עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום יש לי קובץ שבעבר הועתק מדיסקט 1.4 והנפח שלו הוא 1.6 מ"ב. ואני צריך להעתיקו לדיסקט אחר בשביל מחשב ישן שאין בו כונן תקליטור. כיצד אני עושה זאת בתודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 888 צפיות
  2. Started by Dark Daemon,

    קניתי הארד דיסק חדש SATA ומתברר שיש לו שתי אפשרויות לחיבור מתח.. אחד זה החיבור הרגיל של חשמל והשני זה חיבור דק כמו חיבור ה DATA שלו ורחב קצת יותר ממנו האם לחבר את שניהם? למה יש בכלל 2 אפשרויות כאלה??

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות
  3. Started by amit501,

    יש לי בעיה בצריבה הסיפור הוא כזה פירמטתי את המחשב WIN 98 SE התקנתי את גרסת 5.5.9.9 וכשניסיתי לצרוב הכל הלך בסדר התקבלה הודעה שהצריבה נסתיימה בהצלחה אבל בפועל לא נצרב כלום. זה קרה גם בדיסקים ריקים ומלאים. ניסיתי את הגרסה המלאה 6.0.0.9 וגם שם זה לא עזר. נ.ב: ביטלתי את האפשרות שBOX של הסימולציה היה מסומן. הנה קובץ ה-LOG של הצריבה: http://tennis.bravehost.com/Log.txt תודה.

    • 6 תגובות
    • 888 צפיות
  4. TOSHIBA, PLEXTOR,AOPEN,ASUS,LITE ON. אם אוכל לקבל המלצות גם מה לא לקנות זה גם טוב. תודה

    • 4 תגובות
    • 888 צפיות
  5. Started by Triple-z,

    בקניה מאמזון: Crucial 128 GB m4 2.5-Inch Solid state drive SATA 6Gb/s CT128M4SSD2 http://goo.gl/CliYA OCZ 128GB Vertex 4 Industry's Highest I/O Performance Up to 120K IOPS SATA 6.0 GB/s 2.5-Inch Solid state drive With 5-Year Warranty - VTX4-25SAT3-128​G http://goo.gl/2MvWy אגב מבחינת אחריות בארץ, לשניהם אין שום שירות אם המוצר נקנה בחול או מה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 888 צפיות
  6. כי משום מה אני אף פעם לא מקבל.. איכשהו תמיד היה לי בבית אבל כרגע נתקעתי בלי. לגיטימי לכעוס על החנות ולבוא בטענות שישלחו כבל? כי זה ממש מעצבן

    • 7 תגובות
    • 888 צפיות
  7. Started by yakir4u,

    עשיתי עכשיו סריקה בHDDSCAN והוא הראה לי את השגיאות האלה יש סיבה לדאוג או שזה תקין? האם איחוי לכונן יעזור או שאין טעם?

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות
  8. היי, רכשתי את הכונן Transcend StoreJet 35T3 ויש לי שאלה קטנה לגבי התפעול שלו... לכונן אין אפשרות לכבות אותו, הוא מתחבר לחשמל ובכבל USB 3, ברגע שאני מדליק את המחשב הכונן נדלק וכנ"ל גם בכיבוי. רציתי לדעת האם להשאיר אותו לעבוד ככה או שפשוט לנתק את הUSB כשאני לא משתמש בו, אני לא רוצה שהוא יתבלה ויעבוד סתם כשאני לא משתמש בו כי הוא משמש רק לגיבוי. אזז.... לנתק? או לתת לו לעבוד? תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 887 צפיות
  9. Started by jetman,

    יש את הדגם הישן שלו בארץ, אבל עד לא מזמן התחלתי עם פרטי Hd והמקום מתחיל להגמר מהר, אני מכוון לגרסת ה 2טרה שלו, חוץ מסדרה של wd עם esata אני לא מכיר עוד,והsamsung גם בדגם הרגיל שלו זול משמעותית מכל חיצוני בגדלים שלו, אז מה אתם אומרים?

    • 0 תגובות
    • 887 צפיות
  10. Started by amitbatito,

    יש לי דיסק קשיח חיצוני 120 גיגה ואני רוצה לדעת אם יהיה אפשר להתקין עליו ווינדוס?

    • 9 תגובות
    • 887 צפיות
  11. היי, האם יש אתר מחו"ל שזול יותר דרכו לקנות הארדיסקים, או שמומלץ לקנות בארץ והיכן? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 887 צפיות
  12. מבין שלושת הצורבים הבאים מה הכי טוב?: LG DVDRW GSA-H62N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - SATA ASUS DVDRW DRW-1814BLT DOUBLE LAYERED X18 - LIGHT SCRIBE - WHITE - RETAIL LITEON DVDRW LH-20A1S DOUBLE LAYERED X20 - SATA - RETAIL אנא דרגו אותם אם אפשר (הכי טוב ראשון...) והסבר קצרצר למה, יהיה מעולה! תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 887 צפיות
  13. Started by bubbleboy6,

    בקשר לאחריות של דיסקים קשיחים של סיגייט. חיפשתי בפורום ועברתי כבר על די הרבה הודעות. ראיתי שרשום שהאחריות של Seagate זה שלוש שנים + שנתיים. 3 שנים ראשונות - אחריות מלאה - החלפת הרדיסק. שנתיים אחרונות - בחלק מההודעות נכתב שהשנתיים האחרונות זה די בלוף, מקבלים 10% זיכוי משווי ההרדיסק בזמן מימוש האחריות זאת אומרת בזמן התקלה... אז אם התקלקל לי הרדיסק של 120GB בן 3.5 שנים, שאז עלה 500-600 ש"ח, והיום עולה 200-300 ש"ח, אז מביאים לי 20-30 ש"ח זיכוי על קניית הרדיסק חדש של סיגייט!!! זה הגיוני?? אם כן זאת ממש בלוף/רמאות. בהודעות אחרות רשום שמקבלים זיכוי כספי של שווי ההרדסיק לקניית הרדיסק חדש. משהו בסגנון הזה. אז מה נכון? חיפשתי גם מי היבואן של סיגייט בארץ ולא מצאתי..

    • 1 תגובה
    • 887 צפיות
  14. יש לי צורב ASUS DRW-2014L1T ואני מעוניין ליצרוב תמונה על הדיסק - Lightscribe איך אני עושה את זה? יש לי דיסקיםLightscribe תודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 887 צפיות
  15. גם סדרת ה-MX300 הטריה של מיקרון מתקדמת אל הנפח הנדיב, ובמחיר תחרותי לכתבה

  16. השאלה כבר בכותרת... קניתי הארד דיסק sata 120G של maxtor והוא רועש כמו טרקטור...

    • 1 תגובה
    • 887 צפיות
  17. היי מצאתי כונן מעניין Seagate ST31500341AS 1.5TB Barracuda 32MB buffer ב130 דולר יוצא סביבות 580 שח. מישהו שמע על בעיות בכונן הזה? ואיך המחיר?נשמע טוב או יקר מדי?

    • 9 תגובות
    • 887 צפיות
  18. Started by aviv00,

    יש RAID ל DOK ? ניתן לעשות RAID ל שני או שלושה DISK ON KEY ? כי זה נשמע די מבטיח במיוחד למיני לאפטופ

    • 1 תגובה
    • 887 צפיות
  19. נכון כל קובץ שמוחקים בshift+del או מרוקנים אותו מהסל מחזור בוא בעצם לא נמחק מההארד דיסק הוא עובר לתקיה אחרת - אני יכול למחוק אותם משם ? להבטיח שהם שם ונעלמו וגם אם אני אשתמש בתוכנה שמשחזרת קבצםי שנמחקו (כמו GETDATABACK) ?

    • 6 תגובות
    • 887 צפיות
  20. Started by Achiron,

    האחד שאחראי בעצם על מהירות הכונן, שגורם לי לצוואר בקבוק מאוד רציני, שגורם לכל המשחקים שלי לקרטע, ולפריקת פרק של 350 מגה לקחת 5 דקות. זה קרה לי פעם וסידרתי את זה ללא בעיה ב10 דקות, התיקון שלי היה להסיר את מנהל ההתקן במנהל ההתקנים, בזיהוי וההתקנה האוטומטית של הכונן העניין היה מסתדר. עכשיו זה לא. עשיתי את התיקון כבר 3 פעמים היום, והכונן עדיין איטי. מה עוד נותר לי לעשות? אני מתחיל להתייאש.

    • 5 תגובות
    • 887 צפיות
  21. Started by integral,

    ST31000528AS או WD10EADS

    • 1 תגובה
    • 887 צפיות
  22. שלום לכולם. ראיתי את הדיסק הבא: http://www.lira.co.il/site/viewProduct.php?cat=377&pid=251 לטענתם אפשר להפוך את הדיסק והלייזר של הצורב מדפיס על הדיסק תמונה. מישהו היתנסה עם זה? איך זה עובד בכללי? הדיסק מיוחד? הצורב? או שילוב?

    • 3 תגובות
    • 887 צפיות
  23. היי יש לי צורב 3550A של NEC, ושאני מכניס דיסק לכונן הוא מזהה אותו, ומראה לי שיש דיסק בכונן, אבל שאני מנסה לראות את התוכן של הדיסק אז כאילו יש דיסק ריק בכונן ואין בפנים כלום. מישהו מכיר את התופעה ואיך מסדרים?

    • 6 תגובות
    • 887 צפיות
  24. שלום חברה, אני רוצה DOK שיהיה מסוגל להריץ תוכנות כמו APACHE MYSQL PHP שיהיה אמין, קומפקטי, ולא יפשל.. חשבתי על SanDisk Cruzer Micro U3 1GB מחירו 56 שקל, הוא מבית טוב ותומך בהרצת תוכנות (U3) מה אתם מציעים?

    • 7 תגובות
    • 887 צפיות
  25. Started by nice,

    סליחה על השאלה המטרידה. http://www.hwzone.co.il/guides.php?file=round

    • 10 תגובות
    • 887 צפיות

דיונים חדשים בפורומים