אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
קראתי את הסטיקי ואני עדיין לא כל כך מבין מזה raid ו sata ומה הקשר ביניהם ? וגם רציתי לדעת אם יש הבדלים בין הארד דיסק פנימי לחיצוני ואם המחשב יכול לקרוא חיצוני בידיוק כמו פנימי ולעלות ממנו וינדוס ? ומה קורה שיש גם חיצוני ופנימי איך המחשב קורא אותם ?
-
- 3 תגובות
- 865 צפיות
-
-
איזה מבין ה-3 הכי מומלצת לקניית הארד דיסק בנפח 160 GB בתצורת SATA II
-
- 3 תגובות
- 865 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש אבל לפני שהתקנתי אותו, שמתי את הכונן החדש (2TB Western Digital) על המחשב הישן כדי לעשות גיבויים. יצרתי עליו מחיצה של 1200 ג'יגה ועוד אחת של 293 ובשאר עוד לא נגעתי. התקנתי את המחשב החדש עם Windows 7 ועכשיו אני מגלה שהמחיצה הקטנה קיימת אבל הגדולה לא ולמעשה היה לי עליה הרבה מאוד חומר חשוב. בעזרת תוכנת MiniTool Partition Wizard רואים שהמחיצה קיימת ואפילו היא נותנת לראות את כל הקבצים שיש שם אבל אני לא מצליח לעשות איתה כלום. כתוב שם שאין לה אות לכונן ולמרות שניסיתי להגדיר היא כל הזמן מחזירה את זה למצב שכאילו אין לו אות. * כן אני לוחץ על Apply כדי שהשינויים ייכנסו לתוקף אבל היא כל הזמן מוריד לכונן את האות...
-
- 1 תגובה
- 865 צפיות
-
-
שלום חברים, יש לי מחשב בן 5 שנים בערך, לאחרונה קורה לי שהמחשב נתקע לפעמים לכמה שניות עד דקה או שניים. קרה כמה פעמים שהיה BSOD אחרי התקיעה. אני חושד או במערכת ההפעלה (windows 7 שלא פורמט כ3.5 שנים) או בדיסק הקשיח. הדיסק הקשיח נהיה חשוד כי נדמה לי שהתקיעות קוראות בעיקר כשיש פעילות בדיסק הקשיח. צרפתי בזאת את נתוני הSMART, מוזר לי שכל הערכים מעבר לסף (לא יודע אם זה תקין או לא). איך אני יכול להמשיך לתחקר את התקלה ? יש בדיקות ספציפיות לדיסק הקשיח ? תחת עומס או משהו ? תודה, מייק.
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
שלום רב. יש לי מחשב נייד עם אופציה לחיבור cardbus. חיפשתי מתאם usb3 שיתחבר משם, אולם המתאמים היחידים במצאתי שהיו "שקועים" ולא בולטים בהגזמה, היו מסוג ExpressCard. ראיתי שניתן לקנות מתאם שיעביר מחיבור cardbus לחיבור ExpressCard (כאן לדוגמה: http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=24762&catid=) תהיתי האם המתאם הזה הוא דבר יעיל, והאם אני חווה בו איבוד מהירות משמעותי או שאין בעיה להשתמש בזה. תודה רבה לכל העונים
-
- 1 תגובה
- 865 צפיות
-
-
רשום לי בביוס ששניהם MASTER איך אני הופך אחד מהם לSLAVE במנהל ההתקנים הוא מופיע יש לי ויסטה 64
-
- 5 תגובות
- 865 צפיות
-
-
שלום לכולם.. ברשותי כונן חיצוני של סיגייט אשר החלפתי לו את הכונן הפנימי עקב בעיות שעלו בו.. לצערי לאחר זמן לא רב החיבור Usb התפרק מהבקר.. חשבתי לקנות מארז חיצוני מומלץ להארדדיסק על מנת לחסוך בעלויות.. אשמח לשמוע המלצות למארזים כאלה.. תודה
-
- 5 תגובות
- 865 צפיות
-
-
לאחרונה פתאום יש לי בעיה בצורב DVD של NEC [דגם 3520A] שהוא החליט שהוא קורא רק CD, ו DVD לא [למרות שהדיסקים DVD בדוק עובדים במחשב אחר] הוא עושה לי את השגיאה הבאה: --------------------------- Disk is not formatted --------------------------- Windows cannot read from this disk. The disk might be corrupted, or it could be using a format that is not compatible with Windows. --------------------------- OK --------------------- עדכון קושחה גם לא עזר. איך הבעיה קרתה פתאום, למה היא קרתה ואיך אני מתקן אותה?
-
- 1 תגובה
- 864 צפיות
-
-
-
יש לי את הלוח GA-K8NF-9 של החברה GIGABYTE הלף לי הארדיסק ואנ י רוצה לקנות חדש את הדגם הבא: WD3200AAKS של western digital השאלה שלי אם הוא יתאים ללוח שלי
-
- 3 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום, קיבלתי מחשב שיש בו הכל חוץ מכרטיס מסך וHDD, אז חיברתי אותם והכל עלה כמו שצריך וחיכה להתקנת WINDOWS ואז אמר לי שאני צריך לחבר HDD. אז בדקתי וראיתי שהכל מחובר כמו שצריך אבל הוא לא עובד, ואני לא יודע אם הוא פתאום תקול או שהוא לא מקבל חשמל, והוא מתחבר בעזרת מתאם כזה שמתחבר לחיבור מהספק כוח של ה 4 פינים הרגיל ומחברים עם כזה חיבור שחור דק לHDD. בדקתי עם עוד HDD עם חיבור רגיל והוא כן עבד עם חשמל ובדקתי עם ספק כוח אחר וגם שם לא עבד. ואני לא משתמש ב HDD האחר כי הוא IDE והכונן דיסקים הוא IDE ויש רק 2 חיבורים שלאחד מהם חסרים פינים. אז רציתי לשאול איך יכול להיות שהיום בבית שלי הוא עבד, ושבאתי לחבר אותו למחשב אחר הוא לא עובד? אז אם יש פתרון לבעיה זה מאוד יעזור כי זה יחסוך לי את …
-
- 8 תגובות
- 864 צפיות
-
-
נתוני המחשב שלי הם: מעבד Q6600 QUAD זיכרון: 1GBX4 1066MHZ OCZ REAPER לוח אם: GB GA-X38-QD6 ספק: זלמן (ZM 600 HP 600W) הרדיסק: SEAGATE 500MB X 2 16M CACHE כ. מסך: ASUS EN8500GT מארז: THERMALTAKE KANDALF LCS WINDOWS XP PRO הבעיה בשני ה HD........ כאשר אני מתקין קבצים מה HD הוא נעצר באמצע ורושם לי בעית I/O ERROR או CRC ERROR, להערכתי אין בעיה עם הHD אלה עם הגדרות מאחר וניקלתי בבעיה דומה בפורומים בינלאומיים אך ללא פתרון קןנקרטי הרב רק רשמו שזו בעיה של מתח להרדיסק..... למישהו יכול להיות מושג מה יכולה להיות הבעיה?? דרך אגב שמתי לב לפונקציה על הHD לג'מפר שרשום עליו : LIMIT TO 1.5 GB/S OPERATION ו, 3GB/S OPERATION יכול להיות שזו הבעיה? על מה זה צריך להיות? תודה
-
- 3 תגובות
- 864 צפיות
-
-
מחשב חדש שאני מעוניין להרכיב. מבחינתי המחשב המהיר אני יכול להשיג מבלי להתפרע במחיר. נתחיל עם דיסק קשיח: אני מחפש אחר 1TB שטח. Seagate או Western Digital Caviar Blue? האם ישנם הבדלים? האם יש צורך ביותר טוב? דיסק SSD: ישנם חברות רבות, למשל: Kingston V300 120GB SV300S37A/120G SSD בסביבות 480 SSD Samsung 840 Pro Series MZ-7PD128B- בסביבות 700 ש"ח עד כמה משמעותי ההבדל? יש גם כרטיס של סמסונג ב-750 ש"ח 250 ג'יגה, עד כמה רחוק באיכות או במהירות?
-
- 1 תגובה
- 864 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות הארד דיסק 160GB חדש, חשבתי לקנות את הדיסק הבא: http://www.lamir.co.il/product.asp?product=824 מה דעתכם עליו?האם יש דיסק אחר שכדאי לי?
-
- 4 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות סידירום רגיל של חברה טובה שיהיה בסביבות 200 שח יש הצעות? תודה
-
- 4 תגובות
- 864 צפיות
-
-
הוא הופיע כמבצע באתר כלשהו, אני לא בטוח שמותר לפרסם (אם אסור תגידו..) אבל הנה הכתובת: http://www.p1000.co.il/p1000/hot_sale_product.asp?g_id=4870969 הוא נראה צורב נחמד המהירויות שלו לא גבוהות במיוחד, לא הזכירו זיכרון פנימי ובכלל משהו מוזר לי שם עם כל המהירויות אבל הוא צורב DVD-RAM X3 וDVDX8 בשתי השיטות ובשביל 200 שקל? נשמע מפתה בשביל חסרי צורב ותקציב כמוני אשמח אם תאמרו לי מהו הדגם, ומה לגבי עידכוני firmeware לטווח הרחוק ובכללי אשמח להצעות\רעיונות\ביקורות
-
- 6 תגובות
- 864 צפיות
-
-
בדגש על CDROM ולא DVD - באופן כללי. נ.ב מה עדיף מן השניים : Lite On X52 Asus X52
-
- 4 תגובות
- 864 צפיות
-
-
-
-
איך אני צורב בו זמנית את אותו הדבר באותו חלון??.(יש לי נרו6...מקורי...סתם בצחוק..)... איך אני יכול לצרוב משהו בשתי הצורבים..(שניהם LG...אחד 52*32*52 והשני 16*10*40).....
-
- 8 תגובות
- 864 צפיות
-
-
כמו שרשום בכותרת ...האם תהיה קיימת בעיית תאימות בין 200GB של דיסק קשיח לבין לוח האם ASUS P4S533-E?
-
- 7 תגובות
- 864 צפיות
-
-
-
שלום רב, אני קצת חדש בענייני SSD. אני מבין מקריאה בפורום שעניין האמינות הוא חשוב מאוד כאן, וגם ראיתי את האזהרה לגבי Vertex 2. מה לגבי Vertex 3 ? מצאתי כונן כזה של 90G במחיר אטרקטיבי. יש מתנגדים? http://www.ocztechnology.com/ocz-vertex-3-sata-iii-2-5-ssd.html תודה
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
-
הבקר המשוכלל הטרי של חברת Silicon Motion משמש כבסיס ליצירת משפחת כוננים מסקרנת לכתבה
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
- 1 follower
-


