עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. נתקלתי בבעיה...בעקבות "תאונה" קלה של קופסא עם משחת נעליים שנפתחה בתיק שלי יש לי עכשיו אוסף יפה של דיסקים מלוכלכים ... רוב הלכלוך הוא בעצם על הצד עם שם הדיסק וכו' ולא על הצד הצרוב (זה נקרא צרוב גם בדיסקים מקוריים?) אבל אני מניח שזה לא טוב לשום כונן או נגן דיסקים אם אני אכניס אליו דיסק מלוכלך... האם יש איזו דרך לנקות את הדיסקים (ולמנוע ממני לאבד דיסקים שעלו לא מעט) בלי לפגוע בהם...מים לא עזרו (גם לא חמים... מקווה שיש למישהו איזה פתרון...המון המון תודה מראש ;-) אודי

    • 8 תגובות
    • 947 צפיות
  2. Started by g15,

    שלום אני מעוניין להגדיל את נפח האיחסון שיש לי במחשב,כרגע יש לי 160GB של Hitachi שנוצל עד סופו. השאלה שלי היא אם עדיף לקנות את Caviar Black 1TB 7200RPM, 64MB, SATA III או האם לקנות שתי הארדיסקים Segate Barracuda 500GB 7200RPM, 16MB, SATA III ולהכניס אותם למערך של RAID (שיש לי בקר בלוח אם Intel Matrix Raid) מה יותר עדיף ומה היתרונות חסרונות של כל אחד? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 946 צפיות
  3. שלום. באיזה שלב יתחיל ווינדוס 7 לרשום להארדיסק במקום ל RAM? למיטב הבנתי, כאשר הזכרון הנדיף (RAM) אוזל, תתחיל המערכת לשמור את הנתונים בהארדיסק. השאלה שלי באיזה שלב דבר זה יתרחש, או במילים אחרות - איזה כמות של RAM איננה מומלצת, וכן הלאה. תודה

    • 1 תגובה
    • 946 צפיות
  4. Started by embedded,

    היי מישהו מכיר מקום זול במרכז שמוכר דיסקים DVD לצריבה של Verbatim? עדיפות למקום שמוכר בבודדים. תודה

  5. לפני מספר ימים קרסה מערכת ההפעלה בלפטופ שלי. כשהפעלתי את המחשב ראיתי מסך שחור והיה רשום "missing operating system" היום הוצאתי את הכונן הקשיח מהלפטופ וחיברתי אותו למחשב הנייח, וכשאני מנסה להיכנס אליו אני מקבל הודעה שהדיסק לא מפורמט. יש דרך איכשהו לשחזר את המידע או שהכל אבוד? תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 946 צפיות
  6. שלום לכולם, אז בצער וביגון רב הHDD הנוכחי כנראה מת... (בכללי יש הרבה בעיות במחשב אבל לפני שקונים חדש שכולל במילא HDD חדש... קודם חשבתי לקנות HDD חדש ואפ התקלות ימשכו אז להשלים את קניית שאר הרכיבים) :-/ אני לא מביא גדול בתחום החומרה... אני צריך רק שהHDD יהיה אמין עד כמה שאפשר (אני מודע לזה שזה מוצר לא הכי אמין... אבל צריך שיהיה יחסית אמין במיוחד שלא ישבוק לי עכשיו (אני עוד מנסה להבין איך אני אמור להציל את התכנים שיש לי בנוכחי) :-/ לגבי נפח לא ממש משנה לי... הנוכחי היה עם 80GB ובמילא יש לי עוד פנימי אחד של 500 ועוד חיצוני אחד של 1TB ככה שהHDD הזה יחזיק ברובו אם לא בכולו רק את המע' הפעלה... ככה שאין ממש חשיבות לנפח - אמינות באה במקום ראשון. לגבי מחיר - עד ה400-500 שקל, לס…

    • 3 תגובות
    • 946 צפיות
  7. Started by kikoos,

    מה זה קובץ Gi? איך אני צורב אותו? ואם אילו תוכנות אני יכול לצרוב דיסק שהקבוץ תמונה בו בוא Gi? אם מישהו יכול לתת לי לינק תודה מראש...

    • 7 תגובות
    • 946 צפיות
  8. אני בשלב הסקר לפני קניית מחשב חדש. אני שוקל להפניק את עצמי, ולקנות כונן SSD. אני יודע שבעוד שנה המחירים שלהם יהיו הרבה יותר נמוכים והאיכות תעלה, אבל ה-AMD 2500 שלי כבר בן חמש וחצי... לפי מה שקראתי עד עכשיו, נראה שה-X25 דור שני של אינטל הוא הכי משתלם (80GB יספיקו לי). ניסיתי לעשות סקר שוק, אבל במפתיע מצאתי ברשת רק שתי חנויות שמוכרות את הכוננים האלה. האם זה באמת המצב גם בשטח? הכוננים האלה הם סוג של מוצר יוקרה, הייתי מצפה שיותר חנויות ינסו למכור אותם (בהנחה שהרווח על מוצרים כאלה יותר גדול). האם המחסור באספקה שלהם כל כך משמעותי? האם יש למישהו הערכה מתי הם יהיו זמינים בעוד חנויות, בתקווה שתחרות תוריד את המחיר?

    • 5 תגובות
    • 946 צפיות
  9. במחשב החדש שלי הוא מזהה במשחב הישן עד עכשי והוא זיהה פתאום הוא הפסיק לזהות אותו ורושם שההתן לא מוכר כשאני מנסה לעשות עידכון מנהל התקן הוא רושם לי שלא היה אפשר להמשיך כי הוא לא מצא משהו שמתאים יותר מהתוכנה על המחשב או משהו כזה.. מה אפשר לעשות כדי לפתור את הבעיה ושהוא יזהה את הכונן..? ובמשחב אחד זה עובד רק בשני לא.. ועשיתי את כל האיתחול והדברי םהאלה.. הוא רושם לי אבל במנהל ההתקנים שזה בכלל התקן לא מזוהה..

    • 1 תגובה
    • 946 צפיות
  10. Started by SendaRider,

    אני מתכנן לקנות הארד דיסק בתקציב של עד 360 ש''ח. תמליצו לי על הארד דיסק טוב. חשבתי על ה- http://www.speed4u.co.il/Product.asp?Pid=WD250KS&Cat2Cat1ID=45&Cat2ID=71&aff=Zap〈=he . ואני לא יודע מה לקנות בלי המלצה . תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 946 צפיות
  11. Started by 8dsim,

    קניתי WD 80GB-8MB JD - 7200RPM S-ATA ויש לי שאלה למה יש לו שני חיבורים לספק כוח אחד רגיל ואחד של הS-ATA ? מה לעשות איזה חיבור לחבר לספק את שניהם או רק אחד מהם ? בתודה סתיו.

    • 7 תגובות
    • 946 צפיות
  12. של סילור ליין - רשום שהם ורבטים 02RG20 MMC מה אפשר להבין מזה?........ והאם לקנות עוד כאלה..... קניתי קופסא של 25 וכולם נצרו ולא נהרס שום דיסק ! TSSTcorpCD_DVDW_TS-H552U_US06 זה הצורב שלי ולא יודע למה אומרים שהוא דפוק מתוך 100 צריבות של DVDR 2 דיסיקם נהרסו והנה תמונה של בדיקה שעשיתי שאני לא יודע ואמור להבין מה יש שם [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 946 צפיות
  13. שלום , יש לי הארד דיסק בגודל 6 ג'יגה כי ה-80 ג'יגה שלי הלך , אז שמתי 6 ג'יגה בנתיים עכשיו המחשב עובד לאט ואני רוצה לפרמט אותו הבעיה שלי עכשיו זה שיש לי רק כונן C וכל הקבצים עליו..איך אפשר לפרמט בלי למחוק את כל הקבצים ? יש לציין שאין לי DOK/צורב ועוד אמצאי איחסון..

    • 9 תגובות
    • 946 צפיות
  14. Started by I.Robot,

    שלום. יש לי NEC3500 ואני רוצה לדעת מה עדכון FIRMWARE יאפשר לי(חוקי או פרוץ). בעקרון הדבר הכי חשוב לי זה שאני אוכל לצרוב את הVERBATIM DVD+RW 4X שלי מהר יותר, זה אפשרי?

    • 5 תגובות
    • 946 צפיות
  15. הכונן הקשיח החדש של ADATA מבטיח להיות הצעקה האחרונה בכל הנוגע לכוננים ניידים שעמידים לזעזועים, ומבדיקה שלנו עולה בהחלט לא מדובר בהצהרות ריקות מתוכן הכונן הקשיח הוא ללא ספק החוליה החלשה של המערכת, והפעם איני מדבר על ביצועים כי אם הלכה למעשה: כוננים מכאניים הינם החלקים הרגישים ביותר במערכת, ובמידה והמחשב האישי שלכם סופג הלם רציני כלשהו – מתוך כל חלקי החומרה סביר להניח מבחינה סטטיסטית שהם יהיו הראשונים אשר ייפגעו. הכונן קשיח הוא החלק היחיד בתוך המחשב המכיל חלקים נעים אשר עשויים להפגע בקלות על ידי תזוזה, מהלומה ולפעמים ללא סיבה – ולרוע המזל הם כוללים את הקבצים האישיים שלנו עליהם. נכון, הכונן הקשיח הוא ללא ספק טכנולוגיה רגישה בעלת משימה רגישה לא פחות. כפי שנצפה …

    • 0 תגובות
    • 946 צפיות
  16. Started by davidz,

    קניתי חבילה של 5 dvd+rw האם עשיתי טעות? ממה שקראתי פה מכשירי די וי די לרוב לא מצליחים לקרא דיסקים מסוג זה. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=149432.msg1258476#msg1258476 מה זה אומר ? שאם אני אצרוב על הדיסק סרט די וי די מכשיר הדי וי די לא יצליח לקרא אותו? מה לגבי סתם צריבת קבצים (mp3 למשל) גם אותם הוא לא יצליח לקרא? לגבי dvd-rw . הם לגבי סוג זה של דיסקים הכל עובד? אם זה חשוב אז יש לי צורב nec 4550

    • 10 תגובות
    • 946 צפיות
  17. Started by Cyron,

    שלום רציתי לצרוב דיסק והמהירות היחידה שמופיעה לי ב-Nero זה x4 ??? מישהו נתקל בבעיה הזאת ?

    • 13 תגובות
    • 946 צפיות
  18. Started by TripMan,

    המפרט שקניתי אתמול : כל עוד שהמחשב עוד לא מוכן, החלטתי שאני רוצה גם לקנות הארד דיסק חדש, בגלל שבמחשב הישן שלי יש הארד דיסק של 60 ג'יגה ATA. איזה הארד דיסק כדאי לי - של איזו חברה וכו' השקעה עד 350 ש"ח- 120 ג'יגה יספיקו לי. תמליצו לי על משהו טוב, תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 946 צפיות
  19. אז ככה: קניתי לפני שנה וחצי מחשב עם הארד דיסק 40 ג'יגה של IBM. הוא נפדק והוחלף 4 פעמים- אני עובד כבר עם החמישי. הסיכוי שזה מקרה הוא קטן מאד. אמרו לי שכנראה משהו דופק אותם, אז בדקתי את הספק כוח ולא נמצאה בו שום בעיה. אמרו לי שכדאי לבדוק את לוח האם. האם הבעיה יכולה להיות בלוח אם? האם מישהו מכם נתקל בבעיה כזאת?

    • 6 תגובות
    • 946 צפיות
  20. Started by צבי,

    איזה גמפור מומלץ לדיסק חיצוני IDE

    • 2 תגובות
    • 946 צפיות
  21. Started by alexsm,

    אני רוצה לקנות דיסק חיצוני לגיבוי, של פעם בחודש, אולי אפילו לעתים יותר רחוקות. המליצו לי לקחת דיסק קשיח העובד משקע חשמל. ובחנות ממליצים לקחת SSD קטן. שני הדיסקים של סמסונג, רק שה-SSD הוא על טרה אחת, והקשיח על שתי טרה. המחיר אותו מחיר שווה על שנהם. מה עדיף לקחת ?

    • 5 תגובות
    • 946 צפיות
  22. Started by 1nstall,

    שלום לכולם.. אני לא ידעתי לאיזה פורום זה יותא מתאים, אז במקרה הצורך בבקשה להעביר.. אני מנסה לצרוב Image על דיסק DVD ואני פשוט לא מצליח.. אני משתמש בNero 7. וכל פעם שאני בא לצרוב הוא מבקש דיסק CD-R. איך פותרים את זה? מראש מראש Install

    • 9 תגובות
    • 946 צפיות
  23. איזה צורב כדאי לי לקנות בסביבות 400 שקל שלא יעשה בעיות ויחזיק הרבה זמן?????? (זה הצורב הראשון שלי) ???

    • 1 תגובה
    • 946 צפיות
  24. הכונן חיצוני הבא של ווסטרן דיגיטל 1 טרה עולה 300 ש"ח באופיס דיפו ... סתם ככה שתדעו מה אני רוצה - 1 טרה עדיפות לחברה מוכרת ואמינה עד 350 ש"ח בחנות כמו ביג בוקס אופיס דיפו חנויות שיש במרכזי קניות ולא חנויות אחרות... הכונן הוא - מועתק מאתר אופיס דיפו.[table] [tr] [td] [table] [tr] [td][/td][td]מידע אודות המוצר [/td][/tr][/table][/td][/tr][tr][td] [table][tr][td][/t][/t][/t] [/l][/l][/td][td]דיסק קשיח חיצוני מבית WD סדרת MY BOOK Essential Apollo Edition 2.0, עם חיבור USB2.0 מהיר [/td][/tr][tr][td][/t][/t][/t] [/l][table][tr][td]עיצוב חדש הכולל נורת חיווי הממחישה את כמות הנפח בזמן אמת! [/td][/tr][tr][td][/t][/t] [/l][table][tr][td]גבו את כל המסמכים, התמונות, השירים והוידאו של…

    • 0 תגובות
    • 946 צפיות
  25. Started by חחgitech,

    יש לכם כתבה על SSD החדש והצלחתו אבל אין להשיג בישראל , מתי יגיע

דיונים חדשים בפורומים