אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום. יש לי צורב DVD חדש כבר איזה חודש.הבעיה היא שאף פעם לא צרבתי משהו ואין לי שום מושג איך לצרוב סרט,משחק או שירים. מישהו יכול להסביר לי(יש לי נרו 6 אגב,אם זה משנה)? תודה רבה לכולם.
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
צריך אם 2 SATA , אבל אם יש בקר משתלם בעל 4 תמליצו צריך שהבקר יהיה תואם ל - דיסק קשיח של WD6401AALS או ל - Hitachi LA360 תודה
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
טוב אז ככה כמה שאלות 1.האם ההבדל בין ATA ל SATA שווה את המחיר? 2.כשבאתי לקנות המוכר אמר לי שה SATA עדין מאוד ושאם אתה בטעות שובר את החיבור בתוך ההארד דיסק אז הוא הלך וגם האחריות לא מכסה.... זה נכון שהוא עדין? 3.בעיקרון רציתי לקנות הארד דיסק של SEAGATE בגלל שהם נותנים 5 שנים אחריות אבל הבעיה היא שבכל המקומות שחיפשתי היה כתוב שהם נותנים 3 שנים... אתם מכירים אולי מקום שנותן 5 שנים? תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לקנות חבילת דיסקים dual layer . אמרו לי שהחברה הטובה ביותר היא וורבטים אבל הם יקרים מאוד (יוצא 14 ש"ח לדיסק בודד). אני צריך משהו יותר זול. מה הטוב ביותר מבין השאר: ? Teac, Silver line תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
חברים שלום, היה לי דיסק נייד מסדרת פספורט של WD עם 500 ג'יגה שסבל מבעיות קשות הדיסק היה באחריות ונקנה בפברואר 2010 שמתי אותו במעבדה ואמרו לי שצריך להחליפו בחדש. הדגש שהיה ברשותי היה מהחדשים שמפורסמים בחנויות ובאתר של WD: WDBAAA5000ABK קיבלתי דיסק חלופי של WD (שכרגע גם לא עובד בכלל...) והוא מדגם: WDME5000TN האם הדגמים שקולים? האם הדגם הזה מיושן יותר? האם להתעקש ולבקש את הדגם שלי או שאין הבדל? ואם יש - מה ההבדלים בכלל??? תודה רבה!!!
-
- 1 תגובה
- 907 צפיות
-
-
ענקית הטכנולוגיה משיקה את כונן ה-PM971, עם ביצועים גדולים באריזה הקטנה ביותר שניתן להעלות על הדעת בזמן שאנחנו עדיין מצפים בקוצר רוח לדגמים צרכניים ראשונים שיבוססו על שבבי ה-NAND התלת מימדיים של אינטל-מיקרון ושל טושיבה, חלוצת תחום שבבי האחסון התלת מימדיים סמסונג ממשיכה לשעוט קדימה מבלי להמתין לאף אחד – עם כונן SSD מבוסס על תקן ה-NVMe שכל כולו נמצא בתוך שבב BGA בודד, בגודל דומה לבול דואר ובמשקל של גרם אחד בלבד. בסמסונג יצרו שבב בודד שכולל בתוכו עד 16 שכבות של זכרון V-NAND מסוג TLC בנפח של 256 ג'יגה-ביט האחד (לנפח כולל של 4,096 ג'יגה-ביט – הם 512 ג'יגה-בייט), שכבה נוספת שבה 4 ג'יגה-ביט זכרון מטמון מהיר מסוג LPDDR4, ושכבה אחת אחרונה אשר מאכלסת את בקר ה-SSD עצמו – וה…
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
-
-
-
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
יש לי צורב DUAL-LAYER, ואני מעוניין לצרוב משחק שיש לי ששוקל 6 ג'יגה (על מנת לא להרוס את הדיסק המקורי שקניתי). 1) ניתן לעשות זאת? 2) איפה קונים דיסקים בנפחים כאלה, ומה מחירם? 3) באיזו תוכנה עליי להשתמש על מנת לצרוב אותם (בעזרת הנרו אני יכול לצרוב רק גודל של דיסק רגיל=4.7 GIGA)?
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום לכולם, במחשב חדש עם לוח אם ASUS P5LD2 Deluxe (חדש ונוצץ) אני מתכנן להתקין שני דיסקים WD SATA-II 160GB (גם חדשים ונוצצים) במערך RAID1. המטרה היא כמובן יצירת mirror שימנע אסון ואובדן מידע במקרה של קריסת דיסק מאחר ואני עובד עם חומר מאוד רגיש. רציתי לדעת כמה מסובך להגדיר זאת לבד (ביצעתי הרבה התקנות והגדרות בעבר אבל מעולם לא התעסקתי עם RAID). המערכת תעבוד על לוח האם הנ"ל שיש עליו שני בקרי RAID לפי מה שקראתי - לא כל-כך הבנתי מה ההבדל ביניהם... יש למישהו קישור לאיזה מדריך ברור על הגדרת, הרצת ותחזוקת RAID (כולל איך בדיוק מתקינים WIN XP על דבר כזה) ? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אמאזון מספקת לכולנו עוד הזדמנות להתחדש בחומרה איכותית במחיר איכותי - רק עד מחר בבוקר לכתבה
-
- 1 תגובה
- 907 צפיות
- 1 follower
-
-
הי, לפני כ3 חודשים קניתי בארה"ב (דרך Newegg) כונן 1.5T בשביל מדיה לHTPC. אתמול הוא התחיל לעשות תקתוקים. אני משער שזה אומר שהוא גוסס, והתחלתי להעביר את הסרטים לכוננים אחרים. מישהו יודע אם יש דרך לממש אחריות דרך היבואן ? במידה ולא, מהי הפרוצדורה בארה"ב ? בנוסף, יש דרך לתקן את התקתוקים ? אני אציין שלא חשבתי שיש בעיה שאת הכונן אני ארכיב לבד על המחשב (סה"כ חיבור של כבל SATA וחיבור חשמל). הדיסק עבד יפה בחודשיים האחרונים מאז שחובר. יכול להיות שעשיתי משהו לא נכון בהתקנה ? תודה לעוזרים !!!
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום אחרי בדיקות רבות התברר לי שהדיסק קשיח שלי הוא צוואר בקבוק לרינדורים וקידודים החלטתי לעשות מערך RAID יש לי כונן של SSD Intel 120GB SSD 510 Series Sata III 2.5'' שנעשה בו שימוש למערכת ההפעלה יש לי עוד כונן HDD Hitachi - DeskStar 7K1000.D 1TB 7200RPM 32MB Sata III שנעשה בו שימוש לפרויקטים וחומרים עכשיו קניתי עוד שנים כמוהו יש לי לוח אם של אסוס מסוג P9X79 רציתי לדעת מה האפשרויות שלי בנוגע למערך 0 האם אפשר להשאיר את הSSD או שהמערך כולל את כל הדיסקים שבשימוש האם יש לי אפשרות לעשות מערך של שלושה דיסקים ואיך לשמור את הנתונים על הדיסק הקיים ובעיקרון רציתי להשאיר את הSSD למערכת ההפעלה ואת שלושת הדיסקים למערך ועוד שאלה כיצד אני מגדיר את זה בביוס כי לא כל כך הבנתי את זה מהח…
-
- 5 תגובות
- 907 צפיות
-
-
המחשב מיועד לאינטרנט משחקים ועריכת וידאו. אז השאלה היא מה לקנות: WD 80GB 8MB BUFFER 7200RPM ATA100 או Hard Discs : Maxtor 80GB 7200rpm 8MB Buffer Serial ATA HDD [ ¤ 576.83 ] 1 או Hard Discs : Maxtor 80GB 7200 rpm 8MB Buffer ATA133 HDD [ ¤ 549.99 ] 1 המחיר לא מפריע גם אם אני אקח את היקר מבניהם אבל תגידו לי מה עדיף ןמה יותר משתלם מבין שלושתם...
-
- 8 תגובות
- 907 צפיות
-
-
במהלך חיפוש דיסק קשיח 2TB בזאפ מצאתי פרסומת מעניינת באתר של איבורי(http://www.ivory.co.il/Product.asp?productid=7068 ) עוד משהו מעניין זה שבחיפוש בזאפ אייבורי הייתה הכי זולה מכולם בהפרש מאוד מוזר ( http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=767239 ) נ.ב. מישהו כאן יכול להמליץ לי על דיסק קשיח חיצוני בגודל של 2TB טוב שגעו חופשי [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום יש לי כונן SATA במחשב .חיברתי כונן SATA נוסף . ששאלתי בחנות איך אני מגדיר אותו שיקרא כSLAVE ולא כMASTER המוכר אמר לי שבכונני SATA אין ג'אמפר וההגדרה נעשית דרך הביוס. ניסיתי דרך הביוס ולא כ"כ הסתדרתי . הלוח אם הוא IP35-E.ניסיתי גם באתר של אביט מישהו יוכל בבקשה לעזור ? תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 907 צפיות
-
-
היי חבר'ה, יש לי שרת SBS2003 ושלושה דיסקים חיצוניים שהוקצו לי לטובת הגיבוי שלו, של 300GB כל אחד. אנחנו עובדים עם תוכנה קצת ישנה (Veritas version 9) אבל זה מה שיש כרגע. גודל המידה שמצריך גיבוי הוא בערך 250GB. התחלתי לתכנן את הגיבוי מחדש לשרת הזה ואני נתקל בבעיה, אולי תוכלו לעזור לי. אני רוצה שיהיה גיבוי יומי מסויים, כך שבמקרה שקובץ אבד/נפגם/נעלם אני יכול להשיג אותו מהימים שלפני. כעקרון, הייתי משתמש בשיטה נפוצה שהולכת כך: גיבוי מלא ראשוני על דיסק A -> גיבוי אינקרמנטי יומי על דיסק B ו-A לחילופין -> פעם בשבוע גיבוי מלא על דיסק C אבל אז התקילו אותי: אני לא יכול לגשת לדיסקים של הגיבוי בצורה יומית (הם נשמרים בכספת). אני יכול לגשת אליהם רק פעם בשבוע. האופציה הראשונה ש…
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום רב, ברשותי דיסק קשיח של SATA שקיבולו 80GB. כשניסיתי להשתמש בדיסק הקשיח הזה המחשב לא קרא אותו. אני מחבר אותו היטב וכלום. לאחר מכן ניסיתי לחבר אותו במחשב של אחי והוא עובד ואף התקנתי עליו windows xp. עכשיו מה יכול להיות הבעיה של הכונן קשיח הזה? תודה רבה על העזרה.
-
- 1 תגובה
- 907 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני לא מבין הרבה בכוונים קשיחים אבל אני יודע שחלק מהנתונים החשובים זה מהירות הסיבוב וגודל החוצץ של כונן. שאני מסתכל על כוננים קשיחים תמיד הנתונים האלה מופיעים אבל לאחרונה התחלתי לחפש כונן קשיח חיצוני ונתון הBUFFER לא מופיע. אני זוכר שכדאי 7200RPM ו16MB BUFFER רציתי לדעת מה חשיבות נתונים אלו והאם יש איזה סיבה שיצרניות לא יפרסמו את נתון הBUFFER בכוננים קשיחים חיצוניים. לדוגמא: http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=356 http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&name=null&vgnextoid=b4de26bbdae90110VgnVCM100000f5ee0a0aRCRD&vgnextchannel=03d5368407f70110VgnVCM100000f5ee0a0aRCRD&reqPage=Model תודה!
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
לאחרונה רכשתי צורב DVD דגם LG 4163B. כאשר אני מנסה לצרוב איתו CD רגיל הוא תוכנת NERO מדווחת כי המהירות המקסימלית לצריבה היא x8, למרות שאין ספק שהדיסק תומך ב x24 לפחות. עדכנתי את ה nero ואת ה firmware של הצורב אך הבעיה עדיין קיימת. nero infotool מדווח כי הדיסק מיוצר ע"י "Multi Media Masters & Machinary" וכי המהירויות המקסימליות הן 4x - 8x. היכן הבעיה? האם יתכן שלצורב יש בעיה לצרוב דיסק מסוג זה דווקא במהירות נורמלית או שזו בעיית הגדרות/תוכנה כלשהי?
-
- 9 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אהלן.. עד היום בבוקר היה לי WD320AAKS אחד שנקנה לפני הרבה זמן, אבל לא רלוונטי.. היום מפאת והמקום התחיל להגמר קניתי עוד אחד את אותו הדגם וגיליתי כמה דברים: 1) החדש מיוצר במלזיה ולא בתאילנד כמו שכתוב על הישן. 2) הצורה שלו טיפה שונה 3)הוא טיפה יותר קריר(מעלה אחת לא קריטי) 4)והחשוב מכולם: לפי hdtune - ישן: min_59.9 max_81.1, חדש: min_74.9 max_115.6 עכשיו רציתי לשאול אם זה בגלל שעל הישן יש לי שתי מחיצות ועל החדש אין לי מחיצות או שפשוט שיפרו אותו עם הזמן? דרך אגב, המהירויות של הישן הן בדיוק כמו ביום שקניתי אותו(לפי בדיקה שערכתי אז) ואם כבר פתחתי אשכול אז, איך אתם ממליצים לסדר מחיצות וכמה, והאם בגלל שהוא מהיר יותר, לשים את החדש ככונן של המערכת?? תודה מראש, אור.
-
- 6 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שמתי לב שעל רוב דגמי המדיות לדיוידי היום מופיע בקטן סימן ה RW, למרות שהדגם עצמו לא תומך בזה. למישהו יש מושג למה הם רושמים את זה?
-
- 6 תגובות
- 907 צפיות
-
-
קניתי צורב חיברתי לו את ה IDE והחיבור של הספק אבל הוא לא קולט דיסקים אלא רק נפתח..לא משנה איזה דיסק אני מכניס הוא לא קורא.. הצורב הוא LG GH22NP20 עכשיו ראיתי את הכבל שנראה כזה כמו סרט ארוך ומחובר ל 2 התקנים וללוח אם אז ידעתי שיש לי כניסת IDE .. אבל עכשיו אני רואה שכניסת ה scsi היא דומה במראה... אז אולי יש לי את הכניסה הזאת? שאלתי תשאלה הזאת בפורום ואמרו לי IDE
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות DVD-ROM בלא יותר מ-350 שקל... זה נראה לי טוב: http://www.pioneerelectronics.com/Pioneer/CDA/Industrial/IndustrialProductDetails/0,1444,1742,00.html מה אתם אומרים עליו? יש לכם הצעות אחרות? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 907 צפיות
-
-
שלום, השאלה מתייחסת לעיבוד תמונה. משקל קובץ תמונה ממוצע כ- 40 מגה לפחות. מעבד i5 זכרון 8 ג'יגה.מערכת הפעלה ווינדוס 7 64 ביט. 'פתיחת' קבצי תמונה ל- 1/1 עורכת זמן רב. זה לא עניין של זכרון להבנתי (8 ג'יגה אמורים להספיק). לא לגמרי ברור לי מה היתרון ב- ssd מעבר לזמני עליה של המערכת או התוכנות שמותקנות עליו. ובמיוחד חשוב לי לדעת- וזו השאלה העיקרית האם גם זמני העבודה מתקצרים. בעקרון, התמונות- הדאטה- לא תאוכסן ב- ssd אלא בכונן אחר, רגיל. האם יש לכך השפעה על התשובה? תודה, אייל
-
- 3 תגובות
- 906 צפיות
-


