אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
1. בהרד דיסק שרכשתי לפני כמה שנים (כזה) יש תקלה קטנה,אך מעצבנת וחשודה. בין כל המידע הרב שיש בו, היו כמה תיקיות עם קבצי וידאו. ניסיתי למחוק אותן, אך הקבצים נמחקו והתיקיות נשארו ריקות ואין אפשרות למחוק אותן בינתיים. פורמט לא בא בחשבון, בכל אופן עד שאני מוצא מקום איחסון אחר למידע שנמצא. האם ניתן למחוק את התיקיות הריקות,וכיצד? 2. צריך המלצה להארד דיסק חיצוני, בתווך המחירים 200-380 ₪, בלי חיבור לחשמל. החל מ-500 GB תודה.
-
- 1 תגובה
- 960 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה יש לי כונן DVD של LG המחשב שלי אחרי פורמט כשאני מכניס דיסק רגיל הוא קורא אותו וכשאני שם דיסק של DVD הוא קורא אותו בתור דיסק ריק תעזרו לי תודה .
-
- 3 תגובות
- 960 צפיות
-
-
מה נשמע חברים!? בגלל בלאגן מצטבר ובעיקר כפלי קבצים בין הלפטופ לנייח החלטתי לקנות הארד דיסק נייד ע'מ לגבות עליו את כל הדברים החשובים ולאחסן בו התקנות ותמונות ועוד דברי ערך כאלה ואחרים הגודל הנדרש הוא 500 ג'יגה עכשיו אין לי מושג בכלל מה שחשוב לי זה אמינות מעל הכל שיהיה מהיר, שלא יצטרך ספק כוח חיצוני ואם אפשר שיהיה קטן (2.5 יהיה מעולה אבל אמינות מעל הכל) התקציב גמיש אם יש צורך בכך אני מאזור המרכז וזהו, אם תצטרכו פרטים נוספים אני כאן בתודה מראש, לירן
-
- 6 תגובות
- 960 צפיות
-
-
4 טרה זה בכלל לא הרבה ביחד לגודל של משחקים היום. יש משחקים שמגיעים ל200 GB אפילו לבד. מה זה המחירים האלה? זה פשוט הזייה https://ksp.co.il/web/cat/152..1438?srsltid=AfmBOopl8HcT2mu-NKpUBpZ9d7TSbN_E8fkId--BMxZkatWlwkcsKouM
-
- 2 תגובות
- 960 צפיות
- 2 followers
-
-
אנשים אני חייב תשובה היום... מה יותר טוב כונן של Lite On או של LG ???? שניהם כוננים אופטיים רגילים במהירות X52, בבקשה תשובה מהירה... ועוד שאלה... מה עדיף צורב דיוידי של ASUS או של LG ?? כאשר נתוני הצריבה זהים X16 במהירות DVD....?? תודה מראש אנשים !
-
- 5 תגובות
- 960 צפיות
-
-
היי לכולם! אני צריך דיסק קשיח למחשב עם לוח אם Gigabyte GA-K8NF-9 (זה עם הסוקט 939). איזה יתאים לי מ-KSP? (סניף באר שבע) משהו בסביבות ה-200 שקל. עד עכשיו היה לי 120G ולא הייתי מתקרב ללנצל אותו. תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 960 צפיות
-
-
או קי אבא שלי רוצה לגבות את כל החומר החשוב שלו במחשב...אז במקום דיסקים אמרתי לו שכדאי לו לקנות דיסק קשיח נייד הוא צריך את זה לאימיילים זה יוצא בערך...4-6GB למשהו יש כונן טוב של 20-40GB בשבילו ולא משהו יקר כל כך... תודה מראש עומר
-
- 7 תגובות
- 960 צפיות
-
-
שלום לכם לנגן Cowon O2 יש אפשרות לכרטיס הרחבה של 32GB... ועכשיו הדילמה היא בבחירת כרטיס SDHC בנפח 32GB, בין המהירויות השונות של הכרטיסים. האם יורגשו בביצועים של הנגן הבדלים בין class 4 לclass 6 למשל ? שווה להתייחס לזה בכלל או שזה הבדל זניח שלא יורגש ? כי לפני שבוחרים כרטיס, זה בהחלט הבדל במחיר בין המהירויות.. תודה והמשך ערב נעים.
-
- 3 תגובות
- 960 צפיות
-
-
שלום לכולם,עשיתי בדיקה לארד דיסק והעלתי תתוצאת של הבדיקה אשמח לדעת האם התוצאות של הבדיקה בסדר,כי נראה לי שהם לא.. המחשב שאליו מחובר הארד דיסק זה מחשב מצלמות אשר 7\24 עובד ומקליט ומוחק סרטונים ומידע,ככה שהרד דיסק עובד קשה. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 960 צפיות
-
-
שלום לכולם. קניתי טאבלט Teclast X4 - מערכת הפעלה win10- מעבד אינטל N4100 - יש בו SSD של 256GB של יצרן הטבלט (teclast) - Teclast 256GB NS550-2242 בחיבור מסוג - M.2 SATA התוצאות שלו בתוכנת CrystalDiskMark 7 - מופיעות בתמונה הראשונה שצירפתי. בתמונה השניה שצירפתי - אלו התוצאות של Crucial MX500 שפועל במחשב הנייח שלי - זאת התמונה עם התוצאות היותר טובות . שני ה- ssd הם בחיבור SATA6. השאלה היא - האם כדאי להחליף את ה- ssd של הטבלט ל- ssd אחר כמו Crucial MX500. כלומר האם ההחלפה תגרום לשינוי שניתן יהיה להבחין בו מבחינת המהירות ? או שזה יהיה זניח ? תודה מראש לעונים .
-
- 1 תגובה
- 960 צפיות
- 1 follower
-
-
היי אני מתכנן את המחשב הבא שלי בימים אלו. ככל הנראה יהיה לי שני הארד דיסקים של 80 ואחד של 250 או 320. עכשיו ממה שאני מבין לביצועים הכי טוב רייד 0, מה לגבי ירידה באמינות/איכות שמירת המידע אם בכלל? כדאי להשתמש במערך זה לצורך התקנת מערכת הפעלה ומשחקים? במילים אחרות כל מה שמשתמש במשאבי מערכת ודורש מהירות? או שעדיף שהמערכת תהיה על הארד דיסק נפרד ובנוף שני הארד דיסקים נפרדים? תודה מראש רום
-
- 2 תגובות
- 960 צפיות
-
-
היי, השאלה בכותרת. התקציב הוא בין 300 ל 500 שקל תודה!
-
- 1 תגובה
- 960 צפיות
-
-
יש לי שני כוננים קשיחים , אחד מהם נעלם לי אחרי פירמוט. מה אפשר לעשות ? תודה...
-
- 4 תגובות
- 960 צפיות
-
-
אני מתכנן בקרוב מאוד לרכוש 2 דיסקים SSD קטנים על מנת לקבל ביצועים ויחסית גם נפח משהו כמו M4 64GB ברייד כמובן, המחשב שלי קצת ישן ולא תומך בSATA 3 בשביל כל התעבורה ששני הכוננים יבצעו לכן מצאתי בקר שמתחבר לPCI-E ונותן 2 חיבורי SATA 3 השאלה היא האם הם מתפקידים כמו חיבורים רגילים? או שיש להם בעיות כלשהם כי לא שמעתי על הרבה אנשים שביצעו את הפתרון הזה. http://plonter.co.il/detail.tmpl?sku=PE-116&cart=131261418291826167〈=heb
-
- 8 תגובות
- 960 צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי שני הארד דיסקים די ישנים: Seagate ST360014A Excelstor Technology J880 ברצוני לחבר אותם ללוח אם ABIT KN9-SLI שתומך בSATA 3.0 Gb/s האם הם ישנים מדי ואין תאימות או שאין בעיה? הסיגייט הוא ATA-100 האקסלסטור הוא ATA-133 תודה
-
- 4 תגובות
- 960 צפיות
-
-
מדיות הכוונה לדיסקים צרובים... מה השיטה שתשמור עליהם לאורך זמן רב.. דיסקים שישבו אצלי קיבלו מן תופעה של , כמו פטריה כזאת - וכל המידע הלך.. יש איזה שיטה להגן עליהם..? משהו סגור הרמטית אולי..? בראל.
-
- 8 תגובות
- 959 צפיות
-
-
היי, מדובר בקורא כרטיסים , הקורא לא מזוהה כאמור בווינדוס 8.1. מדובר בקורא כרטיסים שנקנה לפני כ4 שנים. במחשב ישנן כניסות usb 3 בלבד. כאשר אני מחבר את הקורא למחשב, הוא מופיע עם סימן קריאה צהוב ב disk management- הסרתי אותו (uninstall) וניתקתי מהמחשב,הפעלתי מחדש את המחשב, חברתי שוב פעם את הקורא למחשב והתקלה חוזרת על עצמה. מה עוד ניתן לעשות? תודה
-
- 0 תגובות
- 959 צפיות
-
-
צריך עזרה, בעת העתקת קבצים אל הדיסק הקשיח החיצוני (USB2) אני מקבל את ההודעה הבאה : "windows - delayed write failure" קרה לי בכארבעה מחשבים ב USB2 וב USB1.1 גם לאחר העדכונים של windows XP למי שיש פיתרון תודה,
-
- 7 תגובות
- 959 צפיות
-
-
<נושא>, תודה.
-
- 10 תגובות
- 959 צפיות
-
-
איך הדגם הזה? אני חושב לקנות אותו. האם החברה Hitachi טובה? מה לגבי הרעש?
-
- 2 תגובות
- 959 צפיות
-
-
היי. קראתי פה שאמורים להגיע נפחים של 5ו6 טרה בייט של חברת Seagate לחניות.אשמח לדעת כמה יעלה-יקר?זול?יש כיוון מסויים? אשמח לתגובה יום טוב :party0023::s0817:
-
- 8 תגובות
- 959 צפיות
-
-
השאלה בכותרת, קראתי על זה בPC MAGAZINE - יש לי פה כונן קשיח של 3 גיגה 5400 סל"ד - יש טעם להשתמש בו לSWAP ? http://www.pcguide.com/opt/opt/osSwapLocation-c.html
-
- 8 תגובות
- 959 צפיות
-
-
ברשותי דיסק קשיח Wstern digital my book 1TB אשר שירת אותי נאמנה למעלה משנתיים. לפני בערך חודשיים פירמטתי את הכונן ע"מ להעביר אותו ממערכת קבצים FAT30 לNTFS בעקבות המלצה שקיבלתי פה בפורום כדי שאוכל להעביר אליו קבצים גדולים במיוחד. בשבוע האחרון שמתי לב שתיקיות שלמות פשוט נעלמו על כל תכולתן, מדבור בתמונות שמאד חשובות לי, אוסף שירים מה-5 שנים האחרונות, סרטים, בקיצור כל החיים שאפשר לשים על מדיה דיגיטלית. בנוסף בדקתי מה גודל הכונן כולו ומה הגודל של כל התיקיות והם זהים. אני יודע שאפשר לעשות חיפוש בפורום ויש תכונות שיחזור קבצים אבל באמת מדובר בעיקר בתמונות שמאד חשובות לי ואני לא רוצה לקחת סיכונים. מה הדרך הכי טובה ובטוחה לשחזור הקבצים?? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 959 צפיות
-
-
יש לי מארז מיני טאואר מלפני כחמש וחצי שנים והוספתי כרגע דיסק קשיח נוסף. הבעייה היא שאין בו כל כך מקום, אני לא בטוח שאיפה שדחפתי את הכונן הנוסף בכלל נועד לכונן קשיח. מה שעשיתי הצמדתי לחלוטיןן שני כוננים קשיחים כך שאין ביניהם מרווח בכלל, השאלה שלי האם זה תקין? הכוננים לא מתחממים יותר מדי אבל בכל זאת...
-
- 4 תגובות
- 959 צפיות
-
-
בלוח אם שלי יש 2 חיבורי sata אבל יש לי 3 הארדיסקים.. האם יש מכשיר או משו שיכול להוסיף כניסות ללוח אם/מפצל? וכמה חיבורי sata יש בלוחות חדישים? (כי ראיתי שיש אנשים פה שיש להם הרבה יותר מ3 הארדיסקים) תודה..
-
- 8 תגובות
- 959 צפיות
-


