עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. לפי דעתי אם צריך להתקין את הסאטא חייב להתחיל עם ארדיסק שתומך ב-ATA אתם אומרים? ???

    • 7 תגובות
    • 828 צפיות
  2. Started by Gliding,

    ההבדל במחיר הוא 5 ש"ח לטובת השילוב, ובהמשך לבעיה שהייתה בכוננים מסדרת 7200.11, האם יש דרך לדעת איזה כונן נמצא בתוך ה FREEAGENT ולדווא שלא תהיה איתו בעיה, או פשוט ללכת על בטוח, לקנות את הכונן שהומלץ פה הרבה ST3500410AS ולהרכיב לבד?

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  3. אני מעוניין לקנות דיסק קשיח חדש( של 0.5TB SEAGATE מודל ST3500418AS)למחשב שלי :פנטיום 4 ינטל 1.70Ghz ,ראמ384 השאלה שלי היא :האם אני צריך לקנות מעבד חדש או להוסיף זכרון ראמ כידי להפעיל את הדיסק הקשיח החדש כראוי? ועוד:קניתי את המחשב הזה לפני 9 שנים האם הדיסק הקשיח החדש יפעל ?

    • 8 תגובות
    • 828 צפיות
  4. Started by Gyro,

    יש סיכוי לא רע שיוכלו להביא לי כרטיס זיכרון מניו יורק עוד שבוע בערך ורציתי להתיעץ איזה כרטיס זיכרון כדאי לבקש שיביאו לי. באילו פרמטרים צריכים להתחשב בעת קנית הכרטיס? מה זה CLASS ואיך זה משפיע בSGS לדוגמא? אם היה כבר דיון בנושא בעבר אשמח לקבל קישור אליו. תודה

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  5. Started by שמנואל,

    אהלן. האם יש אתר או מאמר או לינק כלשהו שיוכל להפנות אותי לרוב סוגי הדרייברים ל SATA שישנם. אני פשוט רוצה להכין מבעוד מועד איזושהי ערכה שתכיל את דיסקטים עם הדרייברים ללוחות הנפוצים כדי שלא אצטרך בבוא הזמן להתחיל לחפש... האם יש דבר כזה ? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  6. Started by Anonymous1,

    כאשר אני מנסה לצרוב על תקליטור DVD, מתקבל שגיאה:illegal disk וכאשר אני משתמש בצורב אחר אין בעיה כזו. השאלה אם יש סיכוי שעל DVD+R הצורב כן יצרוב, או שצריך להחליף צורב. אם אני אחליף יש טעם בלקנות דווקא ASUS?

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  7. משום מה שאני מנסה להוציא את הכבל הראשון הוא פשוט לא יוצא, צריך למשוך חזק או שללחוץ על איזה משהו ורק אח"כ למשוך ובקשר לכבל השני הארוך הזה גם איך אני מוציא אותו למה אין לי מושג הינה תמונה:

    • 9 תגובות
    • 828 צפיות
  8. Started by toniviner,

    בנתיים צמצמתי את הרשימה ל WD 320GB MY PASSPORT ויש לי כמה שאלות: יש 3 אפשרויות Western Digital My Passport Essential 320GB USB 2.0 WDME3200TE Western Digital My Passport Essential 320GB USB 2.0 WDMEB3200TE Western Digital My Passport Elite 320GB USB 2.0 WDML3200 הם מסודרים לפי מחיר ואני לא מבין מה ההבדל בנייהם כי ההבדל במחירים הוא בסביבות ה50 שקל בין הראשון לשני וכ100 שקל בין השני לשלישי. אז מה ההבדלים? והחי חשוב, האם אני יכול להתקין אליהם מ"ע הפעלה ולהעלות את המחשב מהם? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  9. חלק מסרטי ה-DVD שאני צורב במהירות גבוהה עושים לי בעיות באוטו, כלומר בחלק מהסרטים שאני צורב על X8 רואים את הסרט רץ מהר כאילו שהוא בהרצה או משהו ושומעים סאונד מקוטע. סוג הדיסקים DVD-R של סילבר ליין.. יש דרך לסדר את זה? יש דרך לסדר דיסקים כאלה שכבר נצרבו? תודה, אור.

    • 6 תגובות
    • 828 צפיות
  10. Started by Cynicoren,

    שלום, רכשתי HD חיצוני של WD. כשהHD מחובר למחשב, המחשב מחווה שהוא "מכיר" אותו, וכך ניתן לראות גם ב"הוספת חומרה" בלוח הבקרה, אך עדיין ב MY COMPUTER ה HD לא מופיע. מכירים את התופעה ? מה ניתן לעשות ? תודה

    • 6 תגובות
    • 827 צפיות
  11. Started by zilbermm,

    מה זה משנה אם מספר הפינים נשאר כמו שהוא?

    • 4 תגובות
    • 827 צפיות
  12. Started by Ashand,

    שלום אני מחפש כבל SAS http://zimply.com/StarTechcom-18-Sas-29-PIN-To-Sata-Cable-SAS729PW18-SCSI-Cable.html?z=/sf-1/pid-54728781 חנות בארץ, מישהו יכול לכוון אותי? לא מצאתי אחת כזאת... הזמנתי לפני חודש מאיביי ועדיין לא הגיע המחיר של 2 כבלים כאלו עלה לי 5 דולר כולל משלוח אבל נראה לי גם שלא יגיע....המוכר באיבביי הינה חנות עם ציון ותו תקן אמינות של איביי... תודה

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  13. Started by Kolshamen,

    http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=25009 או WD BLACK 1RB

    • 4 תגובות
    • 827 צפיות
  14. Started by amisha,

    יש לי 2 דיסקים קשיחים אחד סיגייט 80 ג'יגה והשני IBM 20 ג'יגה וגם CD ASUS וצורב של ימאהה ואני לא יודע איך לחבר אותם ?? הצעות??

    • 6 תגובות
    • 827 צפיות
  15. Started by ilanit,

    היי, האם דיסק חיצוני שמיועד למקינטוש במקור ופירמוטו ל-PC יכול להזיק או שזו פעולה סטנדרטית ותקינה? אני פשוט מעוניינת לרכוש דיסק חיצוני ויש מבצע של אחד המיועד למקינטוש אבל הבנתי שניתן לפרמט ל-PC והוא יתנהג כרגיל. לא בטוחה האם כדי לרכוש כזה (בדיל מצויין) או לרכוש חדש יותר ומתאים ל-PC במקור... (במחיר גבוה יותר)..? תודה מראש לכולם

    • 3 תגובות
    • 827 צפיות
  16. Started by ProSoldier,

    שלום חבר'ה אני מתלבט אם לקנות HD חדש. יש לי HD ישן מפני שנתיים של WD. עכשיו מפני חודש וחצי קניתי מחשב והשארתי תארד דיסק. עכשיו יש לי מלא בעיות ואני חושב שהבעיות האלה נוצרות ממנו(ואני חושב שהוא מתחמם מהר ותוקע לי לעפמיים משחקים). אז חשבתי לקנות HD חדש. זה המערכת שלי: AMD A 64 Bit 3500+ DFI lan party ulntra -d RX800XL 1024RAM וספק פגז מארצות הברית שאני לא זוכר את השם שלו. ויש לי 5 עד 8 מאוררים במארז ועוד מאוורר בספק ואחד 120 מ"מ על 120XP. אני רוצה HD חדש שיהיה 80G איזה הייתם ממליצים? הארד דיסק שיפעיל משחקים טוב ולאורך זמן , הישן מתחיל להיתקע אחרי שעתיים משחק. וגם אם כדי לקנות קירור לכונן קשיח שיהיה יציב לאורך כל המשחק. תודה על העזרה.

    • 8 תגובות
    • 827 צפיות
  17. יש לי 4 הארדיסקים. אחד מהם הוא SSD. כרגע ה Page File מבוטל בכולם. ראיתי אצל כמה משתמשים שכל הכוננים על System managed size יש לי 8GB RAM אם זה משנה האם אני אמור לשנות את הכוננים האחרים חוץ מה SSD שיהיו מנוהלים עם Page File? למה הם צריכים בעצם? אוסיף ואגיד שאני עורך קבצי וידאו על הכונן, האם התוכנות האלו צריכות Page File?

    • 3 תגובות
    • 827 צפיות
  18. Started by AppleJack,

    הי. 1. אני מעוניין לדעת באיזה מערך RAID הכי מומלץ להשתמש. כמובן שאני מחפש ביצועים טובים יותר. ומה הסיכון הכרוך. (2 כנונים בלבד) 2. האם תוספת הביצועים משמעותית? 3. האם אני יכול להשתמש בשני כוננים שונים -- IDE / SATA. או SATA / SATA2 ומה ההשלכות. 4. מה אני צריך לעשות לפני שאני מכניס אותם ל-RAID ? (לפרמט? מחיצות משפיעות? הנפח חייב להיות זהה?) תודה.

    • 5 תגובות
    • 827 צפיות
  19. אז ככה, *המחשב לא שלי.. יש לי 2 מחיצות במחשב ובשניהם יש אותם שמות של תיקיות (לא כולם אבל ישד כמה באותו השם..). באחד נשאר לי רק 300MB ובשניה 27GB... אני רוצה לשלב אותם בייחד שיהיו מחיצה אחת ואז יהיה לי 27.3GB פנוי.. פשוט המחשב הוא של סבא וסבתא שלי והם מסתבכים ככה... האם תיהיה בעיה לשלב אותם למרות השמות של התיקיות והכל בעזרת Partition Magic??? תודה.

    • 4 תגובות
    • 827 צפיות
  20. כי הוא מאבד חומר... תודה!

    • 4 תגובות
    • 827 צפיות
  21. Started by bublik1,

    שלום לכולם לפני כמה ימים קניתי INTEL SSD 330 120GB שיניתי בביוס לAHCI והתקנתי WINDOWS 7 64 ULTIMATE SP1 התקנתי את כל הדרייברים של הלוח אם והכל והייתה לי בעיה שהוא לא זיהה את הכונן בTOOLBOX בגלל דרייבר של AHCI אז הורדתי מAMD את הדרייבר ועכשיו הוא מזהה אותו אבל כשאני רוצה לעשות SSD OPTIMIZER הוא רושם לי שגיאה:Error: RAID array detected. If RAID array not present, reboot and try again. המפרט שלי: PHENOM II X4 965 BE 3.4@GHZ MA78LMT-S2 GYGABITE 2X2GB PATRIOT 1333 DDR3 HIS ATI RADEON 5770 1024MB GDDR5 SS500W PSU )SEAGATE 1TB(ST310005 28AS )320GB(SAMSUNG HD322HJ SSD TOOLBOX 3.1.1 SSD FIRMWARE 300i מה אפשר לעשות? חיפשתי באינטרנט ולא הצלחתי לסדר את זה, אולי לא הורדתי דרייבר מת…

    • 0 תגובות
    • 827 צפיות
  22. Started by cold fire,

    באיזו תוכנה ניתן לבדוק bad sectores ושהיא תעבוד בwindows xp כי ניסיתי שתי תוכנות אחת של norton ותוכנה שנייה של windows ושתיהן איננן עובדות בכמה ניתן כיום למכור הרד דיסק של 20GB של seagate

    • 0 תגובות
    • 827 צפיות
  23. Started by NuXeR,

    היי, לאחר הכתבה הזו - http://hwzone.co.il/news/133398 שהתפרסמה באתר התחלתי לחפש אחרי הכונן הזה, עקב מחירו הזול חשבתי לקנות 64GB לכונן Boot. מצאתי את הכונן ב-139$ + 20$ משלוח של Mustop. סה"כ 600 ש"ח עם משלוח עד הבית. לדעתי מחיר משתלם.......אשמח לשמוע את דעתכם, ולקרוא קצת ביקורות על הכונן אם מישהו הצליח למצוא (אני לא מצאתי בגוגל......) תודה, תומר

    • 0 תגובות
    • 827 צפיות

דיונים חדשים בפורומים