עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. קראתי שסיגייט אומרים כי הדיסק הקשיח שלי וכול הסדרה הם עם firmware פגום והם ממליצים להחליף ולעדכן את ה-firmware, מה שרציתי לשאול זה האם לעשות את מה שהם ממליצים למרות שהדיסק הקשיח שלי תקין?

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  2. Started by yanir1,

    שמעו אני הולך להחליף חלקים למחשב שלי ורציתי לדעת אם כדי לקחת sata או sata2 ?

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  3. Started by בטיטi,

    1. האם SATA2 הוא סוג הדיסק הקשיח העדכני, המהיר והמומלץ ביותר ? או שיצא כבר משהו חדש ? :-) 2. אני זקוק לדיסק קשיח גדול ומהיר (לטובת פיתוח/development) - על מה אתם ממליצים ? 3. אשמח לקבל המלצה לצורב DVD 4. האם יש כבר צורבי Blue Ray ו/או HD DVD במחיר שפוי של צורב ומדיות ? (והאם כבר הסתיימה מלחמת התקנים, ויודעים מה כדאי לקנות ? :-)) תודה !

    • 9 תגובות
    • 857 צפיות
  4. Started by aviz,

    הוא מוגדר אצלי כ pio מה שמאט את הצריבה ברמה בלתי נסבלת , כמו כן מה שמוזר הוא שהצורב מזוהה כ secondary ide channel ולא primary למרות שיש לי בדיוק ide אחד על הלוח אם והוא מחובר אילו בתור master. ניסיתי את כל המדריכים האלה של להסיר את הדריבר להתקין מחדש , ריסוט בתור dma if available וגם ריסוט הפוך, ניסיתי לשחק ברגיסטרי לפי איזה מדריך בשביל לנסות לעקוף את הבדיקה של MS, ניסיתי אפילו להחליף כבל IDE. ניסיתי גם לקחת מתאם IDE ל SATA ולחבר אותו בתור SATA , אבל משום מה המחשב לא זיהה אותו כשעשיתי את זה. הלוח אם שלי הוא ab9 pro הצורב הוא lg gsa-h42n מה שמחובר עכשיו למחשב שלי זה רק HD ב SATA והצורב שאני מחבר ב IDE ללא הצלחה כמו שהבנתם אשמח לאיזה פתרון :\

    • 7 תגובות
    • 857 צפיות
  5. Started by GeforceFX,

    שלום. אני מעוניין לקנות הארד דיסק חיצוני וברצוני לדעת האם Firewire1394 הוא חיבור יותר מהיר מUSB2 בשביל שאני ידע מה לקנות. אז בבקשה תגידו לי,תודה.

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  6. ברשותי דיסק קשיח נייד שמעביר דרך usb2. עם הלפטופ שבו יש usb2 המחשב מזהה את הדיסק הקשיח ואפשר להשתמש בו, והמחשב הנייח עם ה-usb הישן והרגיל לא מזהה אותו. איך פותרים את זה?

    • 4 תגובות
    • 857 צפיות
  7. מה ההבדל ביניהם? (בדיסקים קשיחים של SEGATE) ובנוסף עוד שאלה... אם אני מוריד ביום כ-4 גיגה האם כדאי לחלק את הדיסק ל 50 גיגה ו 250 או פשוט לשמור אותו שלם (כל ה 300) ועוד שאלה... מה עדיף SEGATE 7200.9 300GB או 320GB 16MB 150ATA WD ????

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  8. Started by stingeR-,

    היי חבר'ה, לא מזמן רכשתי A-DATA S599 64GB.. אלו הביצועים שהוא נותן.. האם זה נורמאלי? האם קצב הכתיבה לא נמוך מידי ? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  9. Started by omer1789,

    שלום. קניתי מחשב אתמול והדיסק הקשיח שלי הוא 320 GB שמחולקים ל-2. כונן C עובד ויש בו 97 GB. כונן E מראה שהנפח שלו הוא 0 בייט http://img187.imageshack.us/img187/1605/55632479.png . איך אני מפעיל אותו? כשאני לוחץ על הכונן אז נפתחות לי האפשרויות הבאות: http://img24.imageshack.us/img24/7715/34036186.jpg על מה ללחוץ ב- Allocation unit size ? ולסמן את הריסבוע של Quick format או Enable Compression ? או לא לסמן כלום? תודה.

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  10. Started by porcupine_tree_26,

    היי אנשים , קניתי אתמול 2 דיסקים קשיחים של SAMSUNG 500GB כל אחד. הסדרה נקראת HD502IJ. רכשתי אותם בידיעה והמלצה שהסדרה SPINPOINT F1 היא מהטובות היום בשוק. אבל כאשר אני מנסה לראות מאיזו סדרה הדיסקים האלה אני לא מוצא את הדגם הזה בכלל באתר הרשמי של סמסונג. כאשר אני מחפש דרך גוגל התשובות חלוקות. חלק מציינים שזה באמת F1 וחלק מהסדרה הקודמת T166 . ב EVEREST למשל מצוין שהסדרה היא SPINPOINT F1 כמו שרואים פה - מישהו באמת יודע איזה דיסק זה ?? ולמה הוא לא מופיע באתר של SAMSUNG ? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  11. היי לוח האם msi 7383 או למי שיותר נוח g31m2 v1 סוקט 775 אני מחפש בביוס איפה ניתן לאפשר ahci/raid כדי ללא האפשרות הזו אין יותר מדי טעם לשדרג לSSD לטווח אורך,כמו שרשום בכותרת אני לא מוצא. אם מישהו יוכל להכווין אותי אני אשמח. שאלה נוספת האם התכונה הזו מגיעה מהביוס של הלוח אם ? או לחילופין זה איזשהוא דרייבר שניתן להוריד ?כי כשחיפשתי בגוגל הוא מצא לי את זה: http://www.intel.com/design/chipsets/matrixstorage_sb.htm תודה מראש על העזרה

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  12. שלום רציתי לדעת למה לוקח כל כך הרבה זמן לחלץ קובץ במשקל של קרוב ל7 ג'יגה בידיוק?? (45 דק' ויותר) מדובר על הארדיסק חיצוני 1TB מסדרת FREE AGENT(של SEAGATE) יש לי מעבד פנטיום 4, 3 ג'יגה הרץ, עם אוברקלוק ל3.6 2 ג'יגה ראם (אני יודע שהמעבד הוא הגורם המכריע כאן בעיקר , לא?) פתחתי את הנושא כאן כי אני חושב שהוא הכי מתאים, אבל אם יש צורך אז לעביר יש לציין שזה 35 חלקי ראר כל אחד בגודל 200 מגה שהכל מצטבר לקובץ השלם בסוף.. אבל עדיין אני לא מבין למה לוקח כל כך הרבה זמן לחילוץ הזה.. תודה

    • 7 תגובות
    • 857 צפיות
  13. Started by arel508,

    כותרת.. הנפח שאני רוצה הוא 120-128 והבנתי שיש לי רק שתי אופציות משתלמות: http://ksp.co.il/?uin=15533 http://www.tms.co.il/product/11324 איזה מהם עדיף? אשמח לעזרה

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  14. Started by integral,

    http://www.cdfreaks.com/article/242/9 בדיוק כמו ל 3540 http://www.cdfreaks.com/article/214/9

    • 8 תגובות
    • 857 צפיות
  15. יש לי חיבור SATA וחיבור של POWER (שני חיבורים אחד ליד השני בכונן) החיבור POWER מתפצל מהארד דיסק הראשון שמחובר יחד בפיצול לכונן DVD,עכשיו החיבור SATA הקטן של הארד דיסק הראשון מחובר לSATA 1 הDVD מחובר לSATA 2,עכשיו שמתי את החדש בSATA 5 או 6 אם אני לא טועה (משום מה אין לי 3 או 4). עכשיו שאני מדליק זה נתקע לי לפני שזה מעלה את כל הכוננים וספירת הזכרון וכדומה,אני יכול ללחוץ על DEL (זה מראה לי שיש לי את האופציה) אבל זה לא עולה. ההארד דיסק החדש שומעים אותו שהוא מתחיל לעבדו ואז לאחר כמה שניות הוא עושה שני רעשים ומפסיק ואז חוזר על עצמו עוד פעם אחת. מה דעתכם? תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  16. Started by 111111,

    שלום יש לי דיסק דיוידי של וירבטים של 4.7 ג'יגה אבל לפי נרו יש לו מקום בדיסק רק ל4.5 ג'יגה, האם זו בעיה או שככה זה? ואם ככה זה אז עד איזה גבול אני יכול למתוח את הקיבלות בעזרת overburning בנרו? תודה

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  17. Started by simon_hr,

    שלום רציני לשאול מה אתם אומרים על הזיכרון הזה? זכרון נייד תוצרת Ceon דגם Unit Drive נפח 16GB ראיתי את זה באיבורי.. אני חושב לקנות אותו .. ואם יש עצה יותר טובה תגידו אבל עד 150 בערך התקציב שיש לי לזיכרון ניייד .. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  18. SAMSUNG 840 SERIES 120GB לעומת INTEL 520 SERIES 240GB אני מדבר על ההבדלי ביצועים, לא על ההפרש מחירים ביניהם.

    • 7 תגובות
    • 857 צפיות
  19. Started by nehmia,

    פשוט להוציא את הקודם לשים את החדש ולחבר את כל החיבורים?

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  20. Started by A.Iniesta,

    ^ אני רוצה להוסיף מחיצה כדי לגבות כמה דברים. מהי הדרך הכי בטוחה לעשות זאת? תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  21. שלום, לאחר שפירמטתי את המחשב אחד הארדיסקים שלי ביצע כמה פעמים CHKDSK. לבסוף החלטתי לבצע בו איחוי, באמצע ביצוע האיחוי, האיחוי הופסק בטענה שיש להריץ שוב CHKDSK על הארד דיסק. איתחלתי את המחשב והוא ביצא CHKDSK ולאחר מכן הכונן הוצג כ"חדש", מצ"ב תמונה. הפתרון היחיד עכשיו הוא להריץ FORMAT על הכונן, דבר שאני ממש לא רוצה לעשות. האם ישנה דרך להגיע למידע שעל הארד דיסק? זה הארד דיסק של 200GB שמלא במידע. תודה.

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  22. שלום לכולם יש לי במחשב נגן DVD של LG מדגם LG GWA 4161B השאלה שלי היא אם יש לו איזשהו עדכון קושחה חיוני שחשוב להתקין? ואם כן, איפה אני מוצאת אותו? תודה מראש, אושר.

    • 5 תגובות
    • 856 צפיות
  23. Started by yogev_23,

    האם בחיבו שני כוננים כאלה, בעלי חיבור שונה לאותו לוח (צ'יפסט X58), אחד מהם יאט את השני באיזו שהוא צורה? כדי לוודא שלא, יש הגדרות שכדאי לבדוק בביוס? כמובן שאני רוצה את כונן הSAS בתור הראשי שעליו מותקנת מערכת ההפעלה.

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  24. http://tech.yahoo.com/news/ap/20080510/ap_on_hi_te/shuttle_recovered_data_9 עכשיו יש לי 2 שאלות: 1. של איזה חברה היה הדיסק? 2. האם מערכת הפעלה DOS עולה על כל האחרות מבחינת בטחון נתונים?

    • 4 תגובות
    • 856 צפיות
  25. אני רוצה לקנות מחשב חדש - אבל משיקולים שונים אני ממתין עם הקניה (בעיקר כי אני מחכה למעבדים החדשים של אינטל שיצאו עוד מעט) בינתיים אני ממש חייב הרד דיסק חדש -הבעיה שיש לי במחשב הנוכחי IDE ואני רוצה לקנות SATA שיתאים גם למחשב החדש שעוד לא הוזמן יש איזה פיתרון שאפשר להתאים HD שהוא SATA או SATA 2 לIDE?? ראיתי כרטיס שעושה את הפעולה ההפוכה כלומר מ IDE ל SATA וזה עולה 170 ש"ח וכנראה מאיט את קצב העברת הנתונים אשמח לקצת הרחבה בנושא - האם זה כדאי בכלל ?? תודה

    • 5 תגובות
    • 856 צפיות

דיונים חדשים בפורומים