עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by or_cool,

    יש לי כמה שאלות כעל מושגים: מה הפירוש הפשוט למילה ATA איזה סוגים של ATA ואיזה הכי טוב אני יודע פחות או יותר ה זה RAID אבל אשמך לקבל הסבר טוב מה זה RAID 0 ידוע לי שיש רק מ1-5 תודה מראש אי ממליץ לעשות אוגן עם מושגים במקום שכל אחד ישאל

    • 6 תגובות
    • 820 צפיות
  2. Started by Bug2000,

    אהלן אנשים . ברשותי 2 הרדיסקים SEAGATE 1TB . אני רוצה לבצע מערך RAID 0 . הלוח אם שלי לא תומך ב RAID . לכן אני מחפש המלצה לבקר RAID שיעשה את העבודה במחיר של עד 150 שח . אגב, אם אחבר את שתי הכוננים ב RAID0 יהיה לי כונן אחד גדול של 2TB ?! תודה ושבוע טוב .

    • 6 תגובות
    • 820 צפיות
  3. אם מישהו יכול להסביר לי על זה קצת תודה

    • 4 תגובות
    • 820 צפיות
  4. Started by sheff2k1,

    הבנתי שבחלק מכונני הSSD ניתן לבצע באופן ידני TRIM. למען העניין אני מדבר על הדיסקים של INTEL, שמגיעים עם איזשהם TOOLS שמפאשרים לעשות את זה. השאלה שלי היא האם מדובר בתהליך שיעילותו זהה למה שנעשה בווינדוס 7 באופן אוטומטי? כלומר, אם אני מריץ TRIM ידנית נגיד פעם בשבועיים, וגם לא מעמיס מידע בדיסק- האם הדיסק יכול "לשרוד" הרבה זמן כמו בנסיבות אידאליות בווינדוס 7?

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  5. Started by anatoli,

    אהלן אנשים, אבא שלי חזר היום מטיול בחו"ל, ואמר לי ששלשום לקרת סוף הטיול הוא פירמט בטעות את המצלמה (A610) והלכו לאיבוד כל התמונות על הכרטיס. הוא צילם מאז כמה תמונות, אבל דיי קצת. השאלה שלי היא האם, ובמדיה ואפשרי הכיצד, אני משחזר את החומר שהיה בזיכרון? תודה, Anatoli.

    • 1 תגובה
    • 820 צפיות
  6. HD 80 HD 120 כונן DVD צורב DVD צורב CD-RW אני מדבר מבחינת IDE MASTER ו- SLAVE.

    • 8 תגובות
    • 820 צפיות
  7. Started by RazorJunior,

    אוקי אז פתאום גיליתי שעל ה LG DRD8160B שלי שמעולם לא פעם כמו שצריך(שיזדיינו ה LG האלה...) יש אחריות! אז הורדתי חזרה את ה FW המקורי של LG בשביל לעשות FLASH חזרה מהFW של ה RPC1. והמחשב נשאר על המסך NOW DOWNLOADING WAIT.... כבר במשך שעה!(זה לא המחשב שעליו אני כותב עכשיו). החלטתי להשאיר אותו ללילה אולי בכל זאת הוא יזוז. מפרט המחשב אם זה משנה P3-600@405MHZ(בעיית התחממות), WD HDD20GB, 3X64MBSDRAM-GENERIC, RIVA TNT32, Generic 300W PSU........... אז מה אני עושה אם נתקע ה FW באמצע?! לעשות ריסט?! זה לא ידפוק את הכונן?! איזה יום אסון, בנוסף לזה היה היום איזה נחשול מתח ונשרפו לי כל המחשבים בבית(חוץ מזה שעכשיו תקוע, וזה של חבר שלי שאצלי שממנו אני כותב עכשיו). :'(

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  8. והמחירים כבר בקרוב יתחילו לרדת בהדרגה. http://www.xbitlabs.com/news/storage/display/20120426224301_WD_Continues_to_Rapidly_Restore_HDD_Unit_Shipments_with_Help_of_Hitachi_GST.html

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  9. Started by Clicker7,

    יש לי צורב DVD של LITEON מדגם : SOHW-1653S02C שקניתי אותו הוא עבד סבבה והכל היה בסדר אחרי כמה חודשים (2-3) הוא התחיל קימת לא לקרוא דיסקים DVD (כילו לא היה קורא רק אחרי כמה פעמים) אחר כך הוא החליט שהוא רוצה להפסיק לגמרה ורק אם ריסט וBOOT FROM CD הצלחתי לגרום לו לקרוא דיסקים DVD ועכשיו (כבר הרבה זמן אני ככה..) הוא לא קורה דיסקים DVD בכלל בשום שיטה שקיימת הוא לא קורה דיסיקים DVD *אבל* הוא צורב אותם בלי בעיה (אני פוחד שגם את הוא יפסיק בקרוב) אז למישו יש פיתרון ?? קראתי כאן קצת וראיתי שאפשר לעדכן איזשהוא FIRMWARE או משו כזה אבל מישו יכול להביא לי אחד כזה ולהסביר לי איך ?!

    • 4 תגובות
    • 820 צפיות
  10. Started by evy,

    קניתי דיסק קשיח נייד 500 גיגה של WD ,ובהכנסה ראשונה של הדיסק קשיח ,מתבצעת התקנה של הדרייברים שלו באופן אוטומטי,ואז מופיעה לי שגיאה שההתקנה לא בוצעה בהצלחה (יש תמונה). דרך אגב הדיסק קשיח תומך ב usb 3.0 [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  11. Started by MENASHEHE,

    שלום יש לי עכשיו את הצורב הזה: GH20LS10 הצורב הוא ממשק SATA שזה גם מה שאני מחפש ליקנות, אבל אני לא מרוצה ממנו ביכלל כי הוא כל הזמן עושה לי רעש חזק מאוד אני אפילו לא יכול להשאר עם דיסק בפנים כי כל עוד שהוא בפנים הוא חופר לי באוזן, אני מחפש משהו שקט וטוב במחיר סביר. תודה לעוזרים...

    • 6 תגובות
    • 820 צפיות
  12. שלום לכולם! חזרתי מטיול בתאילנד והכרטיס פתאום התחיל לעשות בעיות במצלמה הוא מראה EROR ובמחשב אם אני מחבר אותו הוא כותב שהכרטיס חייב לעבור פרמוט כדי להשתמש בו לא פרמטתי אני רוצה להוציא משם את התמונות קודם זה אפשרי נכון? יש איזה תוכנה מומלצת או שכדאי לתת לחברה מקצועית? תודה ויום טוב! עריכה: ניסיתי את Recuva היא לא מצליחה לקרוא מהכרטיס.. חיברתי למחשב באמצעות המצלמה וUSB וגם דרך USB קורא כרטיסים

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  13. Started by over23,

    אהלן יש לי במשרד הביתי שלי נתב אלחוטי מסוג Safe@office 500w של צ'ק פוינט. אני מעוניין להגדיל את "שטח" האחסון של הרשת ושתהיה לי בין היתר יכולת גיבוי לשלושת המחשבים (2 ניידים ומחשב נייח). לנתב יש שתי כניסות USB שמיועדות למדפסות, האם יש אפשרות לחבר לכניסות הללו דיסק קשיח חיצוני ? האם זה יעבוד או שמה הכניסות מקונפגות רק למדפסות. ניסיתי לחפש מידע ברשת בעניין אבל לא מצאתי. חשבתי שחיבור ישיר בין הדיסק קשיח לנתב תהיה האופציה הטובה ביותר והמהירה ביותר לגשת דרך הרשת לכונן. אם יש לכם אופציה טובה יותר אני ישמח לשמוע תודה

    • 1 תגובה
    • 820 צפיות
  14. Started by oFiR 22,

    יש לי כמה שאלות בקשר לצורב זה: 1. אם אני צורב דיסק של DVD אני מניח שרק קוראי DVD יוכלו לקורא את הדיסק הזה? 2. מה הכוונה ל Dual Layer? הרי אני מבין, 2 שכבות אבל, הוא צורב את הדיסק מצד אחד, ואז הופכים את הדיסק והוא צורב שוב או שפשוט הוא צורב ישר משני הצדדים? 3. מהי מידת הרעש (השאלה מופנת למי שכבר התנסה בצורב זה) ? 4. מה הכוונה לשחיקה של הצורב? אם אני אצרוב CD רגיל אז זה ישחוק את הצורב? אני מתבייש על הבורות אבל אני רוצה לקנות את הצורב אוני בודק כמה דברים, תודה רבה לעונים, אופיר

    • 4 תגובות
    • 820 צפיות
  15. Started by ilay22,

    אני יודע שיש תוכנות שאפשר להוריד ולהתקין על disk on key, זה תוכנות מיוחדות או כל תוכנה? יש אפשרות להתקין עליו תוכנה שתרוץ על כל מחשב? (או נגיד רק על וינדוס XP?) אני רוצה להתקין את LIGHTWAVE למי שמכיר..

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  16. הנה לינק לכתבה על הצורב: http://www.cdrinfo.com/Sections/Articles/Specific.asp?ArticleHeadline=CeBIT+2003+Show+Coverage&index=10 אודה מאוד למי שיסביר לי מה כל הטכנולוגיות שכתוב שמה, לא ממש הבנתי. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  17. Started by vladk,

    יש לי שני HD-ים בחיבור IDE ואני רוצה לחברם למחשב חדש שהחיבור על הלוח הוא SATA-II. חשבתי לחבר אותם ע"י כרטיס PCI IDE אבל השאלה היא איך לחבר להם חשמל? יש ספקים בעלי חיבור לדיסקים של SATA וגם מולקס? איזה? אשמח לשמוע גם רעיונות אחרים לחיבור דיסק IDE ללוח אם עם חיבורי SATA. תודה

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  18. Started by i-kramba,

    יש סיכוי שאפשר לחבר אליו דיסק קשיח סאטה 500 ג'יגה? .יש לי לוח אם שנקרא: MSI PM8M2-V והמודל:MS-7071 .מתאם ide to sata יעזור ?

  19. Started by -Tal-,

    אהלן ה 5000AAKS שנרכש לפני כ 3 שבועות ממשיך לעשות לי רעש כל כמה דק'. הרעש מזכיר רעש של כונן דיסקטים FLOPPY... מה יכולה להיות הבעיה? אוכל לממש אחריות ולהחליף באחד אחר? תודה..

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  20. Started by עמיר שחר,

    שלום אני הולך לקנות הרדיסק חיצוני בנפח של 250-300GB. האם משהוא יכול להמליץ לי על חברה מסויימת. כמה תכונות חשובות שהיו לו.......... 1. חיבור fierweay וחיבור USB2 2. שיתמוך בשימוש בMAC ו PC בתודה מראש עמיר שחר

  21. Started by sEEdy,

    אני מעוניין לקנות כונן SSD רק בשביל להתקין עליו את המערכת הפעלה. אני לא מעוניין להוציא יותר מידי כסף מכיוון שזה רק למערכת הפעלה והנפח לא צריך להיות כל כך גדול, מה ה SSD הכי מומלץ בתקציב של עד 400 שקל מקסימום רק בשביל להתקין עליו את המערכת הפעלה? תודה לעוזרים

  22. Started by asta,

    עשיתי image (דמות ראי) של דיסק קשיח האם image הוא פורמט אוניבסלי , כלומר האם אני אוכל לפתוח את ה-image עם תוכנות אחרות כמו ghost ולגשת אל הקבצים או שכול image הוא ספיצפי לתוכנה שיצרה אותו?

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות
  23. Started by ניר.,

    האם יש הגבלה במספר המחיקות והצריבות של DVD-RW ?

    • 8 תגובות
    • 819 צפיות
  24. Started by amirmalhi,

    יש לי צורב פנימי . המחשב שלי שבק חיים אבל יש לי את הנייד של העבודה ואני רוצה לחבר אליו את הצורב. אני יודע שיש מארזים חיצוניים לצורבים אבל הם מאוד יקרים. האם יש פתרון זול יותר? ידוע לי על כבל |IDE ל-USB. מישהו מכיר את הכבל הזה? בתודה מראש אמיר

    • 4 תגובות
    • 819 צפיות
  25. Started by wooper,

    שלום אני יודע מה זה master וslave אבל מה זה primary channel and secondary channel?

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות

דיונים חדשים בפורומים