אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אני מבין את המונחים שמתייחסים לכוננים, כמו rpm, ata וכו', אבל מה המשמעות המעשית שלהם? האם ההבדל בין 7200 סיבובים לדקה ל5400 הוא משמעותי?
-
- 1 תגובה
- 856 צפיות
-
-
אהלן יש לי שני הארד-דיסקים על המחשב.. שניהם זה סיגיט של 500GB ו-32MB באפר. עד עכשיו עבדו מצויין.. פתאום אני מגיע הבייתה ואני רואה שהמחשב לא מזהה לי אחד מהם.. ועוד שבאתחול עצמו המחשב ממש ממש לאט.. וגם במסך ההוא שצריך ללחוץ על DEL בשביל להכנס לביוס.. הוא ממש תקוע שמה. מה יכול להיות הבעיה? למה הוא לא מזהה לי את הארדדיסק השני? ולמה זה כזה לאט?
-
- 7 תגובות
- 856 צפיות
-
-
סדר העדיפויות הוא: איכות, נפח אכסון, ומהירות. ד"א - הלוח שלי לא תומך ב-SATA :-\ תודה מראש.
-
- 11 תגובות
- 856 צפיות
-
-
הדיסק המדובר הוא seagate 1TB והוא גם משמיעה רעשים מעצבים. תמונה(בהשווה לWD שאצלי כבר שנה וחצי): הוא לא עבר אפילו פעם אחת את ה35 מעלות.
-
- 7 תגובות
- 856 צפיות
-
-
לאחר קריאה של תרד המומלצים, סקירת הצורבים באתר ובעוד כמה מקומות החלטתי ללכת על הצורב של LG ה LG GSA H42N בכל אופן הרמתי טל' לחנות לברר שיש אותו במלאי ואמרו לי שם שיש גם אותו וגם את ה H44N ושזה אותו דבר רק שיש לו Lightscribe. ההבדל זניח (20 ¤). האם ניתן ללכת בבטחה על ה H44N? כי לא מצאתי יותר מדיי תגובות עליו. אולי הדגם הספציפי הזה לא טוב. כדאי ללכת על דגם חדש? או על בטוח? סה"כ הLS זה דבר נחמד (שאני לא יודע אם אשתמש בו) אבל מה שהכי חשוב לי זה האיכות של הצורב. למישהו יש את הצורב? מכיר? או יכול לעזור בבקשה. תודה, רועי.
-
- 5 תגובות
- 856 צפיות
-
-
ברצוני לרכוש כונן 500 גיגה מה דעתכם על הכונן הזה של סיגייט? והאם סיגייט היא חברה טובה http://www.zap.co.il/compModels.aspx?modelid=676826 תודה
-
- 1 תגובה
- 856 צפיות
-
-
הנה המצב. יש לי מחשב עם 2 HD בחיבור RAID עם MIRROR בגודל 250GB כ"א. כמו כן נשאר לי רק חיבור SATA אחד פנוי על לוח אם (זה nforce4, ואני מריץ win xp). אני רוצה לקנות 2 HD חדשים בגודל 500GB, וליצור מהם mirror raid array חדש. האם אפשר לעשות את זה? 1) להכניס HD500 ל-SATA הפנוי. 2) להעתיק הכל אליו. 3) לנתק את הHD250 הישנים. 4) להכניס את ה-500 השני. 5) לבנות דרך ה-BIOS את ה-mirrored set. האם שלב (5) לא הורס את את כל מה שהעתקתי בשלב (2)? אופציה אחרת: 1) להוציא אחד מה-250. 2) להכניס את ה-500 ולבנות מהם mirrored set. 3) להעתיק מה-250 שנשאר את המידע לraid array. 4) להוציא את ה-250 השני. האם ניתן להעתיק מידע מ-array חלקי? (אני מזכיר שמדובר ב-mirror).
-
- 4 תגובות
- 856 צפיות
-
-
לפעמים כשאני מנסה להעביר קבצים לדיסק החיצוני שלי (MAXTOR ONE TOUCH 4 ) מחובר בUSB אני מקבל את השגיאה הבאה: The disk starcture is corrupted and unreadable אם אני מבצע ERROR CHECKING של WIN7 אז הבעיה נעלמת אך כאמור חוזרת לאחר כמה זמן. מה אני יכול לעשות ? האם פרמוט יפתור את הבעיה?
-
- 6 תגובות
- 856 צפיות
-
-
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=739862 אני רוצה לדעת אם הוא טוב כי שמעתי עליו ביקורות עליו לא כל כך טובות
-
- 6 תגובות
- 856 צפיות
-
-
איזה דיסקים DVD_Rכדיי ליקנות? המחיר הוא עד 5 שקל למדיי כי יותר מזה זה לא משתלם. הדיסק צריך להחזיק מעמד הרבה זמן. אתם אומרים ליקנות את VERBATIM כמה זה צריך לעלות למדיה אחת?
-
- 7 תגובות
- 856 צפיות
-
-
יש ברשותי: Western Digital WD1200JS 120GB, 8MB האם הוא SATA1 או SATA2 ? שאר הנתונים הם: הלוח אם שלי הוא MSI K8N Neo4 Platinum שנראה לי שתומך בSATA2... חיברתי את הדיסק הקשיח לחיבור מס' 1 מתוך ה- 8 האפשריים.. חיבורים 1-4 פועלים ב- 300MB לשנייה חיבורים 5-8 פועלים ב- 150MB לשנייה
-
- 6 תגובות
- 856 צפיות
-
-
קניתי דוד של nec ואני רוצה לצרוב סרטים שהורדתי דרך האינטרנט (פורמט divx או xdiv ) את זה אני יכול לעשות דרך נרו אבל אני רוצה שיהיה תרגום(כתוביוץ) בסרט. אבל אני לא רוצה "להטביע" אותם דרך virtual dub אני רוצה שהם יהיו שם ויהיה אפשר לשלוט בהם דרך התפריט כמו בד.ו.ד אמיתי מישהו מכיר תוכנה כזאת ואיפה אני יכול להשיג אותה?
-
- 3 תגובות
- 856 צפיות
-
-
אחד CREATIVE CD3630E, והשני LG 24X10X40. אני לא מצליח להפעיל את שניהם ביחד כי אין לי מושג מה הסידורים הנכונים של הג'אמפרים שלהם.
-
- 6 תגובות
- 856 צפיות
-
-
שיטה חדשה להפצה של תוכנות כופר דיגיטליות מזכירה לנו כי לא מומלץ בכלל להשתמש באמצעי אחסון חיצוניים שלא ממש ברור מאיפה הם הגיעו לכתבה
-
- 1 תגובה
- 856 צפיות
-
-
שלומות חברי פורום HwZone. בעיה חמורה לי יש. אתמול התקנתי את המשחק S.T.A.L.K.E.R אך הוא לא עבד ולכן בחרתי להסירו. לפני שהתקנתי את המשחק היו לי בערך 9-10 ג'יגה פנויים על ההארד דיסק(Western Digital 80Gb 7200RPM 8Mb Buffer). התקנת המשחק "טוענת" שהוא דורש קצת יותר מ9 ג'יגה, אבל במציאות הוא דורש בעצם "רק" בערך 5/4. הסרתי את המשחק בעזרת אשף ההסרה שלו עצמו ו... לאן נעלמו לי בערך 3 ג'יגה?? פתאום יש לי רק 7.81 ג"ב פנויים על ההארד דיסק. עשיתי חיפוש לכל דבר שקשור איכשהו למשחק, אולי יש דברים שהוא לא מוחק... לא מצאתי כלום... הרצתי את Scanner(תוכנה מגניבה שמראה לך בצורה ויזואלית את ניצול השטח על ההארד דיסק) ולפי מה שהיא אומרת יש לי 14 ג"ב פנויים(הבדל של כמעט 7 ג"ב!), וכמו כן בדקת…
-
- 4 תגובות
- 856 צפיות
-
-
אני קונה בקרוב מחשב חדש ואני רוצה לדעת איזה צורב יהייה לי טוב. חשבתי על Samsung 183L: http://skypc.co.il/product.asp?pid=SH-S183L אבל אמרו לי שיש יותר טובים בפחות כסף אז אני לא יודע, רק תמליצו לי על אחד ממש טוב. *קראתי מה שבנעוץ אבל לא הבנתי כ"כ מה עדיף כי לכולם יש חסרונות חחחח
-
- 3 תגובות
- 856 צפיות
-
-
קניתי עכשיו 50 דיסקים ב 60 שקל של סילבר ליין עם אריזה בצבע אדום כזאת היו לי כבר דיסקים כאלה והצלחתי לצרוב עליהם אבל האם הם פירמה טובה? כי 60 שקל זה זול למדי בשביל 50 דיסקים
-
- 5 תגובות
- 856 צפיות
-
-
ערב טוב , לפני כמה ימים הוצאתי והרכבתי מחדש את המחשב - הכל עובד טוב חוץ מהכונן דיסקים (צורב , אם אתם מתעקשים ) אז ככה , המנורה שלו פועלת והוא גם נפתח ,אבל כשאני מכניס דיסק (ניסתי כבר כמה ) הוא לא קורא אותו... החלפתי כבל IDE וזה לא עוזר.. מה ניראה לכם הבעיה? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 856 צפיות
-
-
הDVD הוא של Pioneer דגם 120 ATAPI. עידכנתי את הFirmware שלו והתוכנה הודיעה לי שהעידכון עבר בהצלחה. איתחלתי את המחשב והטעינה של XP פשוט נתקעה באמצע. אפילו Safe Mode לא עובד. הגעתי למסקנה שדפקתי את הDVD שלי אחרי שניתקתי אותו - אז הXP עלה. מה אני יכול לעשות עכשיו? יש דרך להחזיר לו את הFirmware הקודם? *צריך לציין שהDVD מזוהה בזמן הפעלת המחשב והוא קורא דיסקים לפני הכניסה לווינדוס (הכנסתי לו דיסק של XP).
-
- 2 תגובות
- 856 צפיות
-
-
יש לי דיסק אחד של 300 שמפוצל ל200+100 GB כרגע המערכת הפעלה יושבת על ה100 עכשיו קניתי סיגייט 500 ג"ב החדש איך אני משפר ביצועים מבלי לפרמט את הישן אני רואה שבמחיצה הקטנה של המערכת הפעלה יש את הPAGE FILE CRASH DUMP אני הבנתי שלדוגמא בפוטושופ עדיף להשתמש בשני דיסקים ויש אישה קובץ עבודה שכדאי שיהיה בדיסק אחר מהמערכת הפעלה, איך משנים את זה?
-
- 7 תגובות
- 856 צפיות
-
-
בוקר טוב יש לי מחשב עם 2 דיסקים IDE ו2 דיסקים SATA אני לא רוצה להעמיס על הספק כוח( 400W ) יותר מידי,וגם אני רוצה שתהיה זרימת אוויר יותר טובה במחשב אני רוצה להעיף את 2 דיסקים הIDE הXP שלי על אחד מדיסקים ה SATA אבל... יש בעיה כשניתקתי את אחד הדיסקים הIDE והפעלתי מחדש את המחשב- המחשב פשוט לא עולה ונשאר תקוע-בגלל שהדיסק הזה היה פעם כונן איתחול -והתקנתי מחדש את מערכת ההפעלה על דיסק SATA(לפני שנה) כאילו הדיסק קשיח הIDE הזה הוא דיסק איתחול ויש לו גם 3 בחירות איזה מערכת הפעלה תעבוד מה אני עושה כדי שהמחשב יתחיל לעבוד ישר על הדיסק SATA בלי לפרמט או להתקין XP חדש? בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 856 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות DISK ON KEY 16 GB עד מחיר של 300 ש"ח הדרישות זה שיהיה קטן.. (בגודל הסטנדרטי) שיעבוד תמיד טוב בלי בעיות... עדיף בלי ראש מכסה..(כי זה אובד די מהר..) שיהיה מהיר כמה שאפשר....(כתיבה וקריאה..) ושל חברה שיחסית איכותית.. (לא משהו סיני וכאלה..) כרגע הכי נראה לי המיקרו של SANDISK... פשוט זול.. אונמם לא הכי מהיא.. אבל הסתדרתי עם ה4 GB שלו.. אז לא נראה לי שיהיה לי בעיות אם ה 16 GB... מעניין אותי לדעת על חברות כמו PQI, OZC, UNIT DRIVE וגם מזה DUAK CHANEL בDOK.. שמעתי על זה כמה פעמים ואין לי מושג מה זה בכלל... עוד שאלה זה.. תוך כמה זמן להארכתכם יקח לDOK לרדת במחירו לאיזור ה150-200..??? שכן רגע הוא על 200 -300...
-
- 4 תגובות
- 856 צפיות
-
-
אהלן,קניתי עוד WD 640GB...[עוד אחד כזה קניתי עם המחשב] עלה לי 315 שקל בKSP... כמה שאלות: 1. איך אני מחבר אותו? צריך איזה כבל? כי לא קיבלתי איתו שום דבר... 2. האם אני יכול לעשות RAID1? יש לי לוח אם GIGABYTE EP45-DS3 תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 856 צפיות
-
-
קניתי לאחרונה כונן סיגייט 500 ג'יגה מהיר למדי - ממוצע 110 (מגה לשניה) ויש לי עוד שני כוננים קשיחים (שניהם 80 ג'יגה) - אחד ממוצע 50 והשני 35. את המערכת הפעלה התקנתי בחדש המהיר ואני שוקל אם לנתק את השאר או להשאיר אותם, כי ממילא זה לא יפגע בביצועים. איך זה עובד בעצם? תודה!
-
- 2 תגובות
- 856 צפיות
-
-
שלום.. איזה צורב היום הכי כדאי לקנות..? מהצורבי דיוידי של היום.. NEC,LG,PIONEER,BENQ?? או אולי משהו אחר...
-
- 2 תגובות
- 856 צפיות
-


