אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
קניתי דיסק קשיח WD 250GB SATA 16MB הביוס מזהה אותו וגם הוא מופיע במנהל ההתקנים אבל הוא לא מופיע במחשב שלי מה אני עושה? :s05: תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 824 צפיות
-
-
שלום לכולם בשבועיים האחרונים אני חווה איטיות במחשב שלי. למשל כאשר אני מנסה לפתוח סרט , לוקח לו בין כמה שניות לדקות לעלות, וכן לפעמים בהעלאת תוכנות המחשב קופא לפרק זמן מסויים. עשיתי בדיקה לכונן ב HD Tune ובשורה C5 current pending sector קיבלתי את הערך 536. האם הכונן מתקרב לסוף חייו? האם יש אפשרות לתן את הבעיה? תודה
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם לקנות צורב ב דואל לייר , או ששלי תומך?
-
- 7 תגובות
- 824 צפיות
-
-
מה רשום עליו ... אני יודע שצורב זה cd rw ואני יודע שה נגן dvd למחשב רגיל זה dvd cd אבל אך צורב dvd נראה ומה כתוב עליו
-
- 5 תגובות
- 824 צפיות
-
-
אוקיי קנינו מחשב משומש ויש בו צורב dvd . עכשיו אחריי שיש מה הלאה איזה תוכנה אני צורב? איך אני צורב? אין איזה מדריך? ועוד משהו סליחה על הבורות אני לא בטוח בימיליון שזה צורב dvd כי נראה לי יש גם כונן dvd איך אני בודק? תודה לעונים!
-
- 11 תגובות
- 824 צפיות
-
-
יש לי WD 80GB שהתחיל לקרטע בתקופה האחרונה אז הבאתי אותו לחנות כדי שיחליפו לי אותו, ובחנות שבה קניתי את זה אמרו לי שאצטרך לשלם 100 ש"ח על משלוח ההארדיסק והמוכרת לא הסכימה אפילו לשלוח את הדיסק לפני שהסכמתי לשלם. בכל חנות אחרת שביררתי אמרו לי שכל עוד הדיסק באחריות אני לא צריך לשלם שומדבר ואני זכאי לקבל החלפה של דיסק. מה אתם אומרים? נשמע לכם הגיוני?
-
- 8 תגובות
- 824 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כונן קשיח 4TB יש לי אפשרות לקנות יחסית בזול כונן קשיח של WD סדרה BLUE השאלה אם ה 5400RPM יפגע בצורה קריטית בביצועים ? כי אני רוצה לאחסן שם גם משחקים
-
- 1 תגובה
- 824 צפיות
- 1 follower
-
-
שווה לקנות את הצורב הבא: Plextor 8X DVD-RW/+RW Drive, Model PX-708A/SW, Retail ? לינק לדף בניואגג שדרכם אני (כנראה) קונה אותו...
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
שלום יש לי כונן קשיח IDE קטן שיש עליו נעילה של סיסמה ולא משה איך אנ ימחבר אותו אני פשוט לא מקבל אליו גישהאו אופציה לפרמט אותו אני יודע שיש דרכים ותוכנות שיכולות לפרוץ את הסיסמה הזאת ולמעשה זה גם יפרמט אותו אבל לא מצאתי משו שעובד כמו שצריך אני מאוד אודה אם תוכלו לעזור לי תודה
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
ואם כן איך, ואיך הוא מזהה אותם? חוצמזה, ה raid שכולם מדברים עליו, יש מדריך ייעודי אליו? אתם עושים RAID עם חומרה או תוכנה? ה RAID היחיד שעשיתי היה על שרתים מטורפים בצבא, ומאז לא נגעתי בזה. תודה!
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
האם למישהו יש ניסיון עם הצורב הזה? האם הייתם ממליצים לרכוש אותו?
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לצרוב את ה- IMAGE של Call Of Duty 4 ששוקל בערך 6.7GB בעזרת תוכנת נרו. אני מקבל הודעה אני יכול לצרוב רק עד 4.5GB. האם אני צריך לקנות דיסקי מיוחדים או שצריך להגדיר משהו בתוכנה? תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 823 צפיות
-
-
-
לדעת איך כדאי לי לחלק אותו כאשר אני מתקין את WINDOWS 7 ואיך אני עושה זאת? תודה
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-
-
טוב, אני משתגע כבר מהנושא הזה, אני עומד בפני הקניה הגדולה ביותר של נפח אחסון ואני לא מצליח להחליט עד הסוף עם ראש שקט מה לקחת מצד אחד יש את הסייגיט 1.5T ST31500341AS שעולה "רק" 675ש"ח כלומר 0.45אג' לגיגה אבל יש לו היסטוריה בעייתית בגלל הFW המקורי שלו שעשה בעיות מצד שני יש לנו את כל הכונני טרה למיניהם כמו WD10EACS, ST31000340AS, HD103UJ שעולים בערך 550 ש"ח כלומר 0.55אג' לגיגה ובשביל להשיג נפח דומה צריך יותר כוננים 1.5T x 4 = 675 x 4 = 2700nis = 4.5T (raid 5) 1T x 5 = 2750nis = 4T (raid 5) ההתלבטות בנושא כבר דפקה לי את המוח
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-
-
האם יש למשהו מידע על RAID 0 עם 3 דיסקים סמסונג 840 PRO 128 GB מהירות הורדה כתיבה ?
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
יש לי הארדי דיסק של SEAGATE דגם BARRACUDA 7200.9. יום אחד ההארד דיסק קיצר את המחשב (עד שלא ניתקתי אותו המחשב לא העלה ווינדוס בכלל וכתב יש בעיה). כשהוצאתי את ההארד דיסק מהמחשב הוא גם הריח כמו משהו ששכחו בתנור... נראה שיש קצר, אבל הבנתי שעדיין אפשר להציל את החומר שבפנים. איזה הארד דיסק אני צריך לקנות כדי לבצע את ההחלפה של הפלטה? האם אני זקוק לאותו דגם בדיוק או (7200.9) או שיש לי טווח אפשרויות גדול יותר? ואיפה עכשיו משיגים דגם כזה שבטח כבר לא נמכר (יש לי אותו לפחות 3 שנים).
-
- 6 תגובות
- 823 צפיות
-
-
הIBM עובד רק על PIO ולא על DMA למרות שכאילו הוא אומר שאם אפשר הוא היה עובד על DMA אבל אין שום סיבה שלא יעבוד ככה! הIBM והMAXTOR מחוברים ביחד לפרימרי והסידי והצורב לסקנדרי...
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
מקווה שזה הפורום המתאים,אם לא נא להעביר. אוקיי,אז כמו שכתבתי המחשב שלי חזר היום מתיקון אחרי שהופיעו אצלו מסכים כחולים כל פעם שעלה(מסתבר שסטיק אחד של זיכרון היה פגום והחליפו לי אותו), ועכשיו אני שם לב שיש כמה קבצים שהנפח שלהם התאפס,כלומר הקבצים עצמם נמצאים אבל הגודל שלהם הוא 0K,מה גם שאני שם לב שיש לי יותר מקום פנוי הHD מאשר היה לי לפני. וגם חשוב לציין שלפני ששלחתי את המחשב לתיקון הופיעו לי כל מני הודעות של רג'יסטרי לא תקין... לפי מה שאני זוכר יש איזו פקודה שיכולה לתקן את זה,אשמח אם תוכלו לעזור לי. אולי לנסות שחזור מערכת? תודה
-
- 5 תגובות
- 823 צפיות
-
-
יש לי הרדדיסק של maxtor ובאתר שלהם כתוב שהוא עובד תקין עד 55 מעלות זה באמת הגבול או שאפשר למתוח אותו עוד קצת???
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=16256
-
- 6 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אני לא מצליח לצרוב עליהם הצורב מוציא אותם החוצה הוא לא מזהה אותם כנראה מה עושים ???
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
יש לי בבית מחשב p3 550GHz. שכחתי את השם של לוח האם והמחשב לא פעיל כך שאני לא יכול לבדוק מה סוג לוח האם. אני רוצה למכור את המחשב, רק אני רוצה לוודא שחלקי המחשב עובדים בצורה טובה, אבל הבעיה היא שחסר למחשב כונן קשיח ולא שווה לי עכשיו ללכת ולקנות כונן קשיח ישן רק בשביל לבדוק אם המחשב במצב טוב. אז רציתי לדעת, אם אני אשים זמנית במחשב (רק לבדוק אם הוא עובד טוב) את הכונן הקשיח שיש לי במחשב החדש שקניתי (הכונן שציינתי את שמו בכותרת) אז יקרה נזק לכונן? הוא יעבוד בכלל? המחשב יזהה אותו בשלמותו (יזהה 80GB הכוונה)? ד"א: המחשב נקנה בשנת 1999.
-
- 6 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שבת שלום ובוקר טוב לעוזרים.. ברשותי מפרט מחשב בעל 2 דיסקים קשיחים: (מפרט 1) Core 2 Quad Q6600 2.4Ghz 1066MHz @ OC 42% 3.4Ghz 2x2GB OCZ Reaper HPC Edition Dual Channel 1066Mhz @ 1134Mhz GIGABYTE GA-EP35C-DS3R 8800GTS 512MB GDDR3 DX10 HDTV @ OC 15% Western Digital 74GB Raptor 10K, 16MB, SATA Western Digital 250GB 7200RPM 16MB SATA II Chieftec 550 VISTA Ultimate SP1 32Bit וברצוני להחליך את הדיסק קשיח שיש לי (250GB) לדיסק מהיר יותר.. וחשבתי או להחליף ל 150GB VelociRaptor 10K, 16MB, SATA שהוא ממש אבל ממש יקר 900 שח או שכבר כדיי לקנות דיסק נוסף ולעשות מערך רייד? או שביכלל אין צורך בשינוי כי השיפור שאני יקבל הוא היה מינורי? השימוש לרוב הוא למשחקים אני יודעה ששינוי בדיסק קשיח ל…
-
- 6 תגובות
- 823 צפיות
-
-
מחפשת המלצה על כונן חיצוני לגיבוי 1TB לפחות, עדיף 2 (תלוי מה יהיו המחירים....) SSD טווח מחירים של 300-500 שקל (יותר קרוב ל 300 מל -500..) חשוב לי כמובן מהירות, אבל הכי חשוב לי זה אמינות - שיחזיק מעמד, לא יתבלבל, לא יתחמם מדי, לא יינעל ושאר צרות שקורות עם התקני אחסון.... חברה אמינה ומוכרת יש למישהו המלצה על מוצר ספציפי? כי נאבדתי לגמרי עם כל הדגמים הקיימים.... תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-


