עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. מצטער על הבורות אבל אני כל הזמן שומע רק raid raid raid ... מה זה אומר ? אני יכול לעשות את זה עם הארד דיסק אחד או שחייבים שניים ? אני לגמרי מבולבל ... כל הסבר יתקבל בברכה, עשיתי חיפוש אבל לא מצאתי משהו מועיל... תודה, דור

    • 3 תגובות
    • 910 צפיות
  2. Started by harry,

    טוב לרגל המאורע הנדיר של קניית דיסק קשיח חדש (האחרון היה לפני 4 שנים :-[) אז רציתי בבקשה המלצה שלכם לדיסק קשיח שאתם יודעים מנסיון שיחזיק ל5,6 שנים, כי אני קונה לעיתים מאוד רחוקות דיסק קשיח אז חשוב לי שיחזיק הרבה זמן. תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 910 צפיות
  3. Started by Symbore,

    שלום רב לכולם. יש לי כונן חיצוני my essential book די חדש של כמה חודשים ובפועל עבד פחות משבוע. משמש לגיבוי מידע. הרצתי עליו בדיקה עם seatools בעוד שהתוכנה לא הצליחה לעשות להארדיסק קריאת סמארט. מבחן הDTS והמבחן הג'נרי הקצרים עברו בהצלחה. שניהם נכשלו במבחנים הארוכים יותר. האם ישנה סיבה לחשש? תודה מראש,דימה.

    • 1 תגובה
    • 910 צפיות
  4. Started by T-Flash,

    אהלן קראתי קצת מדריכים באתר...וראיתי שאפשרי לעשות OC להרד דיסק? איך?? הרי אין לו קלוקים כמו לרכיבי ליבה?? מעלים את ה PRM?? נגיד יש לי HD עם 7200 סלד... עד כמה אני יוכל להעלות אותו?? 10K כמו הראפטורים?? האם זה מומלץ?? זה משפר את הביצועים בצורה ניכרת?? ואפשרי לעשות OC גם לצורב...??

    • 5 תגובות
    • 910 צפיות
  5. Started by Roylimor,

    שלום אני מחפש לקנות כונן גיבוי חיצוני ורציתי לדעת מה החברות והדגמים המומלצים הנפח הרצוי הוא לפחות 500 גיגה תודה מראש רועי

    • 1 תגובה
    • 910 צפיות
  6. Started by airko,

    אני מעוניין לקנות SSD אך המחשב שלי בעל SATA 2,חשבתי על 120-128 גיגה. איזה דגם אתם ממליצים עד 600 ש''ח? תודה.

    • 1 תגובה
    • 910 צפיות
  7. Started by MYST,

    ברשותי כונן SSD בעל נפח 240 gb וכן כונן SSD 64 GB שחותם אבטלה . שאלתי האם ניתן לאחד את שניהם במערך RAID כול שהוא ? {לתוספת מקום או ביצועי שיכתוב/קריאה}. {עדיפות ל מערך 0-1 }. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 910 צפיות
  8. Started by isotoper,

    שלום יש לי מחשב P4 2.4 לוח אם Gigabyte 8PE667P (צ'יפסט INEL 845) , עם חיבורי IDE בלבד. היום קניתי כונן קשיח WD בגודל 250GB ואני לא מצליח בשום אופן לפרמט אותו. אמרו לי שזה יכול להיות כי המחשב לא חדש וההארד דיסק גדול עליו. האם זה נכון ? האם יש דרך להתחכם ובכל זאת להצליח ? למשל לפרמט אותו אצל מישהו עם מחשב חדיש יותר ואז לשים אותו אצלי. תודה !

    • 10 תגובות
    • 910 צפיות
  9. Started by chook_rl,

    יש לי רשת ללא DHCP, לא מצאתי שום דבר, וחיפשתי הרבה באינטרנט, להפעיל את הכונן.. מה אפשר לעשות? (מדובר על דגם 500MB שנקנה לפני חצי שנה, ומאז שוכב כי אין לנו מושג מה לעשות איתו) HELP

    • 5 תגובות
    • 910 צפיות
  10. Started by TheEmbryo,

    יש לי דיוידי רום של TOSHIBA (SD-R1612, לוח אם של אסוס (P34VX) ווינידוס XP. אני מנסה נואשות להפעיל את הכונן בDMA MODE אבל משום מה הוא מתעקש לעבוד ב PIO ONLY. מה כבר עשיתי? : 1. העברתי ל "dma if available" 2. נסיתי להוריד והלתקין מחדש את הסידירום / Secondary Ide. 3. לעדכן את הדרייברים האחרונים של via. 4. הביוס מזהה אותו כ DMA. 5. נסיתי דרייבר אחר של VIA שלא עזר. 6. החלפתי כבל ל80 פין 7. החלפתי את מיקום החיבור, לPrimary Slave עכשיו הוא (Secondary Master). 8. התקנתי מחדש את הוינדוס. כלום לא עוזר, הכונן תומך בDMA ועובד יופי על מחשב אחר עם לוח של Gigabyte. למישהו יש פתרון?

    • 6 תגובות
    • 910 צפיות
  11. אהלן חברה, אני מתכנן מחשב חדש, ואשתמש בחבילת התוכנות CS5.5 לעריכת וידאו ליוטיוב. עלתה האופציה של קניית שני כונני 500GB SATA3 ויצירת מערך של RAID0. את יתרונות ה READ\WRITE הבנתי, אבל, בהנחה שאני לא כל כך צריך לעמוד ב"לוח זמנים" נוקשה- כמה זה באמת תורם לעבודה? כמו כן הבנתי שזה מוריד את הביטחון של המידע- מכיוון שאם HD אחד הולך, כל המידע על שניהם הלך לי? מה עושים במצב כזה? אין לי כרגע אפשרות גיבוי חיצוני של כל המידע שלי.. האופציות העומדות בפני הן: 1) קניית HD אחד חדש SATA3, ושימוש ב HD ישן SATA1 בתור פח זבל לכל אוסף המדיה שלי, שלא בשימושי עריכה או בשימוש יומיומי. 2) קניית SSD למערכת הפעלה ותוכנות + HD SATA3 לכל שאר הדברים. 3) קניית שני HDים חדשים SATA3 ושימוש ב RAID0. מה לדעת…

    • 6 תגובות
    • 910 צפיות
  12. Started by isach,

    יש לי במחשב דיסק קשיח של סמסונג בגודל 80 ג'יגה , ולא מזמן בגלל שנגמר לי המקום במחשב , קניתי דיסק קשיח חדש של ווסטרן דיגיטל בגודל 320 ג'יגה wd 320 ys sats 2 16 mb raid וכשהוספתי את הדיסק הקשיח למחשב פרמטתי אותו בעזרת Computer Management של הווינדוס. פיצלתי לכונן אחד של 60 ג'יגה כונן אחד של 140 ג'יגה וכונן אחד של 100 ג'יגה ופשוט העברתי מהכונן היש סאמסונג של ה80 ג'יגה את כל המידע שאני צריך לכוננים החדשים של הווסטרן. אבל היום..בגלל שלא פירמטתי את המחשב אולי איזה שנה והיו כל מיני בעיות בווינדוס אז פירמטתי את הסאמסונג ורציתי להתקין מחדש את הווינדוס בכונן של ה 60 ג'יגה של הווסטרן שהכנתי לצורך ווינדוס. אבל אחרי שפרטמתי את הסמסונג ונכנסתי להתקנה של הווינודס המחשב נת…

    • 12 תגובות
    • 910 צפיות
  13. Started by galai198777,

    זה כונן טוב כדאי לקנות ? https://www.amazon.com/gp/product/B00PAFJJRA/ref=s9_simh_hd_bw_b1PRYq3_p147_d0_i1?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=merchandised-search-3&pf_rd_r=EHQ2TYNRKZCVB30XZ5G5&pf_rd_t=101&pf_rd_p=7a6a68aa-96da-5137-9caa-9f257ebb3433&pf_rd_i=1292110011

    • 0 תגובות
    • 910 צפיות
  14. Started by aviv00,

    יש לי HDD של WD טרה וחצי שעשה בעיות הרבה זמן ועכשיו עלה רמה מעתיק לאט עושה בעיות ב SMART מה עושים ? איך ממשים אחריות איך אני מעביר את החומר ממנו ? האם אפשר לבקש HDD נוסף להעביר את החומר ? תודה

    • 1 תגובה
    • 910 צפיות
  15. מה דעתכם על הכונן הבא?? ?200GB (8MB) SATA DiamondMax 10? MAXTOR ומי מהחברות הבאות הכי מומלצת בנפחים של 200 GB . MAXTOR\WESTERN DIGITAL\Samsung הפרמטר הכי חשוב לי הוא אמינות.

    • 8 תגובות
    • 910 צפיות
  16. יש לי כונן קשיח של Seagate שהתקלקל, יש לי עליו מספר סידורי, אבל אני לא ידוע מאיפה קניתי אותו כדי לממש אחריות. (אם היא עוד בתוקף) יש לי דרך לברר? על הכונן רשומים לי מספר סידורי, ומספר חלק של הכונן. (S/N, P/N)

    • 0 תגובות
    • 910 צפיות
  17. Started by puyol,

    הטמפ' בHDD שלי עומדת על 44 זה תקין?

    • 3 תגובות
    • 910 צפיות
  18. הייתי די משוכנע שאני מחפש DIAMONDMAX 10 16MB 300G . קראתי באיזה מגזין שהם הכי טובים. אחרי שקראתי פה ושם הבנתי שעדיף לקחת את ה MAXLINEIII התואם. אותם SPECS אבל יותר אחריות (נכון? לא נכון?). עכשיו אחרי שקראתי את הביקרת הקבוצתית + ביקורת SAMSUNG בTOMS מהסטיקי ועוד ביקורת קבוצתית ב STORAGEREVIEW - אני ממש כבר לא יודע. ה 3200JB של WD נראה ממש טוב - וגם הT7K250 SATAII של היטאצ'י. כמו כן לא הבנתי את תוצאות הביקורת של ה SPINPOINT ב TOMS. הכותרת "SAMSUNG LEADS THE PACK" אבל זה לא לגמרי נראה ככה מהתוצאות. בקיצור אני צריך תרגום ולא בגלל אנגלית (שפת אם). סדר החשיבות שלי מציב את ביצועי היחידה והיציבות שלה לאורך זמן לפני נגיד...כמות הרעש או החום. לא תהיה על הדיסק מערכת הפעלה…

    • 4 תגובות
    • 910 צפיות
  19. Started by Alexkmr,

    התקלקל לי הF3, והוא היה באחריות. החנות החליפה לי בסיגייט. רציתי לוודא שההרדיסק של סיגייט באותה רמה כמו הסמסונג ושאינו סובל מבעיות כמו בעבר?

    • 3 תגובות
    • 910 צפיות
  20. Started by Ancient1,

    יש לי רק ספריה Video_TS ו NERO - אני בוחר DVD-VIDEO השאלה היא האם מספיק שאני גורר לספריה בשם זה בצד שמאל בNERO ? ומה עם AUDIO_TS ?

    • 7 תגובות
    • 910 צפיות
  21. Started by DimRah,

    איזה DOK עדיף? SanDisk 16GB Cruzer Micro USB Flash Drive U3 Black או Transcend 16GB JetFlash V33 USB 2.0 המליצו לי על ה-Transcend.

    • 6 תגובות
    • 910 צפיות
  22. Started by alonkl,

    הזמנתי בטעות 250GB 8MB Sata במקום 250GB 16MB SATA2 טעות של לחיצה... זה כזה נורא?

    • 11 תגובות
    • 910 צפיות
  23. Started by zolder,

    קניתי HD של WD 80G עם ה-8MB. למה שאני בודק במחשב אז יש פחות מ-80G,יש משהו כמו 75G. איפה השאר?

    • 2 תגובות
    • 909 צפיות
  24. Started by idan100,

    שלום, יש לי מספר שאלות בנוגע לכוננים קשיחים: 1. האם יש הבדל גדול בין חיבור sata 2 לבין חיבור sata 3 כשמהירות הסיבוב שווה(7200rpm)? העניין הוא שנתקלתי במספר כוננים קשיחים וההבדלים במחירים בין חיבור sata 2 ל-sata 3 הם די גדולים, כ-40% למחיר. זה באמת הבדל ששווה את זה או שמה שמשפיע בעיקר על המהירות זה הסיבוב ולא החיבור? 2. מה ההבדלים בין סוגי הכוננים (Green, Blue, Black)? 3. האם ככל שמהירות הכונן גבוהה יותר, הדבר משפיע על אמינות הכונן לאורך זמן או הרעש שהוא מייצר? תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 909 צפיות
  25. Started by 996,

    קניתי דיסקים בגודל 900M. ברגע שאני מנסה לצרוב אם כול מיני תוכנות צריבה,הם מציגים לי את הדיסק בגודל 80 דקות ולא 100 דקות כמו שאמור להיות. מה לעשות? דרך אגב יש לי צורב מחברת MSI 40X12X48 תודה.

    • 4 תגובות
    • 909 צפיות

דיונים חדשים בפורומים