עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. . אם ניקח לדוגמא את הדיסקים של Seagate ונשווה את הדיסקים בנפח 750 בגרסאותיהם השונות Raid וללא רייד. רואים שזמן האחריות זהה (5 שנים ) וכנראה שגם איכות הבנייה זהה, האם זה סתם גימיק או שיש סיבה מוחשית שעבורה כדאי להוסיף את ההפרש עבור דיסקים ייעודיים למערכי raid

    • 7 תגובות
    • 998 צפיות
  2. Started by gif,

    היי יש ברשותי מחשב עם HD מסוג SATA שעליו מותקנת המערכת ואיתה אני עובד. קיבלתי HD מסוג IDE(מפורמט) וחיברתי אותו למחשב שלי והביוס מזהה אותו אבל כאשר אני רוצה להשתמש בו,הוא לא מופיע לי ב"ניהול דיסקים"(מקש ימני על המחשב שלי=>ניהול=>ניהול דיסקים) וגם לא מופיע לי במחשב שלי מישהו יודע למה הוא לא מופיע לי? תודה.

    • 7 תגובות
    • 998 צפיות
  3. Started by Posford,

    רציתי לדעת אם אפשר לחבר במחשב אחד, 4 כונני HD פניימים? ובנוסף יש לי שאלה, איך אפשר להפוך כונן פנימי לכונן חיצוני? הבנתי שצריך לקנות את הערכה הזו, מה העלות שלה +\-?

    • 4 תגובות
    • 998 צפיות
  4. כל פעם אני שם לב שאני בודק טמפרטורות שהטפרטורה שלו נעלמת (רק של הכונן הזה) זה משהו ששמתי לב כמה פעם שקרה שנעלמה התוצאה של הטמפרטורה ב2 תוכנות CPUID HWMonitorPro וגם PerfectDisk 12 יש אולי משהו שאפשר לעשות? אולי עדכון לקושחה?

    • 1 תגובה
    • 998 צפיות
  5. הרצתי כמה תוכנות לבדיקת ההארדיסק שלי ובכולם הוא יצא תקין חוץ מSeatools For Windows ששם הוא FAIL. מה שעוד יותר מוזר שב- Seatools for dos הבדיקה כן תקינה. איך אני יודע מה באמת נכון? עריכה: שאלה נוספת - לגבי שמירה על חיי הדיסק הקשיח, האם זה בסדר להזיז מחשב נייח כשהוא עובד (לא להרים, רק להזיז על הרצפה למשל) או שזה יכול לפגוע בהארדיסק?

    • 1 תגובה
    • 998 צפיות
  6. Started by itelweb,

    אני עכשיו רוצה לקנות צורב DVD והשאלה שלי היא האם שווה להשקיע עוד איזה 100 שקל בצורב דואל לייר או שצורב של סינגל לייר מספיק? אהה.. ועוד משהו, האם צורב דואל לייר צורב גם דיסקים רגילים של סינגל לייר? (ועוד דבר שעניין אותי, אם זה דואל לייר, איפה בדיוק כותבים את שם הדיסק?)

    • 3 תגובות
    • 998 צפיות
  7. Started by NIR_R,

    קניתי דיסק מחיק של Teac ואני לא מצליח לצרוב עליו. בAlcohol120 רשום לי Unformatted disc. כשאני מנסה לפרמט אותו עם האלכוהול הוא מציג שגיאה אחרי כמה שניות ומוציא את הדיסק. אותו דבר עם נרו. למישהו יש מושג מה אני עושה כדי לפרמט את הדיסק? תודה

    • 11 תגובות
    • 998 צפיות
  8. מתנה ליום הולדתי ה 18... קיבלתי מבני משפחתי דוק נחמד... 256 מגה (מה לעשות, זה שהוא גם נגן MP3 עלה כ 1000 שקלים... הגזמה קלה לכל הדעות ) לאתר שיטוט קל בפורום, ראיתי שמישהו אמר משהו על תוכנה שמחלקת את הדוק לשתי מחיצות... אחת נעולה ואחת לא... האם יש מין האמת בזה? מה עושים? איך מתקינים אותה? קניתי את הדוק באופיס דיפו (סניף פאוור סנטר אם זה משנה) במחיר "סמלי" של 580 שקלים... על הדוק עצמו כתוב fellow (הידעתם? www.fellow.com אומר שהאתר בבניה... האם זו טעות שלי? או שאין למוצר אתר בית ??? ) בקיצור, איזה עוד פרטים מזהים שלו אני יכול לתת... על הקופסא שלו כתוב Mobile Disk (זו קופסאת פלסטיק כזו...) בפנים היה גם כבל (די קצר למען האמת...) של USB והכי מגניבבבבבבבבבבבבבב... הדיסק …

    • 0 תגובות
    • 998 צפיות
  9. המתחרים : Maxtor 160GB SATA 150 8MB 7200 RPM Hard Drive Kit ש"ח646 או את ה 200GB אני פשוט לא יודע ממש כי אני רוצה כמה שיותר לחסוך בזה וזה כולה ארדיסק לא צריך כל כך הרבה אבל עדיף עכשיו מאשר אחר כך להיתקע אתם מבינים, אני יחסית מוריד הרבה משחקים וסרטים ותוכנות יש מקום אחר בשבילם. או את ש"חWD SATA 160GB 8MB 7200 RPM -565 או אם יש לכם המלצה לארדיסק אחר חופשי ואני צריך חיבור סאטא ככה אני לא יודע אם זה קיט ובעיקרון אין לי תמיכה ב NCQ ככה שזה לא ממש לחוץ יש לי MSI NFORCE 3 K8N NEO PLATINUM 250GB אבל אולי לשידרוג עתידי, אז יאללה תעזרו לי אני ממש משתגע מזה לא יודע מה יותר טוב. :s05:

    • 5 תגובות
    • 998 צפיות
  10. Started by mosheva,

    שלום, יש לי נייד ונייח ובשניהם המורב מאותת לי שבקרוב אני יצטרך חדש... החלפת צורב בנייד זה עסק יקר למיטב זכרוני והם גם לא הכי אמינים ואילו בנייח זה זול ואין בעיה למצוא כונן טוב... חשבתי לקנות אחד חיצוני שיוכל גם להתחבר לנייח ומתי שצריך גם לנייד... (אני יודע שאפשר לעשות שיתוף קבצים אבל להעביר 4 GB זה הרבה זמן..) האם מישהו יכול להמליץ על צורב חיצוני טוב... (דרישותי שיהיה אפשר לצרוב DVD DL, אם אפשר שיהיה לו עוד חיבורים למעט USB אם קיים כזה דבר) תודה!

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  11. מתי יצאו הVertex 3 והחדשים של אינטל וכמה יעלו

    • 0 תגובות
    • 997 צפיות
  12. יש לי כונן אחד של 500GB של WD הוא ממש טוב אני אוהב אותו הוא מהיר, הרצתי HDTUNE והוא הראה לי תוצאות די טובות. אז חשבתי אולי לקנות 2 כוננים מהירים (שיהיו מאותה סידרה) ולעשות להם RAID 0 תאורתית המהירות מוכפלת והביצועים אני מקווה שגם ופה בעצם השאלה שלי, עד כמה אני ארגיש את השיפור הזה, בתור גיימר ומשהו שעובד בPH וMAYA מידי פעם? וכל זה ביחס לSSD? תודה.

    • 7 תגובות
    • 997 צפיות
  13. Started by or_y,

    שלום, אני צריך לקנות HD חיצוני 1.5TB ממשק USB2 esata יהיה נחמד, תלוי במחיר על מה אתם ממליצים?

    • 3 תגובות
    • 997 צפיות
  14. יש לי דיסק מוזיקה של 84 דקות,איך אני צורב אותו ולא ב-MP3? האם אפשר להשיג תקליטורים של 90 דקות? אשמח לעזרה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 997 צפיות
  15. יש לי מעבד מרובע 6600. לוח אסוס pkc35. בקיצור מחשב חזק יחסית. אבל אני רואה כל הזמן צואר בקבוק במהירות הדיסק. האם נתקלתם? תודה, חגי

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות
  16. כרגע יש לי את הארדיסקים שמופיעים פה בתמונות: http://img90.imageshack.us/f/dscn3326l.jpg/ http://img843.imageshack.us/f/dscn3324p.jpg/ ועוד הארדיסקים ירוקים של ווסטון דיגיטל ששמעתי שהם לא מומלצים לשים עליהם ווינדוס... השאלה איך הארדיסקים שיש לי עכשיו מבחינת ביצועים לעומת הארדיסקים שקיימים כיום? האם כדאי לקנות הארדיסק חדש למחשב החדש? או מה שיש לי מספיק טוב?

    • 7 תגובות
    • 997 צפיות
  17. היצרניות Silicon Motion ו-Phison אינן מבזבזות זמן, ומכינות את קו המוצרים שעשוי להפעיל את כונן האחסון המהיר העתידי שלכם לכתבה

  18. Started by devek,

    שלום יש לי כונן חיצוני של MAXTOR בנפח 500GB הייתי עובד איתו נון סטופ ופתאום בזמן האחרון החלו ניתוקים הוא יכול להתחבר לכמה שניות ולהתנתק או לא להתחבר בכלל אני מקבל את השגיאה הזאת מה יכולה להיות הבעיה? נ.ב אין לי כבל נוסף כזה אז אני לא יכול לנסות להחליף כבל.

    • 4 תגובות
    • 997 צפיות
  19. Started by POD,

    היי, אני עובד עם אפלקציית Apps2SD כדי להעביר חלק מהאפליקציות לכרטיס החיצוני בטלפון. פירמטתי את הכרטיס לפני שבועיים בערך וחילקתי אותו למחיצת לינוקס EXT4 ומחיצת FAT32. מערכת WINDOWS לא יכולה לקרוא את מחיצת ה-FAT32 בגלל שמחיצת הלינוקס היא הראשונה. כרטיס ה-SD נראה ב-WINDOWS כאפור עם נפח של 0MB. הכרטיס לא מזוהה גם בטלפון אחר. עם איזו תוכנה אני יכול לסרוק את הכרטיס ואולי לתקן את ה-File System במחיצת הלינוקס?

    • 3 תגובות
    • 997 צפיות
  20. הי אני מתכנן לבנות file server עם בין 4-6 כוננים קשיחים שיחוברו ב raid5 את כל המערכת אני בונה על ubuntu server אני חושב על זה כבר הרבה זמן וממש נכנסתי לעומק העניין אבל כל פעם יש משהוא אחר שמציק לי עכשיו יש לי 2 שאלות (והפעם בנושא כוננים קשיחים) ראיתי בחוות שרתים שיש נורה שאומרת מתי הגיע הזמן להחליף כונן איך אני דואג שבשרת שלי יהיו נורות כאלה לכל הכוננים דבר נוסף אני רוצה לבצע מעקב של נתוני ה s.m.a.r.t של הכוננים איך אני ידע איך לשייך שם לוגי לכונן פיזי יכול להיות שהשאלה האחרונה קשורה יותר לפורום linux אז... אם צריך אני ישאל גם שם המון תודה urinka

    • 4 תגובות
    • 997 צפיות
  21. Started by yuuu,

    שלום לכולם, מדובר במפרט שבפרופיל - רציתי לדעת מהו UDMA66 והאם הכונן הקשיח והלוח תומכים בו. הבנתי שהאופציה לUDMA66 מבוטלת כברירת מחדל וניתן לאפשר אותה. על כן הייתי מעוניין לדעת האם המפרט תומך והאם יש הבדל בביצועים, ועד כמה הוא ניכר. תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות
  22. Started by sha1823,

    קניתי מחשב חדש עם הארד דיסק של 500 גיגה חילקתי לשני כוננים באחד יש 244 גיגה ובשני יש 220 גיגה איפה נעלמו עוד 30 ? תעזרו לי בבקשה

    • 8 תגובות
    • 997 צפיות
  23. אורח ShanyA
    Started by אורח ShanyA,

    היי פיצלתי את כונן C שלי לשני כוננים בגודל זהה [150G] משום מה מראה לי ש67G תפוסים.וזה ממש לא הגיוני אין לי יותר מדיי מוזיקה וסרטים בכונן הזה וגם כשעשיתי אומדן על גודל התיקיות שבתוך הכונן [program files,windows וכו'] זה אפילו לא התקרב ל67G.. נע בין 20-30 בכלל האם זה באמת לא מדוייק או יש פה משהו שפיספסתי ?

    • 9 תגובות
    • 997 צפיות
  24. Started by benasoor,

    שלום לכולם, אני מחפש כונן קשיח למחשב נייד עקב כונן שנהרס, אני מחפש משהו לא יקר אבל עם ביצועים טובים, שלא יהיה SSD כי הם יקרים ? דגם המחשב הנייד הוא: G61-424CA של HP תודה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 997 צפיות
  25. Started by Natan_Rozen,

    היי שלום בן דוד שלי קנה את ה-HD הזה ושהייתי אצלו הבחנתי שכאשר המחשב נמצא בעבודה ישנם רעשים מה-HD, שאני הייתי אצלו הבחנתי בהם גם וזה נשמע כאילו הדיסק עומד להתפרק בכל רגע. במחשב האישי שלי יש ATA ואני לעולם לא שמעתי כאלו רעשים ממנו. האם ישנה תוכנה של HITACHI שבודקת את הדיסק? ובכלל, האם אתם ממליצים להחליף אותו ל-WD? תודה מראש לכל העוזרים.

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות

דיונים חדשים בפורומים