אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
רציתי לדעת מה ההבדל בין מדיה מסוג DVD RAM לבין מדיה מסוג RW ? מה ההבדל בין השיטות ? ומה ההבדל בין מחירי המדיות ?
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
הכותרת אולי לא ברורה,אני מתכוון שאני רוצה לדעת איך מקליטים דברים על דיסקים רגילים ואיך על DVD.למה לDVD יש יותר זיכרון?ולמה יש דיסקים שהם יותר איכותיים ולמה פחות,מה ההבדל ביניהם?
-
- 1 תגובה
- 917 צפיות
-
-
-
שלום... אני מתעניין בלקנות צורב די וי די. לפני-כן רציתי ללמוד כמה דברים על כך שאהיה טיפה בקיע בחור מה ההבדל בין סוגי המדיות לצריבה? מה הנפח של כל דיסק כזה? כמה הוא צריך לעלות? ואם יש מידע חשוב נוסף אשמח שתגידו לי. נ.ב. עשיתי על כך חיפוש ולא מצאתי משהו... תודה...
-
- 0 תגובות
- 837 צפיות
-
-
-
-
אשמח לקבל הסבר מה ההבדל בין שני סוגי המדיות , האם יש תאימות ביניהן ומה מתאים למה. יש לי מכשיר DVD צורב (לא כונן) ואני רוצה להקליט איתו. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום. מה ההבדל בין דיסקים DVD+R ו DVD-R? תודה.
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
-
ברצוני לקנות מדיות לצריבה לצורב דיוידי ובחיים שלי לא התעסקתי עם זה, ראיתי בחנות 2 סוגים של מדיות כמו שרשום בכותרת, שתיהם בהפרש של שקל 35 שקל ל25 דיסקים של silverline. מישהו יכול להסביר לי מה אני צריך לקנות והאם החברה הזאת שווה משהו או שעדיף Teac הצורב הוא של LG GSA-10N
-
- 30 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת מה ההבדל בין DVD+R לבין DVD-R , מה השימושים של כל אחד אם יש בכלל?
-
- 9 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
:s05:
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
-
מה ההבדל בין H10N לH10A ? מי מהם עדיף ? יש לי NEC 3520 ואני מוסיף עוד אחד למערכת שלי
-
- 7 תגובות
- 752 צפיות
-
-
ההבדל היחידי שלו הוא במהירות? שהוא עושה 10 אלף סיבובים בדקה ולא 7200? או שיש משהו מעבר לזה? כי לא נראה לי הגיוני להוציא 650 שקל על 35 GB רק בגלל שהוא קצת יותר מהיר
-
- 1 תגובה
- 711 צפיות
-
-
ההמלצה בפורום הייתה לקנות את ה SJ הלכתי וקניתי ואני מגלה שקניתי את ה UJ ההבדל שאחד SPINPOINT F1 והשני F3 מישהו יודע מה ההבדל אם אני צריך להחליף או לא ואם זה משנה במשהו כי את ה SJ אני לא מוצא באתר של סמסונג תודה אלעד
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
א. מה הבדלים מבחינה פיזית ב. מי מעביר קבצים מהר יותר? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 633 צפיות
-
-
הזמנתי בהתחלה הארדיסק דרך אתר שבסוף כתוב KS התקשרו אלי ואמרו לי שכדאי לי לקחת YS כי זה יותר טוב (והתוספת היא רק 20 שקלים) זה באמת ככה? תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מה ההבדל בין שני הצורבים הנ"ל? איזה צורב יותר טוב מבינהם (ללא התיחסות ליחס עלות-תועלת)? ומה הצורב הכי משתלם מבין הצורבים באתר הבא בתקציב של כ-200 ש"ח (עם חריגות קטנות)? http://www.foxpc.co.il/Category.aspx?catCode=10&ParentID=0 תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
מה ההבדל בין NEC 3540 לNEC 4540? זה שווה את התוספת של 30-40 ש"ח?
-
- 26 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
מה ההבדל בין NTFS לבין FAT32 ? פעם התקנתי ווינדוס 2000 על מחיצת NTFS ובאמת הרגשתי שהכל רץ קצת יותר חלק ! עדיין מה ההבדל? והאם זה נכון שיש משחקים שלא יעלו במחיצת NTFS? תודה מראש !
-
- 7 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
ראיתי כמה HD בNEWEGG חלקם היו RETAIL וחלקם OEM, הOEM היו הרבה יותר זולים, מישהו יודע למה? (האם אלו HD שהחזירו אותם או משהו) ומה הם מייצגים הראשי תיבות של הOEM.
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מעוניין לדעת מה ההבדל בין primary ל logical
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-


