אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
-
האם ניתן לחבר שני רפטורים 74 ג'יגה ברייד למרות שהם דגמים שונים אבל נפחים זהים? (מדובר על הדגמים GD - 8MB קאש וADFD - 16MB קאש) תודה מראש לכל העונים...
-
- 8 תגובות
- 876 צפיות
-
-
אוקי, אז קניתי כונן חדש ואלו הביצועים שלו: השאלה היא: טוב? סביר? מעולה? גרוע? ועוד שאלה קטנטנה, איך אני בודק כמה באפר יש לו? תודה רבה!!!, יאיר.
-
- 4 תגובות
- 876 צפיות
-
-
היי, יש לי כונן חיצוני של samsung story station 3 ולאחרונה הוא החל להראות סימני גסיסה מתקדמים עקב סקטורים פגומים. הצלחתי לחלץ כמעט את כל המידע. ניסיונות לתקן עם hdd regenerator ושלל כלים אחרים עלו בתוהו. עשיתי לכונן zero filling ואז פורמט מלא, הכל נראה טוב ויפה עד שבסריקה חוזרת עם hdd regenerator שוב נתקע עם אלפי סקטורים פגומים- הרמתי ידיים. כעת ברצוני לאכלס את המארז המקורי בכונן קשיח אחר וחדש. האם זה יעבוד? אם כן, למה צריך לשים לב כשאני מבצע זאת? האם יעבוד עם כל דיסק שהוא 3.5"? תודה
-
- 0 תגובות
- 876 צפיות
-
-
היי, יש לי צורב במחשב הישן שלי ואני רוצה להעביר אותו למחשב החדש [שעכשיו אני עליו] איך אני עושה את זה? כאילו ברגים ומקום אני יודע לסדר.. אבל החוטים.. בבקשה תסבירו לי.. זה לא מסובך.. ואני רוצה לנסות בעצמי ולא לחפש מישהו שיעשה לי... תודה רבה לעוזרים!
-
- 6 תגובות
- 876 צפיות
-
-
אני מתכנן טיסה לתורכיה לשלושה שבועות, בעוד כחודש וקצת, ויש לי 128 מ"ב ואני מאמין שזה לא יספיק לי, ואני לא מתכוון לקנות כרטיס רק בשביל הטיול. מישהו יודע איפה אפשר להשכיר כרטיסי זכרון? ידוע משהו על מחיר?
-
- 0 תגובות
- 876 צפיות
-
-
האם יש איזה המלצות מיוחדות או מחירים זולים במיוחד מבצעים שאתם יודעים עליהם ? כי אני מצאתי LG DVD-ROM 16/48 ב 190 שקל ואני מתכוון לקנות אותו אם אתם מוצאים אותו במחיר נמוך יותר איפהשהו בבקשה תגידו... תודה מראש !
-
- 1 תגובה
- 876 צפיות
-
-
שלום חברים, יש לי מחשב נייד עם דיסק קשיח של 320 גי'גה במחיצה C יש בערך 280 ג'יגה ומחיצה D שבע גיגה שזה גיבוי מותקן על הנייד מערכת ויסטה הום פרמיום אני מנסה לפצל את מחיצה C עם ניהול הדיסקים המובנה במערכת והוא נותן לי לפצל רק חצי מהקיבולת אני רוצה לפצל ש מחיצה C תיהיה 30 ג'יגה E 150 ו F כל השאר הוא רושם ש ה PAGE FILE או SNAPSHOT נמצא בשימוש אז לא תיהיה אפשרות לנצל את כל הקיבולת אז ניטרלתי את PAGE FILE ו שיחזור המערכת ועדיין אין לי אפשרות לשחק עם כל שטח המחיצה אני לא רוצה להתקין תוכנה צד שלישי כמו פארגונה ,פרטישן מג'יק או ארקוניס איך אני מנטרל SNAPSHOT ב ויסטה תודה ויום טוב
-
- 1 תגובה
- 876 צפיות
-
-
שלום יש לי USB 8GB ,הוא נדפק לגמרי , שאני מכניס אותו למחשב הוא עובד אבל אי אפשר להעביר אליו דברים הוא מבקש ממני לאתחל אותו ואני מנסה ,וכל הזמן הוא אומר לי "לWindows אין אפשרות להשלים את האתחול" ניסיתי גם בSafe Mod וגם במחשבים אחרים. הוא נדפק או שאפשר לסדר אותו ? והדגם הוא kingstone
-
- 3 תגובות
- 876 צפיות
-
-
אהלן. אני מחפש DOK חדש בעל קיבולת של 16-32GB וקצב קריאה וכתיבה מהירים ולא כאלה שמגרדים בקושי את ה5MBps. אלא יותר לכיוון ה20+. התקציב הינו עומד על 200-300 ש"ח. קניה מאיביי עומדת על הפרק גם כן, במידה והמוצר הינו מקורי ולא זיוף כמובן. תודה וחג שמח
-
- 2 תגובות
- 876 צפיות
-
-
קניתי צורב DVD ועכשיו שאני מחבר את הCDRW ביחד עם החדש אז המערכת לא מזהה שום דבר..לעומת זאת אם אני מחבר את את הצורב DVD לבד אז הוא מזוהה.ניסיתי המון אפשרויות בג'ימפור אבל זה לא מזדהה עדיין.האם זה קשור לכבל אודיו?עכשיו הDVD מזוהה גם בלי כבל האודיו.
-
- 7 תגובות
- 876 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות כונן קשיח חיצוני. בינתיים אין הגבלת תקציב אבל יש לי דרישות: הכונן יהיה מחובר 24 שעות ביממה למחשב ורב הזמן הוא יעבוד. אני מעוניין בכונן שלא מתחמם מהר שלא יהיו לי איתו בעיות שהוא יפעל כל הזמן. החיבור יכול להיות USB 2.0 ויכול להיות ESATA או FIREWIRE. זה לא משנה אבל שיהיה קצב העברה מהיר - אבל שהמחיר לא יהיה גבוה מדי. אין לי בעיה עם כונני USB 2.0. נפח של 1TB. חברה אמינה שהכונן לא יתקלקל לי, ועדיף אחריות. אני מעדיף של חברה כמו WD או חברות אחרות אמינות. אחרי שאני אדע מה המחירים של כזה כונן, אדע כיצד להגביל את התקציב כך שאוכל לקנות משהו טוב שישמר לי להרבה זמן ולא משהו זול שיתקלקל אחרי חודש. תודה.
-
- 1 תגובה
- 876 צפיות
-
-
אהלן אני מחפש דיסק קשיח חיצוני בגודל של 1T. הדיסק ישמש לאיחסון סרטים(בפורמט mkv). כי אני מתכווון לפרמט בקרוב ל-7 . ויש לי תיקייה של 200 GB של סרטי באיכות HD. אני מעוניין להעתיק אותה ואז לפרמט. בעתיד הדיסק הזה יתחבר למזרימדיה(שיתפקד במקום המחשב). לכן אני צריך תמיכה אליו בדקתי בFAQ לגבי מידע ולא הבנתי איך אני בודק ,האם AHCI פעיל אצלי? כי אני מעדיף חיבור eSATA שקיים אצלי בלוח אם ,כי זה יותר מהיר אין לי מועמדים תודה על העזרה.
-
- 4 תגובות
- 876 צפיות
-
-
תודה לכל העוזרים! ניר.
-
- 10 תגובות
- 876 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות הארד דיסק, הציעו לי בחנות הארד דיסק של IBM 80 גיגיה 2 מגה בופר ב 420 שקל כדי? האם אני ארגיש הבדל בין 2 מגה ל 8 מגה?
-
- 3 תגובות
- 876 צפיות
-
-
במחשב החדש סביר להניח שאני אקנה לוח אם IS7 או משהו כזה. אם אני קונה לוח אם כזה, שהוא תומך ב STAT RAID ואני קונה MAXTOR SATA 8MB BUFFER 80GB ואני מחבר אותו ללוח הכל יעבוד טוב נכון? נכון, יפה. עעכשיו השאלה היא אם אני בעתיד מחליט לקנות עוד HD (שיהיה SATA) כי שלי כבר מלא, האם זה יהיה חייב להיות RAID? אשמח לקבל עוד הסברים גם על מה זה RAID... תודה לכל העונים,
-
- 0 תגובות
- 876 צפיות
-
-
אין לי מושג מה הבעיה, הצריבה, הקריאה, המדיה עצמה, הצורב? כל מקרה קניתי דיסקים של TEAC בהמלצת המוכר התחמן, יש לי NEC 3540 צרבתי על X8 כמו שהדיסקים מבקשים, גיבויים של שירים תוכנות וכאלה... שבאתי להעתיק את הדיסק חזרה למחשב אחרי הפורמט, שמתי לב שהעתקה מאוודדדד איטית, קפאה באמצע מספר פעמים (הייתי חייב להוציא את המדיה מהכונן בשביל שהמחשב יחזור לפעול), ובסופו של דבר גם הדיסק קנס אותי ב2-3 קבצים שהחליט שהם פגומים. הרצתי בדיקה ב NERO CD-DVD SPEED, בחרתי באופציה ALL כי לא ידעתי איזה מבחן אני צריך. אחרי מספר דקות קיבלתי את ההודעת שגיאה הזאת: [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 875 צפיות
-
-
לפי מה שאני יודע RAID מיועד לגיבוי נתונים, שמים דיסקים קשיחים על אותו ערוץ והוא מגבה אוטומטית את המידע {או שאני טועה}, רציתי לדעת עם אני יכול להשתמש ב-RAID מובנה בלוח בתור חיבור נוסף להתקני IDE, אפשרי? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 875 צפיות
-
-
שלום יש לי צורב 40125S lite-on ואני מנסה להשתמש בדיסקים של gpt 800mb והכונן מזהה אותם כ-702MB עידכנתי firmware מה עוד אני יכול לעשות?
-
- 5 תגובות
- 875 צפיות
-
-
בוקר טוב אנשים, ראיתי אתמול במוסף כלכלה של ידיעות מתקן (חיצוני) שניתן לחבר אליו כל דיסק קשיח לא זכור לי אם זה בחיבור USB או חיבור אחר אבל אמרתי שנתחיל מהתחלה.. איפה מוצאים מתקנים כאלו , איך קוראים להם והאם הם שווים אתזה? (יש לי לא מעט דיסקים פנימיים שהייתי שמח להשתמש בהם כבדיסק און קי...)\ תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 875 צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן וטוב, DFI NF4 ULTRA D, עם AMD 3000. וג'יגה זיכרון. הלוח מגיע עם 2 אפיקי PCIE, אחד עבור כ.מסך והשני עבור הPERC5I שברשותי. כל עוד הדרישות שלי הם אכסון, וגישה לנתונים מהרשת, ולפעמים עבודה קלה על המחשב, אני מאמין שמפרט הזה יספיק, מצד שני, חשבתי על הלוח של אינטל המזערי DH57JG, ולבנות NAS ייעודי, דעתכם?
-
- 1 תגובה
- 875 צפיות
-
-
שלום לכולם, שמי חיים, אני מעוניין לרכוש כונן SSD בנפח של 120-128GB, מכל מיני סקירות שערכתי באינטרנט נשארתי עם יותר שאלות מתשובות מכיוון ששמתי לב שלכל SSD מצויינים נתוני מהירות כתיבה/קריאה שלא משתנים יותר מדי בהתאם למחירים- ועלן כן לדעתי הם לא משקפים את המציאות. גם בנצ'מרקים לא מובנים היטב. המטרה שלי היא אחת: לרכוש במחיר סביר את הכונן הכי מהיר נכון ל-1 לספטמבר 2014. השימושים העיקריים שלי הם: פתיחת תוכנות וכו' חילוץ רארים גדולים (של משחקים וסרטי 1080P). והדבר הכי חשוב: אני משתמש במנהלי הורדות חיצוני (IDM וכו'), ושמתי לב לדבר הבא: כשאני מוריד קבצים בסדר גודל של כמה מאות מגה לכמה ג'יגות, כשההורדה מסתיימת למעשה, מתחילה טעינה של הקובץ מחדש (כאילו העברה פיזית למחשב)- וזה לוקח …
-
- 0 תגובות
- 875 צפיות
-
-
שלום לכולם, הרבה זמן לא כתבתי כאן פוסט... שנים... בכל מקרה, אשמח לעצתכם בנוגע לרכישת כונן קשיח חיצוני 2TB. נתקלתי בכונן הבא של SEAGATE: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=829399 האם הוא מומלץ ? האם יש כוננים טובים ומהירים יותר באותו הנפח ומה ההבדל במחירים והתכונות... בתודה מראש, דן
-
- 1 תגובה
- 875 צפיות
-
-
אני כרגע שוקד על כתיבת מאמר קצר בנושא NAS הייתי רוצה לדעת אם יש נקודות מסוימות שאתם רוצים שאני אגע בהם במאמר **מנהלים, זה ת'ראד כפול. את הנושא ברשתות אפשר למחוק **
-
- 2 תגובות
- 875 צפיות
-
-
שווה??? או האם כדאי לי ללכת על sata רגיל?<??
-
- 5 תגובות
- 875 צפיות
-


