עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by chenrp,

    מה עושים? כותב לי הודעת שגיאה invalid fileld in command אני מנסה לצרוב 4537MB על דיסק של 4489MB. איפשרתי את ה OVERBURN ל 4600. הצורב אפילו לא מנסה. מדוע?

    • 9 תגובות
    • 954 צפיות
  2. Started by kobi_af,

    שאני קונה hd סאטה אז במה יעזור לי אם אני אקנה מתאם ממולקס לסאטה?

    • 5 תגובות
    • 954 צפיות
  3. Started by gurzeev,

    היי אני מחפש דיסק קשיח בתקציב שבכותרת (אולי קצת חריגה), כנראה של 250GB... איזה חברה הייתם ממליצים לי? חשוב שיהיה מהיר ושקט. תודה

    • 8 תגובות
    • 954 צפיות
  4. הבחנתי שכרטיסי המסך ירדו במעט האם יהיה ירידה בקרוב במחירי הSSD?

    • 0 תגובות
    • 954 צפיות
  5. שלום. בעקבות התענינות שלי ברפטורים של WD עשיתי מעט שיעורי בית עליהם ומתברר כמה עובדות שחשוב לחלוק עם אחרים... הרפטורים א י נ ם תומכים ב SATA II.הם כוללים חוצץ של 16 מגה כמו מרבית הכוננים.חלק מהחברות מכריזות שהם כן תומכים ומתמחרות אותם בהתאם. WD740ADFD דגם זה לדוגמה מוצהר על ידי חברת מחשבים מסויימת כתומך ובאתר של WD מצויין מפורש 1.5 ולא 3. Transfer Rates Buffer To Host (Serial ATA) 1.5 Gb/s (Max) Transfer Rate (Buffer To Disk) 84 MB/s (Sustained) משום מה החברות לא חושפות נתון זה כי רוב הקונים של כוננים אלה לא מודעים למשמעות שלו ויותר רואים את המהירות - 10000 סלד. מקווה שדבריי יהיו לעזר. בברכה.

    • 6 תגובות
    • 954 צפיות
  6. Started by MiGHTyDuCK,

    מה עדיף ? שניהם עולים בדיוק אותו דבר 530. ה NCQ זה סוג של RAID לא ? תודה

    • 4 תגובות
    • 953 צפיות
  7. Started by maXopka,

    מצב קיים :יש זוג דיסקים של 1TB בRAID1 המשתשמים בבקר של GRAID (יעודי של GIGABYTE). אני רוצה להעביר אותם למחשב אחר ללא בקר של GIGABYE אלא הסטנדרטי של אינטל המובנה בלוח אם P5N-T DELUXE. הדיסקים יקראו רגיל או שצפוי לי סקס ארוך מול המחשב? תודה.

    • 4 תגובות
    • 953 צפיות
  8. Started by integral,

    http://www.cdfreaks.com/news/12828

    • 8 תגובות
    • 953 צפיות
  9. Started by ggg123,

    קניתי מחשב חדש וברצוני לחבר לו את הדיסק הקשיח מהמחשב הישן שלי. מדובר בדיסק קשיח די חדש מדגם SAMSUNG HD103SJ שעובד מצויין. חיברתי את הדיסק למתח וכן ללוח האם לחיבור SATA 3 עם כבל SERIAL ATA ורוד. בביוס הדיסק לא מזוהה. בנוסף הדיסק גורם ל POST איטי מאוד וכן לטעינה איטית למדי של הווינדוס במהלך ה BOOT. מה עושים? יש לי עליו מידע מאוד חשוב ולא יתכן שהדיסק הלך.

    • 2 תגובות
    • 953 צפיות
  10. שלום, אני רוצה לקנות DOK בנפח 16GB, אשמח לקבל המלצות. ה- DOK חייב להיות עם פקק, כלומר, לא כזה שהקונקטור שלו נשלף בהזזה. תודה.

    • 3 תגובות
    • 953 צפיות
  11. http://www.maximumpc.com/article/news/microns_960gb_solid_state_drive_cheaper_you_think

    • 0 תגובות
    • 953 צפיות
  12. אני מחר הולך לקנות הארד דיסק 500 אבל עדיין מתבלט בין שתי חברות... אחד סייגיט השני WD איזה מהחברות לקחת ? ‎WD5000AAKS‎ או ‎ST3500320AS‎ היתרון היחיד שמצאתי זה בסייגייט !!! אבל לא יודע עד כמה ישפיע ! אשמח לתגובות !

    • 9 תגובות
    • 953 צפיות
  13. שלום לכולם. חיפשתי ברשת ולא מצאתי , מי הם היבואנים הרשמיים של WD ? או שבכלל אין להם וזה באפור כמו האקס בוקס ? ואם יש , נראה לכם שהם יסכימו לעשות לי טרייד אין על הארד דיסק שלהם מקולקל ? שיש עליו כמו חצי אחריות נקנה מחנות חאפרית כמו אייבורי ..

    • 4 תגובות
    • 953 צפיות
  14. שלום, אני כנראה אקנה מחשב חדש בקרוב ואני רוצה להעביר כונן קשיח של 1T מהמחשב הישן למחשב החדש. אם אני אעביר את הכונן פיזית התוכן שבכונן ישרד או שאני אהיה חייב לעשות פירמוט לכונן ברגע שהמחשב יעלה אותו? יש בכונן הזה הרבה קבצים שחשוב לי לשמור מהמחשב הישן. תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 953 צפיות
  15. שלום, צריך כונן אכסון חדש ואני מעוניין לקנות את ה-WD 6 TB Green ועל פי אייבורי הוא תומך ב"בלוחות אם H61 ומעלה בלבד" לינק למוצר עצמו: https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=13704 ובכן אינני יודע מה זה אומר. הלוח אם שלי הוא: Motherboard Name Gigabyte GA-X48-DS5 האם זה יתאים למערכת שלי? תודה

    • 2 תגובות
    • 953 צפיות
  16. Started by Big_Guy7,

    אני מעוניין לצרוב סרט בפורמט DIVX. לפי מה שהבתי, אפשר לצרוב את הסרט על דיסק רגיל (CD 700MB). איך בדיוק אני צורב את הסרט? למה כמעט כל הסרטים שוקלים 703/4MB? זה אומר שהסרט לא יכנס בדיסק או שיש דרך צריבה מיוחדת ש"מקטינה" אותו? לא מצאתי את זה בנעוץ, אם יש, אני אשמח אם תתנו לי קישור מדויק. בכל מקרה, תודה על העזרה

    • 7 תגובות
    • 953 צפיות
  17. Started by semca,

    שלום! מרשותי קבצי מדיה נדירים וחשובים שאני מעוניין לצרוב,רציתי לשאול האם ובאיזו סוג,חברה מדיה כדאי לי להשתמש. בתודה מראש למשיבים.

  18. Started by big foot,

    האם הDOK הזה טוב הוא בכיבולת של 2G ?

    • 1 תגובה
    • 953 צפיות
  19. איפה אני יכל למצוא עידוכנים לצרוב lg 6163b חיברתי את הצורב אבל אני לא רואה אתהכונן שלו במחשב משום מה לא יודע איפה אני יכל למצוא עידוכנים לצורב כי במחשב הוא אומר שהוא מחובר .

    • 1 תגובה
    • 953 צפיות
  20. Started by andrei21,

    רכשתי Samsung 1TB HD103SJ ואחריי פרמוט ראשוני הוא מראה 118 מגה תפוסים . האם זאת תקלה ביצור או תופעה טבעית.. מצאתי עוד מישהו עם בעיה דומה שפירסם פה: http://forums.guru3d.com/showthread.php?p=4102733 תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 953 צפיות
  21. הממ... עם כל הבעיות שאומרים שזה עושה בדוס ומערכות הקבצים fat32\NTFS, אין לי מושג איך לפרמט הרד דיסק מסוג זה כמו שצריך, שיזהה את כל המקום וכו'.... מישהו יכול לעזור?

    • 1 תגובה
    • 953 צפיות
  22. יש לי כונן FLOPPY USB (אין כונן רגיל...) כמובן שבווינדוס הוא עובד ברגע שאני מחבר אותו, איך אני יכול להפעיל אותו בדוס?

  23. אני מנסה לעשות פירמוט להאר דיסק שלי. אני עושה את זה דרך דיסק bootable של ווינדוס. בכל שאני עושה פורמט הוא אומר לי שאי אפשר לפרמט את הדיסק ושהסיבה לכך היא שיש בעיה בחיבור או שיש תקלה עם ההרד דיסק. האם לדעתם נדפק לי ההרד דיסק?

    • 5 תגובות
    • 953 צפיות
  24. Started by approx,

    קניתי את ההרדיסק הזה ב400 שקל מה אומרים דיסק קשיח חיצוני Maxtor Basic Desktop 500GB USB2.0 | STM305003EHD301-RK למישהו יש ביקורת עליו להביא לי ?

    • 0 תגובות
    • 953 צפיות
  25. Started by ranger_z,

    אני מתכוון לעשות שדרוג למחשב ישן (פנטיום 4) השדרוג יכלול הוספת זיכרון והחלפת צורב ששבק חיים. המחשב ישן ולכן תומך רק בPATA/IDE אז חשבתי שאם כבר קונים משהו צריך גם לחשוב הלאה מה יהיה אם ירצו לקנות מחשב חדש. אז השאלה היא האם כדאי לקנות צורב SATA וגם מתאם שיאפשר להפעיל אותו במחשב הישן, או לקנות צורב PATA ואז אם בעתיד הרחוק יהיה מחשב חדש, אז מקסימום נוסיף מתאם לצורב, או שאולי הלוח אם יתמוך בשני הממשקים (SATA וPATA) נראה לי שיותר הגיוני, לפחות מבחינה חסכונית, לקנות צורב PATA, אבל השאלה היא האם כדאי להשתמש במתאם מPATA לSATA במחשב חדש, או האם יהיו עדיין לוחות כאלה שתומכים בשני הסוגים בעתיד הרחוק...

דיונים חדשים בפורומים