אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
WTF מה זה?! הצורב DVD שלי קורא רק דיסקים רגילים ולא DVD. מה אפשר לעשות ? הדגם הוא Opiarc DVD RW AD-7170A לפי מנהל ההתקנים. תודה.
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד - סמסונג נוטבוק סדרה 5. הבנתי שאפשר להחליף את הסידירום.. אני רוצה לשים SSD או אפילו פשוט להוסיף כונן קשיח נוסף. תודה רבה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
-
-
מבחינת מתחים צריכה להיות בעיה או שאפשר להשאיר והבעיה היחידה זה המהירות סיבוב של הדיסק קשיח. תודה רבה לעונים
-
- 1 תגובה
- 897 צפיות
-
-
מי אמין יותר? מי מהיר יותר? מבחינת מחיר seagate יק יותר בכ- 60 ש"ח שזה לא נורא...
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
-
-
אני יודע שעל כל CD-R ישנו מעין Header ובו מידע על היצרן. אבל אני לא יודע איך מגיעים אליו. אז בבקשה, לינק או שם של תוכנה ?
-
- 10 תגובות
- 897 צפיות
-
-
ריך המלצה לקורא BLUE RAY תקציב: הכי זול שפאשר למצוא (מחברה ידועה) אין לי מושג מחירים אז אין תקציב. ואני זקוק רק לקורא ולא לצורב.
-
- 4 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שלום לכולם, כרגע אני משתמש ב-WD 250GB. היום הזמנתי 2 כוננים של 640GB, כן כן של WD... מהדגם המדובר 6400AAKS. אני רוצה להפעיל אותם ב-Matrix Raid. חשבתי לבצע Partitoning בצורה הנ"ל: 1. כונן Raid0 שיכלול את מערכת ההפעלה 2. כונן Raid0 שיכלול התקנות של משחקים 3. כונן Raid1 שיכלול את כל הMp3, תמונות ודברים חשובים. בכונן הזה יכנסו גם גיבויי Ghost תקופתיים של כונני ה-Raid0. אשמח לשמוע את דעתכם, ובעיקר אבקש ייעוץ לגבי כיצד לבצע את ההעברת המידע מהכונן הנוכחי (Ghost?) ואולי שווה להתקין מחדש? תודה, תומר.
-
- 7 תגובות
- 897 צפיות
-
-
היי. ברצוני לרכוש כונן SSD בנפח של 120GB-128GB. קודם רציתי לקנות את ה Sandisk Extreme שעלה 625 ש"ח ב KSP אבל לפני שהספקתי לקנות הוא התייקר ל-850 ש"ח לכן החלטתי להזמין מחו"ל. התקציב שלי הוא 150-170 דולר כולל משלוח, אני מזמין מאיביי. יש לי SATA 3 ואני מעוניין להשתמש בכונן למערכת הפעלה ותוכנות, וגם שיהיו בו 2-3 משחקים שאני משחק בהם הכי הרבה באותו זמן. אשמח להמלצה, ואלו הכוננים שחשבתי עליהם ומתאימים לתקציב שלי, אשמח לדעת האם הם טובים: ADATA S510 120GB Mushkin Chronus 120GB (הגירסא הרגילה, לא ה Deluxe) OCZ Agility 3 120GB Corsair Force 3 120GB (אפשרות אחרונה, כי למוכר יש הרבה תגובות על זיופים אז מעדיף לא להסתכן). ועוד משהו, קראתי פה בפורום שעדיף לחבר כונן SSD לבקר של אינטל על …
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
-
-
אח שלי טס לארה"ב בזמן הקרוב, מישהו יכול להמלית לי על SSD טוב עד 500 שקל בערך? (עדיף 120GB או 250 אם נכנס ) תודה
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שלום אני מחפש המלצה של מישו על צורב רגיל לבן.. עד מחיר 200 שקל שיהיה אמין וטוב
-
- 8 תגובות
- 897 צפיות
-
-
ככה, הצורב שלי הפסיק לעבוד לפני כמה ימים, והחלטתי שהגיע הזמן להשתדרג טיפה. הצורב שנדפק הוא LITE-ON 52*24*52. מה הצורב שאתם ממליצים לי לקנות? תודה מראש, יונתן
-
- 14 תגובות
- 897 צפיות
-
-
רציתי לשאול לגבי הבדיקה עצמה. האם יש חשיבות למהירות בה נעשית הבדיקה? אני מבין שיש צורך לוודא שהסימון על QUICK SCAN מכובה. להלן 2 בדיקות שנעשו במהירות X5 ו X8 על מדית R+ של וורבטים מאופיס דיפו אשר נצרבה במהירות של X4 (המהירות המקסימלית שמצויינת לדיסק הנ"ל). במעבר לבדיקה האיטית יותר ערכי PI ירדו בצורה משמעותית בעוד ערכי PIF ירדו רק במעט. - ולכן השאלה לגבי מהירות הבדיקה. לציין שהבדיקות נעשו עם ECC של 8. ע"מ לאפשר ECC של 1 יש להוסיף ל REGISTRY את הבא: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ahead\Nero Toolkit\CD Speed\CD Quality] "Scanning Interval"=dword:0000002 סה"כ אני מרוצה מהבדיקות.
-
- 0 תגובות
- 896 צפיות
-
-
אני רוצה צורב עמיד ואיכותי שיהיה גם דו שכבתי, צורב + - ו 16X והכי חשוב שיהיה איכותי תודה מראש בברכה, שי
-
- 9 תגובות
- 896 צפיות
-
-
שלום לפני כמה זמן התחלתי לשמוע רעש של כמו מאורר קטן שמסתובב מלא - מן שריקה קלה. בדקתי את כל הרכיבים וראיתי שהרעש נוצר מהארד דיסק שלי WD 120GB מה אפשר לעשות?
-
- 2 תגובות
- 896 צפיות
-
-
אהלן חברים, יש לי שאלה, קראתי את המדריך שבאתר על איך להוציא את המקסימום מהכונן. ומעבר לכך אני גם קורא עוד כל מיני טיפים והמלצות באינטרנט, אחד הדברים שנתקלתי בהם זה העברה של תיקיית המשתמש לכונן מכני. בתור התחלה, רציתי לדעת אם זה באמת כל כך משנה, ואם כן אז האם המדריך הבא הוא טוב ואמין ואפשר לעקוב אחריו. קישור למדריך: http://blogs.microsoft.co.il/blogs/support/archive/2012/03/21/how-to-change-the-default-location-for-saving-files-on-internet-explorer.aspx חוצמזה, אני אשמח לעוד טיפים והמלצות לכונני SSD. אחלה שבת לכולנו.
-
- 2 תגובות
- 896 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת מה תפקידו של הבקר ?? האם אפשר לחבר אותו למחשב ביתי??
-
- 3 תגובות
- 896 צפיות
-
-
אהלן. ברשותי צורב של LITE-ON מדגם LH-20A1P. הצורב בן כשנתיים ולאחרונה מתחיל לזייף בכל מה שקשור לצריבת CD-R. אשמח להמלצה על צורב חדש (חיבור IDE) שידוע כצורב איכותי ואמין, עם אפשרות לסריקת שגיאות. ממש לא איכפת לי גם אם יעלה 300 ש"ח אם צריך... (יש לי הרגשה שעם הירידה הדרסטית במחיר, ירדו גם איכות החומרים והייצור).
-
- 3 תגובות
- 896 צפיות
-
-
שיצרוב CD וDVD שיקרא אותם טוב. לא כמו הNEC שיש לי עכשיו צורב משהו ואח"כ לא רואים אם צרב. כתוב 0 מקום פנוי 0 מקום בשימוש. תקציב 215 גג.
-
- 8 תגובות
- 896 צפיות
-
-
שלום לכולם, עד שננעלתי על Vertex3 Max IOPS, אני קורא יותר ויותר על בעיות איתו! (תודה לאל שההגעה הרשמית שלו המשיכה להידחות).. חשבתי שהחלופה תהיה ה-M4.. גם שם אני מתחיל לקרוא על אותן הבעיות.. כשראיתי ש- CORSAIR נכנסו לתמונה, אמרתי הם בטח יהיו מצויינים.. שוב אותן בעיות.. כבר עשו RECALL.. נראה לי שזה עניין הבקר.. לא? אז עם מה נשארתי? INTEL 510? אחר? תודה רבה מראש דרישות: - נפח - כיוון ה-120GB.. (מערכת הפעלה ותוכנות) ואם זה יעזור שקבצי SAMPLES של אודיו ווידאו ישבו גם הם על SSD.. אז אלך על שניים כאלה או על אחד בנפח כפול (אם זה טוב יותר שיישבו על אותו דרייב אך בפארטישן נפרד).. - אמינות - ללא תקיעות / ריסטים / מחיקות מידע לא רצויות / חוסר יכולת של מחיקה בפועל (TRIM.…
-
- 7 תגובות
- 896 צפיות
-
-
שלום לכולם. ברשותי נגן MP3- iRiver iHP 120 , בעל 20 ג'יגה נפח. לאחר שלוש שנימ של שימוש , וסה"כ 2 נפילות, ההארדיסק נדפק (בנפילה השנייה, הנפילה הראשונה הייתה כלום). איך הסקתי שההארדיסק נדפק? חיפשתי בגוגל. גיליתי שהבעייה שהייתה לי כשמפעילים את הנגן (Check HDD Connection) השאירה 2 אופציות: א. החיבור נדפק. ב. ההארדיסק נדפק. בכל אופן, אחרי שפתחתי את המכשיר (נגמרה האחריות מזמן) , ראיתי מה דגם ההארדיסק, ואני שוקל לקנות חדש (כמובן אחרי שאני אשלח את הנגן לHandy לבדוק האם הבעייה אכן ההארדיסק או החיבור). ההארדיסק הוא- Toshiba MK2004GAL. http://www.geeks.com/details.asp?invtid=MK2004GAL-R&cat=HDD לאחר כל המגילה, אתם בטח שואלים מה לעזאזל אני רוצה מכם, אז הנה השאלה: הבנתי שהמערכת ה…
-
- 2 תגובות
- 896 צפיות
-
-
אבי שוקל לשקול dvd , הוא הבחין בנגנים שקוראים divx ( ככה העבודה שלי קלה יותר , לא צריך להמיר ) אך רוב הסרטים שאני מוריד מקודדים בxvid . בנתונים הטכנים של הdvd רשום שהוא תומך בMpeg4 , זה כולל גם את הxvid ? בנוסף , האם גם הוא תומך בסרטים המקודדים בac3 ? dvd הוא DI510 metz .
-
- 6 תגובות
- 896 צפיות
-
-
שלום לכולם! קניתי היום צורב DVD של LG הדגם הנ"ל, והוא צורב וקורא כל מדיה, חוץ מ- TEAC שהוא רק צורב אבל לא קורא. אולי מישהו יודע ממה זה נובע ומה הפיתרון? תודה רבה מראש.
-
- 7 תגובות
- 896 צפיות
-
-
קניתי כונן SATA חדש וחיברתי אותו ביחד עם כונן ה- IDE הישן שלי. כשאני מדליק את המחשב, שניהם מזוהים על ידי ה- BIOS, אבל כשאני נכנס ל- Windows (גרסה 98 המותקנת בכונן ה- IDE), הוא מזהה שם רק את כונן ה- IDE הישן ולא את ה- SATA. כונן ה- SATA מזוהה ב- Device Manager בתור כונן Dual IDE. באתחול המחשב במצב DOS כונן ה- SATA לא מזוהה כלל. מה עליי לעשות?
-
- 4 תגובות
- 896 צפיות
-
-
שלום אני מחפש דיסק קשיח נייד חיצוני 500 ג'יגה 2.5 אינץ' עכשיו אני לא מבין בזה כלום אז אני מבקש מכם עזרה. שמעתי ש WD טובים אבל המליצו לי גם על סיגייט. אם מישהו יכול פשוט לתת לי דגם ממולץ זה יהיה נחמד דרך אגב לא משנה לי אם הדיסק יעלה 350 או 500 העיקר שיהיה טוב.
-
- 1 תגובה
- 896 צפיות
-
-
שלום רב , ברצוני לרכוש הרד דיסק 250 של WD יש לי פה רשימה http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=C-Harddrive&DB141804=142201&orderby=price אבל אני לא יודע איזה דגם מתאים לי לוח שלי הוא ( תוצאות מסנדרה ) SiSoftware Sandra Mainboard Manufacturer : Gigabyte Technology Co., Ltd. MP Support : 1 Processor(s) MPS Version : 1.40 Model : GA-K8NE Version : x.x System BIOS : 12/05/2005-NF-CK804-6A61FG0KC-00 Chipset : nVidia nForce4 ICP System Memory Controller Location : Mainboard Error Correction Capability : None Number of Memory Slots : 3 Maximum Installable Memory : 12GB Bank0/1 - A0 : Empty Bank2/3 - A1 : Empty Bank4/5 - A2 : Empty Chipset 1 Model : Advanced Micro Devices (…
-
- 2 תגובות
- 896 צפיות
-


