אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
ראיתי למכירה את הכבל שממיר מכונן IDE ל USB, הנה אתר עם מידע: http://www.eksitdata.com/extern/easyide/easy.html והוא עולה בארץ 149 שקל, זה שווה בכלל את הכסף??
-
- 2 תגובות
- 874 צפיות
-
-
נתקלתי בבעיה קטנה ואני צריך עזרה. הייתה לי הפסקת חשמל לפני יומיים ומאז כל פעם שאני מדליק את המחשב הוא עושה disc check המערכת הפעלה שלי היא WIN7 רציתי לדעת מה הבעיה ואיך לפתור אותה תודה מראש hagayben
-
- 1 תגובה
- 874 צפיות
-
-
לפני כחצי שנה קניתי כרטיס זכרון 32 גיגה לS3 שלי באייבורי. לפני כשבועיים תוך כדי שימוש רגיל במכשיר פתאום עלתה לי הודעת "כרטיס SD ריק". כל הניסיונות לשחזרו עלו בתוהו. הלכתי לאייבורי שם החליפו לי אותו במקום בלי לשאול שאלות. וידאתי שהכרטיס מזוהה ע"י המכשיר והלכתי. מאוחר יותר חיברתי אותו למחשב עם קורא כרטיסים מקורי של סנדיסק והעתקתי את הגיבוי שהיה לי אליו. באמצע ההעתקה קיבלתי שגיאה והכרטיס שוב בלתי מזוהה בכל דרך שהיא. מה גורם לתקלות כאלו? יש טעם להתווכח עם אייבורי שיחליפו לי לחברה אחרת?
-
- 4 תגובות
- 874 צפיות
-
-
עדיין בחיתולים אבל קיים: http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=133858 http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=133857 (למשל לצרוב TYG02 ב X16)
-
- 3 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום ! אחי בעל חברה והוא שואל מה הדרך הכי יעילה לגיבוי מסמכים בצריבה עכשיו יש מספר מחשבים שמחוברים ברשת וחלקם לא מחוברים ובמחשב אחד יש צורב DVD השאלה איך כדאי להעביר את המידע למחשב עם הצורב האופציות הקיימות לדעתי הם: disc on key מגירה נשלפת בחיבור IDE מגירה נשלפת בחיבור SATA או פשוט צורב DVD חיצוני
-
- 8 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה ההארד דיסק גורם להאטה משמעותית כאשר אני מנסה להיכנס לתיקיות כלשהם. יש לציין שלמחשב מחוברים 2 הארד דיקסים בחיבור sata2. האם יש למישהו עצה כיצד ניתן לפתור בעיה זו? אודה לתשובתכם.
-
- 7 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום קניתי מתאם usb למחשב שיש בו כמה חורים להכניס בהם 4 כרטיסים של זיכרון יש לי 3 שמתאימים להם 2 עבדו והשלישי ששמתי אותו אני מחבר למחשב וזה רושם לי שאין דיסק נשלף , כשאני עושה מאפיינים זה רושם לי גודל כולל 0gb איך זה יכול להיות יש לי בכרטיס הזה 8gb הנה הכרטיס שלי sandisk memory stick pro duo 8gb magicgate
-
- 6 תגובות
- 874 צפיות
-
-
יש לי ארד דיסק של 160 גיגה בטכנולוגיה sata עכשיו אני רוצה לפרמט את הארדיסק שלי ובדוס הוא לא מזה אותו מה אני יכול לעשות??? אני עובד עם ויסטה אני רוצה לפרמט בישביל לחזור לXP עכשיו בדוס לא מזה לי את הכונן הקשיח SATA שאני רוצה לפרמט לפרמט אני יודע
-
- 7 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי היום את הכונן הנ"ל והתחלתי להעביר אליו מידע. אחרי כמה זמן קיבלתי הודעה:" אין מספיק מקום על הכונן הקשיח". מכיוון שהיו עליו 930GB פנויים, חקרתי קצת ואז נזכרתי בהגבלת FAT32 על קבצים מעל 4GB. תכננתי פשוט לפרמט לNTFS, באתי לפה וקראתי קצת והבנתי שאז הוא לא יוכל לעבוד עם מכשירי DVD. בעקבות זאת החלטתי שאני מעוניין ליצור על הכונן מחיצה קטנה של FAT32, של 20GB נגיד, וכל השאר בNTFS. אז כמה שאלות: 1. באיזה תוכנה הכי מומלץ להשתמש כדי לבצע את הנ"ל בצורה נוחה? אשמח אם בנוסף להמלצה על תוכנה תוכלו להוסיף הסבר קצר כיצד אני בדיוק מבצע איתה את מה שאני רוצה. 2. בעקבות הפרמוט אני מניח שכל מה שעל הכונן יימחק, כמו בפירמוט רגיל. יש עליו עכשיו כמה דברים שהגיעו איתו, האם זה בעיה שה…
-
- 4 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום. אני משתמש בהאד דיסק חיצוני - Western Digital My Passport Ultra ככונן גיבוי למידע שיש לי במחשב. אני משתמש בתוכנה שמגיעה יחד עם הכונן כדי לגבות את תכולת המחשב שלי לכונן ולדרופבוקס. מדובר בתוכנה מאוד נוחה, בכללי. אבל: התוכנה יודעת לבצע מהלך חד כיווני. היא רק מעבירה קבצים לכונן - ובפירוש לא מוחקת מתוכו דבר. בניגוד לתוכנה של סיגייט שפעם היתה לי, התוכנה החכמה הזאת לא מוחקת באופן אוטומטי את הקבצים שאני מוחק מתיקיית המקור. לדוגמה, יש לי תכנית גיבוי לשולחן העבודה שלי - שזה איזור שבאופן טבעי קבצים נזרקים לשם בתדירות גבוהה ונמחקים אח"כ. הקבצים הזמניים האלה יעברו לכונן כחלק מהגיבוי אבל לעולם לא ימחקו באופן אוטומטי אם כבר גובו. אם ארצ…
-
שלום לכולם יש לי את הדגם הזה HL-DT-ST DVDRAM GSA-H10A של LG והוא התחיל להרוס דיסקים בואו נגיד שכל דיסק 5 הוא הורס לא משנה סוג וחברה כדאי לממש אחריות
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
-
-
אני מחפש בזאפ ולא מוצא אף חנות שמוכרת מישהו מכיר מקום? בעדיפות שיהיה יותר מclass 2. תודה מראש, ליאור.
-
- 0 תגובות
- 873 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש מספר דיסקים בנפח של 1 TB, השאלה היא כזאת למה SEAGATE מתכוונים שגרסת הNS "מתאימה" לRAID? הרי אפשר להגדיר כל דיסק לעבוד כך, אז מה כ"כ מיוחד בגרסה הזאת שהיא עולה 40% יותר? וכמובן, האם אתם ממליצים על חברה אחרת?
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
הכונן דוידי שלי קורא רק את הדיסק של הוינדוס שום דיסק אחר הוא לא קורא ממה יכולה להיות הבעיה (כבר פירמטתי את המחשב פעמיים וזה לא עבד) (אני מקווה שZה הפורם הנכון לבעיות בכוננים)
-
- 7 תגובות
- 873 צפיות
-
-
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=730247 כונן קשיח חיצוני Verbatim 1000GB 3.5 External Hard Drive USB 1000GB לפי מה שראיתי באתר הוא הכי זול ועם זאת יש בו 1TB כלומר יחס מקום פר שקל הכי טוב..מבחינת גודל לא משנה לי ממש כי אני לא מתכוון להעביר אותו ממקום למקום כל שני וחמישי, השאלה שלי היא אם הוא נחשב הארדיסק טוב ואמין שלא עושה תקלות? תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
-
-
מחיר נמוך איכות גרוע שירות - לא שמעו על המילה החזרת מוצר לא תקין - אין כזה דבר בקיצור להתרחק
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה הארדיסק חיצוני שמתחבר ל-USB, כך שאוכל להעביר קבצים בין חברים. לצערי, קופסא חיצונית ללא הארדיסק עולה די יקר ולכן אשמח לדעת: א. אם קיים מתאם כזה שאפשר לקנות בלי קופסא "מהודרת" ביותר זול? (כולל שנאי שמוריד מתח בשביל ה-HD...) ב. אם ניתן לייצר כזה דבר לבד בבית? (גם שנאי שמוריד מתח ל-12V בשביל ה-HD). תודה
-
- 4 תגובות
- 873 צפיות
-
-
חשבתי על להרכיב מחשב פשוט באוטו עכשיו הבעיה היא עד כמה הוא יחזיק מעמד בניסעות (הבמפרים לא יעשו טוב להארדיסק...) המטרה של המחשב יהיה בעיקר מוזיקה, וסרטים וכל שאר הדברים הפשוטים של מחשב... (משחקים קלים וכו')
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
-
-
ביצעתי Image מדיסק שהיו בו Bad Sectors לדיסק חדש, ובעקבות זה שהמידע נשמר ועבר לדיסק החדש, גם הוא מראה את אותם סקטורים פגומים. מישהו מכיר תוכנה טובה לביצוע בדיקה מחדש לסקטורים ולהחזיר אותם לתפקוד ?
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום, כיום יש לי צורב NEC A7200S שנמצא במחשב HTPC בסלון. הבעיה שהוא מאוד רועש. הייתי רוצה להחליף אותו בצורב אחר שקט יותר: א. איזה צורבים מומלצים שהם שקטים במיוחד? ב. האם יש פשוט דרך להנמיך את הרעש שלו? ג. מה יהיה באמת ההבדל ברעש בין צורב זה לצורב חדש? בתודה, איציק.
-
- 1 תגובה
- 873 צפיות
-
-
-
אני כבר כמה שנים מעביר ספריה של הרצאות שהיו על קלטות למחשב דרך טייפ אנלוגי. לפני כמה חודשים הדיסק קשיח עליו היו מונחים כל הקבצים של ההרצאות קרס והוא לא עולה אפילו בביוס (כך שלפי הבנתי שום תוכנה לא תועיל לו). אני מוכן לשלם כסף על שחזור בחברה אבל אני לא מעונין שיסחטו אותי באלפי שקלים (אני מודע לכך שסה"כ מחיר שחזור הוא יקר, אבל בכל זאת אני מעונין לחסוך). מישהו יכול להמליץ מהכרות אישית על חברות איכותיות אך לא יקרות שמשחזרות מידע? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 873 צפיות
-
-
-
Hey there, i have asus p5k deluxe and i want to know on what stat should i put my hard drives so it will work in raid but with Ahci and all the features they support. (if possible)p. thanks for your help
-
- 1 תגובה
- 873 צפיות
-
-
שלום יש לי צורב דיוידי חדש של LG מסוג gsa-4160b. חיברתי אותו והכל... והוא עובד, רק מה שהוא לא קורא דיסקים........ זתומרת הוא נפתח ונסגר אבל כשמכניסים דיסק הוא פשוט לא קורא אותו. ניסיתי להתקין דריברים וזה עדיין לא הסתדר מנהל ההתקנים אומר שההתקן פועל כראוי והכל. יש לי עוד כונן סי די רום רגילו עכשיו שמתי לב שבג'אמפרים הסי די רום נמצא כל הכי שמאלי והצורב החדש נמצא באמצע ... אולי בגלל זה הבעיה? תודה למי שעוזר.


