אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
האם ניתן להתקין את הפלטפורמה U3 על DOK רגיל או שחייבים DOK מיוחד (עם חומרה מיוחדת)?
-
- 5 תגובות
- 833 צפיות
-
-
יש לי כונן נייד 500GB והwindows לא מצליח לאתחל אותו....
-
- 1 תגובה
- 833 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות צורב איכותי שצורב גם דיסקים וגם DVD. התקציב הוא בערך עד 800 ש"ח אבל אם יש משהו באמת ששווה ת'כסף אז אני יהיה מוכן להשקיע יותר. חשוב לי שהצורב יהיה איכותי מאוד כי אני אשתמש בו הרבה. תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אני צריך 500 ענ ושיהיה כמה שיותר זול תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
-
-
ראיתי שהמחירים של הדיסקים הקשיחים של טושיבה זולים משמעותית כיום משאר החברות. 500GB ב379 ש"ח במקום 500 ומשהו. איך הדיסקים של טושיבה? נחשבים אמינים? מומלץ לקנות אחד כזה? תודה
-
- 2 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כונן חיצוני של WD 500 GB עם חיבורים של 2*USB 2,FIREWIRE 400 ו- E-SATA השעלה שלי היא כזאת : למה צריך 2חיבורי 400 FIREWIRE? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 833 צפיות
-
-
כמה שגיאות מסוג c2 הן קריטיות לאיכות צריבה בצורב? בסקירה באתר cdfreaks של אחד מהצורבים שבאשכול המומלצים - LG -GSAH42N נמצא שהצורב הנ"ל מפגין ביצועים נמוכים בצריבות של דיסקים מסוג cd -r\rw עקב שגיאות c2 רבות...האם זהו שיקול מכריע בהחלטה לא לקנות את הצורב? או שסביר להניח שבעייה מעין זו תתוקן בעדכון קושחה\דגם מעט יותר מתקדם?
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
-
-
-
היי, אני מעוניין בהמלצה לדגם של כונן קשיח חיצוני מובנה לצרכי איחסון והשמעת מוזיקה. הכונן יעבוד עם מחשבי MAC ו PC. כמו כן אני יכול לרכוש את הכונן בארה"ב, האם עדיף? בעתיד אני מתכוון לרכוש NAS, האם ישנו איזשהוא שיקול שצריך לקחת בחשבון? אודה לכם אם תוכלו להפנות אותי לדגם ספציפי תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 833 צפיות
-
-
איזה צורב כדאי לקנות בתקציב של 400 שקל? חשבתי אולי על לייט און מה אתם אומרים?
-
- 7 תגובות
- 833 צפיות
-
-
כל הכבוד למכרז על קשיח SSD מדוע ללא עורכים מכרז על SSD קצת יותר איכותי שגם מפנה מקום לארדיסקים נוספים ? OCZ SSD RevoDrive 3 120GB Read 975/Write 875 IOPS 120000 נותן מהירות בסוגים שונים של קבצים וגם עם מכרז יכול להיות סוס מנצח
-
- 3 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אתם מכירים את זה שפתאום הכונן מסרב להפתח, לוחצים נשמעת נקישה אבל הכונן לא נפתח... יש אפילו אנשים שפותחים אותו ומנקים ביסודיות, אך זה לא עוזר... היה למישהו כונן שפתאום לא נפתח לו, בעיה שראיתי אצל כמה חברים בצורבים שונים, פתחתי לו אותו וגיליתי שבתוך הדיסקית העליונה שעשויה מפלסטיק בצבע לבן יש עוד דיסקית מתכת, והיא התמגנטה, אז בעצם כשהכונן סגור ללא דיסק, הדיסקית התחתונה עולה בחזרה ונמשכת על ידי הדיסקית העליונה שהתמגנטה, וואו!!! החלטתי לעשות ניסוי והחלפתי את דיסקית המתכת העליונה הפנימית שהתמגנטה בדיסקית אחרת מכונן תקין, ואיזה יופי! הוא נפתח מצויין ועובד מצויין! ;D אז למה ההתמגנטות קורה? אולי כי משאירים דיסק כל הזמן בכונן, ואולי זה קורה בגלל משהו אחר... לא יודע.... מ…
-
- 0 תגובות
- 833 צפיות
-
-
התקנתי FREENAS אחרי שהתקנתי הכל והגעתי לשלבים האחרונים נתקעתי באיזה שלב שאני לא יודע כל כך מה לעשות כרגע מחוברים לי שני HD 1 למערכת 160G ואחד לקבצים 250G של סמסונג כל זה אני עושה לצורך ניסוי אחרי זה נגדיל את המקום איחסון בעוד HD ב-FREENAS ככה זה נראה כרגע הלכתי לפי המדריך הזה http://acomputerinfo.blogspot.com/2009/04/freenas.html ונתקעתי בשלב ההתחברות לשרת הקבצים NAS בחלונות XP תראו למטה מה אני צריך לעשות בשבלב הזה ? http://up197.siz.co.il/up3/manmgntyjh25.jpg http://up192.siz.co.il/up3/ygtzdln3z4kz.jpg http://up192.siz.co.il/up1/hwkjnznz3ydu.jpg
-
- 0 תגובות
- 833 צפיות
-
-
איך אני מכניס אותו לדיסק של 4.5 מישהו יודע איך עושים את זה?
-
- 5 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אז עברתי למחשב חדש, איך אני שם את ה-HD הישן במחשב החדש כדי להעביר ממנו כמה דברים לHD החדש? והאם זה אפשרי כלל? כי ה-HD די ישן(בן 5+). תודה.
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אהלן, יכול להיגרם נזק לHDD מכך שיש לי SUBWOOFER גדול במרחק של 20 ס"מ מהמחשב? תודה ויום טוב.[br]פורסם בתאריך: 15.08.2008 בשעה 15:32:01 או שהרעיון שמגנט גדול יכול להזיק לHDD זו סתם אגדה אורבנית?
-
- 9 תגובות
- 833 צפיות
-
-
טוב אני רוצה לציין כי רכשתי לפני שבוע הארד דיסק של מאקסטור ועשיתי את זה בלב שקט בגלל שקראתי המון אבל המון המלצות עליו שהוא מהיר וכו......אבל כגודל הציפייה כך גם גודל האכזבה........התאכזבתי מהם ממש ....... אז הסיפור הוא ככה : אחרי שקניתי אותו הוא נתן לי תוצאה מעולה של 1947 נקודות בPCMARK2002 שזו תוצאה מכובדת ,עברו איזה 3 ימים ואני עשיתי עוד בדיקה ואני רואה כמובן שהתוצאה ירדה ל1689 ירידה מכובדת מאוד בביצועים אבל היום זה היה ממש מגוחך......קיבלתי תוצאה של 1342 בPCMARK 2002 .... :-\ ממש אכזבה ואני רוצה שאנשים אחרים גם יקראו את זה כי לפי דעתי מה שהם עשו זה לתת בהתחלה ביצועים סופר ואז אחרי שבוע שבועיים בדגמים החדשים שלהם הכונן יהפוך לגרוטאה.......מה שאני יודע שאני יותר לא יל…
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
יש לי מחשב פנטיום 4 עם דיסק 60 גיגה SEAGATE דגם ST360021A פתאום המחשב הפסיק להגיב והמסך השחיר ביצעתי restart והמחשב נתקע בזמן חיפוש הדיסק (DETECTING IDE DRIVES) תודה
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
יש לי צורב DVD של סמסונג TSH552B וקראתי באתר על הדבר הזה ביטסטינג שזה נשמע לי דבר נהדר כי כבר היו לי בעיות של קפיצות סרט בנגן הביתי. אז איך עושים את זה בתוכנת צריבה והאם זה אפשרי בצורב שלי?
-
- 5 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום לכולם אז נכון לעכשיו המחשב הנייח שלי מת ואני מתכנן לקנות מחשב נייד ללא כונן אופטי שכנראה גם יכלול USB 3.0 אני מעונין להשתמש בהרדיסק והצורב של המחשב הנייח שלי במחשב הנייד החדש, והשאלה שלי האם יש דרך להמיר צורב DVD רגיל ולהפוך אותו לנייד בתצורה USB או משהו כזה? בקשר להרדיסק הבנתי שזה יותר פשוט וקיימים מארזים לכוננים, לכן אני מחפש מארז לכונן רצוי עם תמיכה לUSB 3.0! וועוד שאלה קצת אולי מפגרת, אבל יש לי כונן CAVIAR GREEN WD הממ.. הוא 2.5 או 3.5 ? תודה מראש בן !
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
שלום לכולם. היה לי קצר במחשב ולאחר שהלדקתי אותו מחדש ראיתי שהדיסק הקשיח מזוהה על ידי הBIOS אבל הWindows לא עולה. לצערי לא היו לי גיבויים וכל חיי נמצאים שם (תמונות וכו'). התקנתי Windows על גבי דיסק קשיח ישן וראיתי שהדיסק הקשיח שלי מופיע מDisk Management כUnllocated. הדיסק היה מחולק לשתי מחיצות. כיצד אני יכול לשחזר את המידע? אני מוכן לשלם כסף עבור זה, שמעתי שיש חברות שמתמחות בנושא. מקרה זה הוביל אותי להחלטה שאני חייב למצוא פתרון גיבויים טוב יותר. אני כרגע מתלבט בין לקנות שני דיסקים קשיחים של חצי טרה כל אחד ולחבר אותם למחשב על ידי RAID 0 או לקנות שרת קבצים יעודי. אני מעדיף ללכת על הכיוון של השרת קבצים אבל אני לא רוצה לשלם פי שתיים..... האם מישהו מכיר שרת Storage שאפשר לקנות …
-
- 5 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום, לחבר שלי נפל ההארד דיסק. הארד דיסק עושה רעשים אך המחשב לא מזהה אותו. עקבנו אחרי ההוראות בוידאו הבא: ובעצם החזרנו את הסיכה שאומרה לקרוא את הדיסק למקום שלה. אבל שחיברנו את ההארד דיסק בחזרה המחשב עדיין לא זיהה אותו. והיו רעשים של קליקים כאלה. מישהו יודע איך ניתן לסדר את זה?
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
יש לי Maxtor 120 IDE, מרגיז אותי שבעבודה עם קבצים יש איטיות, אם אני פותח RAR ותוך כדיי מעלה משהו אז לוקח המון זמן יש אפשרות להטיס אותו,
-
- 7 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך להתקין חלונות 7 מחדש וחשבתי באותה ההזדמנות להפעיל ACHI יש לי כונן WD 500 GB מסדרה כחולה רציתי לשאול עד כמה יתן לי הפעלת מצב ACHI ו-NCQ מבחינת ביצועים קראתי את המאמר באתר זה בנושא NCQ השאלה שלי יותר מתמקדת בתאכלס / בשטח הרוויח משהו או לא תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
אין לי על הלוח אם חיבור לדיסק קשיח סאטה איפה אפשר לקנות מתאם לסאטה 2?
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
-


