עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by ralman,

    היה לי הארדיסק של סיגייט במשך שנתיים של 500 GB שנפטר לאחרונה. הביוס הפסיק לזהות אותו לגמרי אחרי שהמערכת צפתה שהוא הולך לקרוס. אני מעוניין לקנות אחד חדש בנפח של בין 500GB לטרה במחיר של 300-400 שקל. הייעוד הוא בעיקר עבודה שוטפת ומשחקים. יש המלצות??

    • 1 תגובה
    • 830 צפיות
  2. Started by gooz,

    שלום קניתי צורב NEC ND3520A חיברתי אותו כרגיל והמחשב לא קורא אותו,וגם יש עכשיו כזאת בעיה שהמחשב כל איזה רבע שעה נתקע לחלוטין ואחריה 30 שניות משתחרר ונראה לי שזה קשור לצורב כי אחרי שהוא משתחרר הצורב עושה אור מישהו יודע למה המחשב לא קורא אותו ומה הבעיה המוזרה? תודה

    • 5 תגובות
    • 830 צפיות
  3. Started by bd,

    יש לי צורב שתומך בזה ככל הנראה ויש לי דיסקים של 4.7GB יש דיסקים מיוחדים לזה שאני יוכל לצרוב 8GB ומשהו..? ואיך אני צורב רגיל?.. או שיש הגדרות או משהו.. תודה אני חייב לדעת.. כי זה ממש חשוב לדעת איך צורבים עם השיכבה כפולה

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  4. Started by yoniby,

    שלום, אני מחפש הארדיסק עליו אוכל לגבות את המחשב שלי. רציתי שתמליצו לי מה כדאי. כונן קשיח כזה http://zap.co.il/model.asp?model_id=472017 WDXMS800TEוWestern Digital נראה לי מתאים, אך האם מומלץ משהו אחר? בנוסף, מה זה החיבור USB 2.0, במה זה שונה מ- USB רגיל? אשמח לתשובות.

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  5. אני לא מצליח בתוכנת הנרו לצרוב קופי דיסק בקריאה הוא מודיע שאין לו אפשרות אולי לעשות IMAGE אבל יש מספר אפשרויות לפי מה שהבנתי אני לא יודע איך אולי מישהו יסביר ?

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  6. Started by roma4k,

    חג שמח לכולם! אני קונה מחשב חדש ואני מעוניין להעביר אליו את הצורב של ימאהה (הוא 3 שנים אצלי) וגם לקנות צורב DVD - כניראה את החדש של NEC או LG. האם זה בסדר שאני אשתמש בצורב הישן שלי כקורא דיסקים? הוא לא יווצר צוואר בקבוק? ומשהו מטופש - צורב DVD קורא סרטי DVD? ואיזה צורב עדיף לקחת? LG או NEC? כניראה שבחנות ממנה אזמין את המחשב יהיה רק את ה LG אז אני לא יודע אם עדיף להזמין מ WALLA SHOPS תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 830 צפיות
  7. Started by ben060,

    האם מותר לחבר כבל SATA להארדיסק כשהמחשב דלוק? ובנוסף לכך גם את כבל המתח שלו? אפשרי?

    • 5 תגובות
    • 830 צפיות
  8. אני צריך כונן קשיח 500 GB שיהיה כמה שיותר טוב. אני לא יודע אם אתם זקוקים למפרט אבל בכול זאת: AMD ATHLON 64X2 3800+ 1 GB לוח אם אני לא זוכר איזה בדיוק nvidia nF4 seiris 7800gtX2 של leadtech. וכול זה דחוס ב ANTECH P160 ועוד שאלה אחת: מה משפיע על הקירור והשקט במחשב. אני יודע שהמאווררים של המארז, קירור למעבד, קירור לכ.מסך אבל מה עוד?

    • 5 תגובות
    • 830 צפיות
  9. Started by Diniska,

    שלום לכולם! נגן הDVD הביתי שלנו מדגם HU-DIV-3899 מנגן ללא בעיה סרטי DIVX שנצרבים על דיסקים CD-R וCD-RW אבל כאשר אני צורב באותה הצורה כDATA על דיסק DVD+R מספר סרטים הוא קורא רק את הסרט הנצרב ראשון, מה בדיוק הבעיה פה וכיצד ניתן לפתור אותה? אני עושה משהו לא נכון? בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 830 צפיות
  10. Started by m3tr0x,

    שלום! לאחרונה נתקלתי בבעיה מוזרה בכונן ה-DVD שלי. כל דיסק שאני מכניס לכונן לא נקרא על ידו. במחשב נראית תגובת קריאה של הדיסק (סימול דיסק בצמוד לסמן העכבר), אך משום מה לאחר זמן רב הדיסק לא נקרא מה שלא קורא בכוננים האחרים שלי (צורב וסידירום) אשמח להצעות לפתרון הבעיה תודה רבה!!

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  11. האם יש הבדל בין הSE לרגיל או שבעצם הSE הוא הרגיל?

    • 6 תגובות
    • 830 צפיות
  12. Started by Ck3,

    אני עומד להוסיף להארדיסק 40GB שלי HD חדש בגודל 120GB, ואני מתלבט איך לארגן את כל עניין המחיצות כרגע יש לי מחיצה של ~12GB למערכת הפעלה, ועוד ~25GB לDATA.. שתי המחיצות הן FAT32 (אני משתמש ב WINXP). ההתלבטויות שלי הן: א) ההארדיסק החדש שאני אקנה הוא בעל 8MB Buffer, לעומת 2MB בנוכחי. האם ארגיש שיפור משמעותי במהירות גישה לנתונים אם מערכת ההפעלה תשב על ההארדיסק החדש? (פחות מעניין אותי boot time, אלא בשימוש יומיומי..) ב) במידה ואני אתקין את מערכת ההפעלה מחדש, כדאי ליצור מחיצת Swap? זה משפר ביצועים? תודה רבה מראש..

    • 1 תגובה
    • 830 צפיות
  13. שלום חברים , ראיתי בגלריית המודים את המוד של nebula ורציתי לדעת מאיפה אני יכול להשיג כונן סידי כמו שבתמונה .. אם תשימו לב זה כונן ממש שטוח . [attachment deleted by admin - 90 dayss]

  14. האם יש דרך לקצר את זמן העתקה בנפחים גדולים כמו 250 גיגה

    • 8 תגובות
    • 830 צפיות
  15. קיים כרטיס שמאפשר להוסיף SATA למחשב שאין לו ניתן לעלות מערכת הפעלה מדיסק שמחובר כך או שחייבים דיסק IDE בנוסף ?

  16. לפני כשבוע קניתי צורב חדש LG 4163B. מאז צרבתי דיסק אחד DVD+R, דיסק אחד DVD-R ודיסק אחד CD-RW והכל היה בסדר. היום קניתי חבילת דיסקים של Verbatim (המדיה קוד של הדיסקים: MCC 02RG20). הכנסתי דיסק אחד מהחדשים לכונן (עוד לא עשיתי כלום, רק הכנסתי לכונן) ונשמעו רעשי דפיקות, כאילו מישהו דופק מתוך הכונן. חשבתי שאולי לא שמתי את הדיסק טוב, אבל עוד 2 דיסקים אחרים מאותה אריזה השמיעו רעשי דפיקות דומים מהכונן. עדיין לא צרבתי עליהם, רק בדקתי אותם עם DVD Identifier (וגם בזמן הבדיקה הם השמיעו רעש דומה). הכנסתי אחר כך דיסק CD-R ריק של Maxell ודיסק DVD-R ריק של פיליפס ואיתם לא היה כל רעש. הכנסתי שוב את ה-Verbatim ושוב דפיקות! אני שמעתי כוננים רעשניים, אבל כאלו דפיקות אף פעם! חיפשתי כאן בפורומ…

    • 4 תגובות
    • 830 צפיות
  17. שלום לכולם, אני מחפש כונן קשיח חיצוני . מחיר : 200-300 ש''ח גודל : 300 GB ומעלה חיבור : USB 2.0 אמינות : חשוב מאוד ביצועים : בינוניים-גבוהים וזהו אני חושב . כמה שאלות : 1.אני מחבר אותו לUSB והוא עובד ? או שצריך התקנה מסוימת ? 2.איך אני יכול לדעת שבמחשב יש USB 2.0 תודה רבה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 830 צפיות
  18. Started by Yaron-Cohen,

    משומש כמובן....בלי MP3 וכל השטויות האלה... לא יודע אם זה USB2.0 או USB1.0.... וגם החברה לא ידועה... שווה או לא?...המוצר עצמו במצב טוב....פועל עובד והכל בריא..

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  19. שלום חברים אנא עזרתכם, במקרה של WD יש שנתיים אחריות של IVORY ומחירו 354 ש"ח עם משלוח (האם האחריות של IVORY שווה משהו בכלל ?) http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1935 במקרה של SMSUNG 3 שנות אחריות של היבואן הרשמי ומחירו 388 ש"ח עם משלוח http://olsale.co.il/olsale/heb/itemdetails.aspx?auction_id=22900013 (אל תתייחסו לנפח ולמחיר זה אותו הדגם רק 500G) יש איזושהי משמעות איזה כונן יותר מומלץ או שרק לחשוב על האחריות ? ושאלה נוספת - מזה אומר גיבוי בלחיצת כפתור מישהו יודע ? תודה [br]פורסם בתאריך: 12.08.2008 בשעה 14:49:47 מישהו ??

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  20. Started by oded6188,

    אהלן יש לי זוג קוויאר כחולים של WD: WD5000AAKS אחד מהם החליט שנמאס לו והוא כבר לא איתנו יותר... החלטתי לשדרג את עצמי ולקנות כונן SSD פנימי (מחשב שולחני) המחשב הוא מחשב אולפן... ככה שאת כל הדגימות והקבצים הכבדים - אני יכול לשים על הקוויאר שנשאר לי... איזה SSD הייתם ממליצים לי לקנות? אין לי צורך בנפח מטורף.... הביצועים יותר מעניינים אותי תודה ;D

    • 0 תגובות
    • 830 צפיות
  21. Started by zoharbe,

    אוקיי...חיטטתי ב"קופסת הקסמים של החלקים הישנים של המחשב שלי" ומצאתי לי כונן קשיח של 160GB של SATA2. יש לי כרגע 320GB SATA2 במחשב,ואני מעוניין להוסיפו. שאלה לגבי מערכת הפעלה... אם אני מתקין WIN7 על הדיסק הקשיח של ה160GB(אחרי שאני מפרמט אותו,כמובן) ושומר את הקבצים האחרים שלי על הדיסק קשיח השני,המערכת הפעלה תהיה פחות עמוסה ותעלה/תעבוד מהר יותר?

    • 6 תגובות
    • 830 צפיות
  22. Started by integral,

    נראה מבטיח http://www.cdrlabs.com/phpBB/viewtopic.php?t=17349&postdays=0&postorder=asc&start=0 תוצאה יפה על וורבטים מעוד טרד (ה TDK הזה זה NEC3500A): [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 6 תגובות
    • 830 צפיות
  23. קניתי חשב חדש היום וכבר אני מתחיל לקבל שגיאות. מדובר בדיסק קשיח של סמסונג 120 גיגה. להלן ההודעה: PRI MASTER HARD DISK: S.M.A.R.T STATUS BAD; BACUP AND REPLACE. PRESS F1 TO RESUME

    • 1 תגובה
    • 830 צפיות
  24. Started by G@L,

    קניתי לאחרונה צורב Pioneer DVD+RW 107 8x ויש לי סרט DVD מקורי שקניתי. אני רוצה לצרוב אותו. באיזו תוכנה אני צריך להשתמש ומאיפה להוריד אותה?

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות

דיונים חדשים בפורומים