אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום הצורב שלי עושה לי המון בעיות-עוצר צריבות באמצע,לא צורב כמו שצריך,איטי בקריאת דיסקים ועוד.. הוא לא ממש חדש אבל גם לא ישן! יש איזשהו תוכנה לסריקת ביצועים של צורבי DVD ? כמו שיש לדיסקים קשיחים רק לצורבי DVD צורב nec שחור כזה תודה רבה לעוזרים תבורכו
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כמובן בלי שכל החומר ילך לי לאיבוד?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן קניתי מחשב חדש (בסגנון של המחשב שעולה 1550 שח באייבורי)והעברתי אליו את ההארד דיסק הישן כדי לחסוך בעלות השאלה שלי היא האם הוא מאט את המחשב ? והאם באופן משמעותי ? תודה רבה !! מפרט : cpu:Intel Core i3-2130, 3400 MHz Motherboard Name: Gigabyte GA-B75M-D3V כרטיס מסך מובנה :intel hd 2000 memory ram : 4gb ,1333 mhz ,transcend hdd : samsung hd200hj (200 GB, 7200 RPM, SATA II -3gb\sec ,buffer-8mb os :windows 7 64 bit
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אין לי כוח עכשיו להרדיסק שימות לי אחרי שנה...... איזה הכי טוב ? MAXTOR....WD....? כי המחירים זהים לגבי סדרת ה - 8MB
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום מחפש המלצה לssd טוב ומהיר למשב נייח עד 1000 ש"ח להיות כונן ראשי ל windows 7 (או 8 בעתיד) מחשב שמיועד ל gaming. אשמח להצעות תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, כחלק ממסורת ארוכת שנים, שכל דבר מת לי, מעדשות ועד הארד דיסק, גם הוא מת. קיבלתי אותו אתמול, חיברתי, הפעלתי, לכמה שעות עבד סביר, עד שהוא התחיל להתנתק, פשוט להעלם. חשבתי שזה הכל, אז חברתי מחדש, אבל זה לא עזר, וכחלק מהתזמורת, הוא גם התחיל להשמיע רעשים, ממש לא סבירים, של ניסיונות התאבדות. עכשיו, המחשב בכלל לא מזהה אותו, לגמרי, הרעשים נמשכים, ובשיא טיפשותי, העברתי פשוט את כל המידע שהיה לי על המחשב, שהולך אחורה אליו, ועכשיו הכל הלך. כמובן שאני אחליף אותו תחת האחריות, אבל מה לעשות עם כל המידע שהלך? תודה, בייאוש, נעם.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש המלצה חמה לכונן DVD ובמקביל אני מחפש אתר שעוסק בהשוואות לכוניי DVD כמו זה : http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=dvdresults.php3 אבל הרבה יותר מעמיק אני מחפש כונן DVD שיקודד וידאו מצויין וגם שאני יוכל לצרוב DVD ולסמן ON THE FLY ללא חשש תודה רבה לכל העוזרים
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש הארדיסק ל-HTPC בנפח 500GB, חשוב שיהיה מהיר ושקט. לפי דברים ששמעתי, לדיסקים של סמסונג יש הכי מעט פלטות ולכן הם שקטים יותר. האם זה נכון? חג שמח, אור. עריכה: לאותו מחשב, האם הצורב ASUS DRW-2014L1T מומלץ? שמעתי שהוא שקט, אבל עד כמה איטי הוא בקריאת מדיות CD?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
גיליתי שנעלמו לי 2 הקוננים CD. אני מצליח לראות אותם ב-BIOS, הם נפתחים אם אני לוחץ על כפתור אבל לא מופיעים בוינדואס. יש לי XP והמחשב טוב ללא בעיות נוספות. מה זה צריך להיות ?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הDOK הגיע בFAT32.. אם אני יפרמט אותו לNTFS זה ישנה משהו?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אם אני קונה עכשיו (יחד עם המחשב) כוננן ובעתיד קנות כונן נוסף אך של חברה אחרת יהיה הבדל בביצועים או במשהו לעמות שאני יקנה עכשיו כונן ובעתיד עוד כונן של אותה חברה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! אני רוצה לגבות על הדיסק מסוג WD 5000AAV קבצים הגדולים יותר מ 4GB ומערכת הקבצים שלו היא FAT32 איך אני יכול להעביר אותה לNTFS? ואם צריך למחוק את הכל ממנו כדי לעשות את זה!? תודה!
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי בשעה טובה הארד דיסק 200 גיגה.(sata) אני רוצה להתקין אותו במקביל להארד הדיסק הקיים שהוא ata הלוח אם שלי הוא: MSI 875P Neo-FIS2R (MS-6758 לאן לחבר את הכונן החדש? לsata1 או לsata 3? ואם אני מחבר את זה לsata 3 , אז האם צריך לחבר את הata לחיבור של ide3 (החיבור הצהוב)?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
SANDISK CRUZER 8 GB הקובץ המדובר הוא סרט בפורמט HD.720p שוקל 4.5 ג'יגה ניסיתי להעתיק את הסרט וקיבלתי הודעה שאין מקום ועלי לפנות מקום, כמובן שבדקתי ויש מלא מקום, בסך הכל תפוסה של 245 מגה, מחקתי ולא עזר. אז ליתר ביטחון פירמטתי וגם לא עזר, הדיסק ריק לגמרי אחרי פירמוט ועדיין אותה הודעה שאין מספיק מקום. יש לציין שזה קורה רק עם קבצים (סרטים) מהסוג הזה בלבד.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי את הצורב די וי די של NEC 3520. שאני צורב בנרו 6 דיסק דאטה המקסימות של המהירות שהוא מאפשר לי היא x16 האם זה הגיוני הוא שזה צריך להיות יותר?
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ממספר בקורות ודיונים בפורומים השונים עולה מידע מעט לא ברור - האם ניתן להתקין את מערכת ההפעלה על הSSD שמשמש גם כ CACHE ב Z68 (במחיצה נפרדת ) ? לפי הבנתי את תהליך ההתקנה וממה שכתבו בפורומים אין בכלל אפשרות כזאת . מכיוון שקודם מתקינים WIN7 על ה HDD ורק אחרי זה אפשר להתקין את ה SSD ולקבוע את גודל המחיצה שתשמש ל CACHE ב SRT ואז רק אפשר להתקין תוכנות על יתרת הנפח שנשאר (אם נשאר). במקום אחד אפילו כתבו שניסו להתקין WIN7 על SSD (התקנה חדשה נקיה) ובנוסף היה להם HDD רגיל ו SSD קטן נוסף ל CACHE ומערכת ה SRT בכלל לא אפשרה להפעיל את האפשרות ל CACHE... (בפניה לאינטל נאמר " מהנדסי אינטל לא רואים טעם בCACHE מSSD אחר..." ) מישהו יודע בכל זאת האם יש אפשרות כלשהי להתקנת מערכת ההפעלה על מחיצה…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, התחלתי לעסוק בעריכת סרטים, לשם כך דרוש הרבה מקום במחשב (כרגע יש לי רק 40 ג'יגה וזה כמובן לא מספיק אפילו לשימוש רגיל במחשב). כמו שאמרתי התקציב נע בסביבות ה250 ש"ח, חשוב לי שיהיה מהיר ושקט (למשל הכונן הקשיח שיש לי עכשיו מרעיש מאוד). נפח אני מאמין שאני צריך בסביבות ה80G אולי יותר אבל שלא יחרוג מעל 300ש"ח (עדיף שיהיה פחות נפח ואיכות טובה מאשר נפח גדול איכות גרועה). תודה לעוזרים.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה ההבדל בין wd ל seagate מבחינת איכות? מכיוון ש wd יקר בהרבה מהסיגייט שהם בעצם נותנים את אותם ביצועיים.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
זה מבדיקה שערכתי כרגע ששום תוכנית אחרת לא מופעלת ברקע היה לי לפני כן 320aaks חדש שהראה ביצועים טובים ויציבים יותר כמו כן משום מה חסרה משבצת(לעומת 320aaks ישן יותר) מה זה אומר? תודה מראש לעוזרים, אור [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הפעלתי את סורק הדיסק ע"י לחיצה על מחיצה מסויימת ואז יש אפשרות בכלים של בדיקת שגיאות. זה הדבר היחיד שמצאתי שקשור לסורק הדיסק ואז אני מסמן בדיקת סקטורים פגומים ושחזורם אבל בסוף הוא לא רושם לי אם יש פגומים או אין הוא רושם שהבדיקה הסתיימה וזהו... איך אני יכול לדעת אם יש לי סקטורים פגומים? :AR15:
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ST3000DM001 VS ST33000651AS של סגייט האחד הוא ברקודה והשני הוא ברקודה XT מיועד למחשב עבודה. דבר חשוב זה אמינות אמינות ואמינות!! מה ההבדלים בינהם?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש לי בלבול לגבי קושחה פרוצה שאני צריך להתקין ... זה מה שמצאתי : http://tdb.rpc1.org/#DRW1608P3S אבל היא נראת לי קושחה ישנה... על הצורב שלי יש גירסה 1.24. הבנתי שבעצם המכשיר הזה הוא בעצם פיוניר DVR-111.... האם אפשר לשים לו את הקושחה של פיוניר? אשמח לעזרה ( מכשיר חדש ולא בא לי לדפוק אותו)
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה דעתכם? כונני 3.5 אינץ' אמינים יותר מכונני 2.5 אינץ'?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בעיקרון אני מעוניין לרכוש כונן חיצוני רק לצורך גיבוי. רוב הזמן ה-HD יישב לצד המחשב ואני בספק אם יזוז משם אי פעם. התקציב עומד על גג 450 ש"ח. רצוי כמה נפח גדול ככל האפשר אבל כמובן שיהיה גם אמין, יציב ומהיר. כמובן שאני לא מצפה למצוא משהו מושלם במחיר הזה, אלא את הדבר הטוב ביותר שניתן לרכוש בתקציב. בימים האחרונים נתקלתי ב-2 HD וקיימת לי התלבטות לגביהם, לכן הגעתי לכאן כדי שתוכלו לעזור לי, ואלו הם: 1.דיסק קשיח חיצוני``3.5 בנפח ענק SAMSUNG 1000GB http://www.ynet-shops.co.il/shop/template/enterpricesalesproduct.aspx?came=332&auctionid=7726034&amuc=5,48 2. דיסק קשיח נייד "3.5 בנפח ענק Western Digital Elements 1000GB http://www.ynet-shops.co.il/shop/template/enterpricesale…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, קניתי HD נייד 1TB של טושיבה. הבנתי שישנן 2 שיטות לפרמוט. איך לפרמט אותו ? תודה [br]פורסם בתאריך: 26.05.2010 בשעה 18:27:13 ראיתי שהוא מפורמט על NTFS. האם זה בסדר ?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-


