עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. הדגם הוא WD200AB של WESTERN DIGITAL

    • 1 תגובה
    • 958 צפיות
  2. Started by CRT,

    עד היום היה לי CRUZER MICRO 8GB שהייתי די מרוצה ממנו, בסה"כ עשה את העבודה שלו כמה שנים (4+) עד שהיום הוא הפסיק לפעול. ולא הצלחתי להדליק אותו בשום מערכת הפעלה XP\7\UBUNTU. חשבתי על שני אפשרויות לקנות 1 16GB או 2 של 8GB ככה שיהיה לי יותר אפשרויות ואם אחד ידפק יהיה לי את השני. על מה אתם ממליצים? הדרישות פשוטות: מהירות כתיבה\קריאה לא פחות מהCRUZER שהיה לי, ומאוד רצוי נשלף או אם מכסה על שרוך שלא ילך לאיבוד. התקציב עד 250 ש"ח + חריגה 100 אם יהיה שיפור משמעותי. תודה.

    • 1 תגובה
    • 957 צפיות
  3. Started by Alex2003,

    אני רוצה לקנות צורב DVD כיוון שהגיע כבר הזמן ויצאו צורבים X16 אני מתלבט בין 2 צורבים עיקריים NEC 3500A או PIONEER DVR-108 הNEC עדיין לא יצא אבל ה PIONEER יצא ובמחיר אטרקטיבי שמתאים לי(התקציב שלי 650-700) ניתן לתת לי עוד הצעות אך של צורבים X16 איזה מהם כדאי לקנות? תודה מראש, אלכס

    • 8 תגובות
    • 957 צפיות
  4. מעבר לביצועים, הפרמטר החשוב ביותר (לפחות לי) הוא אמינות. האם קיימים נתוני אמינות לדיסקים אלו? תודה.

    • 3 תגובות
    • 957 צפיות
  5. Started by iSolt,

    מעוניין לקנות כרטיס זיכרון למצלמה שיתמוך ב4K

  6. Started by noambaum,

    שלום לכולם הצורב נותן לצרוב רק על X8 אני מדבר על מדיה רגילה בהגדרות של דיסק DATA ב-NERO.(הגדרות על מקסימום) מה עושים?

    • 13 תגובות
    • 957 צפיות
  7. Started by 111111,

    האם אני יכול ללכת לחבר שלי עם הארד דיסק ריק לחבר אותו למחשב שלו (האם הוא ישר יזהה אותו?) להוריד עליו דברים ואז לחזור למחשב שלי ולחבר אותו חזרה? תודה

    • 3 תגובות
    • 957 צפיות
  8. Started by nency,

    היי מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין סוגי הרישום על המדיות? למה כל סוג טוב והאם בכלל יש הבדל בין הסוגים למשל לצריבת תמונות או לצריבת סרטים? תודה ננסי

    • 1 תגובה
    • 957 צפיות
  9. מדובר במחשב ישן יחסית וכונן קשיח של WD בנפח 80G. הכונן מפוצל לשניים: C ו-D. יום בהיר אחד, לאחר שהמחשב פעל מספר שעות בצורה רגילה, כונן D הפך לבלתי נגיש. ניסיון כניסה אליו דרך My Computer מעלה את ההודעה הבאה: D:\ is not accessible The wrong diskette is in the drive Insert (Volume Serial Number) into drive D אין לי מושג למה הכוונה. חיברתי את הדיסק למחשב אחר בתור כונן חיצוני, אך המצב לא השתנה. הרצתי תוכנית אבחון (דיאגנוזה) של WD על הדיסק, ולפי הפלט הדיסק תקין. אני רק מקווה שהמידע שם לא אבד. מה עושים?

    • 1 תגובה
    • 957 צפיות
  10. Started by galgool,

    שלום לכולם, ֿמחפש לקנות 100TB ומעלה משומש במצב טוב לא מצאתי לא באיביי ולא באמזון ולא ביד 2 וגם ככה, מחיר המשומשים קרוב למחיר חדשים - סדר גודל של 25$ ל TB יש למישהו כיוון?

  11. אני רוצה הרדיסקעד 500 שקל .. ראיתי יש את האופציות האלה WD 320GB 7200RPM 16MB IDE =- 455 Samsung SATA2 400GB 16MB 7200RPM HD401LJ =500 חשבתי אולי על נייד WD MY BOOK Essential Edition 320GB USB2.0= 585 מה עדיף?? בטווח המחירים של 450 עד 550 +- בקשר לצורב אני לא יודע מה זה משנה לי מבחינה הטכנית של הצורב ( כמו שראיתי באחד האשכולת אני צריך שהצורב יצרוב פשוט ולא להתבתבל עם עצמי מה טוב מה לא.....אבל שהצריבה תהיה איכותית?! ) אז מה כדאי ואיזה ? NEC DVDRW 7200S BLACK 20X DUAL LAYER SATA ASUS DVDRW DRW-1814BL BLACK 18X DUAL LAYER IDE NEC DVDRW 7170A BLACK 18X DUAL LAYER IDE או שיש איזה משו אחר?! כי כולם אותו מחיר כמעט 140 עד 180

    • 4 תגובות
    • 957 צפיות
  12. Started by moskitos,

    אני רוצה לגבות את כל המידע שלי ובשביל זה יש לי זוג כוננים של 2 טרה כל אחד, מה שאני רוצה להתקין זו תוכנת גיבוי אשר תגבה לי את החומר הספציפי שאני רוצה באופן אוטומטי מאחד הכונני 2 טרה לשני ואני זקוק להמלצה על תוכה שעושה את העבודה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 957 צפיות
  13. באתר של זיגזאג למשל לא ראיתי זכר לזה. כמו כן, מישהו בכלל משתמש בזה היום?

    • 6 תגובות
    • 957 צפיות
  14. אני מתלבט בין: 1) Seagate ST3500320AS 500GB - 265nis http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?vgnextoid=c89ef141e7f43110VgnVCM100000f5ee0a0aRCRD&locale=en-US&reqPage=Model&modelReqTab=Features# לבין 2) Western digital WD5000AAKS 500GB - 285nis השימושים יהיו למשחקים, ואולי אולי בעתיד אני אקנה קופסא של HD חיצוני, ואשים אותו בתוכה. שמעתי שיש דגמים של SEAGATE שעשו בעיות, האם זה הוא אחד מהם? תודה רבה!!

    • 7 תגובות
    • 957 צפיות
  15. Started by Jules Winnfield,

    המחשב שלי כרגע עובד ללא מארז ומה שאני צריך זה מארז חיצוני עם קירור לקשיחים מהסיבה שהם מאוד מתחממים בלי מאווררים סביבם. תודה.

  16. Started by House M.D.,

    אני מעוניין בהמלצה לצורב DVD , עד 140 ש"ח. הבעיה היא שאני צריך צורב SATA אבל עם חיבור מתח molex ולא מחבר sata. זה מכיוון שלספק שלי יש רק שני מחברי SATA ושניהם בשימוש בדיסקים הקשיחים שלי.

    • 3 תגובות
    • 957 צפיות
  17. Started by balagan777,

    שלום, יש לי לוח אם של GIGABYTE EP43-DS3, והבנתי שיש אופציה לחבר לוח הארד דיסק SATA באופן כזה שיאפשר לנתק ולחבר אותו גם כשהמחשב דולק. מישהו יודע איך עושים את זה ? תודה

    • 7 תגובות
    • 956 צפיות
  18. שלום לכולם אני חדש בתחום הssd ולכן אשמח אם מישהו ימליץ לי על כונן בנפח128gb אמין עד 900 חפשתי בפורום אבל זה רק בילבל אותי יותר תבודה מראש דוד

    • 0 תגובות
    • 956 צפיות
  19. Started by guy_intel,

    מה היתרונות והחסרונות של חלוקת דיסק למספר פרטישנים ? האם להשאירו כפרטישן יחיד של 500 או לחלק אותו ל-2 יחידות של 250 ? או אולי יותר ?

    • 6 תגובות
    • 956 צפיות
  20. Started by -ox-,

    אני חייב עזרה בקשר לדיסק צריבה רגיל DVD-R שצרבתי עליו משהו, אבל השארתי אותו פתוח בנרו (multi session) אחר כך כ כשנשאר מלא מקום על הדיסק ורציתי לצרוב עוד משהו ועוד משהו שמתי לב שהווינדוס מראה לי רק את מה שצרבתי אחרון - כלומר המידע הקודם אבד, המקום שלו נשמר על הדיסק והוא נמצא אך אי אפשר להשתמש בו כי רואים רק מה שנצרב אחרון .. יש איזו דרך לסדר את זה? או להוציא את המידע שצרבתי בהתחלה? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 956 צפיות
  21. יש ברשותי 840 רגיל של סמסונג (לא פרו או EVO) כשהתקנתי את המערכת לראשונה הרצתי את ה Windows Experience Inde וקיבלתי על הכונן תוצאה של 7.9 היום אחרי כמה חודשים הרצתי שוב את הבדיקה וקיבלתי עליו 7.1 אני יודע שהבדיקה הזאת בדרך כלל לא מעידה על כלום אבל בכל זאת זה נראה לי מוזר. התחלתי להריץ בדיקות על הכונן: הבדיקות ניראות לי יחסית בסדר. מה דעתכם? יתכן והכונן נותן היום תוצאה יותר נמוכה ב Index rating כי הוא כבר חצי מלא? תודה

    • 0 תגובות
    • 956 צפיות
  22. נשמע דיי מפתע, למרות ששמעתי שהצורבים שלהם לא משהו. במיוחד עכשיו שהצורב שלי שווק חיים. :'( הנה לינק למה שפורסם באתר של 012: http://www.012.net/updates/Hanukkah/index.asp והנה לינק למפרט הצורב באתר של סמסונג: http://www.samsungelectronics.com/odd/cdrw/sw_248b.html המחיר נשמע מאוד טוב, במיוחד עם התשלומים. השאלה היא האם הצורב הזה שווה משהו? :

    • 0 תגובות
    • 956 צפיות
  23. Started by dvirba,

    שלום, אני מעוניין להקים מערך גיבוי ביתי בנפח של 1TB. אמור בעיקר לשרת מחשב מרכזי אחד, עם גישות ספורדיות ממחשבים אחרים. יש לי ראוטר אלחוטי של 3COM. תקציב משוער של 1000-1500 ש"ח. דרישות החובה הן - 1. הנפח המבוקש 2. אמינות 3. תמיכה ב-RAID-0 (MIRROR( רצוי מאוד 1. שקט 2. תמיכה ברשת (NAS?) 3. ניתן לבצע שינויים בעתיד (הרחבות, החלפות וכו') בעדיפות בינונית 1. תפקוד גם כשרת מדפסות (מדפסת משולבת של HP) 2. תוכנת גיבוי נוחה אני מתלבט לגבי האפשרויות הבאות 1. רכישה של פתרון NAS התומך ברשת 2. רכישה של ראוטר התומך בחיבוריות USB למערך אחסון 3. רכישה של מארז דיסקים, אשר יחובר פיזית למחשב המרכזי ומשם ישותף ברשת. האם יש אפשרויות נוספות שכדאי לשקול? בעתיד, אגב, אני צופה שארכוש מזרימדיה או אבנה…

    • 3 תגובות
    • 956 צפיות
  24. Started by E4,

    המחשב חדש לגמרי , הכנסתי את ההארדיסק SATA 120GB MAXTOR הביוס של הRAID מזהה אותו טוב מאוד אבל , שהבוט מעלה את ההתקנה של XP אחרי שאני עושה ENTER במסך הראשון הוא כותב לי שהוא לא מוצא הארדיסק על המחשב... כאילו אין הארדיסק ואז אני צריך לעשות ריסטרט... זה דיי דחוף , בתודה , טל.

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  25. שלום אני מתלבט אם לקנות כונן SSD ובמסגרת השיטוטים שלי קראתי גם כל מיני ביקורות גולשים באתרים כמו NEWEGG ו- AMAZON. מהביקורות עולה חשש שיש בעיית אמינות עם כונני SSD בכלל. אני לא מדבר על העניין של מספר מחזורי הכתיבה שהוא ידוע ונלקח בחשבון אלא על כ- 15-20 אחוז מהמגיבים שם שמתלוננים מאז התקנת ה-SSD על תקיעות מדי פעם, מסכים כחולים, חוסר יכולת להשלים את התקנת מערכת ההפעלה ועוד שאר רעות חולות. ולא מדובר על דגם ספציפי אלא על כמה דגמים של כמה יצרנים שונים. בחלק מהמקרים זה נפתר ע"י עדכון FIRMWARE או שינוי הגדרות בביוס ובחלק מהמקרים גם זה לא עזר. האם מישהו פה נתקל בבעיות כאלו ? האם אני מסתכן אם אני אקנה SSD ? תודה

    • 3 תגובות
    • 956 צפיות

דיונים חדשים בפורומים