עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. יש ברשותי כמו DOK מין מתאם שיש בו זיכרון של פלאפון והוא רושם לי הודעה שהוא USB מהיר אבל לא מחובר בחיבור כזה... הלוח הוא DS3L והקטע הוא שניסתי לחבר את זה מאחורה ללוח עצמו וגם ניסיתי לחבר את זה למארז לחיבור שמחובר בעצם ללוח. ועדיין רושם לי את אותה ההודעה איך בעצם אני גורם לזה לפעול? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  2. Started by MasterDK,

    אהלן לכולם. אני מרכיב לעצמי מפרט ומתלבט בהארד-דיסק בין השניים בכותרת. אני יודע שהסמסונג הוא 500GB וה WD הוא 320GB, זה לא עקרוני לי, עוד לא יצא לי למלא 200GB, וההבדל במחיר הוא 32ש"ח כאשר ה WD זול יותר. 32ש"ח זה גרושים השאלה היא מה יותר אמין? אם WD לא היו לי בעיות (מחשב קודם היה לי WD, במחשב של אחותי יש WD), עם סמסונג אף פעם לא התעסקתי. אשמח לשמוע דעות בעיקר על האיכות של החברה ושל הדיסקים עצמם (ולא על זה שסמסונג יותר גדול מ WD). תודה רבה מראש!

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  3. Started by aragon,

    ?

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  4. יש אתר כזה שמוכר פאנלים שחורים\לבנים\כסופים (במקרה הזה שחור) לכוננים אופטיים כגון צורבים\DVD (במקרה הזה צורב - NEC 3540 ) ? יעזור לי מאוד אתר כזה עריכה: מצאתי את זה: https://www.lamir.co.il/product.asp?product=181 מכוער ויקר /:

  5. Started by Jeka90,

    SanDisk Cruzer Titanium U3 4GB USB תומך בויסטא? אני מכוונת לDOK עצמו, לא ל- U3. הDOK מגיע עם תוכנה גירסה 1.2 ואני צריך לעדכן לגירסה 1.4 כדי שיתמוך בויסטא. אם יש לי גירסה 1.2 ואני מחבר אותו למחשב עם ויסטא, הוא יעבוד חוץ מה- U3 או שהוא בכלל לא יעבוד? בבקשה אני צריך תשובה דחוף. תודה.

    • 3 תגובות
    • 860 צפיות
  6. Started by natan805,

    שיהיה מינימום 320 ג'גה אם מומלץ לחרוג אני מוכן

    • 3 תגובות
    • 860 צפיות
  7. Started by natan805,

    שניהם הציעו לי באותו מחיר אז מה עדיף SAMSUNG 320GB 16MB SATA2 7200 RPM - HD321KJ או WD 320GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD3200AAKS

    • 3 תגובות
    • 860 צפיות
  8. Started by pompon,

    שלום חברים, מת לי אחד מההארדיסקים ואמרתי , יאללה נשדרג... האם כדאי לי להפעיל 2 הארדיסקים במערך רייד 0 או פשוט לקנות 1 של 1TB? האם המערך לא יגרום לכך שההארדיסקים יהיו יותר מהירים מהארדיסק 1 של 1TB?

    • 8 תגובות
    • 859 צפיות
  9. שלום לכולם לאחרונה קניתי דיסק קשיח חדש למחשב שלי וניסיתי להתקין. הדיסק הוא מהסוג הישן (לא זוכר אם זה sata או שזה ide) בגודל של 120GB חיברתי אותו ללוח אם, לספק הפעלתי את המחשב, נכנסתי לביוס, הגדרתי אותו שיהיה משני הביוס זיהה אותו ניכנסתי לווינדואוס (XP) והוא לא זיהה כלום. ניסיתי שוב לנתק ולחבר את הדיסק הקשיח, שמתי את הג'אמפרים של 2 הדיסקים הקשיחים שלי על מאסטר ומשני ועדיין הוא לא מזוהה מה אני צריך לעשות? תודה

    • 7 תגובות
    • 859 צפיות
  10. Started by gilsna,

    ברשותי דיסק חיצוני 1.5 טרה של טושיבה, כשאני מחבר אותו ל HTPC עם מערכת הפעלה 7, 64 ביט, אני רואה שהדיסק מלא, אבל התיקיות לא מופיעות., כשאני מחבר את אותו דיסק ללפטופ של עם מערכת הפעלה XP הכל תקין, מה עושים?

  11. היה לי כונן C 40GB שמו לי כונן H 80GB והעתיקו את כל הקבצים שהיו ב-C ל-H איך אני מוחק את כל התקיות ב-C ??? Program Files ו-WINDOWS

    • 6 תגובות
    • 859 צפיות
  12. שלום. אני קונה הרד-דיסק חדש, 80 ג'יגה, לכן ה20 ג'יגה שיש לי עכשיו (5400 RPM SEGATE) מתפנה. יש לי לפטופ עם 20 ג'יגה, ואני רוצה למצא דרך להשתמש בדיסק הרגיל (זה שמתפנה) בתור דיסק נייד בשביל הלפטופ שלי. כיצד ניתן לעשות?

    • 8 תגובות
    • 859 צפיות
  13. Started by rony1880,

    האם הבדיקה תקינה? יש הרבה ירידות חדות, מה דעתכם? רוני

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  14. הי יש לי צורב כזה http://www.liteon.com/prod/getProduct.do?xml_id=4_2&menu_id=4_2_7&cid=1_7_2&pid=18 עם מערכת הפעלה XP P יש לי נרו 5.5.10.40 (האם לעדכן?) האם אוכל לעשות אוברברנינג ? אם כן: א. כיצד? האם כמו ההסברים כאן שהוסברו על צורבים מסוג אחר? ב. כמה נפח אוכל לדחוס ב-700MB של דיסק MDK? ועוד שאלה: מה הנזקים שיכולים להיות לי מצריבה מעל המותר?

    • 5 תגובות
    • 859 צפיות
  15. Started by Grim Reaper,

    כשהמחשב פתוח הכל בסדר אבל כשאני סוגר אותו ונותן קצת לחץ לHDD אז אני שומע טיקים מהמחשב והמחשב נתקע. אני פותח אותו ומגלה שההארד דיסק המשני שלי בוער מחום. זה הארד דיסק שיש לו חודשיים (די חדש) והחלפתי את הישן בגלל אותה בעייה. לט נדבר על זה שגם החלפתי את כל כבלי ה IDE. אני רוצה לצין שהוא מוקף בהמון חוטים והוא למטה ובאמת אין שן איוורור כמו שצריך (להארד דיסק השני יש מאוורר מולו והוא יחסית קריר). השאלה היא האם באמת יתכן שהכל נובע מחוסר קירור או מאיוורור לא אפקטיבי?

    • 8 תגובות
    • 859 צפיות
  16. Started by CyAn1de,

    אני מתלבט בין הDVD של הTOSHIBA לAOPEN איזה כדאי? ואולי כדאי אחר? ???(חיפוש בפורום הזה לא עזר :-X)' תודה לעזרה :-*

    • 1 תגובה
    • 859 צפיות
  17. Started by Harbi,

    הרעשים מגיעים לדעתי מכיוון הארדיסק והמחשב קופא מדי פעם איך אני יכול לוודא שבאמת הארדיסק תקול? תודה מראש! (אגב נגמרה אחריות היצרן של השנה, יכול להיות שעל ההארדיסק יש יותר זמן?)

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  18. Started by davido,

    איך עושים הגנה על דיסק? כדי שלא יוכלו לצרוב אותו

    • 4 תגובות
    • 859 צפיות
  19. Started by neeto,

    ראיתי את דגם passport של WD. האם יש איזשהם סייגים לגביו?

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  20. Started by Zmosh,

    שלום לכולם ותודה מראש על העזרה! עד היום הייתי משתמש ב- my book essential edition, אבל פתאום כבר אי אפשר להעתיק ממנו או אליו, ואני מחפש תחליף ראוי. אני אשמח מאוד אם תוכלו להמליץ לי על כונן נייד של 1-1.5TB. תודה!

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  21. אני מקבל לאחרונה שגיאות בתחילת הצריבה : ציטוט: "power calibration error" האם משהו ניתקל בבעיה כזו בעבר ויותר איך לפתור. מודה לכל העוזרים מראש.

    • 9 תגובות
    • 859 צפיות
  22. Started by Ibrow-Now,

    במנהל התקנים בכרטיסיה "אזור DVD" באזור נוכחי רשום "לא בנבחר"... אני יכול לבחור מרשימה של הרבה מדינות. זה משנה?

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  23. שלום אני הזמנת ממיר קלטות שאקבל שבוע הבא ובעזרת המחשב אעביר את כל הקלטות. מה הדרך הכי טובה כך שאוכל לראות זאת בטלווזיה ? אם אני יצרוב על דיסקים ,סביר להניח שהדיסק לא יחזיק לעד ומזה אני חושש חשבתי על דיסק קשיח חיצוני ,אך מחיפוש בפורום הבנתי שצריך רק ב-FAT32 וגם אז זה מוגבל ל-4GB ? ולא בטוח בכלל שזה יעבוד עם ה-DVD שלי שיש לו חיבור USB חיצוני. האם לקנות סטרימר ? כשחפשתי לא מצאתי מידע בפורום כלל . אם כך מה אתם מציעים ? הדרך הכי זולה וגם שקלטות ישמרו . ובאותו עניין חבר שלי אמר שבעבודה עם הממיר הדיסק קשיח שלי "יעבוד קשה מידי" ויתכן שיקרוס ? מה דעתכם הדיסק קשיח בן שנה ויש לי עדיין אחריות האם יש דברים בגו ? תודה מראש לעונים

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  24. Started by reiematza,

    יש לי מחשב שיש לו הארד דיסק אחד של 120 GB ואני קניתי אתמול הארד דיסק חדש של 250 GB ואני רוצה להרחיב את המקום ולחבר למחשב שתי הארד דיסקים אז חיברתי את ההארד דיסק החדש ב SLAVE אבל ה WINDOWS לא מראה לי שיש לי עוד כונן אז בדקתי בBIOS בהוא הופיע אבל הWINDOWS לא מזהה אותו בבקשה תעזרו לי :)

    • 10 תגובות
    • 859 צפיות
  25. שלום למבינים ברצוני לבצע רייד-0 עם שני דיסקים בנפח 750GB כל אחד שניהם של WD ושניהם באותו נפח רק הם לא מאותה סדרה: 1. WDC WD75 00AALX-009BA0 SCSI Disk Device - אם אני לא טועה זה SATA3 2. WDC WD7500AADS-00M2B0 ATA Device - וזה וודאי SATA2 האם ניתן לשייך את שניהם? או אני חייב שני דיסקים זהים ממש? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 859 צפיות

דיונים חדשים בפורומים