אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
היי רכשתי M4 128GB למערכת איך הביצועים?? תודה משה
-
- 1 תגובה
- 898 צפיות
-
-
מי אמין יותר? מי מהיר יותר? מבחינת מחיר seagate יק יותר בכ- 60 ש"ח שזה לא נורא...
-
- 5 תגובות
- 898 צפיות
-
-
ווינדוס הפסיק לעבוד, בניסיון לתקן אותו דפקתי את הpartition table של ההארד דיסק. אני יודע על איזה סקטורים ישבו המחיצות הפגועות. 320GB בחלוקה הבאה: 1. Fat32 30GB -סיסטם 2. NTFS 130GB 3. NTFS 130GB מישהו יודע איך לשחזר?
-
- 2 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני עומד לרכוש HDD נוסף בשביל ליצור Dual boot משני כוננים נפרדים(XP ו - 7), אבל לפני שאני עושה זאת הייתי רוצה לוודא שהחומרה שיש לי לא תעשה בעיות. לוח אם - Intel DP35DP מארז - HEC 6AG1 Black מעבד - Intel Q6600 אני מעוניין לקנות כונן בנפח 1T והייתי רוצה לוודא שלא אמורה להיות בעיה מבחינת מקום/תאימות/זיהויי/בעיות נפוצות וכדומה, לפי מה שראיתי עד עכשיו (גם בפורום הזה וגם במקומות אחרים כמו Tomshardware) הכי כדאי לקנות עכשיו את ה - "Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 3.5. תודה מראש, ירון
-
- 4 תגובות
- 898 צפיות
-
-
קניתי בעל כורחי (האמת קנו לי) דיסקים של SKY. DVD-R 4.7GB כמה זמן הם יחזיקו לי עד שיתחילו להתקלף, אם בכלל הם יתקלפו ? ומה האיכות שלהם ? והכי הכי הכי חשוב : האם יכול להיגרם לי נזק לצורב DVD שלי משימוש במדיות מסוג זה ?
-
- 10 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום בתוכנית שלי לבניית HTPC יש כונן DVD וגם צורב ורציתי לדעת איך הצורבים וכונני DVD של LITE ON בהשוואה לחברות אחרות?? אני צריך משהו שקט במיוחד
-
- 8 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום פעם היה לי במחשב כונן וירטואלי שהייתי שם בו קובץ ומהמחשב השני שהיה מחובר היה יכול להוריד את הקובץ אליו למחשב,עכשיו השאלה שלי איך אני עושה את זה והאם אני יכול לעשות את זה גם שבמחשב אחד מותקן וינדוס 7 ובמחשב השני מותקן xp אשמח אם תביאו לי מדריך איך לעשות את זה או תסבירו לי איך. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 898 צפיות
-
-
חבר'ה מאיפה אתם ממליצים להוריד firmware לצורב DVD של LG? אני מוריד מ-lge.com אבל אין בו את כל הגירסאות תודה
-
- 4 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום, ברשותי תוכנה GetDataBack לאחר שהתוכנה סרקה את הסקטורים והציגה בפניי את כל המידע שהצליחה לשחזר, נכנסתי למיקום של אותו קובץ (מצגת פאור פוינט) שנמחקה. כאשר אני מתכוון לנמחקה היא נמחקה בעזרת SHIFT DELETE. לאחר שנאי מנסה לפתוח את הקובץ, אין גישה אליו, פשוט לא מוצא אותו, שאר הקבצים לעומת זאת, כן נפתחים (שנמחקו) והוא מראה לי אותם במלוא צורתם כפי שהיו. מה יכולה להיות הבעיה? או הפתרון? האם למישהו יש תוכנה מוצלחת יותר (גם אם היא עולה כסף, זאת לא בעיה לקנות) אבל שבאמת עובדת. מישוה נתקל בכך? שהתוכנה אכן מצאה את הקובץ אך לא מצליחה לגשת אליו? למען ההסבר היותר טוב, המצגת נמחקה לפניי כ 4 שעות, לא היה שינוי במחשב, לא נעשה רסטרט (אולי כן צריך?) או כל עבודה שגרמה לפגיעה בנתונים. מערכת…
-
- 2 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום רב, מבקש את המלצתכם לקניית דיסק קשיח חיצוני, לגיבוי התמונות במחשב. ה-HD בבית הוא 320GB, וכרגע יש עליו בסביבות 60-70GB תמונות. במחשב שלי אין לדעתי חיבוריים מיוחדים פרט ל-USB. איזה גודל דיסק מומלץ(320/500) ושל איזה חברה/דגם? המחיר עד 400 ש"ח. תודה ושבת שלום.
-
- 8 תגובות
- 898 צפיות
-
-
יש לי חבר שבמחשב שלו יש כונן קשיח 640AAKS, והוא רוצה לקנות כרטיס טלוויזיה. אז אמרתי לו שכדאי שיהיה לו כונן נפרד להקלטות ואחד למערכת. אחרי זה חשבתי לעצמי, אולי שיקנה עוד 640 ויעשה RAID 0. השאלה זה מה עדיף (מבחינת ביצועים) כונן קטן למערכת ואת ה640 להקלטות מהכרטיס או ששני 640 בRAID 0 ושהמערכת תיהיה גם עליהם ??? ??? ??? ???
-
- 8 תגובות
- 898 צפיות
-
-
-
מה דעתכם על Intel 510 120GB SSD?? שווה 1000 ש"ח עם 3 שנים אחריות?? או שיש יותר טובים באותו מחיר? (אני קונה מחו"ל)
-
- 0 תגובות
- 898 צפיות
-
-
הכנתי קובץ אימג' (ISO) של דברים חשובים שלי ועכשיו אני רוצה לצרוב את זה על דיסק DVD+DL וכל העסק הוא בערך 100 מ"ב מעל מה שיש בדיסק! האם יש דרך לצרוב את הקובץ על הדיסק? אני לא יכול לחלק את הקובץ לשניים! תודה רבה לעוזרים!
-
- 10 תגובות
- 898 צפיות
-
-
מצב קצת מסובך בשבילי אשמח אם תעזרו יש לי הארד דיסק כרגע של 120 ג'יגה שמספק אותי בהחלט,אני הולך לקנות מחשב חדש ואינני רוצה לקנות הארד דיסק(חיסכון של מינימום 200 שקל זה תמיד טוב) הקטע הוא שהדיסק הקשיח הזה (120) הוא בחיבור ide ואני מנסה להבין איך לחבר על הלוח שלי החדש גם אותו וגם את הצורב הישן שלי (גם הוא ide) יש איזה דרך לחבר את ההארד דיסק אולי לusb דרך איזה מתאם או משהו?,חשוב לציין שאני רוצה שהוא יהיה ראשי והשהווינדוס יותקן עליו האם זה יוריד מהמהירות שלו? יפגום בביצועים או משהו? אשמח ללינקים והסברים מה לקנות תודה רבה לכם. זה המפרט שאני הולך לקנות: 1 twin667 זיכרון TWINMOS 1024MB DDR2 667MHz Cl5 5300 - ¤580.00 ¤580.00 1 I820 מעבד Intel Pentium D 820 2.8GHz 2x1 MB - ¤5…
-
- 4 תגובות
- 898 צפיות
-
-
אם זה לא הפורום המתאים, אני אשאל בפורום של לינוקס. השאלה דיי פשוטה, כמו שבזמנו פורסמו רשימה של טוויקים שעוזרים לשפר ביצועים בווינדוס, משהו יודע לפרט משהו כזה בלינוקס (בעברית) אני לא מתכנן לעבור ללינוקס בקרוב, אבל אני אשמח לראות משהו כזה לשימוש עתידי
-
- 0 תגובות
- 898 צפיות
-
-
הלו אנשים אני צריך לצערי להחליף את ה- HDD שלי אחרי שזה קרס ואומנם עובד עכשיו, אחרי שיחזור, אבל עם כל מיני בעיות מוזרות יש לי לוח אם Abit ic7-max3 והוא תומך ב- SATA 1.5 רציתי לדעת אם אני מחבר אליו SATA II למה לצפות בדיוק? כלומר חוץ מהעובדה שהוא יעבוד ב-1.5 ולא ב-3.0 האם הלוח יזהה אותו והאם אני צפוי לבעיות מסוימות או לעבודה ירודה של הכונן, הרעיון הוא שברגע שאני ישדרג את הלוח אז אני לא אצטרך לשדרג את הכונן ובנוסף אם אני אמצא כונן מתאים מבחינת ביצועים והועבודה שקטה והוא SATA II האם זו אופציה שאפשר לחשוב עליה בכלל? בקשר לכונן הישן שלי אני הרצתי בדיקה עם powermax 4.21 הבעיה שתוכנה אומרת לך עובר או לא עובר איזה תוכנה אני צריך בכדי לדעת מה הבעיה בדיוק, כלומר למה הוא לא עבר את ה…
-
- 3 תגובות
- 898 צפיות
-
-
רציתי תזכורת קטנה איך אני מגדיל את המחיצה בפרטישן מאג'יק! אם יש איזה מדריך בשביל זה!
-
- 2 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם יש הבדל מהירות בין שני החיבורים האלה חוץ מהמבנה הפיזי שלהם? למה אין כמעט צורבים בצבע לבן אני פשוט חייב לבן ואני לא מוצא?
-
- 5 תגובות
- 898 צפיות
-
-
מתלבט בין 64 ג'יגה לבין 128 ג'יגה שנמצאים במכירה הקבוצתית בפורום צרכנות האם יש שוני בהם חוץ מהנפח? (מהירות קריאה וכתיבה) אודה לכם על העזרה
-
- 1 תגובה
- 898 צפיות
-
-
שלום לכולם, העיניין הוא כזה שאני יכול להשיג את ה4550 באספקה מיידית ואת ה4551 צריך להזמין לכן רציתי לדעת מה ההבדל בינהם. ראיתי בתרד הראשון שכתוב שהם בדיוק אותו צורב. אבל עדיין, ואולי בכלל עדיף הH10 של LG? רציתי גם לדעת כמה ה4550 יותר טוב מה3500 כי האמת שהמארז שלי כסוף והייתי מעדיף צורב כסוף גם אבל לא על חשבון איכות.
-
- 13 תגובות
- 898 צפיות
-
-
היי, אני צריך המצלצה ל SSD בנפח של 120GB, מחיר סביב ה 100$-150$ מאתר אמריקאי. תודה
-
- 0 תגובות
- 898 צפיות
-
-
יש לי שתי שאלות הבנתי שיש Firmware שהוא לא ממש חוקי שגורם לצורב לצרוב על דיסקים יותר מהר ממה שהם נועדו איפה אני מוצא את ההורדה של זה ואת האתר של מי שהוציא את זה והאם הדיסקים של Princo תומכים בזה?? תודה
-
- 3 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום וברכה, משום מה פתאום המחשב לא מצליח לזהות את הDOK, ז"א כשאני מכניס אותו אז המחשב אומר לי שהוא לא מזוהה. הבעיה היא בDOK מכיוון שניסיתי להכניס אותו לכמה מחשבים ובכולם זה הראה את אותה הודעה. תודה
-
- 3 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שלום לכולם אני שוקל קניית SSD בברלין (טס בסוף השבוע ;D ). קראתי את המדריך באתר וכמה מהתארדים פה ועדיין יש לי כמה שאלות. הבנתי שמומלץ האינטל 330, התקציב שלי הוא 350-400 שקל .. אני מעריך שזה מתורגם ל120 ג'יגה (?) 1) האם זה אכן הכונן המומלץ לתקציב? 2) איך הלוח שלי (Gigabyte GA-P35-S3G) מסתדר עם הכונן? אם בכלל יש דבר כזה בעיות תאימות עם SSD .. 3) כרגע הWIN7 מותקן על מחיצה של 476GB, פנויים 60 ג'יגה, 260 ג'יגה הם סתם קבצים שלא שייכים למערכת ההפעלה. זה משאיר 156 ג'יגה שעדיין לא נכנסים בSSD .. נניח שאני מוותר על כמה התקנות, מה הדרך הכי יעילה להעביר את מערכת ההפעלה בלי להתקין מחדש? 4) אשמח להמלצות איפה לקנות בברלין למי שמכיר. תודה למי שיכול לעזור
-
- 3 תגובות
- 897 צפיות
-


