עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by בועזיזו,

    יש לי כמה שאלות קצרות אשמח לעזרה מכם. רכשתי כונן קשיח חיצוני חדש "3.5 Verbatim, 640GB. 1. האם ה-XP אמור לזהות אותו מייד? 2. האם צריך לפרמט אותו? 3. האם אני אמור לכבות אותו בסוף כל שימוש? 4. לשמירת תמונות וסרטים התהליך הוא רק "גזור"-"שמור"? 5. איך אני נותן לו הוראה לגיבוי קבוע של כל המחשב?(אם צריך) 6. יש דרך להעביר את כל קבצי התמונות יחד, למרות שהם מפוזרים במחשב? אגב "הפיקסה 3" ריכז אותן, אם זה עוזר במשהו? אם מישהו רוצה להוסיף עוד משהו שיכול ללמד אותי על כונן-קשיח-חיצוני אשמח מאוד. חג שמייח לכולכם ותודה רבה על הבמה.

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  2. אני צורב מאות(!!!!) דיסקים בחודש ואני צריך צורב חזק ואמין שלא יתפגר לי אחרי חודשיים הצורב הנוכחי שלי שכבר מראה סימני גסיסה (אחרי 3.5 שנים) הוא פלקסטור 716 צריך שהממשק יהיה IDE נ.ב. רצוי שיהיה מפנדה תודה

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  3. הדיסק לא כל כך שרוט, אבל משום מה ההעתקה של הקובץ שאני צריך נתקעת אחר 640 מגה (הקובץ שוקל בערך 4 גיגה)

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  4. מה יותר מהיר, כונן RAPTOR בודד או 2 כוננים רגילים ב RAID0? תודה![br]פורסם בתאריך: 22.07.2009 בשעה 14:16:10 אף אחד לא יודע?

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  5. שלום אני הולך לקנות מחשב חדש אבל את הישן שלי אני הולך להביא לאח שלי עכשיו השאלה שלי אני רוצה להגדיל /להוסיף דיסק קשיח בגלל שיש לי במחשב הזה רק 80 gb ואני רוצה לקנות הרד דיסק עם נפח גדול יותר ואיך אני בודק איזה חיבור יש לי ? למשל אם זה sata 1/2?

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  6. Started by MaoR_KilleR,

    יש איזה תוכנה שאני יכול לעשות את זה? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 835 צפיות
  7. שלום אנשים אני החלטתי להתקין ווינדוס VISTA 64 של חבר שלי על המחשב שלי אך יש לי בעיה \ אי נוכיות קטנה: ההארד דיסק שלי מפוצל לשני חלקים > 1) לווינדוס XP בגודל 20 ג'יגה 2) למשחקים ותוכנות כבדות בגודל 230 ג'יגה אז מה שאני רוצה לעשות בעצם זה להוסיף עוד חלק בשביל הVISTA אז השאלה שלי היא כזאת האם יש את האפשרות לקחת נגיד 30 ג'יגה מה 230 ג'יגה מבלי לפרמט אותו? ועוד שאלה: אם הנ"ל אפשרי אז כמה אתם מציעים לי לקחת בשביל הווינדוס VISTA?

    • 1 תגובה
    • 835 צפיות
  8. Started by davenos,

    מפרט המוצר: מהירות העברת נתונים: עד 480Mbps. תקינה: SASO,NCRS,GOST,CE,WEEE נפח 500GB ממשק USB: USB 2.0 ממשק פנימי: USB ל-SATA הספק: 5V מקסימום 1A באמצעות USB יש למישהו דעת על הכרטיס קשיח , או בכלל על TOSHIBA בתחום? תודה מראש , דוד.

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  9. Started by orenoren1911,

    אני רוצה לקנות רציתי לדעת איך התהליך אף פעם לא הזמנתי מאמזון

    • 5 תגובות
    • 835 צפיות
  10. Started by sniper434,

    בוקר טוב לכולם, אני מעונין לרכוש HD חדש ,שעליו אני אוכל להתקין את המערכת ההפעלה.. הF4 2000GBUI של סמסונג יעשה את העבודה כמו ה F3 1000GB SJ ? והמחירים עלו או שאני הוזה ? תודה

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  11. שלום אני רוצה להתייעץ לגביי קנייה של דיסק קשיח בנפח tb למחשב שלי יש לי מחשב ישן (לפחות 5 שנים) Pentium 4 1.99 GHz 768 זכרון פנימי win xp sp3 אני רוצה לדעת אם יש קשר בין גודל הנפח של כונן קשיח לבין הרמה של המחשב... וגם איזה כדאי לי לקנות... גם בגלל החיבור של הכונן במחשב (ide ולא sata2) יש אפשרות שהכונן החדש יתמוך גם בחיבור הישן וגם בחדש? כדי שאני אוכל לעבור עם הכונן למחשב הבא? מה כדאי לי לבדוק כשאני קונה כונן כזה... ומה הטווח מחירים פחות או יותר...? תודה רבה על העזרה עריכה: שכחתי לכתוב שיש לי כרגע שני כוננים קשיחים, 60GB, מחולק לשתי מחיצות- ווינדוס 25 GB ונתונים 30GB 20GB, מוזיקה יש משמעות לזה שהווינדוס נמצא על כונן קטן יותר וישן יותר? שוב תודה..

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  12. הנה המצב, הארדיסק גוסס לאיטו, כרגע אין כסף לקנות חדש אז צריך לשרוד עם מה שיש, הבעיה היא שבגלל הסקטורים הפגומים אני צריך כל חודש לפרמט, אז רציתי לדעת עם יש דרך לחסום את הגישה לסקטורים ככה שלא יהיו בעיות. תודה.

    • 1 תגובה
    • 835 צפיות
  13. Started by alon23,

    http://ivory.co.il/product.asp?productid=1058&CatCode=399 למישהו יש ניסיון או המלצה על הכונן הזה או על אחר בגודל של 1TB ? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  14. Started by tomer84,

    שאני מחבר את הדיסק און קי שלי למחשב זה עושה את הצפצןף שהוא קלט חומרה ודולקת נורה ב dok אבל הוא לא נראה במחשב שלי מה הבעיה

    • 1 תגובה
    • 835 צפיות
  15. Started by Alexkmr,

    לאחרונה הוא עושה לי בעיות, ואני כבר חושש לצרוב איתו. לדוגמה, אחרי צריבה הקבצים לא מופיעים. רעש מוזר בזמן קריאה. מה עושים במצב כזה? קונים חדש?

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  16. היי כנראה שנדפק לי הסידירום, הוא פשוט לא מעלה משחקים או דברים אחרים, אז החלטתי להתקדם ולקנות צורב עכשיו אני יודע שהצורב המומלץ זה הלייט און שמוזכר בכותרת, רק שלפני שאני קונה יש לי 2 שאלות 1) האם הדגם של הלייט און שמומלץ הוא ה- LTR - 52327S? כי זה מה שנמכר בקייאספי. 2) האם עדיף להוסיף עוד 20 שקל בשביל 52X24X52 של teac? דגם CD-W552E תודה לעונים.

    • 6 תגובות
    • 835 צפיות
  17. Started by HingedEmu2,

    היי, יש לי כונן חצי טרה שמשמש כרגע ככונן מערכת הפעלה, ואני מתכנן לקנות כונן ssd. השאלה שלי היא- איך אני גורם לכונן הזה להיות כונן זכרון רגיל ולא כונן של מערכת הפעלה. יש תהליך שצריך לבצע, או שפשוט אם הוא לא יהיה הראשי בחיבורים הוא יהיה זיכרון רגיל? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  18. אני חושב לרכוש הארדיסק 500 גיגה של SEAGATE. יש הסתייגויות כלשהן לגביו? אני מחפש משהו שקט, שגם לא יהיה איטי מדי. הווסטרן הרעישו לי. כנל דיסק מחברה אחרת. לכן חשבתי עליו. יש פה איזה הודעה שנותנת לינק לבדיקת סיגייט נגועים, זה יצר אצלי חשש מסוים עכשיו לגביו. מישהו יכול להסביר מה הקטע?

    • 4 תגובות
    • 835 צפיות
  19. שלום. האם ישנה אופציה לחבר את ההרדיסק לUSB אם מתאם מסוים?.. אשמח לעזרה בנושא ותודה מראש למגיבים

    • 5 תגובות
    • 835 צפיות
  20. Started by drowzo,

    היי , בדיוק קיבלתי את המחשב שלי, ובזמן ההתקנה של הווינדוס, הוא לא מצליח לזהות את ההרד דיסק (sata) שלי. יש לי הרד דיסק של WD, ולוח אם גיגהבייט k8t800 , ולפי מה שהבנתי צריך בזמן ההתקנה של הווינדוס להתקין דיסקט דריבר של ה-SATA, הבעיה שלא קיבלתי את הדיסקט הזה, אלה רק דיסק! למישהו יש מושג מאיפה אני משיג את הדרייבר, ואיך??? בתודה

  21. Started by lharpaz,

    יש לי בעיה קצת מוזרה: המחשב מזהה את ה-Disk On Key שלי רק אם הוא מחובר לתקע USB אחורי, ולא מזהה אותו כשהוא מחובר לתקע USB קידמי. עקרונית נראה לי הכי הגיוני שהתקעים מקדימה פשוט לא מחוברים כמו שצריך, אבל האור של ה-DOK פועל גם כשהוא מחובר מקדימה אז אולי לא זו הבעיה?? (כי האור אומר שהוא כן מחובר לאנשהו, אחרת הוא לא היה דולק, לא?)

    • 4 תגובות
    • 835 צפיות
  22. לפי מה שאני קורא בפורומים בחו"ל, בחודשים האחרונים יצאו כוננים בעלי אותו מודל רק עם 3 פלטות במקום 4: http://www.silentpcreview.com/forums/viewtopic.php?p=425740#425740 אשמח לשמוע ממי שקנה כונן כזה לאחרונה האם הוא של 3 פלטות או 4. הבנתי שה- WD10EADS הכולל גם זכרון 32MB במקום 16MB מכיל רק 3 פלטות, אבל לא ראיתי אותו למכירה בארץ, וגם לא את ה- WD10EVCS הנועד לשוק ה- AV

    • 1 תגובה
    • 835 צפיות
  23. Started by naba,

    יש לי HDD של MAXTOR כבר כמה שנים טובות, מאז ומתמיד הוא היה די רועש. אני מתכוון שיש רעש כזה של פיצפוצים, אני עכשיו ישן בחדר עם המחשב והמחשב דלוק בלילה והוא לא נותן לי לישון.... יש אפשרות להשתיק אותו טיפה?

    • 9 תגובות
    • 835 צפיות
  24. Started by Bashash,

    windows מזהה תקלה (רואים זאת ב-DEVICE MANAGER) ב-DVD\CD drive ואני לא רואה אותו ב"מחשב שלי".... התקלה התחילה לפני כשלושה ימים.... הכל עבד מצויין לפני כן וזהו לא מחשב חדש... עריכה: הסרתי את הדרייבר דרך דבייס מנג'ר, ניתקתי את הדרייב, כיביתי את המחשב, חיברתי חזרה את הדרייב, הדלקתי את המחשב ו..... כלום! לא עזר.... תודה רבה לעוזרים!!!

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  25. Started by Zoltrix,

    היי חברה אשמח ליעוץ איזה מבין שני הכוננים הקשיחים הבאים לקנות, שניהם עולים בדיוק אותו דבר (פחות מ 5 שקל הבדל) ה Segate מגיע עם 5 שנות אחריות ו ה WD מגיע עם 3 שנות אחריות. האם יש הבדל בביצועים בין שני הדגמים הנל, ובכלל מה אתם הייתם לוקחים אשמח ליעוץ מהיר, כבר הזמנתי את ה WD וצריך לאסוף אותו שבוע הבא, אולי אני אשנה בעקבות התגובות שלכם Western Digital WD2500AAKS 250GB SATA2 16MB Seagate ST3250624AS 250GB SATA2 16MB בתודה מראש לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות

דיונים חדשים בפורומים