עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by aragon,

    ???

    • 4 תגובות
    • 932 צפיות
  2. Started by shloosh,

    i can buy here the latest internal dvd-rw from lacie 16x16 for 130$ or the external d2 for 200$ the problem is that the software and the drivers arein japanses and there is problems with the english xp. is there any why the download all the softwares and drivers IN ENGLISH? i can also buy the latest pioneer for 110$. thx for the help. plz write IN ENGLISH cause i cant see hebrew!!!!!!

    • 7 תגובות
    • 932 צפיות
  3. למה ה WD2500KS מגיע במארז כסוף כשבאתר של היצרן הוא שחור? מדובר באותו הדגם בדיוק וזאת לא פעם ראשונה שני נתקל בדיסקים קשיחים שחלקם כסופים וחלקם שחורים.. שניהם לא מחבילות RETAIL...

    • 10 תגובות
    • 932 צפיות
  4. Started by udicol,

    אחרי התלבטויות רבות ושיקולים של עבודה החליט גיסי לקנות דיסק קשיח חיצוני בממשק של FireWire עבור מקינטוש G4 733Mhz. לאחר כשעה וחצי של פירמוט (LowlevelFormat לפי ההוראות ) והגדלת החוצצים השונים בשביל תוכנת FinalCutPro , בחנו את ביצועי הדיסק. במילה אחת : מדהים. בשתי מילים : לא יאמן. הדיסק טס. העברנו כמה מאות מגה בפחות בדקה. בממוצע קיבלנו - 30-10Mbyte/sec - וזה פשוט מהר. דיגיטציה ישירות ממשק RtMac מבוצע כאילו מדובר בדיסק סקזי פנימי מהיר. בקיצור החוויה עולה כ-2000 ש"ח, אבל נחוץ עבור משתמשים עם עבודות קריטיות.

    • 0 תגובות
    • 932 צפיות
  5. אני גיביתי את כל הדברים החשובים מהוכנן הקשיח שיש לי (רשום בחתימה). ואני רוצה לגמרי לאחות את כולו. זאת אומרת להחזיר אותו למצב כשקניתי אותו כשהוא היה חדש: בלי שום חילוק למחיצות או משהו כזה... רציתי לדעת איך אני עושה את זה? (השיטה שאני אעשה את זה בעת התקנת ווינדאוס לא טובה... היא משאירה את הכונן מחולק....)...

    • 8 תגובות
    • 932 צפיות
  6. הבקר החדש של היצרנית האמריקאית מתיימר להביא את זכרונות ה-NVMe אל המיינסטרים - יחד עם הביצועים המשודרגים מהם כולנו נוכל להנות לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%91%d7%a7%d7%a8-ssd-%d7%a2%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%92%d7%91%d7%95%d7%94%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%91/

    • 2 תגובות
    • 932 צפיות
  7. לא יודע, תמיד זה יוצא יותר יקר ממילא.. אז למה? שמעתי איזה משהו על מערך כלשהו ששמים דיסק אחד על השני וזה מגדיל את המהירות/משפר את הביצועים או משהו.. מישהו יכול בבקשה להסביר ולפרט לי על זה?

    • 8 תגובות
    • 932 צפיות
  8. טוב, החלטתי שאני קונה HD חדש, ה80 ג'יגה הזה פשוט לא מספיק לי... טוב נו, אבא שלי החליט, היום היינו בפ"ת (נסענו לסבתא שלי) והוא עשה לי הפתעה ונסע לKSP ואמר לי שהוא קונה לי HD חדש של 250 ג'יגה. רק חבל שאיחרנו ב15 דקות והסניף נסגר זה מה שהוא רצה לקנות לי http://ksp.co.il/hmain.php?uin=2478 ורציתי לדעת אם מישהו פה מכיר אחד יותר משתלם, ואם יש משהו שהHD צריך לתמוך בו וזה לא תומך. לדעתי יש לו הכל, SATA 2, NCQ, ו16 מגה באפר... קיצר תביאו המלצות ויש לי גם בעיה. יש לי צורב DVD שקנו לי לפני שנה בערך, לא כתוב עליו חברה או משהו, רק דברים כמו DVD RW וכאלה, אבל כל התוכנות מזהות אותו כ HL-DT-ST DVDRAM GSA-4082B A206, ובחודש האחרון הוא הפסיק לזהות דיסקים ריקים לצריבה, ניסיתי של כל מיני חב…

    • 3 תגובות
    • 932 צפיות
  9. כלומר אם אני מתקין עוד הארד דיסק ונגיד מגדיר אותו SLAVE אם הקודם הוא Master ז"א שהחלונות XP שיש לי מזהה אוטומתית או שצריך להגיד משהו ב-BIOS??

    • 2 תגובות
    • 932 צפיות
  10. Started by MISTER,

    אני חדש בפורום ודבר שני רציתי לשאול איזו תוכנת צריבה הכי טובה? :coolman: :smoke2:

    • 4 תגובות
    • 932 צפיות
  11. Started by BuildHome,

    שלום, לא ידעתי אם לכתוב הודעה זו כאן או בפורום תקלות חומרה אבל החומרה עובדת אז החלטתי לכתוב כאן. יש לי RAID 1 של דיסקים קשיחים של סיגייט דגם ST31000528AS (גודל 1TB). אינני יודע אצל מי הבעיה מאחר והם RAID1 אבל אתאר את הבעיה כמה שניתן. יש לי 3 מחיצות על הדיסק קשיח. אחת מהן, נקרא לה D, יש תקלה מוזרה מאוד. לעיתים משחקים לא עובדים ונותנים שגיאה מוזרה. חיפשתי בזמנו את השגיאה וזה מאוד מוזר. הפתרון היה להריץ CHKDSK על אותה מחיצה, D, עם F, כלומר תיקון. זה תמיד מצא בעיה בתמונת המחיצה (משהו בסגנון), תיקן ורק אז יכולתי לשחק במשחקים או לעשות פעולות שונות במחיצה. כל שאר המחיצות תקינות לחלוטין - אין להן את הבעיה הזו, רק למחיצה D יש. זה קורה לעיתים רחוקות אך עדיין קורה :s05: אז…

    • 2 תגובות
    • 932 צפיות
  12. Started by anri,

    רציתי לדעת איזה הארד דיסק יותר טוב : WD SATA 74GB 10000 RPM או Maxtor 250GB SATA 150 16MB 7200 RPM ?? נגיד ושתיהם אותו דבר במחיר (למרות שMAXTOR קצת יותר ייקר) אני רוצה להיתייחס רק למי יותר טוב ומהיר נטו ? לא חשוב לי הכמות המחיר כלום . ווועכשיו מי יותר משתלם לי ?? (מבחינת עלות ,כמות וכו' )

    • 8 תגובות
    • 932 צפיות
  13. Started by quantoM,

    והאם זה אפשרי בכלל לפרמט מחיצה ולא את כל הHDD ? זו לא המחיצה של המערכת הפעלה אף על פי שמותקנת בה מערכת הפעלה.

    • 4 תגובות
    • 932 צפיות
  14. Started by bugosvi,

    שלום רב , רציתי להוסיף למחשב שלי כניסת usb 3 קראתי את השרשור כאן http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=510226.msg4362349#msg4362349 ולא הבנתי אם מה שהבחור קנה יפעל לו טוב בכל מקרה הלוח אם שלי הוא asus p5qd turbo האם הכרטיסים שקיימים בebay (חברות לא מוכרות ) יעשו את העבודה ? חשבתי על משהו כזה : http://www.ebay.com/itm/PCI-e-PCI-Express-USB3-0-Card-NEC-720200F1-chipset-/230659716672?pt=AU_Components&hash=item35b463f640 או משהו כזה : http://www.ebay.com/itm/PCI-e-PCI-Express-USB3-0-Card-ASMEDIA-1042-chipset-/330579002296?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4cf80b43b8 תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 932 צפיות
  15. Started by tg,

    יש לי DOK של 512MG של חברת M-SYSTEMS שבטעות נפל ובהתחלה הוא עבד מאוד לאט ורק הראה את הקבצים עצמם, ואחר כך הודיע כי הדיסק לא מפורמט. לא נראה כי הדיסק נשבר פיזית אך משהו התקלקל בו. ניסיתי לפרמט דרך הWINDOWS אך הוא לא מצליח האם יש תוכנות אחרות שיכולות לפרמט את הדיסק מחדש ? דרך אגב תוכנת Zero Assumption Digital Image Recovery הצליחה להוציא מה DOK את התמונות שהיו בו כך שאני מאמין שהוא עדיין תקין. תודה .

    • 1 תגובה
    • 932 צפיות
  16. Started by malkind86,

    ברשותי שני HARD-DISK לאחר פירמוט של אחד מיהם השני מזוהה ע"י WINDOWS XP אך לא ניתן להכנס לתוכו ...לאחר שני לחיצות על הכונן מבקש פירמוטjavascript:void(0); javascript:void(0); מה ניתן לעשות בכדי לפתור ת'בעיה בתודה מראש!

  17. Started by moshebe,

    רציתי לדעת איך צורבים בנרו על דיסק של 790 מגה אני לא מצליח לצרוב על הדיסק המחשב אומר לי שאין מספיק מקום בדיסק

    • 3 תגובות
    • 932 צפיות
  18. Started by shemiraz,

    מה הטמפרטורה של הדיסק הקשיח אמורה להיות (בערך?) שלי כרגע על 44 מעלות זה תקין? הדיסק הוא של 320 גיגה של היטאצ'י

    • 3 תגובות
    • 932 צפיות
  19. Started by nesber,

    לאחרונה קניתי SSD והתקנתי עליו את מערכת ההפעלה(XP). קראתי ושמעתי שבניגוד להארדיסק רגיל, לSSD יש יכולת מוגבלת לכתוב מידע מחדש. שלוש שאלות: 1) האם מדובר בשינויים אלקטרוניים פיזיים, שגם פירמוט והתקנה מחדש של ווינדוס לא תעזור? 2) האם מדובר בירידה מוגבלת בביצועים, אן שההתדרדרות כל כך משמעותית, בסופו של דבר הדיסק יהפוך לעיות "בעייתי"? 3) האם חלוקה לPARTITIONS רלוונטית לפתרון הבעיה? כלומר, אם אני אבודד את מערכת ההפעלה והקבצים הקבועים שלי משאר הקבצים על ידי חלוקת הדיסק- האם תהיה לזה השפעה?

    • 5 תגובות
    • 932 צפיות
  20. אורח rotem956
    Started by אורח rotem956,

    הי, בדקתי כמה מהדגמים הנפוצים והתחלתי להתבלבל. ההתלבטות כרגע בין שני דגמים של Seagate, ה-Backup Plus, שקראתי עליו ביקורת מצוינת ומופיע פה - https://www.tms.co.il/product/11962 והשני מדגם STAY2000202, שאם אני לא טועה מופיע גם תחת השם Seagate Expansion. לא מצאתי עליו ביקורת ממש טובה כמו זו שמצאתי על ה-Backup Plus, אבל הוא נמצא כרגע במבצע די אטרקטיבי לפי מה שאני מבין, רק ב-400 שקל, פה - http://bigdeal.co.il/default.aspx?CampaignId=9286 רציתי להתייעץ לפני הרכישה. כמובן שאשמח לשמוע המלצה על כוננים אחרים בנפח 2TB. אין דרישות מיוחדות, רק שיהיה אמין (בעיקר) ונוח לשימוש. תודה. גל

    • 0 תגובות
    • 932 צפיות
  21. אהלן הכותרת בערך אומרת הכל אני צריך בבקשה המלצה ל-2 כוננים חיצוניים שישמשו לצורך גיבוי: 1. כונן בעל נפח גדול יותר של 1TB ולכן 3.5 2. כונן בעל נפח קטן יותר, חשבתי על 500GB ו"להתפנק" בנוחות של 2.5. תקציב, לכל אחד מהם, הוא בערך עד 350.. אבל גמיש. התקציב שלי די גמיש אז אם יש משהו משתלם יותר שעדיף, אשמח לשמוע (אבל אני צריך כונן "מורכב" כבר, ולא לקנות מארז לחוד וכו') כמו כן אין טעם ליותר מ-1.5TB לכונן הגדול תודה

  22. Started by D@nny,

    יש לי הארד דיסק של מקסטור, לא זוכר דגם חבר שלי רוצה לקחת ממני כמה דברים אז הוא חיבר את ההארד דיסק שלו אל המחשב שלי.... הבעיה שהוא לא מופיע אצלי בmy computer... מה יכולה להיות הבעיה? תודה

    • 6 תגובות
    • 931 צפיות
  23. הזה או מזרימדיה? אשמח בהפנייה למדריך. תודה

    • 2 תגובות
    • 931 צפיות
  24. Started by orgabay87,

    אני יודע שהרבה מחברי הפורום קנו את הM4 ומרוצים ממנו. אני רוצה לדעת בצורה אובייקטיבית מי משניהם טוב יותר ובעל ביצועים גבוהים יותר. לפי Tom's Hardware הvertex3 מדורג 3 בטבלת הביצועים. http://www.tomshardware.com/reviews/buy-ssd-recommendation,3255-6.html תודה

    • 3 תגובות
    • 931 צפיות
  25. Started by rotman,

    שלום רב , איזה הכי כדאי מבין הבאים ומה ההבדלים בינהם? :s05: http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=C-DVD&orderby=price&DB47237=55256 זוהי רשימה מאתר זאפ ממוינת לפי מחיר ומסוננת לפי מהירות קריאה X16 . עד למחיר של 120 כולל משלוח איזה הכי כדאי להזמין? תודה רבה על העזרה חברים עריכה : דרך אגב , גם המלצה על חנות ספציפית יכולה לעזור

    • 10 תגובות
    • 931 צפיות

דיונים חדשים בפורומים