתן לנגן אותם עד הסוף כאשר אני נכנס ממחשב אחר לכונן הסרטים נראים בסדר מישהו מכיר את הבעיה? עצות/פתרונות יתקבלו בברכה עומר.
-
- 0 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות כונן DVD ויש לי מספר שאלות: 1)האם אפשר להכניס גם דיסקים של CD-ROM לכונן ה DVD ? 2)אני רוצה לקנות את הכונן הזה: http://www.mardanit.co.il/item_prew.php?item_id=1033 בשביל לשחק בו במשחקים... הוא טוב ? נ.ב אני לא צריך משהו מיוחד..
-
- 4 תגובות
- 819 צפיות
-
-
אמרת לבחור בדיון הזה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=69244.0(שננעל בנתיים) בקשר לPIONEER DVR- A07 " ייצרו אותו עם הכנה לזה - משמע, אתה יכול לעדכן את הBIOS של המכשיר באמצעות תוכנה שתופיע באתר של פיוניר, ובכך לעדכן את הצורב שלך לצריבה ב 2 שכבות. אל תשכח שעדיין לא יצאו מדיות כאלה, כך שיש עוד זמן..." יש לי את הAO6 איך אני יכול לדעת אם גם הוא עם הכנה לצריבת דיסקים "דו שיכבתיים"
-
- 1 תגובה
- 819 צפיות
-
-
קורה לי הרבה שאני מנסה לגשת למידע על הדיסק ומיד כשאני מנסה לפתוח קובץ אני מקבל מסך כחול לשניה (לא מספיק לקרוא מה רשום) והמחשב עושה ריסטרט. מה זה יכול להיות? תודה.
-
- 3 תגובות
- 818 צפיות
-
-
מאתמול שמתי לב לצריכת מעבד מוזרה של כ 40% בזמן עבודה של ההרד דיסק, בדקתי ומצאתי שזה של Hardware Interrupts. הסתכלתי ב Event Viewer, ונוכחתי לדעת שיש לי כול מיני הודעות אזהרה על שגיאות שקשורות בדיסק הקשיח: An error was detected on device \Device\Harddisk0\D during a paging operation. וגם : The driver detected a controller error on \Device\Ide\IdePort2. The device, \Device\Ide\IdePort2, did not respond within the timeout period. אני שם לב שחלונות עולה לאט יותר, וכאשר אני פותח קבצים מקובצים, או בפיולת העתקה וכדומה ישנה האטה ניכרת , וצריכת מעבד מוגברת מאד. אם מישהו יודע להסביר לי מה הבעיה, אני אשמח מאוד. מקווה שזהו המקום הנכון לשאול.
-
- 2 תגובות
- 818 צפיות
-
-
האם עשיתם פעם overburn לדיסק דיוידי ? כמה מגה הוספתם? והאם זה לא פגע לכם בצורב? האם אתם חושבים שאני יכול להוסיף עוד 20 מגה לדיסק דיוידי בלי לפגוע בכונן? בנוסף רציתי לדעת איך יכול להיות שזה פוגע בצורב? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום! מה הסיבה שאני לא מצליח לפרמט מחיצת c במהלך התקנת ה win ליותר מ 9 גיגה (הוינדוס מנסה לפרמט ואז מודיע על שגיאה ורק אחרי שאני מוריד את גודל המחיצה הוא נותן לפרמט..). המוזר הוא שאני מצליח לפתוח את המחיצה לכמה שאני רוצה אחרי ההתקנה בעזרת partition magic. הדיסק שלי הוא wd 80 sata. התופעה קוראת מיום רכישת הדיסק כחדש. תודה .
-
- 5 תגובות
- 818 צפיות
-
-
היי. יש לי הארדיסק תקול ולפני שאני שולח אותו למיטסי \ טיק טק חשבתי לנסות להוציא ממנו חלק מהמידע לבד, אם קיימת תוכנה כזאת. מהסתכלות בסטיקי אני מתאר לעצמי שהתוכנות הן לשחזור קבצים שנמחקו בלבד. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
חבר שלי טוען שצריבה על מהירות איטית זאת צריבה איכותית זאת אומרת אם במקרה יהיה קבצי מוזיקה אז סאונד יותר איכותי או במקרה של תמונות אז איכות יותר טובה וכו' האם הוא צודק?
-
- 3 תגובות
- 818 צפיות
-
-
כמו שרשמתי המארז שחור לחלוטין ולכן אני רוצה צורב שחור , לא ראיתי שה NEC3500 מגיע בשחור יש אופציות מומלצות ?
-
- 6 תגובות
- 818 צפיות
-
-
צירוף מקרים מזעזע או איכות מוצר נמוכה? שלושה מקרים: 1. אצל אמא שלי לאחר פחות מחצי שנה דיסק של WD Blue 320GB נבדק עם MHDD ונמצאו 7 סקטורים פגומים, לא המשכתי עד סוף הבדיקה.... 2. חבר איבד מחיצה שלמה מתוך דיסק WD 250GB במקרה הזה האחריות של 3 השנים פגה באפריל 2010, משמע - הדיסק עבד לא מעט אבל.... 3. אותו חבר קיבל בתמורה לדיסק הדפוק WD Blue 320GB. כנראה בגלל שלא היה להם 250GB( ???). לאחר שבועיים עבודה אחרי שהצלתי בעמל רב את חומר המחיצה השניה מהדיסק הישן נתקעה לו מערכת ההפעלה בכניסה לXP. בבדיקת MHDD מיד בהתחלה קבלתי סקטור פגום ולאחר מכן 7 קריאות של 500MS שבמהלך הזיהוי שלהן התוכנה ממש קפאה זמן רב עד שהמשיכה בבדיקה... כנראה שמשהו במנוע של הדיסק דפוק? צירוף מקרים...? לשיפוטכם.
-
- 3 תגובות
- 818 צפיות
-
-
לאחר שהגדרתי את ה-USB שאני יוכל להתקין ממנו windows אני מחקתי את כל הקבצים של הווינדוס ושמתי עליו מוזיקה ושאני בא לשים את השירים במערכת באוטו זה לא עובד, מה צריך להגדיר כדי להחזיר את ההגדרות?
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
שלום. יש לי התלבטות קשה. אני רוצה ליצור מערך RAID של 4 כוננים 1TB כל אחד - סה"כ 4TB ברייד 0. ראיתי את הדבר הזה: http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=501&language=en נראה אחלה. יש לזה הרבה יתרונות: אפשר לקחת ספק יותר חלש למערכת, פחות חום ועומס במארז, אפשר לגשת לחומר מכל המחשבים ברשת בלי בעיות, ובכלל פחות עומס על המחשב. אבל פתאום חשבתי על זה: זה חיבור רשת, והוא יותר איטי מSATA, גם אם הוא 1GB, אז זה לא יוריד לי בביצועים? ובכלל, כשחושבים על זה, הרי כל מארזי הרייד עובדים על FW,LAN או USB לא עלינו. זה לא מוריד בביצועים? ואם זה כן מוריד, כמה? והאם זה שווה עדיין כדי לא לדחוף את כל הדיסקים במארז, שעם כרטיסי המסך של היום הכל פתאום נהיה צפוף? אני תמהה. תודה לעונ…
-
- 9 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לחתוך כבל של 80 גידים לאורך הקוויםם שלו לצורך (עיגול) הכבל הוא של ההרדדסיק וכמו שנאמר IDE כל כמה צמות אני אמור לעשות חתך ? בתודה מראש
-
- 4 תגובות
- 818 צפיות
-
-
קראתי את הנעוץ, אבל מאחר ומדובר במחירים זהים, אשמח לעזרתכם. Western Digital Caviar Blue 500GB 7200RPM, 16MB, SATA III WD5000AAKX Seagate 500GB Barracuda 7200RPM 16MB Sata III ST500DM002 מחיר: 270 ₪ כל אחד Seagate 1TB Barracuda 7200RPM 64MB Sata III ST1000DM003 Western Digital Caviar Blue 1TB 64MB 7200RPM Sata III WD10EZEX מחיר: 330 ₪ כל אחד מה עדיף בכל אחד מהנפחים?
-
- 8 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום, רכשתי לפני שבוע הארד דיסק של סמסונג 500 גיגה, יש ברשותי לוח אם של asus p4s-800d-x . כרגע מחוברים שני הארדיסקים בחיבור IDE. חיברתי את הדיסק החדשלחיבור ה sata הוא מזוהה ע"י הביוס אבל לא ע"י ה windows. האם שכחתי להגדיר עוד משהו בביוס או שיש צורך בדרייברים. מותקן אצלי windows xp sp3 אבל אני מעוניין לבצע התקנה חדשה וגם שם הוא אינו מזהה את הדיסק החדש, ההתקנה הינה של windows xp sp2 האם יש צורך להעלות קודם כל דרייברים ע"י F6?
-
- 4 תגובות
- 818 צפיות
-
-
מהו הדיסק קשיח הכי זול שיקבל 5.9 בexperience score של ויסטה? רצוי 160 גיגה אבל אפשר גם 80. ואם אפשר לפרט בכלליות איזה מפרט צריך להיות לדיסק (כמו זיכרון נדיף וRPM) כדי שיקבל 5.9 בבדיקה של הויסטה.
-
- 9 תגובות
- 818 צפיות
-
-
ניסיתי לפרמט מחיצה בדיסק, ומשהו השתבש ושתי המחיצות שהיו עליו התפרמטו... האם יש תוכנה שיכולה לשחזר את המחיצות? הכי עצוב שהלך דווקא הדיסק של הגיבויים עם כל הדברים הכי חשובים..
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איך אפשר לחלק כונן אחד בעל נפח של 80 ג'יגה לכמה מחיצות ללא פירמוט ואם אי אפשר ללא פירמוט אז איך אני עושה את זה לפני שאני מתקין את הווינדאוז בדרך הטובה ביותר למשל מה החילוק הכי טוב NTFS או FAT32 וכאלה שהמערכת תהיה יציבה וטובה. תודה רבה :]
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
1. זה נכון שלכל SATA2 יש NCQ י? 2. הלוח P5LD2 תמוך ב SATA2 י?
-
- 5 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום אני מחפש SSD לא פחות מ120GB עד 550 ש"ח. חשוב שיהיה אמין. מה אתם אומרים על הintel 330 או הסמסונג 840? מי עדיף? אילו עוד SSD מומלצים יש לי בתקציב הזה? תודה.
-
- 2 תגובות
- 818 צפיות
-
-
אני באמצע בחירת כונן קשיח בנפח 250GB. עד אתמול הייתי די סגור על הWD2500KS אבל שהסתובבתי בKSP ראיתי את הMAXTOR ?6V250F0. ההבדל הוא 40 ש"ח (450 ש"ח ל-Maxtor ו-410 ש"ח ל-WD) מה עדיף? Maxtor 6V250F0 DiamondMax 10 250Gb SATA II 7200rpm 16Mb vs. Western Digital Caviar WD2500KS 250GB 7200 RPM 16MB Cache SATA מה יותר שווה? האם כדאי להוסיף את ה40 ש"ח האלו? עוד שאלה קטנה, אני כנראה אלך על הצורב Samsung S182D, האם הוא באמת הבחירה הטובה ביותר? (עולה 170 ש"ח, 180 ש"ח לדגם השחור) ולא אפכת לי מLightScribe. תודה
-
- 4 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום שלשום קניתי כרטיס USB 3 מהדגם הזה: http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=4&gid=1010&sgid=1012&pid=1155&psn=&lid=1&leg=0 חברתי אליו את הWestern Digital My Book Essential 1T שלי והתחלתי לקבל בבעיות מוזרות: הHDD מידי כמה שניות\דקות מפסיק לעבוד ויש מעין דיליי כזה (רואים את זה בתקיעות אם אני צופה בסרטים מהדיסק או טיקים בגרפים של הPerfmon) מישהו מכיר בעיה כזאת? הכרטיס מחובר לPCI Express x1 והלוח שלי הוא Gigabyte GA-MA78LMT-S2 חוץ מזה, הHDD עובד טוב אם הוא מחובר לUSB 2
-
- 0 תגובות
- 818 צפיות
-
-
אני מנסה לפרמט דיסק של 1 טרה ב2003 ל64 K דרך COMMAND והוא לא נותן לי לאחר שאני בוחר לו איזה דיסק אני רוצה לפרמט הוא אומר שלא ניתן עזרה..
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-


