עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. אהלן.... לפני כמה ימים קניתי צורב די וי די GSA-H10 בקיי אס פי בתל אביב.... קיבלתי את הצורב בלי שום אריזה, בלי קופסה, בלי שום איטום מסויים אלא בתוך שקית ניילון פשוטה כזאת שעוטפים איתה סנדוויצ'ים... זה נראה לי קצת מוזר שזה הגיע ככה והמוכר הסביר לי שזה מגיע ככה כי זה OEM... האם זה הגיוני שזה בא ככה? איך אני יכול לדעת שלא נעשה שימוש בצורב לפני כן? דבר שני על הדגם של המוצר רשום GSA-H10N... כל זה נראה קצת חשוד... אני לא בא להכפיש ולהשמיץ פה אף אחד אבל...יש מצב שעבדו עליי איכשהו???

    • 5 תגובות
    • 842 צפיות
  2. Started by Lackluster,

    אהלן D: התחדשתי בעוד כונן קשיח חיצוני, כבר יש לי אחד של SEGATE 1TB מחובר לחשמל פועל 24/7 כבר שנה וחצי שנתיים כמו שעון, עכשיו ראיתי ש1TB לא מספיק לי אז הלכתי על 2, ועוד יותר התלהבתי שראיתי שאין צורך בחשמל! כזה אלגנטי קטן ויפה השאלה שלי היא האם אני יכול להשאיר אותו דלוק 24/7 בלי חשש (למשך כמה חודשים), אין לי עליו דברים חשובים יותר מידיי אני רק משתמש בו כפתרון זמני לשיתוף קבצים באתר טורנטים בגדול אמנם ה1TB ישאר דלוק תמיד למטרת שיתוף קבצים. אני מתכנן להביא מחשב חדש בקרוב שבו אני אשים כנראה 2TB גם כן אז הפספורט החדש ישמש כגיבוי לדעתי.

    • 2 תגובות
    • 842 צפיות
  3. Started by gameplan,

    יש לי כרגע במחשב wd 250 aaks sata2 ועוד wd 160 ide ותאמת זה לא ממש מספיק לי , כרגע אני מבלה הרבה זמן מחוץ לבית (עובד רחוק) ולכן מפספס הרבה סדרות והייתי רוצה פשוט להוריד את כולן אז החלטתי לקנות הארד דיסק נוסף התלבטתי בין ה 500 ל 320 והחלטתי שה320 מספיק עכשיו לשאלות דבר ראשון אני יכול בכלל להוסיף עוד הארד דיסק? (הוא לא חיצוני והחיבור שלו הוא sata 2)? הלוח אם הוא 965p s3 של gigabyte בנוסף מחובר גם צורב sata 2 במחשב 2) יש משהו מיוחד שאני צריך לדעת על הדגם הזה? (מהאתר skypc) יש המלצות אחרות אולי ? דברים שאני צריך לשקול? 3) האם בדרך כלל כשקונים הארד דיסק הוא מגיע עם כבל sata 2? תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 842 צפיות
  4. Started by galh_5,

    מה ההבדלים ביניהם? לי יש WD2500KS האם הפסדתי שלא קניתי JB ??

    • 8 תגובות
    • 842 צפיות
  5. Started by tamir6066,

    הי,כשאני צורב משהו עם התוכנה clonecd ומגדיר לו לצרוב על X1 במהלך הצריבה הוא כותב שהוא צורב במהירות X4...לא מצאתי בהגדרות שום דבר על זה. מה לעשות?זה צורב של אסוס,דגם במפרט בצד.

    • 6 תגובות
    • 842 צפיות
  6. מה המצב אנשים ?! תגידו הצורב DVD הזה ASUS DVDRW DRW-1612BL x16 Retail הוא טוב ?.. האם הצורב הזה תומך בכל מחשב ?.. (ראו את מפרט המחשב שלי מתחת לשם משתמש שלי) האם יש צורב טוב יותר מהצורב הזה במחיר שלו [224 ש"ח מחנות פנדה מחשבים (pandas.co.il)] ?.. במידה ויש צורב טוב יותר מהצורב הזה באותו מחיר האם הצורב הזה הוא מתאים למחשב שלי ?.. תודה מראש, משה עריכה: טוב אפשר לנעול עשיתי הזמנה =]

    • 6 תגובות
    • 842 צפיות
  7. Started by Pc_freak,

    שהיה הכי מהיר לתקציב 400 . אני קונה מKSP או SKYPC או נועה מחשבים

    • 1 תגובה
    • 842 צפיות
  8. טוב אז לפני שאני מספר מה קרה אני צריך לציין שהמחיצה השנייה במחשב (D), יש בה 100GB מלאים בפרויקטים של שנים... כל המוזיקה שלי שאני לא רוצה לחשוב מה קורה אם זה הולך... כל הסרטים שלי, חודשים על גבי חודשים על גבי חודשים של איסוף מידע למוד שאני עובד עליו, מליון תמונות וסרטי תעודה... קבצים נדירים של האחים שלי, תמונות מהמצלמה הדיגיטלית שאין להם גיבוי, ספרייה עם קבצים אישיים שלי אחרים ועוד ספרייה עם כל קבצי ההתקנה שאני צריך לאחר פירמוט - ככה שאם אתם ממליצים על משהו לעשות, בבקשה, בבקשה בבקשה שזה יהיה משהו בטוח או לפחות תנסו להסביר לפני ולא "תנסה XYZ" ואז אני אגלה שהכל הלך כי אם זה הלך... אני פשוט מרושש מבחינת תוכן, קשה להסביר את זה במילים, זה בערך כמו שלמישהו נשרף העסק. עכשיו ככה,…

    • 7 תגובות
    • 842 צפיות
  9. Started by duzap,

    שלום, לאחרונה השתמשתי בערכה מהסוג הזה: זאת האריזה למי שמכיר: השתמשתי בזה כדי לחבר הארדיסק ישן שיש לי באופן חיצוני בשביל להעביר מידע שהייתי צריך. בהתחלה הכל היה טוב ויפה, ההארדיסק נדלק כמו שצריך, זוהה במחשב והייתי יכול לדפדף ולהעביר את כל הקבצים שהיו נחוצים לי. חיפשתי משהו ספציפי בהארדיסק ולכן הרצתי עליו חיפוש (winxp), תוך כדי החיפוש אחרי חצי דקה - דקה בערך פתאום שומעים את ההארדיסק מכבה את עצמו בצלילים רגילים לחלוטין, בדיוק כמו שמכבים את המחשב ושומעים את ההארדיסק מפסיק להסתובב לאט לאט. לא הבנתי למה ההארדיסק הפסיק לעבוד פתאום סתם ככה, הוצאתי לו את החשמל וחיברתי מחדש אבל זה פשוט לא הועיל, עדיין לא נדלק מאז המקרה. (כמובן שהוצאתי את הכבל נתונים וחיברתי רק חשמל) שמתי…

    • 1 תגובה
    • 842 צפיות
  10. Started by zik125,

    שלום לכולם מה חשוב לדעת לגבי זכרונות RAM והמהירות שלהם (האם מומלץ לקחת במהירות 2000) ולגבי דיסק קשיח הבנתי שהדיסקים של WESTERN מהסידרה השחורה מרעישים,האם זה באמת משמעותי ומההאלטרנטיבות שנחשבות לטובות (סמסונג למשל) ועוד דבר האם באמת מומלצ לקנות אותם במערך RAID?

    • 8 תגובות
    • 842 צפיות
  11. Started by 47,

    http://pch.co.il/docs/pd1034215374.htm

    • 6 תגובות
    • 842 צפיות
  12. ראיתי את כל הדיונים בפורום הנוגע לאיכות מחיר ותקלות. יש לי אפשרות ל ATA133 מה לקנות אם אני לא רוצה יותר מ 80GIGA

    • 1 תגובה
    • 842 צפיות
  13. ^ אני פשוט קונה הרדיסק חיצוני של WD מחו"ל ורוצה כבל מתח של הארץ. אשמח לשמוע על חנות שמחזיקה אחד כזה. http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16822136132 תודה מראש. .swg

    • 1 תגובה
    • 842 צפיות
  14. כותרת ^^^ חוץ מהמחיר במה הם שונים ואיזה הוא המומלץ?

    • 3 תגובות
    • 842 צפיות
  15. Started by x-dude,

    איפה הכי זול לקנות דיסקים לצריבה (99 דקות אבל גם 80) בחיפה? עשיתי קצת סיבובים אתמול והמכירים ממש מוגזמים,פעם הייתי קונה חבילה של 100 דיסקים ב100 או 140 שקל,היום זה המכיר ל50 דיסקים,מה קרה? מי מת שהמכירים עלו ככה? דרך אגב אני מחפש דיסקים הכי זולים אבל שיהיו גם טובים.

    • 0 תגובות
    • 842 צפיות
  16. Started by SweeT_EviL,

    אני עם כבלים ישנים, כנראה מהדיסקים של SATA1 ועכשיו יש לי דיסק שתומך ב-SATA3 אמרתי אולי יש גם הבדלים בכבלים שכל אחד יכול לתמוך ביותר..

    • 8 תגובות
    • 842 צפיות
  17. Started by dj mccoy,

    שלום לכולם אני זקוק נואשות לדרייבר של צורב מדגם YAMAHA CRW-F1E מה שקורה אני מנסה לצרוב וכל הזמן הצריבה נכשלת אם למישהו יש פיתרון אז............ תודה

    • 4 תגובות
    • 842 צפיות
  18. קוויתי שזה אפשרי בדרך דוס, אבל מסתבר שלא. איך אני עושה את הפעולה הזאת בעזרת תוככנה בחלונות? איזה תוכנה?

    • 1 תגובה
    • 842 צפיות
  19. Started by A_D,

    שמעתי שאפשר לחבר 2 הרד דיסקים במארך RAID0 וזה אמור להכפיל את מהירות העברת בקבצים במחשב או משהוא כזה קיצור המחשב היה יותר מהיר. העם זה נכון ועם כן אז איך אני עושה את זה והעם יש סיכונים בזה?

    • 1 תגובה
    • 841 צפיות
  20. Started by below_z,

    ככל הנראה נדפק הכונן של מחשב ישן בעל חיבור SATA2 בלוח האם. (משמיע צפצופים ותקתוקים כשה מחובר) אז רציתי לשאול איזה קשיח מומלץ כרגע, כשה לא הייתי רוצה לעלות על 450 ש"ח ומעדיף כמה שיותר זול. מכיוון שמדובר במחשב HTPC אני אעדיף לקחת קשיח אטי ולחסוך כסף. ראיתי את הקשיח הזה: http://www.tms.co.il/product/10449 שהמחיר שלו נראה סביר ביחס לנפח ותקופת האחריות (הכי זול שמצאתי באזור הטרה). מצד שני יש קשיחים זולים כמו: http://www.tms.co.il/product/11805 או http://wellcom.co.il/catalog/product_info.php/disk-kshih-hitachi-travelstar-400gb-5400rpm-8mb-sata-p-13888?cPath=25_55 או http://www.tms.co.il/product/9101 שהם הכיוון החסכוני אך גם האחריות בהתאם ויש חשש לאיכות. אשמח להמלצה על קשיח זול…

    • 3 תגובות
    • 841 צפיות
  21. Started by crazyguy,

    שלום, אתמול קיבלתי מחשב חדש שהרכבתי. לוח אם ASROCK Z68 EXTREME4 עם 2 כונני SSD OCZ AGILITY3 60GB מוגדרים על הדרייוור של אינטל בRAID0 (כמובן שניהם מחוברים על SATA3, קיימים בלוח 2 חיבורים על הדרייוור של אינטל) לפניכם תמונת מסך של הבדיקה, לא ברור לי למה לא לאורך כל הבדיקה הביצועים זהים? ויותר חשוב למה הם מתחילים תמיד בביצועים ירודים? תודה, גיא. [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 841 צפיות
  22. Started by Atlon-Xp,

    אני רוצה לקנות הארד דיסק שמתאים לפמפרט הבא: P3 600 128SDRAM RIVA TNT 2 MODEL 64 16MB וכו'... קיצר משהו שמתאים לשלושת הדברים האלו!

    • 4 תגובות
    • 841 צפיות
  23. שלום, יש לי u3 titanum 4gb ואני מעוניין למחוק את כל התכולה שלו של הדברים שהעלתי (יש לי עליו וירוס..) אבל להשאיר את כל המאפיינים של U3 , כלומר את התוכנות שמותקנות שבאות עם ה-U3 .. לא אכפת לי שהתוכנות שהורדתי מהאינטרנט ימחקו.. איך אני מפרמט את הדיסק און קי? (חיפשתי בהגדרות ולא מצאתי) הפתרון: מחיקה כללית של הכונן : http://u3uninstall.s3.amazonaws.com/U3Uninstall.exe התקנת המערכת הפעלה מחדש: http://lpinstalleru3.s3.amazonaws.com/LPInstaller.exe

    • 2 תגובות
    • 841 צפיות
  24. Started by SciFi7,

    כרגע קיבלתי איימיל במנועה מחשבים עם המבצע הזה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6889 דיסק קון קי של kingston ב50 שקל (חצי ג'יגה) זה מבצע אדירר

    • 3 תגובות
    • 841 צפיות
  25. היי מתלבט האם ללכת על יותר נפח איחסון או לרדת בחצי לטובת מהירות GEN5 , אין שימושים מיוחדים מעבר למשחקים ורצון למהירות. אז נכון שהקורסייר מהיר יותר אך קראתי שהוא מתחמם 70-80 מעלות וכתוצאה מכך המהירות נפגעת, אני מדבר על הדגם עם הקירור בנוסף, נדרש להוציא את ההיטסינק שמגיע עם הלוח מה שנראה פחות יפה/אסתטי, יש גם טענות ששומעים את המאוורר הקטן שמגיע בדגם עם הקירור לוח אם: asus rog strix z790-f gaming תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 841 צפיות

דיונים חדשים בפורומים