אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לקנות הרד דיסק חיצוני בעלי חיבור FireWire יקרים יותר האם כדאי בכל זאת להשקיע ב FireWire יש לי חיבור USB2 , האם ההבדל במהירות גדול?
-
- 5 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מעוניין לרכוש כונן קשיח חדש בעל חיבור סאטא ברצוני לדעת מה הגודל המשתלם ביותר לרכישה היום, באופן עקרוני אחרי התבוננות במחירים אני חושב שההתלבטות היא בין 120 , 160לבין 200 מה דעתכם?
-
- 7 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אהלן לכולם, טוב אז רדפתי זמן מה אחרי כבל eSATA ועכשיו כשיש לי אותו אני מחבר אותו והמחשב לא מזהה אותו, לפחות לא אוטומטית. אין לי מושג לאן לגשת אפילו. הכונן עובד עם ה USB ללא בעיות. כמו כן אני ממש לא יודע איך לזהות את יציאת ה ESATA ב device manager בכל מקרה צריך עזרה כאן!! כמו כן, ניסיתי לאתחל ועדיין לא מזהה! אודה על כל סוג של עצה.
-
- 6 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אהלן יש לי ipod classic 80gb. גיביתי עליו תמונות (לא דרך האיטיונס) והוא שבק חיים. כל פעם שאני מעלה אותו אני מקבל איקס אדום מוקף בעיגול. ניסיתי להכניס אותו למצב דיסק לפי ההוראות באתר של אפל אבל זה לא עבד. מישהו מכיר דרך לחלץ את התמונות מהנגן (המחשב לא מזהה אותו כשהוא מחובר...). תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
יש לי שני דיסקים קשיחים שאני מעוניין לדעת האם יש להם Buffer של 2MB או 8MB. 1. Maxtor DiamondMax Plus 8 40GB ATA/133 2. Western Digital WD Caviar WD800JB 80GB
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-
-
קניתי שני HD 500 GB כל אחד של סיגייט לדאבוני, הגעתי הביתה וגיליתי שאין לי RAID הלוח הוא DS3L אני רוצה לעשות RAID 0 מטעמי נוחיות וביצועים איזה בקר כדאי לקנות שיעבוד ללא הרבה סיבוכים? אגב, בעירי יש סניף של אייבורי ואני כנראה אקנה משם. באתר שלהם מופיע בקר SATA RAID של dynamode לא שמעתי מעולם על החברה הזאת ולא מכיר מישהו שאולי יודע איך החברה הזאת? ובפרט איך הבקר שלהם? המחיר הוא 110 ש"ח
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
העתקתי דיסק בפורמט VCD לHARD DISK ,ואני מעוניין לצרוב ממנו שוב לדיסק VCD. לא הצלחתי לעשות זאת בנרו 6 כיצד עושים זאת? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 7 תגובות
- 829 צפיות
-
-
פתחתי חבילת דיסקים DVD-R חדשה של HP ומאז כל כמעט כל דיסק (חלק זוהו לאחר שהוצאתי והכנסתי את הדיסק מספר פעמים) שאני צורב מזוהה כדיסק ריק זאת הפעם הראשונה שזה קורה לי עם דיסקים של HP ובכלל. כשאני צורב על דיסקים רגילים (700 מגה) זה לא קורה. הבעיה היא עם הדיסקים? קניתי חבילה דפוקה?
-
- 5 תגובות
- 829 צפיות
-
-
בבקשה אם מישהו יודע היכן ניתן לרכוש קסטות גיבוי מסוג TRAVAN גודל 10 GB משום מה טייפ זה לא מכיר בקסטות 4 GB שיש לי עם מ"ה XP עם מ"ה 98 הוא עבד גם עם קסטות 4 GB הבעייה היא שיש לי קסטה אחת בגודל 10 GB אם מישהו יודע היכן ניתן לרכוש כאלה קסטות אני אשמח אם הוא יעדכן אותי תודה מראש מייק ???
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-
-
רעיון נחמד מונע מגע של ה DVD עם משטחים שהוא יושב עליהם http://www.scratchlessdisc.com/what_is.html
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
-
היום בבוקר (שבת) דיברנו אני ואחי על מקרה שקרה בבית סבתי. אחי הגדול צרב לה דיסק במהירות גבוהה ונגן הקומפקט של סבתי לא קרא את הדיסק, לעומת זאת כשאר אני צרבתי במהירות איטית הדיסק עבד כשורה. (הדיסקים נצרבו מאותה חבילה) אמרתי לאחי שיש קשר בין מהירות הצריבה להתמודדות מיני נגנים שונים עם דיסקים שנצרבו מהר - ושכנראה הצריבה לא הייתה איכותית ומלאה בשגיאות. אחי הגדול טען בכל תוקף כי אין קשר בין מהירות הצריבה לבין הקריאה בנגנים , הוא אמר שהריץ יישום לבדיקת שגיאות בצריבה ושם לא התגלתה שום שגיאה. הוסיף - שכשאר שם את הדיסק בקומפט אחר הכל עבד כשורה. האם נגנים מסויימים אינם יכולים להתמודד עם מהירויות צריבה גבוהות? האם צריבה מהירה אכן פחות איכותית והסתברות השגיאה גבוהה יותר? האם נ…
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
דיסקים לצריבה (דיוידי) במחירים טובים והמשלוח חינם! (למה חינם?) מישהו כבר הזמין משם? http://www.bar-ezuz.co.il/
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
יש ברשותי לוח אם ישן לא תומך SATA אלא רק בחיבורי IDE. אני מתכוון להתקין כרטיס pci שמוסיף חיבורי SATA, האם אפשר לעשות BOOT מדיסק קשיח שמחובר לכרטיס מסוג זה?
-
- 7 תגובות
- 828 צפיות
-
-
צרבתי שירים MP3 בדיסק 8.5 ג'יגה.ואחרי שצרבתי אלא הצלחתי לפתוח את השירים,למה? יכול להיות שהצורב DVD שלי לא יכול לצרוב דיסק של 8.5 ג'יגה יש אפשרות כזאת?
-
- 3 תגובות
- 828 צפיות
-
-
היי, אני שוקל לקנות צורב OEM. האם יש פתרון תחלופי וזול (או חינמי) ל Nero Burning Rom? (אני מעדיף להשתמש בתוכנות חוקיות)
-
- 1 תגובה
- 828 צפיות
-
-
קניתי WD 80GB 8MB Buffer. כרגע יש לי IBM 30GB. מחולק ל-3 פרטישנים. אני רוצה להעביר את כל פרטישן C כמו שהוא (שכרגע אני עובד איתו), לכונן החדש, כדי להמשיך עם העבודה כרגיל ולהמנע מפרמוט והתקנה מחדש. ברור לי שקודם אני צריך להריץ על הכונן החדש Fdisk וליצור מחיצות. עם זה אני מניח שאסתדר... אני שואל איך אפשר להעביר (ליצור IMAGE) של כונן C שלי, ב-HD החדש? יש תוכנה שעושה זאת תחת ממשק WINDOWS? (נראה לי תמוהה) האם Partition Magic 8 יכולה לעשות את העבודה? ואם כן, איך? תודה.
-
- 3 תגובות
- 828 צפיות
-
-
-
שלום וחג שמח לחוגגים. קניתי HD בנפח 1TB, אין לי נכון להיון צורך בכל הנפח הזה ולכן פירמטתי רק חצי ממנו. 500GB נשמרו בתור UNALOCATED. שאלה: האם זה מהווה בעיה שלא פירמטתי את כל הHD?
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4138349,00.html http://www.ivory.co.il/category.asp?catcode=399
-
- 0 תגובות
- 828 צפיות
-
-
בעבר עבדתי עם HD IDE וכאשר פירמטי את המחשב דרך ההתקנה של הWINXP הוא נתן לי ליצור דיסק עם FAT קיום עם הHD החדש כאמור SATA הוא לא נותן לי יש אולי אפשרות "להכריח" אותו לתת לי את האופציה הזאת בתודה
-
- 12 תגובות
- 828 צפיות
-
-
WD Caviar Green HDDs Suffer from a Critical Design Flawhttp://news.softpedia.com/news/WD-Caviar-Green-HDDs-Suffer-From-a-Critical-Design-Flaw-196159.shtml
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
שלום אנשים! הזמנתי את הספק הבא http://www.jsp-tech.com/_english/2_products/2_detail.php?hMainTypeID=2&hSubTypeID=13&hProdID=58 ואת הדיסק הקשיח הבא http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=1807 דיסק קשיח הוא מסוג SATA2 ובספק נראה לי שאין SATA2 אלא רק SATA. האם דיסק קשיח יתאים לספק או שיש צורך להחליף אותו? אם הוא לא מתאים, האם יש קבל שהופך SATA לSATA2 וכמה הוא עולה? רוסלן.
-
- 6 תגובות
- 828 צפיות
-
-
רכשתי לפני כמה ימים SAMSUNG F3 1T.. עשיתי ארור סקאן והכל בסדר. הסריקה הזאת בסדר? -מצרף תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
יש לי לוח אם עם כניסת SATA1 וכבל מידע SATA1 . ברצוני לחבר לו דיסק קשיח (פנימי). מאידך, רוב הדיסקים הקשיחים החדשים בשוק הם, לפי התרשמותי, מסוג SATA2 . השאלה שלי היא האם ניתן לקנות דיסק קשיח SATA2 ולחבר אותו ללוח האם הנ"ל דרך הכבל מידע הנ"ל, שניהם כאמור SATA1, ללא בעיות מיוחדות.? מה צריך לעשות בהתקנת דיסק SATA2 על הלוח הנ"ל ודרך הכבל הנ"ל כדי שאילו יפעלו ? הערה: זה יהיה ההתקן היחיד לפי שעה שמחובר דרך SATA ללוח האם הנ"ל, האם זה מחייב התקנת דריוור כלשהו ל- SATA או שהדיסק הקשיח יזוהה אוטומטית (כמו הזיהוי האוטומטי של דיסקים קשיחים דרך IDE ) ללא דרייורים מיוחדים ?
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-


