עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Br33z3R,

    רציתי לדעת האם הארד דיסק (Western Digita WD1600JSl 160GB 7200 rpm 8MB Buffer S-ATA II HDD ) יכול להתחבר ללוח אם עם חיבור ATA רגיל?

    • 7 תגובות
    • 969 צפיות
  2. Started by eranisra,

    אני מתלבט בין השניים הללו: מה אתם אומרים?? אני יודע שהווסטרן הדגם הזה נחשב תותח, הסיגייט אני לא שמעתי עליו כל כך אבל זה עוד נפח בקצת מחיר מה כדאי?? http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=26_565&products_id=5324 http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=26_565&products_id=7788

    • 5 תגובות
    • 969 צפיות
  3. במחשב מותקן SSD 840 של סמסונג והBIOS מקונפג על AHCI היום קניתי דיסק קשיח חדש של סיגייט 3T כדי שישמש לאחסון. בהתחלה הוא בכלל לא זיהה אותו ורק אחרי שנכנסתי לכלי ניהול הדיסקים ראיתי את הכונן עם אפשרות לפרמט 746 גיגה בלבד. Windows7 64bit I5 2300 INTEL dh67bl מה עושים? מחזירים לחנות?

    • 6 תגובות
    • 969 צפיות
  4. Started by SweeT_EviL,

    מחפש משהו כזה רק שהוא יהיה חיצוני עם חיבור USB לא מצאתי כלוב ל-3/4 הרד דיסקים

    • 0 תגובות
    • 969 צפיות
  5. Started by koko0,

    אני עם מחשב נייד שממש התחיל לקרטע, אני די בטוח שזה בגלל ההארדיסק (זה קורה גם בווינדוס וגם בלינוקס, קטע מוזר). אני מתלבט אם לקנות SSD ולהשתדרג כבר שהכל יעבוד ממש מהר. איך התמיכה שלהם בלינוקס? ספציפית אובונטו. מאיפה אני משיג אחד סטאנדארטי למחשב נייד? יש משהו שאני צריך לדעת חוץ מזה? לא הייתי בעולם הזה הרבה זמן...

    • 0 תגובות
    • 969 צפיות
  6. Started by orendia,

    שלום, הדיסק הנייד שלי מראה סימני חיים (נורה דולקת) אבל לא מזוהה ע"י המערכת,גם לאחר ניסיון במחשב אחר. האם יש דרך לשלוף את המידע?

    • 5 תגובות
    • 969 צפיות
  7. יש לי DISC ON KEY של KINGSTONE בהתחלה הוא היה FAT32 והכל היה בסדר היה מעביר סרטים מהמחשב וצופה בהם ב-DVD אבל הבנתי שעדיף להשתמש ב-NTFS אבל עכשיו ה-DVD לא קורא את DISC ON KEY אפשר להחזיר אותו בחזרה ל-FAT32?

    • 1 תגובה
    • 969 צפיות
  8. Started by stingeR-,

    *ציטוט(אילתור)*קודם כל , אבקש , מאנשים שלא יודעים מה הם אומרים , לא להגיד שטויות. טוב , אז ככה , יום חמישי בבוקר , התעסקתי קצת עם תיזמוני הזיכרון במחשב של אחי והבסוף הצלחתי לייצב אותם על תיזמונים ש 6-3-3-2.5(וזה אחרי איפוס ביוס אחד כאשר הפוסט לא עלה לי) , פתאום לאחר שגמרתי את זה , המחשב פשוט כתב Missing Operating System בשלב שבו הוא אמור לעשות בוט , אוקיי , אמרתי בוא ניקח את ההארדיסק למחשב שלי ונוציא משם את הקבצים החשובים ואז נעשה פורמט , אוקיי , הסתבר שנמחקה לגמרי המחיצה C , מה אומר שכל הוינדוס הלך... , אמרתי נלך ונעשה פורמט , אין ברירה , הלכתי , עשיתי עם הדיסק של הוינדוס(XP PRO) פתיחת מחיצה חדשה ופורמט מההתקנה , אחרי שהוא עושה את הפורמט אז גם יש את ההעתקת קבצים , בסדר ,…

    • 9 תגובות
    • 969 צפיות
  9. Started by galh_5,

    זה: http://www.lira.co.il/site/viewProduct.php?pid=775&cat=3 או זה: http://www.lira.co.il/site/viewProduct.php?pid=785&cat=3 ????

    • 8 תגובות
    • 969 צפיות
  10. קניתי לפני שבועיים את הWD 40GB 8MB CACHE והמוכר של החנות אמר לי שאין לו בעיה לקחת לי את ה40GB ולשים לי WD 80GB 8MB CACHE בעוד 150 שקל.... לא עדיף??? למרות שתאכלס גם את ה40 האלה אני לא אמלא. ועוד יש לי את הJUKEBOX שהוא 20GB....

    • 7 תגובות
    • 969 צפיות
  11. Started by shura,

    אני צריך לדעת האם הרד דיסק של סמסונג הוא טוב ואמין וגם איזה buffer לקנות. תודה.

    • 4 תגובות
    • 969 צפיות
  12. אני רוצה לקנות צורב DVD אחרי שהמחירים יירדו באופן סופי עכשיו השאלה שלי היא כזאת, יש למה לחכות? זאת אומרת צפוי לצאת בזמן הקרוב צורב שהוא מיוחד ומחדש משהו? אם לא, רציתי לדעת מה הצורב הכי מומלץ לרכוש מחנויות של KSP צפויה להיות לי בעיה אם יש לי זיכרון של 512MB על המחשב? אני משתמש בXP והזיכרון ממש מספק אותי ואין לי סיבה להגדיל בזמן הצריבה, נוצר קובץ אימג' בגודל הצריבה על הדיסק קשיח? כי אני לא בטוח שיהיה לי מספיק מקום בשביל זה ובלי קשר, יש לי צורב yamaha שקניתי לפני המון שנים אבל סך הכל הוא עבד מעולה עד לפני שנתיים שאני ניסיתי לעשות לו עידכון קושחה ובעצם לא מצאתי את הדגם המדוייק שלו באתר היצרן אלא דגם דומה ועידכנתי ויכולת הצריבה שלו נהרסה, כיום הוא נמצא במחשב אך הוא לא מחובר אב…

    • 6 תגובות
    • 969 צפיות
  13. Started by DUDEnamE,

    DOK מפורמט אפשר לשחזר ממנו מידע? יש דרך גם אם היא תעלה המון?

    • 7 תגובות
    • 969 צפיות
  14. Started by Tzuri,

    אני מחפש ליקנות כרטיסי זיכרון של SMARTMEDIA הקטע שהמחירים שלהם יחסית יקרים מישהו יודע איפה אני יכול למצוא ביותר זול ?! תודה, רועי.

    • 2 תגובות
    • 969 צפיות
  15. Started by Sango,

    ערב טוב , מצאתי בביוס את האפשרות 0 OnChip IDE Channel ו OnChip IDE Channel 1 . מי יכול להסביר לי מה זה ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 969 צפיות
  16. Started by cohenkobi,

    משהו יודע איפה אפשר לקנות צורב למחשב נייד? מחשב דגם: compaq- arena בתודה מראש קובי

    • 3 תגובות
    • 969 צפיות
  17. Started by undav,

    אם מחפשים באיביי: 256gb usb מגיעים לתוצאות האלו: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=m570.l3201&_nkw=256gb+usb&_sacat=0 שנראות לא הגיוניות בעליל. איך כזה נפח עולה בסביבות 150 שקלים, כולל משלוח? יש שם גם כאלו שעולים 200 שקלים כולל משלוח, אבל עדיין, זה מחיר נמוך מאוד לנפח כזה גבוה. יש לציין שאם מחפשים חברה מוכרת באיביי, למשל קינגסטון, אז לנפח של 32 ג'יגה, ראיתי מחיר של 71 שקלים, שזה כבר הרבה יותר נורמלי: http://goo.gl/vflxrn איך לכל הרוחות 256GB בכזה מחיר? אני שולח לבחור שמוכר את זה: http://goo.gl/DQIsv1 שאלה וניראה מה יענה. יש לציין שהוא לא היחיד שמוכר כאלו נפחים במחירים נמוכים. יש רעיונות?

    • 4 תגובות
    • 969 צפיות
  18. Started by eyahalom,

    שלום לכולם, אז ככה: המארז שלי שחור. הצורב הנ"ל נמכר בלבן, עם שנתיים אחריות היבואן, ב450 שקלים. מצד שני, ראיתי אותו בשחור בזיגזג, שם הוא עולה כ550 שקלים ורק שנה אחריות, כנראה לא של היבואן הרשמי (שטוען שהוא לא מביא לארץ את הדגם הזה בשחור). עכשיו, אני יודע שזיגזג טובים ונותנים שירות טוב, אין לי בעיה לרכוש מוצר שלא מהיבואן הרשמי (מה עוד שאינני מכיר את השירות של ח.י ואני לא בטוח שהוא טוב יותר מהשירות שזיגזג יתנו לי). גם המחיר הוא לא בדיוק פקטור: אני מוכן לשלם עוד 100 שקלים כדי שהצורב יבוא בשחור ולא בלבן. ההתלבטות היא לגבי אורך האחריות: אני גם משלם יותר, וגם משך האחריות קצרה יותר. מה אתם הייתם עושים? אשמח להמלצות כיצד לדעתכם לנהוג. תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 969 צפיות
  19. התקנתי מערכת הפעלה ועוד כל התוכנות כרגע אני מועניין לחלק את הדיסק לשני מחיצות ,האם זה מומלץ ולא יגרום לבעיות ? עדיפות לחלוקה מהחלונות עצמם (זקוק להסבר) תודה !

    • 6 תגובות
    • 969 צפיות
  20. שלום רציתי לדעת מה ההבדלים בין כבל חשמל רגיל (MOLEX) לכבל חשמל SATA במה צריך להשתמש לדיסקים קשיחים SATA ? מה קורה אם מחברים את שתיהם בו זמנית? תודה

    • 2 תגובות
    • 969 צפיות
  21. שלום, לפני שעתיים קיבלתי את המחשב החדש שלי (ראו מפרט). התקנתי על כונן ה SSDאת מערכת ההפעלה Windows 7, ובגלל זה הוא מזהה רק אותו. אני פשוט צריך להגדיר אות לכונן (D) אבל אני לא יודע איך עושים את זה, אשמח לקבל עזרה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות
  22. Started by itsik1231995,

    מצטער על הבורות ... אבל לא פעם אחת שאני מסתובב בפורום ורואה אנשים שמדברים על RAID 0 או RAID 1 ודברים דומים ולא הצלחתי להבין מה זה, מה המטרות שלו ,איך זה פועל ולמה צריך את זה ... תודה ...

    • 1 תגובה
    • 968 צפיות
  23. קניתי 200JB ורציתי לדעת אם יש תוכנה שאפשר בעזרתה לבדוק את המעלות שלו? או שצריך להשתמש ב"מדחום" חיצוני?

    • 12 תגובות
    • 968 צפיות
  24. Started by Sweet_Tooth,

    יש לי ND-3520AW של NEC את גירסת הפירמוור הכי חדשה וגם את גירסת הנירו הכי חדשה אבל כל פעם שאני מנסה לצרוב משהו לא משנה על איזה סוג של דיסקים (חוץ אם זה DVD) אחרי שהוא מצביע על 100% לוקח לו זמן רב ואז אני מקבל את השגיאה could not perform fixation והדיסק נהרס מה הבעיה כאן?

    • 0 תגובות
    • 968 צפיות
  25. Started by amos2009,

    יש לי מחשב נייד עם מערכת הפעלה VISTA. התקייה של התמונות עברה לשולחן עבודה ולאחר מכן בוצע מחיקה. התמונות לא נמצאות בסל מחזור כי התיקיה היתה מעל 50GB ונשאלה שאלה האם למחוק לצמיתות. ברגע שראיתי שהפעולה מבצעת מחיקה של כל התמונות שלא לצורך ביטלתי/עצרתי את המשך המחיקה. מה עלי לעשות בכדי להחזיר את מה שנמחק? לא בוצע שום פעולה במחשב מאותו רגע האם יש אפשרות להחזיר את כל התמונות שנמחקו? תודה

    • 0 תגובות
    • 968 צפיות

דיונים חדשים בפורומים