אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
לפני חודש רכשתי בארה״ב כונן ssd התקנתי עליו מערכת הפעלה ותוכנות, וכל האחסון על כוננים מכניים. בחודש האחרון, שלוש פעמים לאחר אתחול קרה שהמחשב לא עלה. פעמיים הייתי צריך לנתק את כל שאר הכוננים על מנת להעלות את המערכת. פעם אחת היה צריך לבצע פרמוט... ועודכנה גירסת קשוחה עדכנית. ביום האחרון הכוננן פשוט לא עולה, ואחרי הלוגו של ווינדוס, מופיע מסך כחול!!! האם יש תוכנת בדיקה לssd ? האם זה שאין לי בקר Sata 3 היא בעיה? האם למישהו יש רעיון ?
-
- 2 תגובות
- 904 צפיות
-
-
אני רוצה ליבנות network attached storage ראיתי כמה מוכנים אבל יש בהם כמה חסרונות לעומת nas שבונים אותו לפי מה שרוצים כמו כאן http://www.hometheater.co.il/p-1.article02962 אני מחפש מארז מחשב שיש בו לפחות 4 מקומות לדיסקים קשיחים נשלפים {עדיף 6} כמו זה החיסרון של המארז הזה הוא הספק כח אם יש תקלה צריך להחליף את כל הספק אני מחפש מארז עם אותן תכונות אבל עם ספק כח רגיל פירסמתי את ההודעה גם בפורום ספקים ומארזים כל המלצה ומידע יתקבלו בברכה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום, יש בעיה אם מחברים HD למחשב לאחר שהוא כבר עלה?
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
מישהו במיקרה יודע? שם? כתובת? מספר טלפון? תודה מראש לכל העוזרים. :-)
-
- 0 תגובות
- 904 צפיות
-
-
אני קונה מחשב ואני מדי פעם צריך לצרוב דיסקים רגילים, ואני רוצה גם שיהיה לי קורא DVD במחשב.. צורב DVD אני לא צריך בינתיים ולכן אני רוצה את עצתכך אני לא רוצה לקנות קומבו. והשאלה שלי היא: לקנות צורב וDVD או שגם כונן CD רגיל בשביל הצריבות מדיסק לדיסק..? זה לא טוב ל DVD לקרוא דיסקים רגילים? ואם כבר אני קונה את הכוננים אז איזה חברות הכי אמינות? צורב אני כמעט סגור על LITE ON כי שמעתי הרבה טוב על הצורב שלהם. לגבי הDVD בהתחלה רציתי TOSHIBA אבל אמרו לי שיש לה בעיות אז עברתי ל LITE ON תודה לעזורים!
-
- 6 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום חברים, קראתי פה בפורום על הצורבים של BENQ ואמרו שהם טובים וחבל שלא מוכרים אותם,אז מצאתי אחד במחיר טוב גם 170 ש"ח במכירה קבוצתית. נראה טוב,תגידו לי אם הוא טוב,או אולי המלצה לאחד יותר טוב ממנו,תודה לעונים! הדגם הוא-BENQ DW1620
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
אם כן אילו ומה מחירם? אם לא מה המחיר הכי נמוך ל SSD 128GB בגודל של 1.8 אינטש?
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
אהלן, יש לי 4 כונני SAS 15.4 15000rpm 36גיגה כל אחד. הם מחוברים על בקר של אדפטק 3405 כל הארבעה מחוברים יחד ברייד 0. סך ה 140 גיגה מחולק פנימית ל 80 ויסטה 64ביט 30 ל XP PRO ו30 לדיסק פנוי לפעילויות scratch בבדיקת HD tune מהירות המינימום עומדת על 223MB/sec והמקסימות על 240mb/sec עכשיו כל העיניין נראה לי איטי ביחס לקונפיגורציה. גם לכם? אם כן אז איך אני מאתר ופותר את הבעייה? דרך אגב, האם צריך/מותר לבצע דיפרגמנטציה לכוננים במערך רייד?
-
- 6 תגובות
- 904 צפיות
-
-
yesh evdel be beziom ben Western Digital 500GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD5000AACS le Western Digital 500GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD5000AAKS ??? ma e evdel? ve im kvar ani poteh dion - az eize HD tov le biziom ve le games ? execpt raptors wd the best?
-
- 5 תגובות
- 904 צפיות
-
-
הגודל הנדרש הוא 500 SATA 2 MB 32 GB ? אתם מכירים דיסק אמין לפי חוות דעת? גם אם זה 16MB זה בסדר או קצת פחות מ- 500GB תודה
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש מדיות DVD, בכדי לצרוב מס' סרטים יקרים לי מאד (טיולים, חתונה וכיו"ב). חשוב לי לרכוש מדיה איכותית. הבנתי מהדיונים כאן שמדיות של Ritek הם מצוינות. האם זה תמיד נכון? האם המדיות כאן http://www.mysystems.co.il/default.asp?catid={84513833-AE79-4189-A88D-279B98AB9303}&details_type=1&itemid={647C573D-685E-4AFB-9BDB-14A582ED3FD9} הן טובות? תודה על עצותיכם.
-
- 5 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום היקרים, אני מתכוון לרכוש מחשב חדש בקרוב ובפעם הראשונה שוקל להוסיף כונן SSD לטובת מערכת ההפעלה. אני מחפש כונן בטווח ה 500ש"ח ומשיטוט בפורום נתקלתי במס' אפשרויות אך גם בבעיות כאלו ואחרות. כרגע ניראה לי שהכוננים של CROSAIR יכולים לעשות את העבודה (אלא אם תמליצו אחרת בפה מלא) בדקתי ונתקלתי ב 3 מועמדים (אנא ראו תמונה מצורפת) אודה לכם אם תמליצו מי מבניהם עשוי להיות הטוב. המשתלם ביותר. כ"כ אם יש לכם המלצות אחרות וסיבות למה כדאי -אם בכלל להתרחק מהכוננים האלו אשמח להמלצותיכם. ד"א אני מתכוון להתקין משחקים "כבדים" וחדשים על המחשב, האם כדאי \ לא מומלץ כלל להתקין אותם כל ה SSD? אשמח לדעת אילו דברים למעט מע' ההפעלה ואופיס אפשר ורצוי להתקין על הכונן או שהוא מומלץ…
-
- 0 תגובות
- 904 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי WD 5000AAKS כ HD יחיד והוא מחולק לשני מחיצה. מחיצה ראשונה רק הויסטה x64 ושניה לכל שאר הדברים. הבעיה שלי היא שכל פעם שאני עושה חילוץ, העתקה, גזירה וכו' כל המחשב ניהיה איטי ובקושי מגיב. את המפרט שלי ניתן לראות בצד. אני כמעט בטוח שהבעיה נובעת מהדיסק הקשיח. הדבר הזה נורמלי ? תודה לעוזרים !
-
- 9 תגובות
- 904 צפיות
-
-
יש לי 900 ש"ח...........אני רוצה לקנות צורב ומצלמה דיגיטלית תעזרו לי לבחור בבקשה תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 904 צפיות
-
-
שלום לכולם, איזה ssd אני יכול לחבר ללוח אם הזה - צירפתי את העמוד הרלוונטי מתוך ה- User's manual ואם אפשר גם לקבל המלצה לדגם מומלץ ? תודה רבה 28.pdf
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, ה nec 3540a שלי משגע אותי, הוא עושה בעיות בהמון דיסקים וכמעט בלתי אפשר כבר להשתמש איתו בדיסקים rw. אני משתמש בפיירמוור 1.04 וחשבתי לנסות לנסות את זה של Liggy's and Dee's http://liggydee.cdfreaks.com/page/en/NEC-ND-3540A מישהו יודע איזה מהגרסאות כדאי להוריד, ומה ההבדל בין Orig -Slow- Fast -RPC1 . תודה!
-
- 1 תגובה
- 904 צפיות
-
-
אחרי שחיברתי אותו לחשמל וחיברתי בכבל USB למחשב זה העלה לי בצד להתקין חומרה חדשה התקנתי והכל היה סבבה וזה מראה שההתקן עובד טוב בלי סימני שאלה עליו או סימני קריאה במנהל ההתקנים.. אבל זה לא מראה לי אותו במשחב שלי בתור כונן כשהוא מחובר.. אז איך לעזעזאל אני אמור לשים על הכונן הזה דברים אם אני לא מוצא אותו בשומקום.. אז מה אפשר לעשות..?
-
- 7 תגובות
- 904 צפיות
-
-
אהלן. רציתי לדעת מה ההבדל בין 2 הכבלים מבחינת הביצועים, האם כדאי להחליף במחשב שלי ל 80, והאם זה אפשרי (ורצוי) גם במחשבים ישנים - P3 למשל. תודה.
-
- 5 תגובות
- 904 צפיות
-
-
יש בכוננים קשיחים תכונה שנקראת TLER, מישהו יכול לפרט ולהרחיב על התכונה הזאת, מהי? מתי היא בדיוק באה לידי ביטוי, ואיך? תודה.
-
- 1 תגובה
- 904 צפיות
-
-
הבנתי מקריאה בפורום ובמקומות אחרים של- HDD הנ"ל היו בעיות קושחה, ולא ברור לי אם זה עדין אקטואלי. מאחר שה HDD הנ"ל מתומחר כרגע באופן מאוד אגרסיבי ביחס למתחרים, אשמח לקבל חו"ד עדכנית לגביו הן מבחינת אמינות והן מבחינת רמת רעש בפעולה ובסרק. נ.ב. לצורך העניין יש לי כרגע WD5000AAKS שמבחינתי מאוד שקט בכל מצב, כך שאשמח לשמוע כיצד הסיגייט משתווה אליו מבחינת רמת רעש.
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
כרגע יש לי שני כונני sata שפועלים מצויין. ניסיתי לחבר עוד כונן pata לצורך גיבוי מידע שנמצא עליו, ובעוד הוא מזוהה בביוס, הוא לא מופיע בווינדוס האם צריך להגדיר אותו בצורה כלשהי? עוד כמה פרטים מזהים שעולים לי בראש - * ההארדיסק כאמור אינו ריק * ההארדיסק הנוסף והצורב מחוברים בנפרד לשתי כניסת ה-ide, ושניהם מוגדרים על מאסטר * ברגע שווינדווס עולה הוא מדווח על התקן ide שזוהה ולא מותקן, אבל בקשה להתקינו לא עולה בהצלחה, ונטען שהדרייברים לא נמצאים * כניסה ל- control panel > administrative tools > computer managment > storage > disk managment לא מראה שום דיסק חדש, אלא רק את ה- sata הישנים שלי
-
- 1 תגובה
- 903 צפיות
-
-
היי תקן SD 8.0 החדש מגדיר תעבורה של עד 3.9 גיגה עבור כרטיסי SD מהדור החדש. בנוסף, הכרטיסים יהיו תואמים לתקנים הקודמים . https://www.tweaktown.com/news/72638/these-next-gen-sd-cards-blow-your-hdd-or-ssd-speeds-out-of-the-water/amp.html לידיעתכם.
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום. הייתי רותה לדעת בבקשה מהו ההבדל בין SATA 3 לSATA 2 (אני יודע על זה שSATA 3 = SATA 6.0GB/S אך אני פשוט לא מבין למה הוא לא מעביר בכזאת מהירות כפי שמצויין). האם התקנה של הWINDOWS על SATA 3 ב-RAID0 תגביר את מהירות הפעולה של הWINDOWS? זה יעשה אותו מהיר יותר? האם משתלם לעשות את כל העבודה הזאת והכסף המושקע בכדי שתיהיה מהירות גבוהה יותר? ניסיתי לקרוא על כך באינטרנט, אבל כל פעם שאני מתחיל לקרוא משהו אני נתקע במושג אחר שמחזיר אותי כמה צעדים אחורה.
-
- 4 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לבנות מערכת חדשה אבל לשם כך אני צריך לדעת אם באמת יש טעם בעניין השאלה שלי המערכת צריכה להעביר קבצים כבדים מכונן אחד למישנהו בסוגים שונים של חיבורים כגון כרגע אלו חיבורי USB וחיבורי SATA באופן הרגיל מה שיש לי היום בסוקט 775 כל שליחת נתונים לכונן כל שהוא גורמת להכפלת או לשילוש הזמן הכללי להעברת הנתונים בין הכוננים וכך ככל שאני מבקש להעביר עוד קבצים במקביל הזמן מתארך והמחשב הופך להיות איטי מטרתי העיקרית כרגע לפתור את בעיית האיטיות הנוראית אשר נגרמת כתוצעה מעברות נתנוים מרובות בו זמנית מכונן לכונן האם במערכת שבבים החדשה 1155 ההאטה כמעט ולא תורגש ? תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום, קניתי צורב NEC דגם 3540A כאשר אני נכנס למאפיינים שלו דרך מנהל ההתקנים, יש לי לשונית שנקראת "אזור DVD" ובה למטה אני רואה שיש לי עוד 2 פעולות עד שהשינויים ישמרו ואז לא אוכל לשנות אותם בחזרה. יש איזשהו תוכנה שמבטלת את הדבר הזה? תודה לעוזרים...
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-


