אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
חשב: - שיתמוך בדואל לייר. - שיהיה כמה שיותר מהיר בצריבה של DVD וCD. - שיקרא טוב גם דיסקים שרוטים. ראיתי בסטיקי ,אבל הם ישנים כבר וחלק מהדגמים לא מצאתי בחנויות... חשוב שיהיה שחור עם חיבור SATA ולא חובה תמיכה בLIGHT משהו (שמצייר על הדיסקים,כל דיסק כזה יקר מדי),עדיף,אבל יותר חשוב שיקרא טוב ושיהיה שקט. אני אקנה: או מנועה ,או KSP, או אופיס דיפו, או TMS...ככה שרק כונן שנמצא בחנויות האלה רלוונטי לגבי תודה
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום לאחרונה אני מקבל המון קבצים פגומים אחרי שאני מסיים להוריד טורנט פתחתי פה כי השגיאות הם לא בתוך הקליינט, יש שגיאות גם כאלה בזמן ה-Hash Check שמקורם בד"כ בפייקרים, זה לא המקרה ועוד עובדה שמשחקת לכיוון של בעיה ב-HD זה האתר שממנו אני מוריד שאני לא אציין את שמו עקב ווארז אבל אתר אמין ולא ראיתי בתגובות תגובה אחת שמדברת על קבצים פגומים.. אני מסיים להוריד, הקובץ על 100 אחוז, מנסה לעשות Extract ויש 2-3 או יותר קבצים פגומים. יש סיכוי שמקור הבעיה בהארד דיסק ? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
היה לי מחשב ישן (פנטיום 4) שנשרפו בו לוח האם וכרטיס המסך ביחד. עקב גילו של המחשב לא היה טעם כמובן לתקן אותו... הבעיה היא שנשארתי עם ההרדיסק שהוא אמנם ישן אך לא נגרם לו כל נזק. קניתי מחשב חדש אבל הוא מחשב נייד ועכשיו אני תקוע עם דיסק ישן שכל הנתונים שלי עליו ולא יודע איך להעביר אותם למחשב החדש. הדיסק הוא של WD דגם WD800JD-00HKA0 אם זה אומר למישהו משהו, ויש לו חיבור SATA. השאלה שלי היא מה הדרך הכי זולה ויעילה להעביר את הנתונים שעליו למחשב החדש? שמעתי שיש מארזים לדיסקים קשיחים, האם זה רלוונטי עבור סוג הדיסק שיש לי והאם זה משהו שאפשר לתפעל לבד בבית (אין לי נסיון בפירוק והרכבת מחשבים)? האם זה שווה את ההשקעה (כי מדובר על שימוש חד פעמי להעתקת הנתונים) או שיש דרך טובה יותר?
-
- 5 תגובות
- 886 צפיות
-
-
הלוח אם שלי הוא GIGABYTE EP43-DS3L. אני מתכוון לקנות עכשיו 2 דיסקים קשיחים של SAMSUNG F3 1T. אני מבקש אם מישהו יכול להביא לי הסבר מפורט על איך אני עושה את זה בדיוק, כי אף פעם לא התעסקתי בזה. תודה!
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחר 4 שנים ה HD הישן שלי הכריז על מותו הלוח אם שלי מבוסס SATA1 בלבד האם ה HD החדשים מבוססי SATA2 יעבדו עליו , כלומר האם ניתן לחבר HD-SATA2 על לוח SATA1. כמו כן אשמח להמלצות על דגם טוב אמין וזול, שנותן תמורה טובה לכסף בתודה מראש,
-
- 3 תגובות
- 886 צפיות
-
-
יש לי היום הארד דיסק ישן אין לי מושג של איזה חברה בעל 20גיגה איכסון (מחשב ישן) אני עובד על ווינדוס XP פרו ויש לי בעיה מוזרה מאד פיצלתי את ההארד דיסק לכונני C ו D כמו כולם הקצבתי 7גיגה לסי ו13 לדי עכשיו הבעיה היא שניגמר לי המקום בדי ויש לי גיגה פנוי בסי אז העברתי קבצים בגדול של כמעט גיגה מדי לסי והמקום בדי לא עלה עכשיו אני תקוע במצב שאין לי מקום בשני הכוננים ולכל המתחקמים לא עשיתי קופי עשיתי קאט פורמט לא בא בחשבון כי העברתי לסי דברים שאין מצב שאני הולך לוותר עליהם והצורב נדפק :[ עזרה בקשה.
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח של סאמסונג F1 1T ושמתי לב שהוא מרעיש, הוא עושה רעש כזה של כאילו הוא חושב אני לא יכול להסביא בדיוק איזה רעש אבל כאלה תיקתוקים כשהוא חושב. האם זה נורמאלי?
-
- 8 תגובות
- 886 צפיות
-
-
צריך המלצה לODK USB 3 עם נתוני העברה טובים בגדול של 16-32G תלוי במחיר תודה
-
- 3 תגובות
- 886 צפיות
-
-
סליחה על הבורות אבל איך אני יכול לדעת אם הלוח אם שלי תומך בSATA? יש לי את ה- Asus A7V8X תודה..
-
- 1 תגובה
- 886 צפיות
-
-
שלום, אשמח להמלצה לזיכרון כזה. בחנות מסויימת וגם ברשת קראתי אזהרות לגבי המיקרו SD של סאנדיסק (קבצים וספריות נעלמים). מי שמכיר, אשמח לחו"ד על המיקרו SD של TRANSCEND. תודה
-
- 0 תגובות
- 886 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה יש לי מחשב קצת ישן 4 שנים שהיה ממש מעולה בזמנו הוא עדיין עושה כל מה שאני צריך אבל בא לי קצת לשדרג חשבתי על כונן SSD אני מתחיל להתעסק הרבה עם עריכה ואם הבנתי נכון זה צריך לשפר את הביצועים בצורה ניכרת אני צריך את הידע שלכם בשתי שאלות אם הלוח אמ שלי בכלל יכול לתמוך בכונן? הדגם הוא MSI P35 PLATINUM ועל איזה כונן SSD בנפח של 60 ג'יגה אתה ממליצים? תודה רבה לינק למפרט של הלוח אמ http://www.msi.com/product/mb/P35-Platinum.html
-
- 2 תגובות
- 886 צפיות
-
-
http://www.kwonline.com.au/index.php?main_page=product_info&cPath=93&products_id=73 קניתי את ההארד דיסק הבא עם 320 GB ומאז שחיברתי אותו הוא עובד מעולה ולא עושה שום בעיות אבל אני שומע כל כמה דקות מין תיק, כאילו קפיצה של המחט. ההארד דיסק חדש לגמרי... אתם חושבים שאני צריך להחזיר אותו למרות שהוא פועל מעולה?
-
- 0 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום, יש לחבר שלי לוח אם יחסית ישן intel D845WN ועכשיו הוא קנה הארד דיסק חדש 200 ג'יגה של WD . הוא לא מצליח להתקין את ההארד דיסק כמו שצריך.. אני מניח שהבעיה היא בלוח אם. נסינו לברר באתר של אינטל מה המקסימום שהלוח מסוגל לזהות ולא מצאנו. אם למישהו יש פתרון או יכול למצוא בשבילי את המידע הדרוש אני מאד אודה לו אגב גם עדכון ביוס לא מצאנו שם בשביל הלוח שלו..
-
- 4 תגובות
- 885 צפיות
-
-
390 ש"ח זה מחיר טוב, http://ksp.co.il/?uin=17506 מה אתה חושבים על הכונן ? הבנתי שהכי משתלם כרגע (ולא מבחינת מחיר) זה ה Samsung EVO אבל הכונן של corsair פשוט זול.
-
- 0 תגובות
- 885 צפיות
-
-
האם יש שיפור משמעותי בביצועים של דיסק עם 32MB לעומת ה-16MB ?
-
- 1 תגובה
- 885 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות תלייטאון 523252 אבל ראיתי אותו או במכרזים או באתרים של חנויות שנמצאות לא הכי קרוב אליי ובאתרים של חנויות בכרמיאל משום מה יש את הצורב 481248 והוא עולה או במקום אחד יותר או במקום אחד פחות מה 523252...... ואני מתלבט עם לקנות אותו את ה 523252 דרך מכרז או באינטרנט דרך חנות שהיא לא כל כך קרובה אליי ואז עם תהיה לי בעיה אני אצטרך ליסוע לקריות עם המחשב רק בגלל הצורב או לרמת גן או תל אביב או לטיזנאבה או שאני אקנה בכרמיאל את ה 481248 ואני אסתפק במועט או שאני אזמין אותו איפושהו בכרמיאל את ה 523252..... שזה גם אפשרות אבל צריך לבדוק עם אנשים פה מתעסקים איתו בחנויות. מה אתם מציעים? מה בכלל ההבדל בין שני הדגמים למה דירגו את ה 523252 כפחות טוב מה 481248 ב www.zap.co.il ? ג…
-
- 2 תגובות
- 885 צפיות
-
-
-
במקרה שיש לי דיסק קשיח במחשב עם כל הנתונים עליו ואני קונה דיסק חדש איך אפשר להעביר לדיסק החדש את כל המידע מהדיסק הישן?
-
- 6 תגובות
- 885 צפיות
-
-
איך אני צורב ומתקין אותו? אני צריך פירמוור לדיוידי קורא DIVX שלי שקניתי היום, הדגם -pioneer DV470 ועוד שאלה, איך הוא? טוב? מה דעתכם עליו? ובבקשה תעזרו לי למצוא את העדכון בשבילו כי לא מצאתי.
-
- 4 תגובות
- 885 צפיות
-
-
חברים עזרה: יש לי את הבורד הנ"ל. יש לו RAID SATA של אינטל (מטריקס) ו-RAID של GIGABYTE ל-IDE. התקנתי עם RAID 0 של SATA באמצעות אינטל. אני לא מצליח לעשות שימוש בכונננים שמחוברים לRAID של GIGABYTE. לא במצב RAID ולא במצב ATAץ ה-WIN מזהה את הבקר בלי בעיה אך לא את מה שמחובר אליו. גם ב-BOOT ההודעה של הבקר אינה עולה. האם יש מגבלה על הפעלת RAID דרך ערכת השבבים? למישהו שי רעיון. יש לי כונן 200 GB IDE שחבל לי "לזרוק". עזרה.
-
- 1 תגובה
- 885 צפיות
-
-
שלום לכולם אתמול התקנתי windows xp על מחשב חדש יש לי דיסק קשיח 200GB WD אך המערכת זיהתה רק 131GB, לאחר סיום ההתקנה של ה-windows התקנתי sp1 ואז נכנסתי ל-disk mange וראיתי שישנה עוד מחיצה של 57GB השאלה שלי היא: 1. האם ניתן לחבר את החלק הנותר (ה-57GB) למחיצה הראשית, אני לא רוצה שני partitions 2. מדוע שתי המחיצות לא נותנות ביחד קיבולת של 200GB תודה רבה לכולם
-
- 3 תגובות
- 885 צפיות
-
-
הנה... תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 885 צפיות
-
-
מחפש דיסק קשיח מהיר,שיהיה חיצוני אני לא יודע אם לקנות אחד מובנה או ארדיסק בנפרד עם קופסא מה אתם אומרים?ואיזה חברה כמובן..
-
- 0 תגובות
- 885 צפיות
-
-
אתם מכירים את הברזלים האלו? הם בד"כ משמשים להתקנת כונני דיסקטים במדף של 5.25 במארז כאשר ה 3.5 תפוסים כולם ע"י הרדיסקים אז זה המצב אצלי, רק שאני רוצה עוד הרדיסק במקום ;D שאלה טיפשית ,אני יודע, אבל better safe than sorry ומשהו יותר לעניין - בהנחה והתשובה היא כן, זה בסדר שבמדף מעליו יש צורב? או שעדיף להזיז את הסידירום מדף אחד למעלה (מתחת ל DVD) ? אני שואל כי אני יודע שלא טוב במדפים של ה 3.5 שיהיה הרדיסק אחד ישירות מעל השני אבל מצד שני ב 5.25 יש לו יותר מרווח נשימה בגלל שהוא דק יותר מהמדף ??? 10x
-
- 4 תגובות
- 885 צפיות
-
-
היה ברשותי צורב חיצוני שמתחבר לUSB. הצורב עצמו נדפק, ולכן פתחתי את המגרה עצמה, העפתי משם את הצורב וחיברתי במקומו כונן קשיח (יחסית ישן - 1 GB) אני חשבתי לתומי "שאין מצב" שזה יעבוד, אבל למרבה הפלא XP מזהה יופי את הכונן, אפילו את רושם WDC (הכונן של וורסטון דיגיטל) אבל מה - הוא פשוט לא מופיע ב "מחשב שלי". בכל מקום רשום שהכונן עובד יופי, אין סום סימני שאלה צהובים או אדומים. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 885 צפיות
-


