עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. אם אפשר גם המלצות על מוצרים ספציפיים זה יהיה נחמד.

    • 4 תגובות
    • 885 צפיות
  2. Started by ytoledano,

    http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16822148337 בניו אג המחיר שלו מאוד אטרקטיבי. מישהו מצא אותו בארץ? (הסיבה לכזה דיסק במילה אחת: BDRIP)

    • 4 תגובות
    • 885 צפיות
  3. Started by carbo20,

    שלום, יש לי דיסק קשיח SATA של MAXTOR מותקן ועובד. קניתי דיסק נוסף SATA של WD . אני מחבר את כבל החשמל וכבל הנתונים ללוח האם.הביוס מזהה את שני הדיסקים הקשיחים. אך אחרי שה WINDOWS עולה הוא לא מזהה את הכונן החדש תחת MY COMPUTER . אם אני נכנס למנהל ההתקנים אני רואה את שני הדיסקים בלי הודעות שגיאה. איך אני מגדיר אותו על מנת להשתמש בו ? תודה ניר

    • 2 תגובות
    • 885 צפיות
  4. Started by AmitDanan,

    אני מחפש DOK של 64GB מ KSP, ראיתי שיש את Transcend JetFlash 530 64GB העלות שלו 185 שקל המחיר די נוח אבל יש לי את אותה חברה DOK של ה 32GB הבעיה בו שהוא לא יכול להכניס קבצים גדולים כנראה ממה שקבע היצרן.

    • 1 תגובה
    • 885 צפיות
  5. Started by 00Amir,

    לאחר חפירות עמוקות ברשת קריאת אין סוף מאמרים ומבחנים הזמנתי היום את ה SSD המטורפים של OCZ Vertex 2 50Gb - זוג כוננים אשר יהיו מחוברים ב RAID0 http://www.guru3d.com/article/ocz-vertex-2-ssd-review/9 ויהיו ככונן ראשי 100Gb למערכת הפעלה WIN7 64BIT. כיום אני עובד ללא RAID בגלל בעיות בעבר. שאלה ברשותכם: האם אני צריך לקנות בקר RAID בשביל לקבל ביצועים יותר טובים או שהבקר בלוח אם מספיק?? (Gigabyte P55a-UD3) תודה

    • 2 תגובות
    • 884 צפיות
  6. היי לכולם. בזמן האחרון יוצא לי להתייעץ לא מעט על רכישת אמצעי אחסון. אז כבר מראש אני אומר תודה לכם על העזרה . כרגע המחשב שלי כולל את הדיסק הקשיח הבא - Hitachi Sata II(300mb/sec) 160gb 8mb buffer. את המפרט המלא של המחשב שלי ניתן לראות בצד ימין. ברצוני לקנות כונן קשיח חדש, בנפח של או 250 ג'יגה או 320(עדיין לא סגור על הנושא). התקציב די גמיש. מצד אחד אני רוצה לקנות משהו טוב. אך מצד שני, לקנות כונן עם 16 MB באפר, או פ'יצרים כאלו ואחרים יהיה קצת מיותר לא? הכונן הנ"ל במילא יאט את העסק... אשמח לקבל עצות והמלצות. כמובן שקראתי על המלצות קודמות כאן בפורום, אך משום מה ראיתי המון המלצות על WD. לאחרונה שבדקתי, WD מתחממים מאוד ועושים המון רעש.

    • 6 תגובות
    • 884 צפיות
  7. Started by R0tem1,

    זה פשוט נראה קצת חשוד כזה נפח גדול במחיר כזה קטן (450 שקל). מציק לי בעיקר שהוא לא מופיע באתר הרשמי של החברה. מישהו התנסה איתו? תודה.

    • 4 תגובות
    • 884 צפיות
  8. Started by Lyor,

    לא מזמן הלך לחבר שלי הפלאפון לעולמו ע"י נפילה מחושבת של בקבוק נסטי שנשפך ממנו כמות מכובדת של מיץ על המכשיר. :-\ למרבה הפלא, הוא לא פעל לפי הנוהל הידוע (לכבות את המכשיר+לייבש אותו) ולאחר כמה ימים הוא נפטר ואמרו לו בחנות שהלוח אם הלך... השאלה שלי היא אם אפשרי לשחזר את התמונות והסרטונים שהיו עליו (שהיו מאוד חשובים לו)? אם כן, אז איפה בדיוק וכמה זה יעלה? והאם זה אפשרי מבלי לשלוח את הלוח אם לחו"ל? עדיין לא יצא לי כל כך להתעסק בתחום השחזור אז אני לא מעודכן בכלל בכל מה שקשור למחירונים. אבל אני יוצא מנקודת הנחה כרגע שזה לא יעבור את ה5K.

    • 0 תגובות
    • 884 צפיות
  9. Started by bd,

    הלכתי לחנות צילום כאן אצלנו בעפולה ראיתי Verbatim DVD-R x16 printable 25DVDR- made in taiwan 16X ב 85 שח Nero CD-DVD Speed: Disc Info Manufacturer: : Verbatim MID : MCC 03RG20 Write speeds: : 2 X - 4 X - 6 X - 8 X - 10 X - 12 X - 14 X - 16 X Blank Capacity : 4.38 GB היה גם חבילה של 50 made in india ב 150 קניתי תחבילה של 25 דיסיקם עכשיו שאני נכנס ללירה אני רואה שם זה עולה 97.00 ¤ וחבילה של 50 עולה 175.00 ¤

    • 7 תגובות
    • 884 צפיות
  10. Started by bad-sector,

    הסיפור מתחיל הרחק לפני 11 חודשים שקניתי מחשב חדש, קניתי אותו עם צורב LG, שכמובן נדפק לאחר חצי שנה, למען הסר ספק, והשקט הנפשי המרתי את הצורב (בתשלום כמובן) ל TEAC 52X24X52, שגם הוא למרבי הפלא נדפק לאחר שלושה חודשים, עכשיו החלפתי ל LITE ON 52, מה היה עדיף לקחת TEAC חדש, או שמה שקיבלתי בסדר?

    • 6 תגובות
    • 884 צפיות
  11. יש לי wd passport והוא נשאר מחובר קבוע דרך usb, האם זה יכול להזיק לכונן בטווח הארוך? תכלס אני לא רואה סיכון, אבל אני מעדיף לשמוע תשובה ממומחים. תודה

    • 5 תגובות
    • 884 צפיות
  12. Started by gif,

    היי שלום לכולם. לאחרונה קיבלתי שני מחשבים פרקתי מהם את החלקים ואני מעוניין למכור אותם "כחלקים מיד שניה". 1. דיסק קשיח פנימי של Maxtor Model: 6L160P0 קיבולת: 160 GB חיבור IDE לעוד פרטים טכנים על הכונן: http://www.superwarehouse.com/Maxtor_DiamondMax_10_160GB_Hard_Drive/6L160P0/p/622143 הוא בן שנתיים. כמה אתם אומרים הוא שווה יד ראשונה ויד שניה? 2. דיסק קשיח פנימי של Hitachi Deskstar Model: HDT722516DLAT80 קיבולת : 164 GB חיבור IDE גם הוא בן שנתיים,משהו כזה... כמה אתם אומרים הוא שווה יד ראשונה ויד שניה? ------------------------------------------- צורבים: 1. צורב פנימי של LG Model: GCR-8525B חיבור IDE לעוד מידע טכני: http://msc1.co.il/product.aspx?a=068230a3ad544febb23cda7fc…

    • 3 תגובות
    • 884 צפיות
  13. Started by assor_y,

    אני מחפש צורב למטרה עיקרית וכמעט יחידה גיבוי של סרטי די.ןי.די ורצתי המלצה בקשר לצורב אני שמעתי בעיקר על LG-4163B אני יודע שיש עליו הרבה פידבקים חיוביים ורציתי עצה החלטית בבקשה.

    • 1 תגובה
    • 884 צפיות
  14. Started by Krazy-Hawk,

    שלום , אני מחפש דיסקים טובים לצריבה לצורב שלי. אני צריך למטרת צריבה של סרטים, פרקים של סדרות, מופעי סטאנד אפ, בקיצור הבנתם דיסק שיחזיק מעמעד הרבה זמן, הבעיה שאין תקציב ל-VERBATIM וסילברן לייין זה דיסקים חרא ממה ששמתי לב... אז מה יש ביניהם ?

    • 7 תגובות
    • 884 צפיות
  15. יש לי חשד סביר שקבצים אחדים בכונן רשת (My Book World Edition) לא תקינים ותוקעים את ה SyncToy עובד יופי על אותו גיבוי בכנון נוסף מקביל וזהה הבעייה שלא מצאתי תוכנה (רצוי חינמית) המסוגלת לגשת לכונן כזה ולבדוק את תקינות הקבצים ובכלל כל מה שבדקתי עד כה לא זיהה את הכוננים הנ"ל (ממופים) המלצות?

    • 2 תגובות
    • 884 צפיות
  16. שלום יש לי Seagate Barracuda 7200.11 ST3500320AS, האם אוכל לחבר אותו לכניסת SATA 3, אני כבר לא מעודכן, SATA3 זה חיבור שונה מSATA רגיל?

    • 1 תגובה
    • 884 צפיות
  17. Started by davidcohen,

    היי ראיתי 2 דיסקים קשיחים של 1 TB שאני מתבלט ביניהם. אפשר חוות דעת ? הראשון: Seagate 1TB, 3.5", SATA3, Barracuda 7200.14 http://www.tms.co.il/product/11269 השני : WD 1TB Sata3 Caviar Blue 1TB Platter http://www.tms.co.il/product/11736 לשניהם אחריות של שנתיים ומחיר כמעט זהה ... תודה

    • 3 תגובות
    • 884 צפיות
  18. Started by headg,

    מה עדיף תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 884 צפיות
  19. אז יש עכשיו בחדשות האתר שמאקסטור שיחררו את סדרת ה DIAMOND MAX 10 בעלי ממשק SATA ו 16(!!) מ"ב באפר! לאחר קריאת הידיעה התעוררו כמה שאלות...: תוך כמה זמן אתם משערים שהוא יגיע לארץ? תוך כמה זמן אתם משערים שמתחרים(SAMSUNG SEAGATE...) יוציאו גם הם כוננים בעלי 16מ"ב באפר ואלה ינחתו בארץ? אתם חושבים שהמחיר יהיה גבוה משמעותית מכוננים בעלי 8מ"ב באפר? או שזה יהיה הבדל זניח כמו בין ATA100/133 ל SATA? וההבדל בביצועים יהיה גדול? זה ימנע או לפחות יפחית באופן משמעותי את אפקט צוואר הבקבוק שנוצר ברוב המחשבים הביתיים כיום? כי בדיוק תכננתי לקנות לי איזה SAMSUNG או SEAGATE חדשים עם 80GB ו 8MB-CACHE ועכשיו אני לא בטוח שזו תהיה קנייה כל כך חכמה... מה אתם אומרים?

    • 7 תגובות
    • 884 צפיות
  20. שלום, אני מעוניין לקנות כונן נייד. הנפח צריך להיות לפחות 500GB, והתקציב הוא עד 400 ש"ח. זה דגם אחד שמצאתי בסקייפסי שמשך לי את העין, מה דעתכם? http://www.skypc.co.il/pl_product~HD642JJ~7~0.htm תודה רבה.

    • 7 תגובות
    • 884 צפיות
  21. Started by SnakeBite,

    שלום אני קונה מחשב סוף סוף בשעה טובה... ועד עכשיו הייתי סגור על WD לא חשבתי אפילו על maxtor אבל יש סקר שעכשיו פורסם באתר שעשה השוואה בין כוננים של 250gb ו maxtor יצא זוכה כמעט בכל הקטגוריות(אפילו שחבל שכונן של wd לא השתתף) וגם קראתי ביקורות על maxtor שהוא יותר שקט ומהיר ואיכותי... ורק בעיה אחת מפריעה לי...קראתי כאן על כל מיני בעיות שקוראות ב maxtor שאני לא מעוניין בלשון המעטה שיקרה לי... למשל: שהpartition נמחק או משהו כזה... או שה hd לא נדלק בכלל וכל מיני בעיות כאלה... האם תעזרו לי לבחור בין 2 הדגמים האלו "ותאירו את עיניי" עידו

    • 6 תגובות
    • 884 צפיות
  22. Started by devek,

    שלום. יש לי הארד דיסק 500GB ואני רוצה להתקין שתי מערכות הפעלה. השאלה שלי כמה להקצות לכל מחיצה . לפני חודש בערך ניסיתי לעשות את זה ועשיתי שלוש מחיצות. 25,25 וכל השאר למחיצת אחסון וקבצים. שמתי לב שברגע שאני מחלץ קבצים במחיצה הגדולה זה נותן לי התראה ואומר שהתהליך לא יכול להמשיך כי במחיצה של המערכת נגמר המקום. אודה לעזרתם בנושא.

    • 3 תגובות
    • 884 צפיות
  23. Started by sean23,

    יש לי מארז Antec Nine Hundred ולוח Gigabyte GA-P35-DS3L, בהתחלה רציתי את הכוננן Western Digital 320Gb 8MB Sata WD3200AAJS אבל מדיבור אם tms הוא אזל במלאי והמליצו לי לקחת את ה-Samsung 320GB Sata II 16MB Buffer HD321KJ שהוא שקט יותר. השאלה היא אם יש בניהם הבדלים או שה WD עדיף? תודה לעוזרים.

    • 9 תגובות
    • 884 צפיות
  24. יש לי עוד הארגיסק אחד שאני רוצה לחבר למחשב.. איך אני הופך את הRADI לIDE רגיל?? אנא פרטו בתשובתכם.

  25. שלום אתמול קיבלתי אוטרה בוק Acer S3 שהגיע עם שני דיסקים קשיחים: 1.SSD בנפח 20 גיגה 2. 500 גיגה רגיל אני ממש חדש לכל נושא הSSD ורציתי לשאול את המומחים מה עושים איתו? מה מתקינים עליו חוץ ממערכת ההפעלה? תודה רבה,

    • 4 תגובות
    • 884 צפיות

דיונים חדשים בפורומים