עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by redti,

    שלום חברי פורום אחסון. ברשותי הארדיסק מדגם: western digital 120 GB 8 MB buffer S-ATA חיברתי את כל החוטים טוב. וכשאני מעלה את הwin xp הוא לא מזהה את ההארדיסק למה? נ.ב אני משתמש בלוח אם 865PE של MSI ! וחיבור הוא בעזרת כבל של S-ATA שבא עם הלוח אם שתומך באפשרות זו. בנוסף יש לי הארדסיק אחר שכבר מותקן אצלי ויש עליו win xp . מה אני צריך לעשות ??

    • 6 תגובות
    • 834 צפיות
  2. Started by avivds,

    שלום אני מוכר את ה OCZ vertex 2 sata ii SSD 60GB חדש בקופסא שמעולם לא נפתחה! נקנה בארה"ב עם 3 שנים אחריות לפני כמה ימים. יש קבלה לאחריות. חשוב להזכיר הדגם כמאט ולא נמכר בישראל... חדש לגמרי מעולם לא נפתח כמו לקנות מהחנות... הנה כמה תמונות : 350 ש"ח אביב -0509047087 avivsahar3@gmail.com

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  3. Started by avr132,

    שלום לכולם, עקב איטיות רבה במערכת ההפעלה ווינדואס 7, החלטתי להתקין ווינדואס מחדש. באמצע ההתקנה של הווינדואס קיבלתי שגיאה שאין קבצים רלוונטים משהו כזה, ולא הייתה לי אפשרות להמשיך את ההתקנה חשבתי הדיסק דפוק או הסידי רום החלפתי את שניהם שוב אותו שגיאה , הוצאתי את הארדיסק מהמחשב שלא הצלחתי להתקין בו התקנתי את הווינדואס עם הארדיסק במחשב אחר אין שגיאה בהתקנה והכל עולה תקין , החזרתי למחשב הראשון את הארדיסק פתאום בטעינה של הווינדואס המחשב עושה ריסט הוצאתי את הארדיסק שוב ושמתי אותו שוב במחשב שבוא התקנתי את הארדיסק ושם זה עובד...החלטתי לקחת הארדיסק עם מערכת הפעלה ממחשב אחר ולבדוק במחשב הראשון עם התקלה ו גם בעיה ריסט בטעינה של הווינדואס עלי לציין כי המחשב היה תקין לגמרי, תעזרו לי…

    • 7 תגובות
    • 834 צפיות
  4. אהלן. להארדיסק של מקסטור יש 5 שנות אחריות בניגוד לשנתיים אצל WD. אין לי מושג מה לקחת. ( יש לאמא שלי את ה My Book Essential 2.0 אבל רק 3 חודשים אז אי אפשר למדוד אותו יותר מדי ולבסס משהו.) רציתי לדעת גם מי מייצרת בפועל את הדיסק במקסטור. האם זו סיגייט במאה אחוז ? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_272_2324_2688&products_id=19952 תודה מראש לעונים.

    • 3 תגובות
    • 834 צפיות
  5. Started by blackbimer,

    האם יש דרך לאבטח יסק קשיח? דרכי מניעה כלשהם.? וואלה זה מפחיד לאללה שיפול פתאום מידע של שנים... מה עושים?

    • 8 תגובות
    • 834 צפיות
  6. Started by kilrah,

    אשמח להמצלה לצורב DVD, מבחינתי אפשרי IDE או SATA, מחפש צורב שיעבוד הרבה, אני צורב הרבה, וגם יצרוב טוב שכבה כפולה, עד כל הצורבים אצלי לא החזיקו מעמד כל כך, בעיקר התחילו בכך שצריבה של שכבה כפולה לא עבדה טוב ואז התחילו להדרדר, כבר מיואש מהצורבים הפשוטים. היה לי פעם צורב יאמה בחיבור SCSI - מה זה מתגעגע אליו החסרון שלו שלא היו כאלה של צורבי DVD תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  7. Started by artgrl,

    שלום, בטעות הינחתי שאוכל להעביר צורב DVD IDE די איכותי ממחשב קודם למחשב חדש אך לצערי שמתי לב שהלוח החדש (Gigabyte GA-P67X-UD3-B3) אינו תומך בIDE... :-\ האם חיבור מהסוג הזה http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5269 הינו אמין או שעדיף כבר לקנות צורב חדש?

    • 3 תגובות
    • 834 צפיות
  8. בכניסת USB הרגילה לא עבד,אז קניתי ב70 שקל כרטיס סלוט שנותן לי יציאות USB 3 של trancsend,וגם איתו זה לא עובד,לבסוף נכנסתי לביוס והפעלתי את הUSB 2.0 שהיה כבוי,וגם בחרתי באפשרות full speed,וגם זה לא עזר,יכול להיות הלוח אם שלי לא תומך בUSB 3 ? זה דגם הלוח אם: asus p5ld2 se זה לינק למדריך משתמש סתם אם אתם צריכים: http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/socket775/P5LD2%20SE/e2705_p5ld2_se.pdf נראה לי נדפקתי כי כבר עבר חודש מהקניה,ופתחתי והוצאתי כבר מהמארז,אוףף..

    • 2 תגובות
    • 834 צפיות
  9. Started by assaf990,

    כשאני רוצה לצרוב על דיסק שכבר יש בו מידע - באיזו אופציה להשתמש? ובאופן כללי: למתי כל אופציה נועדת? מדבר על נרו 6.6

    • 2 תגובות
    • 834 צפיות
  10. רכשתי לפני שבועיים צורב של פיונר DVD כמו במומלצים עכשיו לקחתי איתו 50 דיסקים ועלה לי 70 ש"ח אמרו לי שאפשר למצוא 100 דיסקים בעלות של 120 ש"ח המלצות יתקבלו בברכה

    • 4 תגובות
    • 834 צפיות
  11. Started by dids22,

    קניתי היום 50 דיסקים cdr איך הם? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  12. Started by enter,

    ?LG DVD±RW GSA-H42N x18 ?LG DVD±RW GSA-H22N x18 ומה ההבדל בעצם? תודה

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  13. Started by מר מקלדת,

    http://www.outside.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=81&catId=48 מה דעתכם על זה. האם זה יכול להזיק לכונן? בזמן האחרון הצורב לא תמיד מזהה לי את המהירות המקסימלית..

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  14. Started by ita123,

    רכשתי לפני קצת יותר משבוע מ KSP את ה Corsair neutron gtx 120 , עשיתי התקנה חדשה למערכת ההפעלה כולל כל הדרייברים והעידכונים האחרונים. המחשב עובד ומגיב מהר, יש לפעמים הרגשה כאילו המחשב קופא/נתקע לשנייה בעת ביצוע פעולות שונות , לדוגמא הפעלת סרט .(משהו שלא קרה עם הכונן הקודם crucial m4 64 gb ) לוקח יותר מדי זמן לנגן להיפתח ולנגן את הסרט.(נבדק עם נגנים שונים). עשיתי בדיקה עם AS SSD ונראה כי התוצאות שקיבלתי תקינות אבל כשבדקתי בHDTUNE מראה כאילו יש שגיאת S.M.A.R.T האם הכונן לא תקין לפי מה שה HDTUNE מראה לי?

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  15. Started by blackflag,

    אחרי אכזבה מרה מCORSAIR VOYAGER GT 16GB (שנשלח בחזרה למוכר), אני מחפש DOK מהיר ואמין בנפח הנ"ל, עכשיו אני כבר מוכן להתפשר על הגודל הפיזי ולשקול את הקרוזר של סאנדיסק. האם יש הבדל משמעותי במהירויות בין גרסת ה16GB לבין גרסת ה8GB? אני מעדיף יותר נפח אבל אם זה אומר מהירויות נמוכות כמו בVOYAGER אז אני אוותר (מה שגם ה8GB יותר זול). אם יש עוד דגם מומלץ אני אשמח לשמוע.

    • 1 תגובה
    • 833 צפיות
  16. HD SATA או HD IDE של היום-מהירות העברה למחשב שונה ביניהם או שזה רק עניין של הכבל ז"א ההבדל היחיד זה רק הנוחות של הכבל שהוא יותר דק הוא שיש גם הבדל בביצועים תודה

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  17. Started by idofr,

    הייי שבת שלום, אני צקיך צורב DVD חדש ומכיוון שזה לא משהו שקניתי כבר הרבה שנים אין לי מושג אם באמת יש הבדלים בניהם, אני צריך משהו שלא יעלה הרבה יותר מ100 ש"ח ושיהיה SATA באתי לקנות את הדגם הראשון שראיתי בZAP אבל אז חשבתי אולי בכל זאת יש סיבה לשאול פה לדעות של אנשים

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  18. לקחנו לסיבוב את הכוננים המובילים של Western Digital לגיימינג ויצאנו מרוצים עד מאודלכתבה

  19. מעוניינים בכונן SSD עדכני בנפח של 480GB ובמחיר של 470 שקלים? הכתבה הזו היא עבורכם לכתבה

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  20. Started by יניב51,

    היי, רכשתי כונן קשיח חדש כתוספת למחשב, ותהיתי האם ניתן להעתיק את התקנת ה windows לכונן החדש ובעצם להפעיל את הווינדוס דרכו? ( windows 7 home premium ) הקטע שממש לפני חודש וחצי פירמטתי את המחשב, ועד שביצעתי את כל ההתקנות שהייתי צריך... לא בא לי שוב לפרמט ולהתחיל את התהליך הזה \: * תהיתי אם זה קשור יותר לכאן או לפרום windows, אם יש צורך להעביר את הת'רד... תודה רבה, יניב.

    • 5 תגובות
    • 833 צפיות
  21. הרי ורבטים היא לא חברה שמייצרת כוננים קשיחים.. אז רציתי לדעת אם מישהו יודע איזה כונן בתכל'ס מגיע בתוך המארז של ורבטים. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 833 צפיות
  22. Started by itzik_vip,

    שהטכנולוגיה עוד עדיין בחיתוליה, היום לא קיימים הרבה צורבים בארץ וגם בעולם- צורביי SATA שבאים עם טכנולוגית LIGHT-SCRIBE אפשר לספור על יד אחת את מספר הצורבים (SATA + LIGHT-SCRIBE) מבדיקה מקיפה שערכתי מצאתי את הצורבים הבאים שעונים לדרישה והם: LG GSA-H62LI Lite-ON LH-20A1L Samsung SH-S183L Asus DRW-1814BLT הצורבים היחידים שמצאתי מרשימה זו בחנויות בארץ הם: Samsung SH-S183L ו- Asus DRW-1814BLT אבל לא כדאי להתקרב אליהם. שני הצורבים האחרים: LG GSA-H62LI ו- Lite-ON LH-20A1L עדיין לא הגיעו לארץ, בנתיים הם נחטפים מהחנויות ברחביי העולם וזוכים לביקורות מעולות רוב האתרים הנחשבים בעולם דוג': cdfreaks ועוד... ממליצים על ה- LG ו- Lite-ON (דישדשתי לא מעט זמן בפורומים שם) מדוע הצ…

    • 5 תגובות
    • 833 צפיות
  23. ומה מחירן ?

    • 1 תגובה
    • 833 צפיות
  24. שלום, אני מחפש הארדיסק שיהיה כונן C, ועליו תותקן מערכת ההפעלה (Vista Home Premium 32bit). כבר יש לי שני הארדיסקים WD500AAKS במערך RAID 0 שאני רוצה להפוך לכונן אחר שיכיל את כל המדיה וההורדות וכו'. אני מחפש הארדיסק שקט, וכמה שיותר מהיר בעל נפח עד 80GB, אפילו קטן יותר יתאים. לוח אם Asus P5K-E תומך ב-SATA 2. מחיר יכול להגיע עד 500 ש"ח. האם כונן רפטור יתאים? האם הוא שקט? ומה לגבי SSD? האם הם כבר הוכיחו אמינות? תודה מראש, אורן.

    • 6 תגובות
    • 833 צפיות

דיונים חדשים בפורומים