אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אוקיי, אז קניתי את זה וזה בא רק הכונן, היה אמור להגיע עם זה עוד משהו? עוד שאלה, איך אני מחבר את הכונן? :s05: ועל איזה תוכנה אתם ממליצים להשתמש? (חינמית) תודה רבה, אופיר
-
- 9 תגובות
- 834 צפיות
-
-
ביצעתי גיבוי לכונן הקשיח רכשתי דיסק קשיח נוסף ועברתי ב bios לתצורת raid. התקנתי מחדש את ה os וכעת המחשב עובד כשורה בתצורת raid. השאלה שלי היא האם ניתן בשלב הזה להעתיק חזרה את הגיבוי למחיצה C החדשה? הדבר שמונע מבעדי לעשות זאת היא העובדה שבהתקנה הישנה אין תמיכת raid שהרי הוספתי את הדרייבר רק בהתקנה החדשה. מה דעתכם? תודה מראש לעונים.
-
- 4 תגובות
- 834 צפיות
-
-
איזה צורב דיוידי הכי שווה ליקנות זה דחוףףףף והאם ביכלל שווה ליקנות עכשיו....
-
- 5 תגובות
- 834 צפיות
-
-
יש לי שאלה, לפי המדריך בנעוץ הבנתי שלא נותן להוסיף את הזיכרון שבדיסק קשיח הפנוי בגלל שצריך להיות שם איזה רצף פיזי או משהו... עם כך אז אין דרך להגדיל את C? כי עברתי על המדריך ולא מצאתי פיתרון אגב _Nike_ רשום אצלך בפרופיל שאתה מ2002 פה ואתה בן 22 אז אתה פה מגיל 14 אשכרה 8 שנים ? =D
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
שלום! תעזרו לי בבחירה מבין שלושה HD: 1. WD1600JD Western Digital 2. Seagate Barracuda 160GB SATA ST3160827AS 3. SAMSUNG 160GB SATA 7200 rpm SP1614C חשוב לי שיהיה אמין, שקט ומהיר (בסדר הזה). מבחינת המחיר הבנתי שאין הבדל משמעותי. תודה מראש למגיבים
-
- 4 תגובות
- 834 צפיות
-
-
האם תחול ירידה בקרוב במחירי הקשיחים? האם אפשר לקבל המלצה על קשיח חיצוני ונייד בנפל של טרה?
-
- 1 תגובה
- 834 צפיות
-
-
שלום לכולם, היום התקשרתי להזמין מחשב ואמרו לי שהצורב DVD מדגם.. LG GSA H42NK 18X הם אמרו לי שאין אותו במלאי (או לפחות בצבע שחור) אז הם המליצו לי לרכוש את הצורב מבית NEC/SONY בתוספת של 5 ש"ח מהמחיר המקורי... לאחר התלבטות בין שני הצורבים, הוא המליץ לי ללכת על צורב מבית NEC... וקראתי ביקורות לא כ"כ מרנינות על הצורב הזה אז אשמח לחוות דעת מקצועית בנושא או שתוכלו להפנות אותי לדגם מדוייק חלופי (אני רוכש מKSP) קישור --- > www.ksp.co.il אשמח אם תוכלו לתת לי מהמלאי שמה צורב אחר שנראה לכם שיוכל לשמש במקום הLG תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 834 צפיות
-
-
התקנתי את הווינדוס מחדש, ואני לא מוצא את ההרד דיסק השני שלי ב"מחשב שלי", למורות שאני כן רואה שהמחשב מזהה אותו ב DEVICE MANAGER כהרד דיסק עובד פעיל ותקין. בקיצור הוא לא מופיע ב"מחשב שלי", מה לעשות? יש לי ווינדוס 7, כך שהמדריך בנעוץ לא מדבר אלי. אם מישהו יודע איך עושים זאת בווינדוס וויסטה מוזמן להגיד, כיוון שוויסטה ו7 אותו הדבר מבחינה הזאת. תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
יש לי הארד דיסק בחיבור SATA והלוח אם מזהה אותו אבל שאני בא להתקין windows אז הוא אומר לי שאין הארד דיסק שמחובר למחשב מה אני יכול לעשות?
-
- 5 תגובות
- 834 צפיות
-
-
היצרנית היפנית מציגה כונני SSD צרכניים ראשונים תחת שמה, בהתבסס על פלטפורמת ה-S10 של חברת Phison מהלך מפתיע מגיע אלינו כעת מחברת סוני, שבתקופה האחרונה התרכזה דווקא בצמצום והתכנסות של עסקיה במקום בהרחבתם – היצרנית היפנית החליטה לנסות את מזלה בשוק כונני ה-SSD המיועדים לצרכנים הביתיים, עם כונן בשם SLW-M אשר יוצע בנפחים של 240GB ו-480GB. הכונן החדש מבוסס על בקר ה-PS3110-S10 של חברת Phison הטאיוואנית, אשר מהווה פתרון ביניים שהפופולריות שלו גדלה בתקופה האחרונה עם מוצרים כמו ה-Corsair Neutron, ה-Kingston HyperX Savage וכונני ה-Premium Edition של Zotac שמתבססים עליו. בסוני בחרו לשלב את הבקר עם זכרונות הבזק של טושיבה בטכנולוגיית TLC ובתהליך ייצור עדכני של 15 ננומטר, בתוספ…
-
- 0 תגובות
- 834 צפיות
-
-
שלום רב, ברשותי מספר כוננים חיצוניים עם ספק כוח, ואין שום בעיה לחבר אותם לרכזת USB כנ"ל לגבי DOK לעומת זאת, יש לי כונן חיצוני 250GB FUJITSU , ללא ספק כוח, שמחייב חיבור ישיר למחשב, בכדי שאוכל להשתמש בו. השאלה היא, האם זהו המצב בהתקנים מהסוג הזה, או שמדובר במוצר לא תקין? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
-
במידה וקיים דבר כזה בכלל. תודה מראש. עריכה: כנראה שלא קיים דבר כזה, למחוק בבקשה.
-
- 5 תגובות
- 834 צפיות
-
-
איזה סוג גיבוי הכי מומלץ לבצע עם acronis למחשב חדש מהניילון? גיבוי כולל של כונן C? בדרך כלל מדובר בכמה עשרות GB, לדוגמא 20-30GB. נניח עברה תקופה של שנה והמחשב מפוצץ בדברים ואני רוצה לחזור לאותו גיבוי, על המערכת הפעלה הקיימת האם מריצים את השחזור והוא פשוט דורס ומוחק הכל ופורס רק את הגיבוי שבקשתי? בנוגע ליצירת מחיצה חדשה בWin7. אני מבצע בניהול הדיסקים SHRINK לגודל דיסק שאני רוצה לדוגמא: 1024*50=GB? ואז ב"מרחב" הפנוי שנוצר לי אני יוצר את המחיצה החדשה? זה אמור לעבוד תקין ולא לעשות לי בעיות? באיזה שיטת קבצים לפרמט את הכונן החדש עבור התקנת לינוקס? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 834 צפיות
-
-
שלום ברשותי צורב פיליפס 24X12X40 האם זה אפשרי בכלל, ואם כן איך ? תודה.
-
שלום קניתי קורא כרטיסים לפנל דיסקטים כזה: הקורא עם שבב של חברת ChipsBank או ChipsBnk לא מצליח לכתוב על כרטיסי SD כל שאר הכרטיסים בסדר אני משתמש ב-Win7 32bit יש למישהו מושג אם יש פתרון לבעיה? או שאולי יש לכם המלצה על קורא דומה שאתם יודעים שהוא אמין? תודה!
-
- 9 תגובות
- 834 צפיות
-
-
הדיסק הוא של 80 דקות וסרט הוא 79 הוא לא צורב הוא אמר שאין מקום מה הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 834 צפיות
-
-
אוטוטו ניגמר לי המקום ב-250 גיגה במחשב. אני מחפש כונן איחסון כדי לאחסן - מוזיקה, תמונות, סרטים וכו'.. אני לא צריך להפעיל מבחינתי משחקים מכונן נוסף או תוכנות, פשוט צריך לפנות מקום ושעדין יהיה נגיש. מה עדיף? להוסיף כונן קשיח נוסף 500GB או ללכת על כונן חיצוני 500GB עם חיבור USB? או חיבור אחר? מה ההיתרונות או החסרונות.. סכום השקעה בסביבות ה-500ש"ח. תודה מראש על העזרה רון
-
- 2 תגובות
- 834 צפיות
-
-
שלום, רציתי לשאול האם כונני ה- SSD המהירים של sundisk מתחברים בחיבור SATA או שיש צורך בחיבור מיוחד אחר ?
-
- 4 תגובות
- 834 צפיות
-
-
קניתי הארד דיסק WD 250. יש ברשותי הארד דיסק זהה לחלוטין בדגם. ההארד הישן יותר נמצא במארז ויש מולו מאוורר. המארז פתוח בצד אחד. לעומת זאת ההארד דיסק החדש לא נמצא במארז, אלא שוכב סתם ליד מארז המחשב (זה באופן זמני). באופן מאוד מפתיע הטמפ' של ההארד דיסק במארז היא 41 מעלות, בעוד שטמפ' ההארד דיסק בחוץ, שנמצא במקום מאוורר, היא 48 מעלות! ההארד דיסק לא נמצא בתהליך העברת קבצים או פירמוט כלשהו. מדוע יש הבדל משמעותי של 8 מעלות בין ההארד דיסקים?
-
- 5 תגובות
- 834 צפיות
-
-
שלום!!! אני מתכנן לפרמט את המחשב ולצורך גיבוי וגם לצרכים כלליים, אני רוצה לרכוש כונן חיצוני.. הדרישה היחידה שלי היא שהוא יתמוך בממשק ESATA כי בUSB קצת איטי כשאתה רוצה להעביר הרבה מידע.. מבחינת נפח לא הכי קריטי, מינימום 200 גיגה.. חוץ מזה שיהיה כמה שיותר זול... הוא לא יעבוד יותר מידי חוץ מגיבויים תקופתיים (פעם בחצי שנה נגיד...) תודה!!!!!!!
-
- 2 תגובות
- 834 צפיות
-
-
אהלן, אני מתלבט בין שני כוננים חיצוניים: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4347&CatCode=405 כונן 500GB התומך רק בUSB2.0 לעומת זאת ראיתי שיש גם את הכונן הבא: http://www.trg.co.il/Product.asp?Pid=WDC1234&Cat2Cat1ID=10&Cat2ID=0&aff=Zap〈=HE התומך גם בUSB2.0 וגם בFIREWIRE800. 1) האם FIREWIRE מהיר יותר מUSB2? 2) האם החיבור בFIREWIRE יהיה נוח באותה מידה (PLUG AND PLAY) כמו בUSB? 3) יש איזה חסרונות/יתרונות אחרים בין הממשקים? תודה רבה! איתי
-
- 1 תגובה
- 834 צפיות
-
-
האם מישהו יכול להסביר לי למה הכוונה מהדורת RAID מיוחדת ? מתוך - http://noacomp.co.il/compbuilder/showprodinfo.asp?productid=5281
-
- 8 תגובות
- 834 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכנן לקנות כונן קשיח מחו"ל.. רציתי לדעת, מבין ה1TB איזה כונן הכי טוב, הכי אמין, הכי מהיר, הכי זול? שימו לב - לא SEAGATE, פגום לא פגום לא מעניין, אני על SEAGATE לא הולך, למעשה ייתכן שאני פותח בהליכים משפטיים נגד היבואן שלהם, אז מהחברה הזו, ממש לא תודה.
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
היי, יש לי דיסק קשיח 1TB של Seagate ST31000333AS בתוך מארז Thermaltake Max4, המארז בלי מאוורר. למארז הזה יש מפסק הדלקה/כיבוי. רציתי לשאול האם זה בטוח מבחינת התחממות להשאיר את המארז דולק ומחובר למחשב כל הזמן או שרצוי להדליק את המארז כשצריך וכשמסיימים להשתמש לכבות עד לשימוש הבא. מה אתם אומרים? אשמח לתגובה, תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 834 צפיות
-


