עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. אני מעוניין לקנות דיסק קשיח חיצוני בנפח טרה. כרגע שני המועמידם המובילים הם: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2464&CatCode=405 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=727525 מישהו יודע מה ההבדל בין הכוננים הנ"ל, מלבד המראה החיצוני?

    • 1 תגובה
    • 838 צפיות
  2. כמובן שמדבר על סוג מדיה איכותית יחסית (Verbatim).. המדייה מאוכסנת או בתוך קופסא או בתוך נרתיק ייעודי.. אני שואל זאת מאחר ואני צורב סרטים רבים (מאד ) ורציתי לדעת כמה זמן זה יחזיק מעמד לפני שעליי לגבות בשנית..

    • 5 תגובות
    • 838 צפיות
  3. Started by berner,

    חבריה שלום במחשב שלי יש לי HD שמחולק כך שכל מחיצה יש לה תפקיד כונן C:\ מכיל רק את מערכת ההפעלה ותוכנות שירות חיונים כגון RAR ' צריבה , דפדפן , תוכנת תמונות וכו' סרקתי נגד ווירוסים וכ', ניקתי קבצים ע"י CCLEANER והיה שיפור קטן איך אפשר לדעת מה קורה ולמנוע תופעה זו בברכה

    • 7 תגובות
    • 837 צפיות
  4. Started by 00Amir,

    אני זקוק לצורב חיצוני DVD טוב, צריך שיהיה מחברה אמינה ומהיר... יש כאלה בלי חיבור לחשמל ? רק USB...

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  5. Started by lol_minbet,

    היי, אני מחפש המלצות לכונן SSD למשחקים עד 800 שח (אפשר לחרוג ב100 שח), הלוח אם שלי הוא P67A-UD7 תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  6. Started by pure perfection,

    מה נשמע ?? יש לי DOK כשאני מחבר אותו למחשב יש את הקול הזה שמשהו התחבר , למטה ליד השעון יש סימן שמשהוא התחבר , במנהל ההתקנים רואים את ה DOK אבל לא רואים אותו עם הכוננים ואי אפשר לפתוח .. החשד שלי הוא שזה קשיר למקינטוש פשוט חיברתי אותו למחשב עם OSX ועשיתי לו פורמאט אולי זה עבר לתקן שלא מזוהה ע"י וינדוס ( NTFS , FAT32 ) ...

  7. Started by ZeppeliN,

    אני צריך המלצות לדיסקים (DVD) טובים ולא מאוד יקרים.. מצאתי את זה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6456 איך זה? אגב, אני צריך המלצה לדיסק DVD+/-RW יחיד של 4.7GB או של 8.5GB... תודה (:

    • 7 תגובות
    • 837 צפיות
  8. שלום לכולם, אני כבר כמה שבועות מנסה לגלות מה גורם למערכת שלי לקפוא בזמנים רנדומליים לחלוטין. היום המערכת קפאה כמה וכמה פעמים, ולאחר מכן קרה משהו שלא קרה עד היום: המערכת עלתה, וקפאה במסך של הביוס. זה קרה כמה וכמה פעמים - עד שהוצאתי את כל ה USB ואת כל ההארדיסקים, הפעלתי, הגעתי לביוס - ביטלתי כל OC שהיה לי רק להיתר ביטחון, החזרתי את ההארדיסקים והכל עלה. אני יודע די בוודאות שהבעיה לא בזכרונות, הרצתי בדיקה די מקיפה עליהם של כמה שעות טובות. איך מגלים אם הבעיה בהארדיסקים ? מישהו שמע בכלל מתישהו שבעיה בהארדיסקים גרמה לבעיות שתיארתי ?

    • 4 תגובות
    • 837 צפיות
  9. השאלה בכותרת

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  10. Started by BenBezalel,

    שלום לכולם, אני מעוניין לקנות הרדסיק חיצוני,לגיבוי תמונות וקבצים שונים.. התקציב הוא עד 450ש''ח.. אני אשמח לקבל פה המלצות.. תודה!

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  11. Started by avishai220,

    יש אפשרות לעשות clone אני פשוט לוחץ על start וזה מעתיק לי את שתי הכוננים שיש לי כמו שהם לssd או שכדאי להתקין הכל מחדש ולהעתיק את זה בצורה רגילה את הקבצים? מה אתם אומרים? ושום דבר לא תופס לי את הssd זה יכול להדפק ככה? הוא יושב באלכסון ליד הארד דיסק שלי כנראה יהיו לו טיפה תזוזות אם אני יזיז את הכונן זה יכול להשפיע?

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  12. Started by MooShoo,

    חשבתי לרכוש Western Digital - 500GB 32Mb Buffer. האם מומלץ?? האם יש HD שנותן תמורה טובה יותר לעלות? האם יש טעם בכלל להשקיע ב-32 מ"ב בפר (או שההבדל זניח ולא מורגש)?

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  13. Started by SyRenity,

    התקשרתי לאייוורי, אף אחד לא יודע מתי יהיה.

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  14. Started by Dani132,

    שלום. יש לי מחשב HP ELITEBOOK 8440P, בן כמעט שנתיים, ואני רוצה לשדרג את ההארד דיסק ל SSD, 120\160 GB. לפי מה שהבנתי, המחשב שלי תומך רק ב SATA 2. מאוד אודה לכם אם תוכלו להמליץ לי על הכונן הכי אמין שאפשר להתקין על המחשב (נראה לי שהייתי מעדיף אינטל, ואם אפשר גם לתת קישור לאמזון, יהיה אפילו יותר טוב (אני כרגע בקנדה, אז כנראה אזמין מאמזון). תודה רבה, דני.

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  15. Started by farm110,

    שלום רציתי לדעת איך צורבים dvd-rip והופכים אותו לdvd רגיל או dvix ? חיים

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  16. שלום אנשים, אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על אופצית איחסון חיצונית לעריכת וידאו. מכיוון שמדובר בHD, יש צורך במהירות כתיבה/קריאה גבוהה ממה שמספק דיסק אחד - לפחות 100MB/s. לכן יש צורך בפיתרון Raid. אני מעוניין גם בהגנה מפני קריסת דיסק לכן אני מעדיף לפחות Raid 5. הנפח הדרוש הוא מינימום 4 דיסקים של 1 טרה. כך שבRaid 5 יהיה לי לפחות 3 טרה לעבודה. מהמידע שאספתי ברשת יש כמה אפשרויות: 1.http://g-technology.com/products/g-speed-es.cfm - יש עליו המלצה באתר http://www.hdvideoguys.com/Guide/E/Videoguys+NLE+Video+Storage+FAQ/0xc0dc681654a5dba55ca08f303a6c38df.aspx ניראה לי שאין יבוא רישמי של המוצר והוא מאוד יקר. 6000שח לגירסה של 4TB. מגיע רק בגירסה של 4TB או 8TB. אני כמעט בטוח שלא ניתן …

  17. Started by wais,

    יש לי הארדדיסק בנפח של 80ג'יגהבייט, וכל הנפח נמצא בכונן C לפי התמונה הבאה אני מבין שאני משתמש בכ 55 ג'יגה ויש לי כ24 ג'יגה פנויים אבל..... אם אני מסמן את כל הקבצים בכונן C מתקבלת התמונה הבאה: מתמונה זאת אני מבין שאני משתמש בכ38ג'יגה. השאלה שלי היא לאן נעלמו 17ג'יגה?

    • 5 תגובות
    • 837 צפיות
  18. Started by darkman,

    מישהו מוכן להסביר לי מה ההבדל בין שני סוגי הזכרונות כי עכשיו קניתי מצלמה דיגיטאלית חדשה ואני רוצה לקנות לה כרטיס זיכרון וכן היא תומכת ב SDHC השאלה האם זה שווה תכסף?

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  19. אני מחפש צורב DVD חדש והפנו אותי לכאן: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=376277.0 הדבר שהכי חשוב לי זה שאיכות הצריבה תיהיה הכי טובה שאפשר כדי שאני אוכל להסתמך על הדיסקים שאני צורב אותם שלא יהרסו לי עם הזמן ( למשל אם אני צורב תמונות וסרטונים שלי או דברים אחרים שחשובים שאני ארצה שתמיד יהיו לי ), לכן הכי התרשמתי מהצורב של pioneer. אולם צויין שישנם 2 חסרונות שמדאיגים אותי ( אני לא יודע מה המשמעות שלהן ): - אינו תומך ביטסטינג עבור מדיות DVD+R/RW מזה ביטסטינג בכלל ולמה אצטרך את זה? - אינו תומך בסריקת טעויות מעמיקה - Disc Quality Scanning. מה הסריקה הזו תתן לי? האם היא פועלת לפני צריבה? או כאשר יש דיסק פגום? אני רוצה לדעת איפה החסרונות האלו יבואו לידי ביטוי? א…

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  20. חברת Team Group מחליטה להתפרע ולהקדים את כל שאר השחקניות בעולם האחסון עם כונן SSD חדש בנפח ענקי - עם מחיר גבוה יותר מזה של מחשב מוביל בשלמותו לכתבה

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  21. Started by yoniby,

    שלום... אני מתעניין בלקנות צורב די וי די. לפני-כן רציתי ללמוד כמה דברים על כך שאהיה טיפה בקיע בחור מה ההבדל בין סוגי המדיות לצריבה? מה הנפח של כל דיסק כזה? כמה הוא צריך לעלות? ואם יש מידע חשוב נוסף אשמח שתגידו לי. נ.ב. עשיתי על כך חיפוש ולא מצאתי משהו... תודה...

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  22. Started by jackhammer,

    אני לא יודע אם זה קשור לפה או לפורום של ווינדוס.... יש לי כרגע דיסק של 320 מחיצה אחת של 100 שבה מותקן ויסטה ומחיצה אחת של 200 שבה אני מתקין את המשחקים, שירים, תמונות, מסמכים וכו'........ אתמול קניתי דיסק חדש של 1TB (של WD) אני יעתיק את כל מה שיש לי במחיצה של ה200 (משחקים שירים וכו'.......) לדיסק החדש ואת המחיצה של הווינדוס אני רוצה שתשתלט על כל 320GB שיש בדיסק ראיתי שבויסטה יש בDISK MANAGMENT אפשרות להקטין את המחיצה (SHRINK) אבל אני לא יודע אם יש EXPAND..... חוץ מזה קראתי בפורום אחד שאם המחיצה של הווינדוס לא DYNAMIC אי אפשר להקטין. המחיצה שלי BASIC ולפי מה שהבנתי הבחירה של ה BASIC/DYNAMIC נעשת לפני שמתקינים את הווינדוס לא? תודה על העזרה

    • 5 תגובות
    • 837 צפיות
  23. כלומר יש תוכנה כלשהי או מבחן? הרכבתי מחשב חדש בעצמי ואני רוצה לוודא שהכל נכון. יש לי כונן SATA 2 של ווסטרן דיגיטל ואני רוצה צוודא זאת. אין לי שום ג'אמפר מחובר לכונן. זה נכון שבשביל שיעבוד בסאטא 1 חייב להיות ג'אמפר? כלומר הוא יכול כרגע לעבוד רק בסאטא 2? תודה!

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  24. Started by altatrifoti,

    אני צריך את חוות דעתכים מה אתם אומרים על Corsair Force Series 3 120GB CSSD-F120GB3-BK

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  25. Started by NiTRo37,

    היי חבר'ה, החלטתי לעבור מעידן האבן למאה ה21, עם קניית צורב DVD , סוף כל סוף עכשיו,אין לי שום נסיון בהתקנת כוננים ,ואני די n00b בכל הקשור להתקנת חומרה במחשב( אולי רק יודע איך לשים זיכרון,כרטיס מסך וכו' ) אשמח אם מישהו יסביר לי איך בדיוק מתקינים כונן חדש, במקרה זה צורב DVD. תודה רבה ויום טוב

    • 5 תגובות
    • 837 צפיות

דיונים חדשים בפורומים